Aangepast.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net een Towelie emblem gemaakt
Het emblem en titel systeem van Black Ops mag wel terug keren in de nieuwe COD want dat had toch wel iets meer dan wat dingetjes kopen.
Wat een mongol!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zat je nou bij WoR in de game Fsmxi
Lijkt erop hèquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zat je nou bij WoR in de game Fsmxi
Ben blauw, zat in party dus. Dus ja, op xbox een message gestuurd na een tweet. Niet bij vermeld dat ik niet Amerikaans was, maar ging nog niet heel slecht voor 2/3bar connectie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was dat random of volg je hem op twitter?
Ik heb ook en keer met hem gespeeld maar ik kon die connectie echt niet handelen. Is wel lachen bij hem gaat heel veel, zo makkelijk als je zijn theater bekijktquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:11 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ben blauw, zat in party dus. Dus ja, op xbox een message gestuurd na een tweet. Niet bij vermeld dat ik niet Amerikaans was, maar ging nog niet heel slecht voor 2/3bar connectie.
Ik wou eerst met M16, toen ik die connectie zag ging ik toch maar voor de AUG. Waren opzich wel sterke spelers, kon net een KD boven 1 hanteren. (Hoewel 1 potje van 10-1 ofzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb ook en keer met hem gespeeld maar ik kon die connectie echt niet handelen. Is wel lachen bij hem gaat heel veel, zo makkelijk als je zijn theater bekijkt
Lekker bezig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Rijstkoker het volgende:
Altijd van die kerels die in mijn hoekje willen staan.
Kiparis is wel chill hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:08 schreef PierreTT het volgende:
Hoe kunnen mensen trouwens spelen met die Kiparis
Kiparis klinkt als een knaagdier uit zuid-amerikaquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:08 schreef PierreTT het volgende:
Hoe kunnen mensen trouwens spelen met die Kiparis
Meer als een ziekte... "Dokter, ik heb zon last van Kiparis aan mijn rechterbil"quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kiparis klinkt als een knaagdier uit zuid-amerika
HUMOR!!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Rijstkoker het volgende:
Altijd van die kerels die in mijn hoekje willen staan.
Daar kan je alles wel invullen, op zich. Bijvoorbeeld BzP. "Dokter, ik heb zo'n last van een balzakpuit aan mijn rechterbil."quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Meer als een ziekte... "Dokter, ik heb zon last van Kiparis aan mijn rechterbil"
'Dokter, ik heb een kutkabouter in mijn kont?'quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Daar kan je alles wel invullen, op zich. Bijvoorbeeld BzP. "Dokter, ik heb zo'n last van een balzakpuit aan mijn rechterbil."
Als kanker een gamemodus zou zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Nuketown 24/7 terug zou pas geil zijn
Warlord en maar 1 attachment?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:26 schreef BzP het volgende:
[..]
HUMOR!!!!
Payback' a bitch!
edit: kiparis klinkt als een of andere amazone pindasoort
FFA, zitten zat campers in.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik wil ninja pro halen maar die backstabbers duren zo langIk ben de hele tijd op zoek naar campers
iemand tips?
Mosh Pit Core zou pas geil zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een mercenary playlist voor alle gamemodes zou wel echt heel geil zijn
Michhas, heb jij nog wat tarwebloem voor me? Ik heb alles alweer opgesnoven ondertussen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bedankt voor je melding, we zullen het doorgeven aan de mannen met de stropdassen.
HEY EEN MEISJE!! HOIIIIIquote:
Alleen paardenbloemen man.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Michhas, heb jij nog wat tarwebloem voor me? Ik heb alles alweer opgesnoven ondertussen.
Nee man, daar ga ik niet van trippen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Alleen paardenbloemen man.
En madeliefjes.
Hey man, moet jij niet gaan hosselen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee man, daar ga ik niet van trippen.Die shit is niks waar man. Kan je nog beter volle melk gaan spuiten.
Jawel, vanavond onderhoudsdixo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey man, moet jij niet gaan hosselen?
2 tomahawks <3quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:04 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Warlord en maar 1 attachment?
Mosh pits zijn de shit... Wel altijd blauwe plekken maar dat is het wel waardquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef BzP het volgende:
Mosh pits zijn de shit... Wel altijd blauwe plekken maar dat is het wel waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |