Kiparis is wel chill hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:08 schreef PierreTT het volgende:
Hoe kunnen mensen trouwens spelen met die Kiparis
Kiparis klinkt als een knaagdier uit zuid-amerikaquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:08 schreef PierreTT het volgende:
Hoe kunnen mensen trouwens spelen met die Kiparis
Meer als een ziekte... "Dokter, ik heb zon last van Kiparis aan mijn rechterbil"quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kiparis klinkt als een knaagdier uit zuid-amerika
HUMOR!!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Rijstkoker het volgende:
Altijd van die kerels die in mijn hoekje willen staan.
Daar kan je alles wel invullen, op zich. Bijvoorbeeld BzP. "Dokter, ik heb zo'n last van een balzakpuit aan mijn rechterbil."quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Meer als een ziekte... "Dokter, ik heb zon last van Kiparis aan mijn rechterbil"
'Dokter, ik heb een kutkabouter in mijn kont?'quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Daar kan je alles wel invullen, op zich. Bijvoorbeeld BzP. "Dokter, ik heb zo'n last van een balzakpuit aan mijn rechterbil."
Als kanker een gamemodus zou zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Nuketown 24/7 terug zou pas geil zijn
Warlord en maar 1 attachment?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:26 schreef BzP het volgende:
[..]
HUMOR!!!!
Payback' a bitch!
edit: kiparis klinkt als een of andere amazone pindasoort
FFA, zitten zat campers in.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik wil ninja pro halen maar die backstabbers duren zo langIk ben de hele tijd op zoek naar campers
iemand tips?
Mosh Pit Core zou pas geil zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een mercenary playlist voor alle gamemodes zou wel echt heel geil zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |