quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee GameBabe, hoe staat het eigenlijk met jouw functie als Gamedeveloper Extraordinaire? Heb je er al een tijdje niet meer over gehoord! Te druk met phd? De_Kok?
Is het niet met see-oh-see-kaa?quote:
Het stond tijdens mijn scriptie/ik heb een nieuw vriendje fase even op een iets lager pitje, maar we zijn leeftijdsrating amerika aan het aanvragen omdat we inmiddels ook een contract met SCEA hebben en ik ben een nieuwe game aan het makenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Gamebabe, doe hier eens op reageren!
[..]
En die jongen moet ook regelmatig besprongen worden jaquote:
Nieuwe game helemaal los van Snake Warriors of juist nu de uitgebreide PC-versie afmaken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het stond tijdens mijn scriptie/ik heb een nieuw vriendje fase even op een iets lager pitje, maar we zijn leeftijdsrating amerika aan het aanvragen omdat we inmiddels ook een contract met SCEA hebben en ik ben een nieuwe game aan het maken
Eerst nog even een kleintje tussendoor om wat ervaring met middleware op te doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nieuwe game helemaal los van Snake Warriors of juist nu de uitgebreide PC-versie afmaken?
Hoe kwamen we nou op dat idee eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:55 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat GB's nieuwe game zal gaan over wespen doodslaan
Je was vroeger fan van Beast Wars?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hoe kwamen we nou op dat idee eigenlijk?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Je was vroeger fan van Beast Wars?
[ afbeelding ]
Wazzzzzpinator!
Ehh...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hoe kwamen we nou op dat idee eigenlijk?
Ik ben niet snel jaloers maar nu wel!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:36 schreef koei het volgende:
Fallen! ik heb killzone 3!
en ze hadden weer sushi en broodjes met saté! Goed geregeld allemaal
Volgende week maar koei had vandaag een interview in A'dam met de bazen van Guerillaquote:
Yay!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:36 schreef koei het volgende:
Dat doet Koei goed!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgende week maar koei had vandaag een interview in A'dam met de bazen van Guerilla
Jonguh, jij hebt gisteren 14 uur gewerkt, laat je overuurtjes maar uitbetalen en koop em lekker zelf!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:47 schreef badboynova het volgende:
koei ik krijg 60 euro van je, want die hoef je nu niet uit te geven aan killzone (dan kan ik hem kopen)
Ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:36 schreef koei het volgende:
Slechts 15.354 delen, je hebt dus nog het een en ander terug te lezen...quote:
Ik ga vanaf hier wel verder ok?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Slechts 15.354 delen, je hebt dus nog het een en ander terug te lezen...
edit: oops, vergeet ik nou welkom te zeggen?
Nee sorry, wij zijn de GAM R&P SC.quote:
Welkomquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga vanaf hier wel verder ok?anders hou k geen gametijd meer over
edit:![]()
zomaar moet ik van jouw mijn drink geld gaan uit geven aan een game.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh, jij hebt gisteren 14 uur gewerkt, laat je overuurtjes maar uitbetalen en koop em lekker zelf!
Already done!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Welkom
Gaarne wel de OP goed doorlezen..
Je lacht, maar dat is serieus hoor.quote:
Ik zal niet meer lachen en de OP met alle serieusheid doorlezenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je lacht, maar dat is serieus hoor.
Ik zal me inhoudenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:14 schreef Kuukske het volgende:
Oh, leuk. Nog een vrouw.
* Kuukske schuilt voor het rondvliegend testosteron.
Nee joh, ga je gang. Ik zit prima verscholen in m'n hoekje.quote:
Daag 'm niet uit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoeft niet hoor, vrouwen die gamen zijn echt wel wat gewend
liever niet ( die zijn niet meer zo strak), mijn doel groep is tussen de 80 en schijn dood ( dan weet ik zeker dat ze strakker zijn door het verschrompelen van hun unit)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
toch wel boven de 18 mag ik hopen!
plus ze zeuren niet dat je teveel tijd besteed aan gamenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
liever niet ( die zijn niet meer zo strak), mijn doel groep is tussen de 80 en schijn dood ( dan weet ik zeker dat ze strakker zijn door het verschrompelen van hun unit)
quote:
Jij vindt het vast gezellig maar de rest van de SC begint dan te miepenquote:
Daar heb je toch PM voor Poit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Jij vindt het vast gezellig maar de rest van de SC begint dan te miepen
PM.. Wordt helemaal gek van het leegkieperen van die klote inbox..quote:
Hier nog een kwartiertje!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:29 schreef Kuukske het volgende:
Had ik trouwens al dolblij geroepen dat m'n weekend is begonnen?
jouw mag ik wel, zullen we samen op ze poit's gaan game ;pquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
plus ze zeuren niet dat je teveel tijd besteed aan gamen
Daarom is er nu ook DM. Denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef Poit het volgende:
[..]
PM.. Wordt helemaal gek van het leegkieperen van die klote inbox..
Wel veilig hm. Mét arm-strap als je gaat Wii-en.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
jouw mag ik wel, zullen we samen op ze poit's gaan game ;p
Met je blote ballen op de bank?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
jouw mag ik wel, zullen we samen op ze poit's gaan game ;p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |