dat zit bij zune inbegrepen , incl de mogelijkheid game matches te bekijken en je eigen filmpjes te uploaden en dat van anderen te bekijken ala youtube.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:44 schreef Poit het volgende:
[..]
netflix heeft de PS3 trouwens ook
http://us.playstation.com/games-and-media/movies/
Dus, het verschil is dat de xbox ESPN heeft en de ps3 een extra filmhuisfilm kanaal heeft in de vorm van Mubi.
Had ik het niet gezegd laatst?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
Potdomme die nieuwe PU zit weer boemvol toffe shit
Dat had je zeker en ik wist dat het goed kwam. Die 3d bril special van Wouter lijkt me tof!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Had ik het niet gezegd laatst?
Stacking is met die russische popjes toch? Blijft dat spel langer dan een kwartier leuk, en zo ja wat is de gameplay factor in het spel? Ik vond het er in de twee minuten dat ik het zag super mooi eruit zien, maar of het nou langer leuk is dan een uur en waarom dat kon ik nog niet echt afleiden...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:40 schreef DustPuppy het volgende:
Morguh.
Gister Costume Quest: Grubbins on Ice uitgespeeld.
Nu maar verder met Stacking.
Kun je ook tijd kopen in de PS storequote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:10 schreef Misan het volgende:
Er staat iig een demo van Stacking in de PS Store
Tuurlijk! Een tweede account maken op je PS3 en nog een keer spelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Kun je ook tijd kopen in de PS store
Is dat een 2de deel ofzo?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:40 schreef DustPuppy het volgende:
Morguh.
Gister Costume Quest: Grubbins on Ice uitgespeeld.
Nu maar verder met Stacking.
En voor de Playstation Plus Members is ie zelfs gratisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Kun je ook tijd kopen in de PS store
De uitbreiding. Duurt niet zo lang hoor. Was wel grappig trouwens. Er zit op een gegeven moment een hidden area in (een grot). Als je daar in gaat komt je Charlie Blackmore tegen (het pupke uit Stacking).quote:
Ik heb dat hele Stacking nog niet uitgeprobeerd, ondanks dat ik de fullgame gratis heb gehad als PS+ member.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:19 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Vond stacking verrassend wel leuk om te spelen, alleen de prijs vind ik persoonlijk te duur.
Weet alleen niet hoelang het leuk blijf en of er genoeg puzzels in de volledige versie zitten.
Het is wel een concept waar heel veel uit gehaald kan worden.
Hé youquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:05 schreef Fallen het volgende:
Ik heb dat hele Stacking nog niet uitgeprobeerd, ondanks dat ik de fullgame gratis heb gehad als PS+ member.
Ik hoor toch met name wel positieve verhalen, dus wellicht van het weekend eens proberen.
Ook een goedemorgen allemaal trouwens....
Omdat het vrijdag is, je extra energie hebt ómdat het vrijdag is. En euh.. omdat het iedere dag vroeg is?quote:
Nee, helaas niks beter. Dus liever een andere keer.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:44 schreef koei het volgende:
Fallen, die killzone prijsvraag loopt ook op twitter via PlayStationNL!
En voel je je al beter? Mijn afspraak morgen duurt tot uiterlijk 17:15, dus je hebt tot die tijd, of totdat ik bel als we eerder klaar zijn, om nog af te zeggen! Dan ga ik gewoon om 18:30 naar The King's Speech in Tuschinski en zie ik je dinsdag!
Ik moet iedereen nog toevoegen op PSNquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé you. Hoe voel je je?
En ik moest je nog toevoegen op PSN geloof ik.
Hey jij! Brak, ziek en futloos.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé you. Hoe voel je je?
En ik moest je nog toevoegen op PSN geloof ik.
Het gaat weer wat beter vandaag.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:11 schreef Fallen het volgende:
Hey jij! Brak, ziek en futloos.
En jij dan?
PSN, ja... lijkt me wel!
PSN-naam is dezelfde als op Last.fm
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, helaas niks beter. Dus liever een andere keer.
Dinsdag? Ow, als ik win wel, zal je zien dat ik win en nog steeds zo ziek ben als een hond....
Erg leuk om al die oplossingen te zoeken inderdaad. Heb je een pop gevonden waarmee je wel denkt iets uit te kunnen halen, kan het nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:20 schreef koei het volgende:
Stacking is erg tof! Eén van de leukste kleine games van de afgelopen tijd!
Er zijn ook maar weinig puzzels waarbij ik alle oplossingen heb. meestal mis ik er wel minimaal 1quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Erg leuk om al die oplossingen te zoeken inderdaad. Heb je een pop gevonden waarmee je wel denkt iets uit te kunnen halen, kan het niet
OK, klinkt erg goed. Vind hem zelf te duur op xbl dus wacht totdat hij goedkoper is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:20 schreef koei het volgende:
Nu is er ook niet enorm veel concurrentie op het momentquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:20 schreef koei het volgende:
Fuck ala YouTube, PS3 heeft youtube!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat zit bij zune inbegrepen , incl de mogelijkheid game matches te bekijken en je eigen filmpjes te uploaden en dat van anderen te bekijken ala youtube.
Jij hebt plus toch? dan is hij gratis, met een perfecte prijs-kwaliteit verhouding!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:48 schreef Poit het volgende:
Ik ga stacking ook een kans geven. leuk stijltje. Gisteren lekker bezig geweest met demo van fight night. Heerlijke game
Natuurlijk heb ik plusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:27 schreef koei het volgende:
[..]
Jij hebt plus toch? dan is hij gratis, met een perfecte prijs-kwaliteit verhouding!
PS3 plus en hij is gratis?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:27 schreef koei het volgende:
[..]
Jij hebt plus toch? dan is hij gratis, met een perfecte prijs-kwaliteit verhouding!
Het is het meer dan waard.. Heb qua waarde al lang het geld eruitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:35 schreef Solique het volgende:
[..]
PS3 plus en hij is gratis?
Zo klinkt dat betaalde abbo voor ps3 tenminste het waard te wezen.
Een SSDquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:38 schreef Kn0x het volgende:
Misschien toch maar PSN+ aanschaffen. Misschien eerst eens een nieuwe HD erin knallen. Iemand tips voor goede HD's?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is het meer dan waard.. Heb qua waarde al lang het geld eruit
En dan ook nog exclusieve demo's beta's etc. PSN + zit goed in elkaar
Een test uit 2009quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:41 schreef Kn0x het volgende:
[..]
You sure?
http://www.gamespot.com/features/6192258/index.html
Dat is sowieso het meest bazige wat je kunt doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Klinkt goed
Eerst maar eens een ps3 aanschaffen.
Laatst ergens een video gezien waarbij de laadtijden met GT5 met bijna de helft verminderd werden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:41 schreef Kn0x het volgende:
[..]
You sure?
http://www.gamespot.com/features/6192258/index.html
Ben ik eindelijk een baasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is sowieso het meest bazige wat je kunt doen
[..]
Laatst ergens een video gezien waarbij de laadtijden met GT5 met bijna de helft verminderd werden.
Is natuurlijk ook behoorlijk afhankelijk van de game..
Nee, ik doe niet aan ouwe meuk! Heb shatter wel 'gedownload' zodat ik 'm eventueel later nog gratis van het netwerk kan plukken, maar ik acht de kans dat ik dat daadwerkelijk doe erg klein. Crash bandicoot voor de ps1 die ik gedownload had stelde me zo teleur en verpestte mijn herinnering dat ik er niet meer aan begin.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik plusJe bent een PS fanboy of niet
Heb je trouwens die NeoGeo games geprobeerd? Best tof hoor maar zou er geen 8 euro voor overhebben wat ze normaal kosten..
Ook cool dat Shatter laatst gratis was.. Ben erg blij met m'n PSN+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |