Als kanker een gamemodus zou zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Nuketown 24/7 terug zou pas geil zijn
Warlord en maar 1 attachment?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:26 schreef BzP het volgende:
[..]
HUMOR!!!!
Payback' a bitch!
edit: kiparis klinkt als een of andere amazone pindasoort
FFA, zitten zat campers in.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik wil ninja pro halen maar die backstabbers duren zo langIk ben de hele tijd op zoek naar campers
iemand tips?
Mosh Pit Core zou pas geil zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een mercenary playlist voor alle gamemodes zou wel echt heel geil zijn
Michhas, heb jij nog wat tarwebloem voor me? Ik heb alles alweer opgesnoven ondertussen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bedankt voor je melding, we zullen het doorgeven aan de mannen met de stropdassen.
HEY EEN MEISJE!! HOIIIIIquote:
Alleen paardenbloemen man.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Michhas, heb jij nog wat tarwebloem voor me? Ik heb alles alweer opgesnoven ondertussen.
Nee man, daar ga ik niet van trippen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Alleen paardenbloemen man.
En madeliefjes.
Hey man, moet jij niet gaan hosselen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee man, daar ga ik niet van trippen.Die shit is niks waar man. Kan je nog beter volle melk gaan spuiten.
Jawel, vanavond onderhoudsdixo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey man, moet jij niet gaan hosselen?
2 tomahawks <3quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:04 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Warlord en maar 1 attachment?
Mosh pits zijn de shit... Wel altijd blauwe plekken maar dat is het wel waardquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef BzP het volgende:
Mosh pits zijn de shit... Wel altijd blauwe plekken maar dat is het wel waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |