SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.1![]()
Geen kenserbors inderdaad.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Daar gaat je ninja-edit, balzakpuist
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Daarna ook niet hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:28 schreef BzP het volgende:
De war zal nooit zn rust krijgen tot mw3 uitkomt...
Verheug me al waar ik allemaal op kan gaan kankerenOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Shit happens he!quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:36 schreef kutkabouter het volgende:
Daar gaat je ninja-edit, balzakpuistVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Ik heb schone onderbroeken nodigquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Extra veel baggeren zodat ie in de volgende kan.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dat kan niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Extra veel baggeren zodat ie in de volgende kan.
Ik moet wel elke x lachen als ik naar stoma zn avatar kijk..
WHO THE FUCK IS THAT WRINKLY CUNT?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Denk je dat Cor dat zou zeggen?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is Cor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef BzP het volgende:
Ik moet wel elke x lachen als ik naar stoma zn avatar kijk..
WHO THE FUCK IS THAT WRINKLY CUNT?![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Denk je dat Cor dat zou zeggen?Wel handig, zo'n ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige wat ik mis van MW2 is mijn oude vertrouwde Rangers Akimbo... man wat een bazenwapens.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Net een Towelie emblem gemaakt
Het emblem en titel systeem van MW2 mag wel terug keren in de nieuwe COD want dat had toch wel iets meer dan wat dingetjes kopen.![]()
Dat is het grootste gemis dat ik heb, titles en emblemsquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het emblem en titel systeem van MW2 mag wel terug keren in de nieuwe COD want dat had toch wel iets meer dan wat dingetjes kopen.![]()
![]()
My li'l pownyquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:13 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Dat is het grootste gemis dat ik heb, titles en emblems
Ja, erg jammer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die was leuk!Jammer dat ze geen hello kitty hadden.
Grootste gemis dat er is.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:18 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Grootste gemis dat er is.Kijk dit kan alleen maar met een hello kitty gitaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
Xbox of PS?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:24 schreef wuuht het volgende:
Wat zijn jullie gamertags dan voeg ik jullie toeHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Mensen die ontopic posten.
Maarre ontopic: kutkaboutert.
Nog meer mensen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:24 schreef wuuht het volgende:
Wat zijn jullie gamertags dan voeg ik jullie toe
GT: Michhas![]()
Hoe?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb Mach 5 en Surgical legit gehaaldHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
surgical kan wel ja, met een scar of acr zonder stopping powerquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb Mach 5 en Surgical legit gehaaldOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Een heel magazijn van een SMG raak schieten en een heel magazijn van een assault riffle raak schieten.quote:![]()
Snap ik, maar hoe heb je dat ooit voor elkaar gekregen, met welke wapensquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een heel magazijn van een SMG raak schieten en een heel magazijn van een assault riffle raak schieten.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Met de FAL en Vectorquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Snap ik, maar hoe heb je dat ooit voor elkaar gekregen, met welke wapensheeft me qua frustratie wel een jaar van mijn leven gekost denk ik
![]()
Snap ik, de vector is echt kut.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met de FAL en Vectorheeft me qua frustratie wel een jaar van mijn leven gekost denk ik
Dat was wel de enige sub machine gun die geen crazy recoil had. UMP is beest maar die kickt te veel om een heel magazijn raak te schieten en over de P90 wil ik het geeneens hebben met z'n 300 kogelsquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Snap ik, de vector is echt kut.![]()
![]()
Stadium is echt wel de kutste van de nieuwe maps en ik word helemaal para van die nieuwe rage om alleen maar met Ghost te spelen.![]()
Was die rage er niet al sinds 9 november?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:09 schreef Jaytonism het volgende:
Stadium is echt wel de kutste van de nieuwe maps en ik word helemaal para van die nieuwe rage om alleen maar met Ghost te spelen.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Mensen die alleen maar rondlopen met hun oog op de HUD
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:46 schreef BzP het volgende:
Mensen die alleen maar rondlopen met hun oog op de HUD
Obvious troll...Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
i meant it with every bone in my body
Mensen met dbz plaatjes in hun avatar
Aangepast.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het emblem en titel systeem van Black Ops mag wel terug keren in de nieuwe COD want dat had toch wel iets meer dan wat dingetjes kopen.![]()
Wat een mongol!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zat je nou bij WoR in de game Fsmxi's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Lijkt erop hèquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zat je nou bij WoR in de game Fsmxi![]()
![]()
Ben blauw, zat in party dus. Dus ja, op xbox een message gestuurd na een tweet. Niet bij vermeld dat ik niet Amerikaans was, maar ging nog niet heel slecht voor 2/3bar connectie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was dat random of volg je hem op twitter?![]()
Ik heb ook en keer met hem gespeeld maar ik kon die connectie echt niet handelen. Is wel lachen bij hem gaat heel veel, zo makkelijk als je zijn theater bekijktquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:11 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ben blauw, zat in party dus. Dus ja, op xbox een message gestuurd na een tweet. Niet bij vermeld dat ik niet Amerikaans was, maar ging nog niet heel slecht voor 2/3bar connectie.![]()
Ik wou eerst met M16, toen ik die connectie zag ging ik toch maar voor de AUG. Waren opzich wel sterke spelers, kon net een KD boven 1 hanteren. (Hoewel 1 potje van 10-1 ofzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb ook en keer met hem gespeeld maar ik kon die connectie echt niet handelen. Is wel lachen bij hem gaat heel veel, zo makkelijk als je zijn theater bekijkt)
![]()
Lekker bezig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Rijstkoker het volgende:
Altijd van die kerels die in mijn hoekje willen staan.
Doodse stilte..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
StoningKoma
MoehahaOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Kiparis is wel chill hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:08 schreef PierreTT het volgende:
Hoe kunnen mensen trouwens spelen met die KiparisOp close range is hij baas, alleen is er niet echt een level die zó close range is dat je daarmee kan spelen
![]()
![]()
Kiparis klinkt als een knaagdier uit zuid-amerikaquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:08 schreef PierreTT het volgende:
Hoe kunnen mensen trouwens spelen met die Kiparis
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Meer als een ziekte... "Dokter, ik heb zon last van Kiparis aan mijn rechterbil"quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kiparis klinkt als een knaagdier uit zuid-amerikaHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
HUMOR!!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Rijstkoker het volgende:
Altijd van die kerels die in mijn hoekje willen staan.
Payback' a bitch!
edit: kiparis klinkt als een of andere amazone pindasoortVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Daar kan je alles wel invullen, op zich. Bijvoorbeeld BzP. "Dokter, ik heb zo'n last van een balzakpuit aan mijn rechterbil."quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Meer als een ziekte... "Dokter, ik heb zon last van Kiparis aan mijn rechterbil"Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
'Dokter, ik heb een kutkabouter in mijn kont?'quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Daar kan je alles wel invullen, op zich. Bijvoorbeeld BzP. "Dokter, ik heb zo'n last van een balzakpuit aan mijn rechterbil."![]()
![]()
![]()
Tarwebloem gesnoven.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Nuketown 24/7 terug zou pas geil zijnOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Als kanker een gamemodus zou zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Nuketown 24/7 terug zou pas geil zijn![]()
![]()
Ik wil ninja pro halen maar die backstabbers duren zo langIk ben de hele tijd op zoek naar campers
iemand tips?
![]()
Warlord en maar 1 attachment?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:26 schreef BzP het volgende:
[..]
HUMOR!!!!
Payback' a bitch!
edit: kiparis klinkt als een of andere amazone pindasoort![]()
FFA, zitten zat campers in.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik wil ninja pro halen maar die backstabbers duren zo langIk ben de hele tijd op zoek naar campers
iemand tips?
![]()
Mosh Pit Core zou pas geil zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een mercenary playlist voor alle gamemodes zou wel echt heel geil zijn![]()
Michhas, heb jij nog wat tarwebloem voor me? Ik heb alles alweer opgesnoven ondertussen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bedankt voor je melding, we zullen het doorgeven aan de mannen met de stropdassen.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
HEY EEN MEISJE!! HOIIIIIquote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Alleen paardenbloemen man.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Michhas, heb jij nog wat tarwebloem voor me? Ik heb alles alweer opgesnoven ondertussen.
En madeliefjes.![]()
Nee man, daar ga ik niet van trippen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Alleen paardenbloemen man.
En madeliefjes.Die shit is niks waar man. Kan je nog beter volle melk gaan spuiten.
Hey man, moet jij niet gaan hosselen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee man, daar ga ik niet van trippen.Die shit is niks waar man. Kan je nog beter volle melk gaan spuiten.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Jawel, vanavond onderhoudsdixo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey man, moet jij niet gaan hosselen?
2 tomahawks <3quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:04 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Warlord en maar 1 attachment?
Devildriver_ is mn fuck about account.. dus die andere attachement mag je hebbenMosh pits zijn de shit... Wel altijd blauwe plekken maar dat is het wel waardquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef BzP het volgende:
Mosh pits zijn de shit... Wel altijd blauwe plekken maar dat is het wel waard![]()
Of wall of death bij Lamb of God![]()
![]()
Ik ga ook naar dnb/dub partiesquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Metal muziek
Drum'n'bass, dubstep, techno en grime
Was nog op prospect met kerst
Maar metal is het beste wat er is!!!!
Wall of death is kicke man, krijg elke x dat "spartaaaaaaaa" gevoel
Heb op Sonisphere 09 ook bij LoG in de Wall of death gestaan, maar die mislukte ZWAAR
[ Bericht 8% gewijzigd door BzP op 17-02-2011 20:03:11 ]Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Drum'n'bass, dubstep, techno en grimequote:Op donderdag 17 februari 2011 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Metal muziek
Drum'n'bass, dubstep, techno en grime![]()
Blues Rock, Alternative Rock, Acoustic Rock![]()
![]()
Dubstep, breakcore, dnb, industral hardcore![]()
Metalcore, Deathcore, Power Metal, Thrash metal, Death metal, Speed metal
R&B , pop, trance
Geef eens een voorbeeld?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:32 schreef Michhas het volgende:
Niemand hier die naar Big Beat luistert?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Die andere 2 ook JA!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:41 schreef PierreTT het volgende:
Die fatboy slim en prodigy zijn wel prima![]()
Pendulum![]()
![]()
Wat zitten jullie hier muziek te posten. Zuipen met je kut!Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
2 Jaar geleden bij Sonisphere nog geweestquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:44 schreef Forskneck het volgende:
[..]
![]()
Of wall of death bij Lamb of GodHm okéquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef BzP het volgende:
[..]
2 tomahawks <3
Devildriver_ is mn fuck about account.. dus die andere attachement mag je hebben
Ik moet nog steeds een multi-kill met granaten bij Warlord![]()
![]()
Pendulum is kk gay! lift muziek en supermarkt muziekquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk minder![]()
Pendulum - Slam, die clip![]()
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Net ff paar potjes met de AUG gespeeld. Hij blijft fucking lelijk maar schiet stiekem toch best wel lekker haha. Geluid is ook mooier dan de FAMAS vind ik + het geluid van het reloaden is wel geil lolz![]()
Ik had hem ook maar ff ingesteld, met double mag en sleight of hand! shit reload sneller dan de sniper schiet!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef Parvus het volgende:
Net ff paar potjes met de AUG gespeeld. Hij blijft fucking lelijk maar schiet stiekem toch best wel lekker haha. Geluid is ook mooier dan de FAMAS vind ik + het geluid van het reloaden is wel geil lolz's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Eén van de mooiste wapens. Goede camo erop, en hij ziet er prachtig uit. Heeft sowieso niet zo'n verkrachte vorm als de meeste wapens. Gewoon smooth!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef Parvus het volgende:
Net ff paar potjes met de AUG gespeeld. Hij blijft fucking lelijk maar schiet stiekem toch best wel lekker haha. Geluid is ook mooier dan de FAMAS vind ik + het geluid van het reloaden is wel geil lolz![]()
De AUG is een van mijn favoriete wapens.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef Parvus het volgende:
Net ff paar potjes met de AUG gespeeld. Hij blijft fucking lelijk maar schiet stiekem toch best wel lekker haha. Geluid is ook mooier dan de FAMAS vind ik + het geluid van het reloaden is wel geil lolz
All good things are wild and free.![]()
Jouw onderschrift!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb zelfs 2 classes met dat ding
Overigens heb ik al 2 dagen niet meer gespeeld. Schandalig. Maar goed dat ik morgen vrij ben.All good things are wild and free.![]()
Zit je dan terwijl een meid zegt dat je wel bij haar kan slapen zonder vervoer.rice rice baby tututututedudududum![]()
Chopper is overrated.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Parvus het volgende:
Wtf Stoma khad net ook 9 kills zonder chopper. Stond 9-0 :-/![]()
Doe geen moeite. Het komt totaal niet geloofwaardig over.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef Rijstkoker het volgende:
Zit je dan terwijl een meid zegt dat je wel bij haar kan slapen zonder vervoer.
Ja hoorde het nadat het was geweest, dat hij mislukte.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:54 schreef BzP het volgende:
Wall of death is kicke man, krijg elke x dat "spartaaaaaaaa" gevoel
Heb op Sonisphere 09 ook bij LoG in de Wall of death gestaan, maar die mislukte ZWAAR
ik kon hem niet zien hij was achter het hek. Ik stond vooraan in dat kleine halve cirkeltje met hekken eromheen![]()
Ontopic:
Net maar weer is gespeeld en ging wel weer goed en had niet eens lag![]()
Gewoon lekker 4 bars connectie![]()
![]()
Dat zei doopsta een keerquote:Die heb ik ook al een paar avonden niet online gezien.
Oh hij is nu online![]()
![]()
Jij, hebt, werkelijk, geen, idee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Het komt totaal niet geloofwaardig over.En nu dan maar vroeg slapen zodat het weekend dichterbij is.
rice rice baby tututututedudududum![]()
Bedoel je dat je wel 9 kills had, de chopper had ingesteld maar hem niet kreeg? Heb ik namelijk ook wel eens gehad, flinke tijd terug.. Toen nog even gecontroleerd in theater mode en had er inderdaad 9quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Parvus het volgende:
Wtf Stoma khad net ook 9 kills zonder chopper. Stond 9-0 :-/
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Je weet zelluf hij is de man van de trio's en al die vrouwen alles!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:03 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Jij, hebt, werkelijk, geen, idee.En nu dan maar vroeg slapen zodat het weekend dichterbij is.
Di thele kkspel is lillikquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:55 schreef KoningStoma het volgende:
Hoezo lelijk
De fal, die is lelijk.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Gekke knul, nu heeft iedereen respect voor je omdat je overdreven slecht typt terwijl je nog wel je computer aan kan klikken en op deze pagina kan komen.![]()
fok stond nog aanmijn fok verslaving nemt ernstige vormen aan
Yep. Meestal hoor je wel zoiets van "huey standing by" ofzo, maar soms als je je kills snel achter elkaar haalt hoor je dat niet maar zie je hem wel bij je numpad staan. Nu dus niet en stond dus echt 9-0. En alle kills gehaald met schieten (en 1 met claymore). Nouja het zal welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Bedoel je dat je wel 9 kills had, de chopper had ingesteld maar hem niet kreeg? Heb ik namelijk ook wel eens gehad, flinke tijd terug.. Toen nog even gecontroleerd in theater mode en had er inderdaad 9![]()
![]()
Ja. Ik had het gister dus bij mijn chopper én blackbird. Ook 9-0
Trouwens.. Deze man spreekt de waarheid!!1
Stopt hem in de fucking OP
![]()
Ik bedoelde meer dat cor laat zich niet tegen houden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat zei doopsta een keerDie heb ik ook al een paar avonden niet online gezien.
Oh hij is nu online
Hehe het laden van Youtube op m'n werk wordt 'geknepen'. Had 'm net een tijdje laden laten tot ie bijna vol was, wil ik 'm starten krijg ik "runtime error" en was ie weg. Nu weer opnieuw wachtenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:58 schreef KoningStoma het volgende:
Ja. Ik had het gister dus bij mijn chopper én blackbird. Ook 9-0
Trouwens.. Deze man spreekt de waarheid!!1
Stopt hem in de fucking OPhaha.
Maar zijn omschrijving is wel precies het probleem. "when my failure in a game, sport, or life isn't directly my fault, then it is frustrating. call of duty is a perfect example."
Niks mis mee als ik gekilled word maar het gebeurt zo vaak op zo'n fucking belachelijke manier :/![]()
PRECIES!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:30 schreef Parvus het volgende:
Maar zijn omschrijving is wel precies het probleem. "when my failure in a game, sport, or life isn't directly my fault, then it is frustrating. call of duty is a perfect example."
Niks mis mee als ik gekilled word maar het gebeurt zo vaak op zo'n fucking belachelijke manier :/
En als het nét iets te vaak gebeurd, dan ga je minder spelen en dan neem je alles voor bullshit en dan gaan er bijna dingen stukIk vind het knap van mezelf dat ik 4 jaar met een controller heb gespeeld.
![]()
Zeg me alsjeblieft dat je gewoon geslapen hebt vannacht? Man jou ritme.quote:
2 nachten? Een hele week volgens mij al.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:40 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wat, nu 2 nachten op rij?
Als het goed is kan ik er vandaag weer bij zijn
Nee johquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:40 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wat, nu 2 nachten op rij?
Als het goed is kan ik er vandaag weer bij zijn
De hele week om en om. Telkens wil ik slapen, maar dan is het al 7 uur. Dan ga ik de volgende dag om 2000 uur slapen, en wordt ik rond 4 uur smiddachs wakker. Maarja, nu ga ik mn wekker zetten alles, dus dat komt wel goed.![]()
Briljantquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:43 schreef KoningStoma het volgende:
De hele week om en om. Telkens wil ik slapen, maar dan is het al 7 uur. Dan ga ik de volgende dag om 2000 uur slapen, en wordt ik rond 4 uur smiddachs wakker. Maarja, nu ga ik mn wekker zetten alles, dus dat komt wel goed.![]()
![]()
Ik ken dit. Ik heb een half jaar lang ongeveer zo'n ritme gehad. Slapen rond 7/8 uur, opstaan rond 2/3 uur smiddags. Allemaal leuk en aardig als je erin zit, maar kom er maar eens uit, wat een ellendequote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee joh
De hele week om en om. Telkens wil ik slapen, maar dan is het al 7 uur. Dan ga ik de volgende dag om 2000 uur slapen, en wordt ik rond 4 uur smiddachs wakker. Maarja, nu ga ik mn wekker zetten alles, dus dat komt wel goed.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Weet je hoe blij ik ben dat ik daar vanaf ben...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ken dit. Ik heb een half jaar lang ongeveer zo'n ritme gehad. Slapen rond 7/8 uur, opstaan rond 2/3 uur smiddags. Allemaal leuk en aardig als je erin zit, maar kom er maar eens uit, wat een ellende
Nooit gedacht dan ik uit mezelf op zaterdag om 09:00 op kon staan
Ja, waarom typ jij altijd zo slecht kutkabouter? Ik was ook kneiterbezopen gister, maar ik presteer het wel om normaal te typen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:53 schreef KoningStoma het volgende:
Gekke knul, nu heeft iedereen respect voor je omdat je overdreven slecht typt terwijl je nog wel je computer aan kan klikken en op deze pagina kan komen.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Leeftijd?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, waarom typ jij altijd zo slecht kutkabouter? Ik was ook kneiterbezopen gister, maar ik presteer het wel om normaal te typen.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Sterker nog, de enkele keer dat ik drink en de computer ook nog gebruik type ik beter dan onder slaapgebrek. Dat is pas een killer imoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, waarom typ jij altijd zo slecht kutkabouter? Ik was ook kneiterbezopen gister, maar ik presteer het wel om normaal te typen.![]()
![]()
Om kwart voor 5 typte hij nog zo raar en om 4 over 5 een bericht zonder spelfouten.Yeah right.
Dat is mijn normale ritme als ik verder niets heb. Nu is het naar een volgend level gehezen door maar een keer in de 2 dagen te slapenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ken dit. Ik heb een half jaar lang ongeveer zo'n ritme gehad. Slapen rond 7/8 uur, opstaan rond 2/3 uur smiddags. Allemaal leuk en aardig als je erin zit, maar kom er maar eens uit, wat een ellende![]()
![]()
Aandachtsgeil is het woord dat hier het meest op zijn plaats is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, waarom typ jij altijd zo slecht kutkabouter? Ik was ook kneiterbezopen gister, maar ik presteer het wel om normaal te typen.![]()
Ja, dat herken ik ook. Dat was het moment dat ik aan de bel trokquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is mijn normale ritme als ik verder niets heb. Nu is het naar een volgend level gehezen door maar een keer in de 2 dagen te slapen
Ik typ ook vaak fout snachts, moe en dronken, maar ik ga het dan corrigerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aandachtsgeil is het woord dat hier het meest op zijn plaats is.
Bij bijna al z'n posts hoopt hij op dat iemand zegt wat voor een stoere knul hij wel niet is. Met al z'n stoere gezuip en gefeest. Hij zal in het echt wel een sukkeltje zijn en de 'vrienden' die hij heeft zijn toevallige studiegenoten ofzo. Ook geen fijne jeugd gehad enzo. Probeert hier op het anonieme internet nog ff te doen lijken alsof hij de man is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aandachtsgeil is het woord dat hier het meest op zijn plaats is.en
![]()
![]()
Zo, bam.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:16 schreef Parvus het volgende:
[..]
Bij bijna al z'n posts hoopt hij op dat iemand zegt wat voor een stoere knul hij wel niet is. Met al z'n stoere gezuip en gefeest. Hij zal in het echt wel een sukkeltje zijn en de 'vrienden' die hij heeft zijn toevallige studiegenoten ofzo. Ook geen fijne jeugd gehad enzo. Probeert hier op het anonieme internet nog ff te doen lijken alsof hij de man is.en
Maar hij is toch ook DE man?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:16 schreef Parvus het volgende:
[..]
Bij bijna al z'n posts hoopt hij op dat iemand zegt wat voor een stoere knul hij wel niet is. Met al z'n stoere gezuip en gefeest. Hij zal in het echt wel een sukkeltje zijn en de 'vrienden' die hij heeft zijn toevallige studiegenoten ofzo. Ook geen fijne jeugd gehad enzo. Probeert hier op het anonieme internet nog ff te doen lijken alsof hij de man is.en
Wacht, ik dacht dat dit het SC topic was.quote:![]()
Anyway, kan de UTP- ADSL tang niet vinden, dus voorlopig nog geen interwebz.![]()
Ah nee man het is een grapje, hij trolled.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:16 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ben je online vanaaf?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah nee man het is een grapje, hij trolled.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Wat ik wel eens doe om mijn harde online status te behouden is gewoon zoals normaal om 22:00 naar bed, dan om 4:00 de wekker zetten... slecht een bericht typen op Fok! en dan weer slapen
Werkt ten allen tijden.Ik heb vanavond visite dus denk het niet. Als we wel online gaan is het vaan Combat Training met BOquote:ik zie jou ook niet vaak online trouwens, wel klote
Opgelucht?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:16 schreef Parvus het volgende:
[..]
ik ben alleen online in de late uurtjes....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
Wat ik wel eens doe om mijn harde online status te behouden is gewoon zoals normaal om 22:00 naar bed, dan om 4:00 de wekker zetten... slecht een bericht typen op Fok! en dan weer slapen
Werkt ten allen tijden.
[..]
Ik heb vanavond visite dus denk het niet. Als we wel online gaan is het vaan Combat Training met BOik zie jou ook niet vaak online trouwens, wel klote
Vanavond ga ik wel gamen
Waarom CT if I may ask?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Zag jou nog in de Jersey shore topic..quote:
goeie episode?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Moet die van vandaag nog kijken. Sam komt terug.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:39 schreef BzP het volgende:
[..]
Zag jou nog in de Jersey shore topic..
goeie episode?
Ik wil meer MVPquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet die van vandaag nog kijken. Sam komt terug.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Zit op het werk en we moeten vanmiddag vanaf 16:00 verhuizen naar een andere verdieping. Ben dus nog wel ff hier ben ik bang. Vanavond sowieso nog wel ff online maar dan pas rond half 9 ofzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef Michhas het volgende:
Pierre/Parv, komt een van jullie nog knallen zo?![]()
![]()
Ja ik heb een fulltime job die sochtends vroeg al begintquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:37 schreef BzP het volgende:
[..]
ik ben alleen online in de late uurtjes....
Vanavond ga ik wel gamen
Waarom CT if I may ask?
Omdat ik dan met andere speel, CT is dan wel leuk. Online is frustrerend op een klein scherm en ondanks dat mijn ratio niet al te best is vind ik het toch zonde om dat te verneuken
Ja ik ook. Vooral Pauly en Vinny zijn leuk samen.quote:Cabs are here!
Ik een fulltime job die om 10:30 begint lolquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ik heb een fulltime job die sochtends vroeg al begint
Omdat ik dan met andere speel, CT is dan wel leuk. Online is frustrerend op een klein scherm en ondanks dat mijn ratio niet al te best is vind ik het toch zonde om dat te verneuken
Daarom heb ik een 2e account, met vrienden te kutten en altijd pro perks als ik zin heb in 2 tomahawks of ik wil een hele game langs punt b liggen ninjastyle..Ik vond vorige episode alle dudes echt geweldige quotes hebben..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik ook. Vooral Pauly en Vinny zijn leuk samen.Cabs are here!
Single Ronnie![]()
En mike heeft ook de coolste metaforen altijd,,,Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Lekkere tijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:45 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik een fulltime job die om 10:30 begint lol
Daarom heb ik een 2e account, met vrienden te kutten en altijd pro perks als ik zin heb in 2 tomahawks of ik wil een hele game langs punt b liggen ninjastyle..
[..]
Ik vond vorige episode alle dudes echt geweldige quotes hebben..
Single Ronnie![]()
En mike heeft ook de coolste metaforen altijd,,,
2e account had ik bij MW2 wel.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Second chance?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:46 schreef KoningStoma het volgende:
Zullen we hier dan ook maar officieel een SC van maken? Dat is het toch alVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Voorlopig even niet mien jong, ik moet 1000 dingen regelen nogquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef Michhas het volgende:
Pierre/Parv, komt een van jullie nog knallen zo?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ah, hou deze anders enigszins ontopic. Anders zit ik in twee SC's met dezelfde mensenHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Pffff, ik kan een paar vrienden van me er maar niet van overtuigen dat Second Chance echt een kutperk isIk revive ze ook expres niet
Beter neem je Hacker of Ninja.
Ik wil trouwens naar de 15e prestige gaan (gouden guns) Hebben jullie tips om zo snel mogelijk te levelen? Tuurlijk, veel spelen, maar leveren sommige gamemodes meer op? Of moet je voor de challenges spelen?
![]()
Doe maar een portie bami en een portie babi pangang. Hoe laat kan ik het ophalen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
Pffff, ik kan een paar vrienden van me er maar niet van overtuigen dat Second Chance echt een kutperk isIk revive ze ook expres niet
Ik wil trouwens naar de 15e prestige gaan (gouden guns) Hebben jullie tips om zo snel mogelijk te levelen? Tuurlijk, veel spelen, maar leveren sommige gamemodes meer op? Of moet je voor de challenges spelen?
Famasquote:![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ook gedaan en zijn hebben nu allemaal hacker of ninja
HQquote:Ik wil trouwens naar de 15e prestige gaan (gouden guns) Hebben jullie tips om zo snel mogelijk te levelen? Tuurlijk, veel spelen, maar leveren sommige gamemodes meer op? Of moet je voor de challenges spelen?
![]()
![]()
Persoonlijke voorkeur: aug, want mooier en fijnere recoil. Ook iron sight is iets groter. Verder zijn de identiek.Vraag maar niets aan stoma, want die is zich toch niet aan het vervelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef Michhas het volgende:
Pierre/Parv, komt een van jullie nog knallen zo?![]()
![]()
Ja of CTF en veel vlaggen capturen, en anders gewoon Search!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:04 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ook gedaan en zijn hebben nu allemaal hacker of ninja
[..]
HQ![]()
wtf manquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:35 schreef KoningStoma het volgende:
Nee![]()
Maar vanaf vandaag ga ik het weer proberen.
Okéé dankje, alleen soms vind ik dat je bij de Aug al vanaf 20 meter in bursts moet schieten.. Of doe ik het dan zelf helemaal verkeerd? Vast het laatstequote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:04 schreef KoningStoma het volgende:
Persoonlijke voorkeur: aug, want mooier en fijnere recoil. Ook iron sight is iets groter. Verder zijn de identiek.![]()
![]()
Geen idee. Meestal schiet ik eerst tot de 1e hitmarker en ga dan bursten, tenzij ze echt te ver zijn. Maar dat is wennen.![]()
Ik vind de FamassyMas de beterequote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:06 schreef Moffol het volgende:
[..]
Okéé dankje, alleen soms vind ik dat je bij de Aug al vanaf 20 meter in bursts moet schieten.. Of doe ik het dan zelf helemaal verkeerd? Vast het laatste![]()
Aug is soms een proppenschieter in mijn handen![]()
![]()
Ik lijk met Famas meer hipfire kills te maken, maar volgens mij zijn ze qua stats aardig gelijkwaardig.![]()
In grote levels gebruik ik sowieso m'n Galil met dual mag want die recoil van dat wapen kan ik zo goed handelen. Dat wapen is bij mij gewoon bijna recoil-loos. Jammer genoeg is die in de wat kleinere maps wat minder handig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:07 schreef KoningStoma het volgende:
Geen idee. Meestal schiet ik eerst tot de 1e hitmarker en ga dan bursten, tenzij ze echt te ver zijn. Maar dat is wennen.![]()
![]()
Schietgeluid van AUG + dat herladen van die clip vind ik vetter klinken dan de FAMAS. Maar nogmaals; hij is zo fucking lelijk haha. Vooral door die standaard sights die erop zitten. Raar uitsteeksel. Maar toch wel bazenwapen.![]()
Ik heb het gevoel dat je met de famas veel harder kunt raggen, ik weet niet waarom. Die aug in black ops vind ik maar een beetje een laffe gun. Het is denk ik persoonlijk welke je beter ligt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
FamASS or fAUGot???
I'm a Stoner.......Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Wtf. Het is net of ik naar een documentaire zit te kijken op discovery.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:16 schreef Moffol het volgende:
Deze vent maakt zulke gave filmpjes + een bazenstem.All good things are wild and free.![]()
Wow, dit kende ik nog niet, fucking vet!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:16 schreef Moffol het volgende:
Deze vent maakt zulke gave filmpjes + een bazenstem.
Dit is nice manquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:16 schreef Moffol het volgende:
Deze vent maakt zulke gave filmpjes + een bazenstem.Ik zit ze nu allemaal te kijken
Supervet uitgewerkt allemaal, vet dat hij ook de geschiedenis van het 'echte' wapen bespreekt![]()
![]()
Die gast maakt goeie filmpjes inderdaad.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:16 schreef Moffol het volgende:
Deze vent maakt zulke gave filmpjes + een bazenstem.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ik ook inderdaad, die van de stakeout is ook mooi gedaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is nice manIk zit ze nu allemaal te kijken
Supervet uitgewerkt allemaal, vet dat hij ook de geschiedenis van het 'echte' wapen bespreektHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Michhas, ben jij dat?quote:god...the way you end the vids...gawd! i luv ur voice no homo...(maybe a little)
bleachboy987 4 dagen geleden 82
Captain obvious.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Wat een baas!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:16 schreef Moffol het volgende:
Deze vent maakt zulke gave filmpjes + een bazenstem.![]()
Zo'n tang om een plug erop te raggen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:09 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
M'n vader heeft de tang die nodig is, en die is pas om 5 uur thuisOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Volgens mij zuipt hij wel echt zoveel. Dat zie je namelijk heel veel bij kinderen die in hun jeugd heel kort zijn gehouden door hun ouders. Vanaf het moment dat ze uit huis zijn ontsporen ze volledig. Acting out enzo. Zijn vaak ook de gastjes die snel naar de drank en drugs grijpen wanneer ze gaan studeren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:16 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik vind het wel snoezig en semi-schattig.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Zo'n tang om een plug erop te raggen?
jup.![]()
Goeie theorie, zou best kunnen dat dat zo is. Wat alleen niet klopt is dat ik zo kort ben gehouden door m'n ouders. Dat had alleen betrekking op gamen, en dat doe ik nu juist bijna niet meer...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij zuipt hij wel echt zoveel. Dat zie je namelijk heel veel bij kinderen die in hun jeugd heel kort zijn gehouden door hun ouders. Vanaf het moment dat ze uit huis zijn ontsporen ze volledig. Acting out enzo. Zijn vaak ook de gastjes die snel naar de drank en drugs grijpen wanneer ze gaan studeren.
Ik vind het wel snoezig en semi-schattig.
En drugs...Begin ik niet aan.
"Ethanol, also called ethyl alcohol, pure alcohol, grain alcohol, or drinking alcohol, is a volatile, flammable, colorless liquid. It is a powerful psychoactive drug and one of the oldest recreational drugs"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Goeie theorie, zou best kunnen dat dat zo is. Wat alleen niet klopt is dat ik zo kort ben gehouden door m'n ouders. Dat had alleen betrekking op gamen, en dat doe ik nu juist bijna niet meer...
OT: Vanavond de scorpion maar weer eens tevoorschijn toveren denk ik![]()
![]()
Goed punt, maar ik ben niet verslaafdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:27 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
"Ethanol, also called ethyl alcohol, pure alcohol, grain alcohol, or drinking alcohol, is a volatile, flammable, colorless liquid. It is a powerful psychoactive drug and one of the oldest recreational drugs"
OT: Vanavond de scorpion maar weer eens tevoorschijn toveren denk ikzoals Rossdale hier insinueert?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zijn vaak ook de gastjes die snel naar de drank en drugs grijpen wanneer ze gaan studeren.
.
Daarbij, wat is er mis met een goed potje ouderwets zuipen?
Niemand heeft het heer over verslaving gehad. O, en een zuippartij wel goed kunnen keuren maar "vanuit principe" tegen (andere) drugs zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Goed punt, maar ik ben niet verslaafd
[..]
zoals Rossdale hier insinueert?
Daarbij, wat is er mis met een goed potje ouderwets zuipen?![]()
![]()
Aaaaaawhhh, wat schattigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens niet haten op drugs dat is het mooiste wat er is
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Uit eigen ervaring kan ik zeggen: niks beste jongen! Ik doe al vijf jaar niet anders!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:31 schreef kutkabouter het volgende:
Daarbij, wat is er mis met een goed potje ouderwets zuipen?
Maar, als ik je een advies mag geven: het gaat om de manier hoe je het brengt. Tuurlijk ben je net student en is het studentenleven helemaal het einde, want dat is het ook echt. Maar als je blijft doorgaan van vereniging dit en zuipen dat en chicks regelen dit en gratis bier en moet je mij zien bij virgiel en ik zit bij een vereniging kijk mij keihard zuipen etc, dan krijg je een bepaald label opgeplakt. Snap je een beetje wat ik bedoel? Dit is niet om te flamen, maar gewoon een advies
Ik wist wel dat ik jou ooit in het sos topic heb gezienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens niet haten op drugs dat is het mooiste wat er is![]()
OT: Vanaaf met een krat bier en 3 gram wiet lekker knallen!
3 gram wiet, dude...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:53 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik jou ooit in het sos topic heb gezien![]()
OT: Vanaaf met een krat bier en 3 gram wiet lekker knallen!
Klein beetje hasj is voldoende
Heb nog 70 gram hasj liggen..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
3 gram wiet, dude...
Klein beetje hasj is voldoende
kopen?
Hit me up cor...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:55 schreef KoningStoma het volgende:
Zakje geraspte kaas man, alles wat een mens nodig heeft.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Nee, dankjequote:
Die RPK lijkt wel goed in dat filmpje! of is dit te serieus?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Is toch poepzooi.. Ligt er al meer als een jaar..quote:
Zelfs de duitsers willen hem niet meer : /Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik moet gewoon goede verse hebben. Zoveel rook ik toch nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:24 schreef BzP het volgende:
[..]
Is toch poepzooi.. Ligt er al meer als een jaar..
Zelfs de duitsers willen hem niet meer : /
Hij is wel goed, maar in zo'n filmpje laat je natuurlijk alleen highlights zien. Wat die kerel gewoon doet is een week lang ofzo met maar 1 wapen spelen. Als je dan beetje goed bent krijg je vanzelf goede footagequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:02 schreef KneusTeun het volgende:
Die RPK lijkt wel goed in dat filmpje! of is dit te serieus?![]()
![]()
Een beetje wat ik bedoelde maar Pierre is een oudere wijze man. Die brengen dingen net wat tactischer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring kan ik zeggen: niks beste jongen! Ik doe al vijf jaar niet anders!
Maar, als ik je een advies mag geven: het gaat om de manier hoe je het brengt. Tuurlijk ben je net student en is het studentenleven helemaal het einde, want dat is het ook echt. Maar als je blijft doorgaan van vereniging dit en zuipen dat en chicks regelen dit en gratis bier en moet je mij zien bij virgiel en ik zit bij een vereniging kijk mij keihard zuipen etc, dan krijg je een bepaald label opgeplakt. Snap je een beetje wat ik bedoel? Dit is niet om te flamen, maar gewoon een advies![]()
![]()
Wiet en hasj.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:53 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik jou ooit in het sos topic heb gezien![]()
OT: Vanaaf met een krat bier en 3 gram wiet lekker knallen!Xtc.
Wel alcohol zuipen en dat dit roepenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vage gast ben je ook..2CBquote:, en voor paddo's liever LSD
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Idd, doe mij maar een grammetje opiumquote:
xtc
MDMA is handiger dan.quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
haten op verdovende middelen
Wel grappig, je ziet vaak van die mensen die 'uit principe' geen drugs nemen. En als je dan vraagt of ze wel eens koffie of frisdrank drinken krijg je dan een antwoord als: 'O, ja, ik kan echt niet zonder koffie. Ik drink wel 20 kopjes per dag!'
Mensen die niet doorhebben dat caffeïne ook een zware drug is![]()
![]()
Ghost lijkt wel cheaten! ik was net aan het falen en zet ghost aan en meteen BAM! 35-5 Daarna weer 45-6 enz.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:58 schreef wuuht het volgende:
Yeeeaahoejjoo eindelijk weer eens een choppergunber en een hind gehaald![]()
Jijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wie haat er op verdovende middelen
Ik merkte ook op dat na prestige ik alleen mar kutscores had.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:00 schreef KneusTeun het volgende:
Ghost lijkt wel cheaten! ik was net aan het falen en zet ghost aan en meteen BAM! 35-5 Daarna weer 45-6 enz.
Ik had uiteraard geen Ghost Pro. Met Ghost Pro was het standaard scores van 20-5
Nu ga ik veeeeel vaker dood. Dus je kan best eens gelijk hebben, best fucked up.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
pure caffeine snuiven voor de win net als etherquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:00 schreef Michhas het volgende:
Wel grappig, je ziet vaak van die mensen die 'uit principe' geen drugs nemen. En als je dan vraagt of ze wel eens koffie of frisdrank drinken krijg je dan een antwoord als: 'O, ja, ik kan echt niet zonder koffie. Ik drink wel 20 kopjes per dag!'
Mensen die niet doorhebben dat caffeïne ook een zware drug is![]()
Ik zeg toch niet dat ik tegen drugs ben? Ik heb ook zat geblowd vroeger. Zelfs een keer een pilletje gepakt, maar ik vind er gewoon niks aan, daarom ben ik ermee gekapt. Echt waar hoor, iedereen moet lekker zelf weten wat ze doen, ik heb er niks tegen, maar ik doe er niet aan mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:35 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Niemand heeft het heer over verslaving gehad. O, en een zuippartij wel goed kunnen keuren maar "vanuit principe" tegen (andere) drugs zijnDaar heb je helemaal gelijk in, en dat probeer ik mezelf ook af te leren, maar ik zit denk ik nog een beetje vastgeroest in mijn gewoontes van vroeger.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring kan ik zeggen: niks beste jongen! Ik doe al vijf jaar niet anders!
Maar, als ik je een advies mag geven: het gaat om de manier hoe je het brengt. Tuurlijk ben je net student en is het studentenleven helemaal het einde, want dat is het ook echt. Maar als je blijft doorgaan van vereniging dit en zuipen dat en chicks regelen dit en gratis bier en moet je mij zien bij virgiel en ik zit bij een vereniging kijk mij keihard zuipen etc, dan krijg je een bepaald label opgeplakt. Snap je een beetje wat ik bedoel? Dit is niet om te flamen, maar gewoon een adviesVerder probeer ik me ook af te leren als ik dronken ben te gaan fokken, maar dat lukt dus ook nog niet. Een beetje zoals jij dronken gaat gamen zeg maar.
Ether.....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
pure caffeine snuiven voor de win net als ether![]()
Ook vroeger een x uit de kast gestolen
Zeiken erop dat ik af en toe stoer praat en nu met z'n allen gezellig stoer praten over wat voor shit we allemaal hebben gesnoven/geslikt/gespoten.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:27 schreef kutkabouter het volgende:
Zeiken erop dat ik af en toe stoer praat en nu met z'n allen gezellig stoer praten over wat voor shit we allemaal hebben gesnoven/geslikt/gespoten.![]()
![]()
![]()
Lig niet zo te patseren man!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:27 schreef kutkabouter het volgende:
Zeiken erop dat ik af en toe stoer praat en nu met z'n allen gezellig stoer praten over wat voor shit we allemaal hebben gesnoven/geslikt/gespoten.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Stoer praten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:27 schreef kutkabouter het volgende:
Zeiken erop dat ik af en toe stoer praat en nu met z'n allen gezellig stoer praten over wat voor shit we allemaal hebben gesnoven/geslikt/gespoten.
Je snapt wat ik bedoel.quote:
Er word nergens gezegd ''oh gister kanker hard lopen snuiven jonguh''quote:All good things are wild and free.![]()
Misschien vanacht weer als kutkabouter op stap is geweestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er word nergens gezegd ''oh gister kanker hard lopen snuiven jonguh''
Jonge crystal meth en anders niks! de hele dag jeweetz!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:Right... Ik zit zelf de hele dag aan de speed, maar ik haat op verdovende middelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:54 schreef Michhas het volgende:
Stelletje faalhazen
Wiet
Hasj
XTC
Ritalin/methylfenidaat en Citalopram baby, all day long![]()
Nee![]()
![]()
Nein. Vannacht een rustig avondje gamen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien vanacht weer als kutkabouter op stap is geweestNiet allemaal, maar er staan zat van die "kijk mij nou" reacties tussen waarvan ik beschuldigd wordt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er word nergens gezegd ''oh gister kanker hard lopen snuiven jonguh''Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Highlight ze danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar er staan zat van die "kijk mij nou" reacties tussen waarvan ik beschuldigd wordt.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Die ritalin werkt voor jou als het goed is toch juist niet als speed?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Right... Ik zit zelf de hele dag aan de speed, maar ik haat op verdovende middelen.
Nee
Nee, het werkt niet als speed, maar dat is het welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die ritalin werkt voor jou als het goed is toch juist niet als speed?
Als jij het zou slikken zou je gaan trippen![]()
![]()
Godverdomme zeg, wees eens niet zo'n huillie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nein. Vannacht een rustig avondje gamen.
[..]
Niet allemaal, maar er staan zat van die "kijk mij nou" reacties tussen waarvan ik beschuldigd wordt.
Als je Ritalin gebruikt en geen ADHD of ADD of hoe die meuk ook heet hebt ga je er hard van netzoals speedquote:![]()
![]()
Ja ik heb dus ooit die concerta gehad maar dat sloeg helemaal nergens op hoe ik daarop reageerde. Toen gingen we uit en na 2 of 3 biertjes hebben ze me toen naar huis gebracht omdat ik daar in de kroeg in elkaar zakte en niks meer kon.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, het werkt niet als speed, maar dat is het wel
Als jij het zou slikken zou je gaan trippen
Sindsdien heb ik het dus niet zo op drugs en dergelijke.
Edit: Heeft geen reet te maken met wat de quote.Maar hoe zit dat dan met ADD? Ga je dan ook ervan trippen of juist niet?
Stef man snapt hetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je Ritalin gebruikt en geen ADHD of ADD of hoe die meuk ook heet hebt ga je er hard van netzoals speed![]()
De actieve stof in Ritalin (methylfenidaat) is dezelfde actieve stof die in speed zit.![]()
Heb het in de klas gebruikt, merkte niks....
Ken iemand die het zelfs snoof
Concerta is ook wat lijper, omdat je het minder kan controleren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja ik heb dus ooit die concerta gehad maar dat sloeg helemaal nergens op hoe ik daarop reageerde. Toen gingen we uit en na 2 of 3 biertjes hebben ze me toen naar huis gebracht omdat ik daar in de kroeg in elkaar zakte en niks meer kon.
Sindsdien heb ik het dus niet zo op drugs en dergelijke.
Het is eigenlijk langwerkende Ritalin, met een constante, gedoseerde afgifte. Die shit werkt ongeveer 8 uur in je lichaam, Ritalin 4 uur, dus Ritalin heb je veel meer zelf in de hand hoeveel je neemt/hoe laat je ze neemt.![]()
Ligt er ook aan hoe je lichaam het kan handelen he.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:23 schreef BzP het volgende:
Ken iemand die het zelfs snoofOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Als ik daar zin in heb dan ben ik een huillie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, wees eens niet zo'n huillie.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Wat doet GHB uberhaupt met je?Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Same here.... Wel heerlijk geslapenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
1 keer gedaan vond er geen flikker aan
12 uur non stop met lijpe dromenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Gefeliciteerd, je hebt ADDquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:23 schreef BzP het volgende:
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
ja je word er heel ontspannen van en als je ook maar een beetje te veel neemt slaap je heerlijkquote:![]()
![]()
Gewoon een spierverslapper dus of doet het ook iets met je hersenactiviteit?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
ja je word er heel ontspannen van en als je ook maar een beetje te veel neemt slaap je heerlijkIk snap nooit hoe dat komt. Ik bedoel, ADD en ADHD is toch mentaal. Dan is het toch raar dat het lichaam daar al dan niet op reageert.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: