abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92918215
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik mijn huissleutels al heb. Tja druk druk druk dan vergeet je wel eens wat :P
Gefeliciteerd ;)
pi_92918359
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:17 schreef koei het volgende:
Gefeliciteerd Petti!

En Aquila, het zou een hele domme zet van MS zijn om komende E3 de opvolger van de 360 aan te kondigen. Sowieso omdat je dat tegenwoordig pas moet doen als het apparaat later dat jaar nog gaat verschijnen omdat anders je verkopen instorten, en ze verpesten daarmee hun toegang tot de casual markt. Kinect heeft best aardig verkocht, maar heeft tijd en games nodig om echt succesvol te worden en voorlopig is MS daar mee bezig en is de core-gamer wat minder belangrijk. Ik verwacht op zn vroegst in 2012 een nieuwe Xbox met geïntegreerde Kinect, maar dat nu al op de markt brengen is je huidige Kinect-achterban de rug toe keren (die gaan niet na pas een jaar weer heel veel geld voor een nieuwe console + kinect 2.0 dokken).

En Xbox 360 heeft het de afgelopen twee jaar al afgelegd tegen de PlayStation 3. Waar de PS3 in het eerste jaar flink faalde, heeft Xbox dat stokje nu overgenomen door met weinig exclusives te komen, een duur abbonement te hebben om online te kunnen spelen (wat semi-noodzakelijk is, aangezien online shooters het enige is waar de 360 in uitblinkt), een beperkt spelaanbod te hebben (partygames of goede platformers op de 360? :') ) en XBLA blijft qua aanbod achter bij PSN. Maak gewoon eens een lijstje van goede titels op de 360 en goede titels op de PS3. Voor het soort spellen dat ik leuk vind (platformers, toegankelijke shooters, arcadespelletjes en partygames) wint de PS3 bigtime.
QFT!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  donderdag 17 februari 2011 @ 15:36:15 #103
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_92918634
Maw de PS3 wint de laatste tijd op de net-niet-casual markt. Niet onlogisch aangezien MS volledig op de Kinect inzet.
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 17 februari 2011 @ 15:37:33 #104
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_92918688
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef Poit het volgende:

[..]

Gratz kerel!!

Moet er veel gebeuren eigenlijk?
Veel kleine dingetjes als schilderen en de keuken. Voor de rest valt het wel mee. Hij is goed onderhouden.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  donderdag 17 februari 2011 @ 15:38:29 #105
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_92918718
quote:
3s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:36 schreef Rossdale het volgende:
Maw de PS3 wint de laatste tijd op de net-niet-casual markt. Niet onlogisch aangezien MS volledig op de Kinect inzet.
Ach een echte winnaar of verliezer zal er gelukkig nooit komen.
  donderdag 17 februari 2011 @ 15:39:09 #106
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_92918741
Grats Petti :D
pi_92918977
quote:
3s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:36 schreef Rossdale het volgende:
Inderdaad! En dat is vanuit MS gezien begrijpelijk, alleen voor de core gamers niet fijn en steeds meer een reden om bij MS weg te lopen. Ik zie mezelf niet als core gamer als je ziet wat ik speel, maar ook ik heb de overstap gemaakt naar Sony terwijl ik de PS3 in eerste instantie een faalconsole vond waar geen games voor waren... Sony probeert ook de echte casual markt te bedienen, maar valt daar gelukkig met de Move nog mee naast de boot omdat ze geen concrete keuze durven te maken maar voor een beetje van alles. Killzone met de Move :')
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_92919136
quote:
6s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:38 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Ach een echte winnaar of verliezer zal er gelukkig nooit komen.
Net als dat SEGA geen verliezer was en zich daarom terug trok uit de console-industrie? Deze generatie misschien niet, maar het succes van deze generatie heeft wel invloed op de volgende generatie. De originele Xbox was verliesgevend en volgens mij is MS ook erg teleurgesteld in het financiële succes van de 360, als je daar al over kunt spreken. Dat zal zeker invloed hebben op het wel of niet uitbrengen van een opvolger daarvan en wat voor soort spelcomputer dat gaat worden. Ik ben bang dat een nieuwe xbox nog meer richting casual zal gaan, wat ook slecht is voor de core Sony-gamers omdat er dan geen concurrentie meer is (Nintendo speelt met hun Wii in een andere markt)
  donderdag 17 februari 2011 @ 15:53:04 #109
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_92919248
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:49 schreef koei het volgende:

[..]

Net als dat SEGA geen verliezer was en zich daarom terug trok uit de console-industrie? Deze generatie misschien niet, maar het succes van deze generatie heeft wel invloed op de volgende generatie. De originele Xbox was verliesgevend en volgens mij is MS ook erg teleurgesteld in het financiële succes van de 360, als je daar al over kunt spreken. Dat zal zeker invloed hebben op het wel of niet uitbrengen van een opvolger daarvan en wat voor soort spelcomputer dat gaat worden. Ik ben bang dat een nieuwe xbox nog meer richting casual zal gaan, wat ook slecht is voor de core Sony-gamers omdat er dan geen concurrentie meer is (Nintendo speelt met hun Wii in een andere markt)
Hopelijk komt het niet zover want dan zou ik pas echt balen. Geen concurrentie voor Sony betekend dat ze alles kunnen maken naar de Core gamers. Want tja wat kunnen ze anders dan of overgaan naar casual of stoppen met gamen. Leuk voor de PS3 fanboys die in het begin zitten te juichen maar alles behalve voor de industrie in zijn geheel.
  donderdag 17 februari 2011 @ 15:53:26 #110
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_92919267
quote:
3s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:39 schreef Rossdale het volgende:
Grats Petti :D
thanks
pi_92919421
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:49 schreef koei het volgende:

[..]

Volgens mij is Microsoft juist maar al te blij met de Xbox, heel de entertainment-divisie is een van de weinigen die jaar in jaar uit winst maakt! Om daarnaast nog maar niet te spreken over de enorme positieve impuls die de Xbox heeft gegeven aan de merknaam Microsoft. Vroeger was het echt huilen met de pet op als je over MS begon, tegenwoordig is het weer een hippe naam!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 17 februari 2011 @ 16:08:33 #112
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_92919907
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:57 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Volgens mij is Microsoft juist maar al te blij met de Xbox, heel de entertainment-divisie is een van de weinigen die jaar in jaar uit winst maakt! Om daarnaast nog maar niet te spreken over de enorme positieve impuls die de Xbox heeft gegeven aan de merknaam Microsoft. Vroeger was het echt huilen met de pet op als je over MS begon, tegenwoordig is het weer een hippe naam!
Deze man spreekt waarheid :Y

Ik twijfel er ook echt niet aan dat MS core-gamers wil blijven bedienen en over een jaar of 2 met een nieuwe console op de markt komt
pi_92920203
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:57 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

De entertainment-divisie is breder dan enkel Xbox, daar moet je wel rekening mee houden. Ik heb de precieze cijfers niet dus ik moet afgaan op wat ik gehoord heb en dat was dat de eerste Xbox enkel veel geld heeft gekost (logisch want je moet het merk nog opbouwen, dus dat is meer een investering) en dat het succes van de 360 ook minder rendement oplevert dan wat ze verwacht hadden. Wat betreft het imago heb je zeker gelijk, maar ik denk dat er daarvoor weinig verschil zit tussen core en casual gamers. Sterker nog, ik denk eerder dat het effect op de casualmarkt groter is dan op de coremarkt vanwege de grootte van beide markten, maar dat is puur speculatie.
pi_92921199
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:45 schreef koei het volgende:

[..]

Inderdaad! En dat is vanuit MS gezien begrijpelijk, alleen voor de core gamers niet fijn en steeds meer een reden om bij MS weg te lopen. Ik zie mezelf niet als core gamer als je ziet wat ik speel, maar ook ik heb de overstap gemaakt naar Sony terwijl ik de PS3 in eerste instantie een faalconsole vond waar geen games voor waren... Sony probeert ook de echte casual markt te bedienen, maar valt daar gelukkig met de Move nog mee naast de boot omdat ze geen concrete keuze durven te maken maar voor een beetje van alles. Killzone met de Move :')
Ik heb geen geld om weg te lopen :{ maar de games op de PS3 spreken me dan ook niet zoveel meer aan dat ik ook maar overweeg om over te stappen
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_92922421
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 16:13 schreef koei het volgende:

[..]

De entertainment-divisie is breder dan enkel Xbox, daar moet je wel rekening mee houden. Ik heb de precieze cijfers niet dus ik moet afgaan op wat ik gehoord heb en dat was dat de eerste Xbox enkel veel geld heeft gekost (logisch want je moet het merk nog opbouwen, dus dat is meer een investering) en dat het succes van de 360 ook minder rendement oplevert dan wat ze verwacht hadden. Wat betreft het imago heb je zeker gelijk, maar ik denk dat er daarvoor weinig verschil zit tussen core en casual gamers. Sterker nog, ik denk eerder dat het effect op de casualmarkt groter is dan op de coremarkt vanwege de grootte van beide markten, maar dat is puur speculatie.
quote:
Microsoft's Entertainment division, which includes the Xbox 360, Zune and PC software has shown a strong profit for the Q1 2010, along with larger revenue.
The company saw a rise in revenue to $1.67 billion from $1.63 billion year-on-year, and showed a profit of $165 million USD. Overall, the company had a record month, bringing in $14.5 billion in revenue and $4.01 billion in net profit.

Microsoft sold 1.5 million consoles during the quarter, which was down from 1.7 million for the same quarter in 2009, and 8.8 million consoles in the last nine months, which was down from 10 million in the comparable period a year before.

Despite the drop in sales, manufacturing costs for the 360 fell 22 percent, helping to lead to the strong profit. Sales and marketing expenses fell 6 percent as well, or $60 million. On the other end, R&D costs increased by $31 million, and Xbox Live operating costs increased as well.

Mainly, the growth was attributed to the strong launch of Windows 7, as well as strong growth in Xbox Live revenue.
http://www.afterdawn.com/(...)_shows_strong_profit
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_92923232
OOOOH INTERNETBANKIEREEENNNN

IS MIJN BESTEEE VRIEEENDDDD
pi_92923270
Kuukske je wordt bedankt trouwens ^O^
pi_92923413
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 17:23 schreef SuperFruitig het volgende:

FRUIT!
U werd gemist.
pi_92923470
Ik betwijfel het Poit.
  donderdag 17 februari 2011 @ 17:39:16 #120
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_92923929
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 17:23 schreef SuperFruitig het volgende:

Als je het naar mij hebt overgemaakt zou je wel eens gelijk kunnen hebben :Y
pi_92923961
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:17 schreef koei het volgende:
Gefeliciteerd Petti!

En Aquila, het zou een hele domme zet van MS zijn om komende E3 de opvolger van de 360 aan te kondigen. Sowieso omdat je dat tegenwoordig pas moet doen als het apparaat later dat jaar nog gaat verschijnen omdat anders je verkopen instorten, en ze verpesten daarmee hun toegang tot de casual markt. Kinect heeft best aardig verkocht, maar heeft tijd en games nodig om echt succesvol te worden en voorlopig is MS daar mee bezig en is de core-gamer wat minder belangrijk. Ik verwacht op zn vroegst in 2012 een nieuwe Xbox met geïntegreerde Kinect, maar dat nu al op de markt brengen is je huidige Kinect-achterban de rug toe keren (die gaan niet na pas een jaar weer heel veel geld voor een nieuwe console + kinect 2.0 dokken).

En Xbox 360 heeft het de afgelopen twee jaar al afgelegd tegen de PlayStation 3. Waar de PS3 in het eerste jaar flink faalde, heeft Xbox dat stokje nu overgenomen door met weinig exclusives te komen, een duur abbonement te hebben om online te kunnen spelen (wat semi-noodzakelijk is, aangezien online shooters het enige is waar de 360 in uitblinkt), een beperkt spelaanbod te hebben (partygames of goede platformers op de 360? :') ) en XBLA blijft qua aanbod achter bij PSN. Maak gewoon eens een lijstje van goede titels op de 360 en goede titels op de PS3. Voor het soort spellen dat ik leuk vind (platformers, toegankelijke shooters, arcadespelletjes en partygames) wint de PS3 bigtime.
sorry maar PSN kan echt niet mee komen met XBL :')
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_92924109
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 17:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik betwijfel het Poit.
Ik mis je vriendin meer ja :@
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 17:39 schreef DJ_ het volgende:

[..]

sorry maar PSN kan echt niet mee komen met XBL :')
En welk opzicht? Online gaming of content?
pi_92924155
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 17:43 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik mis je vriendin meer ja :@

[..]

En welk opzicht? Online gaming of content?
beide, qua content is de psn store maar magertjes en qua gaming gedeelte is het ook verre van perfect met een vaak trage verbinding.

daarbij is live een platform voor pc , xbox , en telefoon. en een veel inovatiever platform.
waar je bij sony straks met je Xperia play alles fijn nog een keer mag kopen als klein voorbeeldje.
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_92924732
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 17:45 schreef DJ_ het volgende:

[..]

beide, qua content is de psn store maar magertjes en qua gaming gedeelte is het ook verre van perfect met een vaak trage verbinding.

daarbij is live een platform voor pc , xbox , en telefoon. en een veel inovatiever platform.
waar je bij sony straks met je Xperia play alles fijn nog een keer mag kopen als klein voorbeeldje.
Waar haal je dat vandaan? Content die ik koop op m'n ps3 kan ik, indien geschikt (mini's ps1 games), ook gewoon op m'n PSP spelen.

En qua gaming heb ik echt nog nooit problemen gehad, enkel met wat demo's.
Qua content vind ik dat de PS3 ook daar een enorme inhaalslag maakt.
pi_92925007

Kan me niet schelen dat het in Glee zit, het is tof en het is met Neil Patrick Harris _O_
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_92925025
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 18:02 schreef Poit het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan? Content die ik koop op m'n ps3 kan ik, indien geschikt (mini's ps1 games), ook gewoon op m'n PSP spelen.

En qua gaming heb ik echt nog nooit problemen gehad, enkel met wat demo's.
Qua content vind ik dat de PS3 ook daar een enorme inhaalslag maakt.
staat zelfs nog op FOK :P
en dat gaat niet over de psp dat heb ik ook niet gezegt ;)
Gekochte software opnieuw kopen voor Xperia Play

en de content is nog altijd stukken minder als wat er op live te vinden is :)
daarbij heb je op live nog diverse andere diensten als netflix , zune , ect ect.
nu hebben wij daar in nederland vrij weinig aan hoor ik je denken dat klopt, maar daar kan MS
weinig aan doet dat heeft te maken met localisering en media wetgeving bla bla.
overigens in de NL psn store nog belabberder ;(
pi_92925084
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 18:11 schreef Nebo het volgende:

Kan me niet schelen dat het in Glee zit, het is tof en het is met Neil Patrick Harris _O_
gay
pi_92925100
quote:

NPH is echt een baas :D
pi_92925243
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 17:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Kuukske je wordt bedankt trouwens ^O^
Hoezo? Wat heb ik nu weer gedaan?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_92925785
quote:

<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_92925830
Kak,het lukt me niet om een recovery-rom op mn Hero te krijgen, het gaat goed met alle shell-commando's maar zodra ik hem uitzet krijg ik toch de oude recovery...

Misschien booten in recovery en dan via adb shell proberen!

/nerd-mode
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 17 februari 2011 @ 18:38:32 #132
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_92925979
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 18:13 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

gay
Dit dus, te netjes te braaf. Doe mij het orgineel maar :D
pi_92926634
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:32 schreef Poit het volgende:

[..]

Je butt plug collectie? :o
nee de kok ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:44 schreef Misan het volgende:

[..]

goed bezig! geen hypotheek dan? :D
Nog maar 80% te gaan :P
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_92927991
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 18:12 schreef DJ_ het volgende:

[..]

staat zelfs nog op FOK :P
en dat gaat niet over de psp dat heb ik ook niet gezegt ;)
Gekochte software opnieuw kopen voor Xperia Play

en de content is nog altijd stukken minder als wat er op live te vinden is :)
daarbij heb je op live nog diverse andere diensten als netflix , zune , ect ect.
nu hebben wij daar in nederland vrij weinig aan hoor ik je denken dat klopt, maar daar kan MS
weinig aan doet dat heeft te maken met localisering en media wetgeving bla bla.
overigens in de NL psn store nog belabberder ;(
Dat van PSPhpne had ik niet meegekregen maar als je daar over nadenkt is dat ook niet raar. Alle games die te zien zijn zijn alleen voor android ontwikkeld, niet voor de ps3 of psp. Het is net zo logisch als dat je een game op de PS3 koopt en die ook weer op de PSP koopt.
Al gaan ze PSP games uitbrengen op de PSPhone en je moet daar opnieuw voor gaan betalen (zoals mini's en ps1 games) is het pas een naaistreek. Maar dat verwacht ik niet.

Op de PS3 heb je ook een film dienst en kan je, gratis, videoclips bekijken. En dan zijn ze nog bezig met een tweede filmdienst. Content genoeg dat ook nog in europa werkt :P
pi_92928004
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 18:53 schreef GameBabe het volgende:

[..]

nee de kok ;)
Zit z'n zusje daar ook bij??
pi_92928368
quote:
11s.gif Op donderdag 17 februari 2011 18:18 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Hoezo? Wat heb ik nu weer gedaan?
Sinds je Macro quote ben ik weer volop aan de HR geslagen. En van daar uit weer naar Goldfinger, MXPX, MFATGG, Mest, Vandals, Sugarcult, Blink, RBF, LTJ, Zebrahead O+
pi_92928386
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:21 schreef Poit het volgende:

[..]

Dat van PSPhpne had ik niet meegekregen maar als je daar over nadenkt is dat ook niet raar. Alle games die te zien zijn zijn alleen voor android ontwikkeld, niet voor de ps3 of psp. Het is net zo logisch als dat je een game op de PS3 koopt en die ook weer op de PSP koopt.
Al gaan ze PSP games uitbrengen op de PSPhone en je moet daar opnieuw voor gaan betalen (zoals mini's en ps1 games) is het pas een naaistreek. Maar dat verwacht ik niet.

Op de PS3 heb je ook een film dienst en kan je, gratis, videoclips bekijken. En dan zijn ze nog bezig met een tweede filmdienst. Content genoeg dat ook nog in europa werkt :P
dat is amper een film dienst te noemen, en videoclips tja dat is ook geen probleem bij de xbox ;)
het gaat om volledige films/series waar de rechten die ze in amerika hebben niet in europa gelden
of omdat dat spul simpelweg nog niet is uitgebracht in europa :')
pi_92928425
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 18:53 schreef GameBabe het volgende:

[..]

nee de kok ;)

[..]

Nog maar 80% te gaan :P
nog maar 80% te gaan van de initiële hypotheekwaarde of nog maar 80% te gaan van de waarde van je huis? :D
pi_92928544
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:30 schreef DJ_ het volgende:

[..]

dat is amper een film dienst te noemen, en videoclips tja dat is ook geen probleem bij de xbox ;)
het gaat om volledige films/series waar de rechten die ze in amerika hebben niet in europa gelden
of omdat dat spul simpelweg nog niet is uitgebracht in europa :')
Heeft de xbox iets als Vidzone??
pi_92928782
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:33 schreef Poit het volgende:

[..]

Heeft de xbox iets als Vidzone??
Zune :) , wat ook in europa werkt dan.
in amerika heb je zune , espn , netflix
pi_92929219
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:37 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Zune :) , wat ook in europa werkt dan.
in amerika heb je zune , espn , netflix
netflix heeft de PS3 trouwens ook ;)
http://us.playstation.com/games-and-media/movies/

Dus, het verschil is dat de xbox ESPN heeft en de ps3 een extra filmhuisfilm kanaal heeft in de vorm van Mubi.
pi_92929759
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:30 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Sinds je Macro quote ben ik weer volop aan de HR geslagen. En van daar uit weer naar Goldfinger, MXPX, MFATGG, Mest, Vandals, Sugarcult, Blink, RBF, LTJ, Zebrahead O+
OMG Zebrahead! Hou je ook zo van Zebrahead? Ik ben heel erg :'). Alle cd's zijn zo'n beetje gesigneerd inmiddels, en ik heb bij ieder concert wel een smoochiepoochie foto met Ali en MAtty gescoord :@. Goeie muzieksmaak hebbie Fruit O+. OEH! En vergeet Lit niet!! Vorig jaar, live @ Groezrock, o mijn goedsgelievende hemel wat was dat vet. En wat zijn ze lekkerrrrrrr :9~. /vrouw.

Al moet ik wel toegeven dat in mijn huidige gemoedstoestanden de Rozen me vooral opvrolijken wanneer nodig, vanwege de melodietjes.
pi_92929940
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:31 schreef Misan het volgende:

[..]

nog maar 80% te gaan van de initiële hypotheekwaarde of nog maar 80% te gaan van de waarde van je huis? :D
Is wel ongeveer hetzelfde :)
pi_92930347
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:58 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Is wel ongeveer hetzelfde :)
hoeft niet altijd. In veel hypotheekconstructies blijft de hypotheekwaarde gelijk en los je af naar een spaarrekening ;)

maar wel prima :Y ben je iig de ineenstorting van de huizenmarkt voor :D
pi_92930610
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 20:06 schreef Misan het volgende:

[..]

hoeft niet altijd. In veel hypotheekconstructies blijft de hypotheekwaarde gelijk en los je af naar een spaarrekening ;)

maar wel prima :Y ben je iig de ineenstorting van de huizenmarkt voor :D
Dat had ik ook, alleen ik moest die spaarrekening vroegtijdig uitkopen omdat anders het hypotheekbedrag te hoog was voor mijn salaris. Dan moet je helaas wel belasting over het rendement betalen, maar ja... beter dan onder een brug slapen :P
pi_92931355
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 20:10 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Dat had ik ook, alleen ik moest die spaarrekening vroegtijdig uitkopen omdat anders het hypotheekbedrag te hoog was voor mijn salaris. Dan moet je helaas wel belasting over het rendement betalen, maar ja... beter dan onder een brug slapen :P
die spaarhypotheken zijn ook je reinste naaierij, aangezien je veel meer rente betaalt over de rente over de hypotheekschuld dan dat je rente ontvangt op het spaargedeelte :P alleen past dat niet in het oh zo mooie hypotheekrenteaftrek-verhaal. De bank gaat er meer op vooruit met zo'n hypotheek dan dat de hypotheekgever :D
pi_92931981
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 20:21 schreef Misan het volgende:

[..]

die spaarhypotheken zijn ook je reinste naaierij, aangezien je veel meer rente betaalt over de rente over de hypotheekschuld dan dat je rente ontvangt op het spaargedeelte :P alleen past dat niet in het oh zo mooie hypotheekrenteaftrek-verhaal. De bank gaat er meer op vooruit met zo'n hypotheek dan dat de hypotheekgever :D
Op een hypotheek van 3 ton scheelt het na 30 jaar ongeveer 50k als je je geld in een spaarvorm stopt ipv je hypotheek afbetaald. Eigenlijk wel een absurde prikkel, dat het extreem voordelig is om je lening zo hoog mogelijk te houden...

Maar ja, op dit moment kan ik die HRA wel gebruiken, dus een prima regeling :p
pi_92933045
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:54 schreef Kuukske het volgende:

[..]

OMG Zebrahead! Hou je ook zo van Zebrahead? Ik ben heel erg :'). Alle cd's zijn zo'n beetje gesigneerd inmiddels, en ik heb bij ieder concert wel een smoochiepoochie foto met Ali en MAtty gescoord :@. Goeie muzieksmaak hebbie Fruit O+. OEH! En vergeet Lit niet!! Vorig jaar, live @ Groezrock, o mijn goedsgelievende hemel wat was dat vet. En wat zijn ze lekkerrrrrrr :9~. /vrouw.

Al moet ik wel toegeven dat in mijn huidige gemoedstoestanden de Rozen me vooral opvrolijken wanneer nodig, vanwege de melodietjes.
Ik vind playmate of the year echt een megadik album, de rest vind ik minder happy lijkt het wel?

Misschien heb ik die nog niet echt genoeg geluisterd.
pi_92933164
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 20:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik vind playmate of the year echt een megadik album, de rest vind ik minder happy lijkt het wel?

Misschien heb ik die nog niet echt genoeg geluisterd.
Hmm, dat klopt wel ja.
pi_92933605
niet te vergeten; Yellowcard, FOB, SKA-P, the Salads, Lostprophets, Greenday

MIJN JEUGD WAT DOE JE

*O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2011 21:00:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')