2 nachten? Een hele week volgens mij al.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:40 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wat, nu 2 nachten op rij?
Als het goed is kan ik er vandaag weer bij zijn
Nee johquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:40 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wat, nu 2 nachten op rij?
Als het goed is kan ik er vandaag weer bij zijn
Briljantquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:43 schreef KoningStoma het volgende:
De hele week om en om. Telkens wil ik slapen, maar dan is het al 7 uur. Dan ga ik de volgende dag om 2000 uur slapen, en wordt ik rond 4 uur smiddachs wakker. Maarja, nu ga ik mn wekker zetten alles, dus dat komt wel goed.
Ik ken dit. Ik heb een half jaar lang ongeveer zo'n ritme gehad. Slapen rond 7/8 uur, opstaan rond 2/3 uur smiddags. Allemaal leuk en aardig als je erin zit, maar kom er maar eens uit, wat een ellendequote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee joh
De hele week om en om. Telkens wil ik slapen, maar dan is het al 7 uur. Dan ga ik de volgende dag om 2000 uur slapen, en wordt ik rond 4 uur smiddachs wakker. Maarja, nu ga ik mn wekker zetten alles, dus dat komt wel goed.
Weet je hoe blij ik ben dat ik daar vanaf ben...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ken dit. Ik heb een half jaar lang ongeveer zo'n ritme gehad. Slapen rond 7/8 uur, opstaan rond 2/3 uur smiddags. Allemaal leuk en aardig als je erin zit, maar kom er maar eens uit, wat een ellende
Ja, waarom typ jij altijd zo slecht kutkabouter? Ik was ook kneiterbezopen gister, maar ik presteer het wel om normaal te typen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:53 schreef KoningStoma het volgende:
Gekke knul, nu heeft iedereen respect voor je omdat je overdreven slecht typt terwijl je nog wel je computer aan kan klikken en op deze pagina kan komen.
Leeftijd?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, waarom typ jij altijd zo slecht kutkabouter? Ik was ook kneiterbezopen gister, maar ik presteer het wel om normaal te typen.
Sterker nog, de enkele keer dat ik drink en de computer ook nog gebruik type ik beter dan onder slaapgebrek. Dat is pas een killer imoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, waarom typ jij altijd zo slecht kutkabouter? Ik was ook kneiterbezopen gister, maar ik presteer het wel om normaal te typen.
Dat is mijn normale ritme als ik verder niets heb. Nu is het naar een volgend level gehezen door maar een keer in de 2 dagen te slapenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ken dit. Ik heb een half jaar lang ongeveer zo'n ritme gehad. Slapen rond 7/8 uur, opstaan rond 2/3 uur smiddags. Allemaal leuk en aardig als je erin zit, maar kom er maar eens uit, wat een ellende
Aandachtsgeil is het woord dat hier het meest op zijn plaats is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik ook. Dat was het moment dat ik aan de bel trokquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is mijn normale ritme als ik verder niets heb. Nu is het naar een volgend level gehezen door maar een keer in de 2 dagen te slapen
Ik typ ook vaak fout snachts, moe en dronken, maar ik ga het dan corrigerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aandachtsgeil is het woord dat hier het meest op zijn plaats is.
Bij bijna al z'n posts hoopt hij op dat iemand zegt wat voor een stoere knul hij wel niet is. Met al z'n stoere gezuip en gefeest. Hij zal in het echt wel een sukkeltje zijn en de 'vrienden' die hij heeft zijn toevallige studiegenoten ofzo. Ook geen fijne jeugd gehad enzo. Probeert hier op het anonieme internet nog ff te doen lijken alsof hij de man is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aandachtsgeil is het woord dat hier het meest op zijn plaats is.
Zo, bam.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:16 schreef Parvus het volgende:
[..]
Bij bijna al z'n posts hoopt hij op dat iemand zegt wat voor een stoere knul hij wel niet is. Met al z'n stoere gezuip en gefeest. Hij zal in het echt wel een sukkeltje zijn en de 'vrienden' die hij heeft zijn toevallige studiegenoten ofzo. Ook geen fijne jeugd gehad enzo. Probeert hier op het anonieme internet nog ff te doen lijken alsof hij de man is.en
Maar hij is toch ook DE man?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:16 schreef Parvus het volgende:
[..]
Bij bijna al z'n posts hoopt hij op dat iemand zegt wat voor een stoere knul hij wel niet is. Met al z'n stoere gezuip en gefeest. Hij zal in het echt wel een sukkeltje zijn en de 'vrienden' die hij heeft zijn toevallige studiegenoten ofzo. Ook geen fijne jeugd gehad enzo. Probeert hier op het anonieme internet nog ff te doen lijken alsof hij de man is.en
Wacht, ik dacht dat dit het SC topic was.quote:
Ah nee man het is een grapje, hij trolled.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:16 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ben je online vanaaf?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah nee man het is een grapje, hij trolled.
Ik heb vanavond visite dus denk het niet. Als we wel online gaan is het vaan Combat Training met BOquote:
Opgelucht?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:16 schreef Parvus het volgende:
[..]
ik ben alleen online in de late uurtjes....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
Wat ik wel eens doe om mijn harde online status te behouden is gewoon zoals normaal om 22:00 naar bed, dan om 4:00 de wekker zetten... slecht een bericht typen op Fok! en dan weer slapen
Werkt ten allen tijden.
[..]
Ik heb vanavond visite dus denk het niet. Als we wel online gaan is het vaan Combat Training met BOik zie jou ook niet vaak online trouwens, wel klote
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |