Chopper is overrated.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Parvus het volgende:
Wtf Stoma khad net ook 9 kills zonder chopper. Stond 9-0 :-/
Doe geen moeite. Het komt totaal niet geloofwaardig over.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef Rijstkoker het volgende:
Zit je dan terwijl een meid zegt dat je wel bij haar kan slapen zonder vervoer.
Ja hoorde het nadat het was geweest, dat hij mislukte.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:54 schreef BzP het volgende:
Wall of death is kicke man, krijg elke x dat "spartaaaaaaaa" gevoel
Heb op Sonisphere 09 ook bij LoG in de Wall of death gestaan, maar die mislukte ZWAAR
Dat zei doopsta een keerquote:
Jij, hebt, werkelijk, geen, idee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Het komt totaal niet geloofwaardig over.
Bedoel je dat je wel 9 kills had, de chopper had ingesteld maar hem niet kreeg? Heb ik namelijk ook wel eens gehad, flinke tijd terug.. Toen nog even gecontroleerd in theater mode en had er inderdaad 9quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Parvus het volgende:
Wtf Stoma khad net ook 9 kills zonder chopper. Stond 9-0 :-/
Je weet zelluf hij is de man van de trio's en al die vrouwen alles!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:03 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Jij, hebt, werkelijk, geen, idee.En nu dan maar vroeg slapen zodat het weekend dichterbij is.
Di thele kkspel is lillikquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:55 schreef KoningStoma het volgende:
Hoezo lelijk
De fal, die is lelijk.
Yep. Meestal hoor je wel zoiets van "huey standing by" ofzo, maar soms als je je kills snel achter elkaar haalt hoor je dat niet maar zie je hem wel bij je numpad staan. Nu dus niet en stond dus echt 9-0. En alle kills gehaald met schieten (en 1 met claymore). Nouja het zal welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Bedoel je dat je wel 9 kills had, de chopper had ingesteld maar hem niet kreeg? Heb ik namelijk ook wel eens gehad, flinke tijd terug.. Toen nog even gecontroleerd in theater mode en had er inderdaad 9
Ik bedoelde meer dat cor laat zich niet tegen houden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat zei doopsta een keerDie heb ik ook al een paar avonden niet online gezien.
Oh hij is nu online
Hehe het laden van Youtube op m'n werk wordt 'geknepen'. Had 'm net een tijdje laden laten tot ie bijna vol was, wil ik 'm starten krijg ik "runtime error" en was ie weg. Nu weer opnieuw wachtenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:58 schreef KoningStoma het volgende:
Ja. Ik had het gister dus bij mijn chopper én blackbird. Ook 9-0
Trouwens.. Deze man spreekt de waarheid!!1
Stopt hem in de fucking OP
PRECIES!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:30 schreef Parvus het volgende:
Maar zijn omschrijving is wel precies het probleem. "when my failure in a game, sport, or life isn't directly my fault, then it is frustrating. call of duty is a perfect example."
Niks mis mee als ik gekilled word maar het gebeurt zo vaak op zo'n fucking belachelijke manier :/
Zeg me alsjeblieft dat je gewoon geslapen hebt vannacht? Man jou ritme.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |