In grote levels gebruik ik sowieso m'n Galil met dual mag want die recoil van dat wapen kan ik zo goed handelen. Dat wapen is bij mij gewoon bijna recoil-loos. Jammer genoeg is die in de wat kleinere maps wat minder handig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:07 schreef KoningStoma het volgende:
Geen idee. Meestal schiet ik eerst tot de 1e hitmarker en ga dan bursten, tenzij ze echt te ver zijn. Maar dat is wennen.
Wtf. Het is net of ik naar een documentaire zit te kijken op discovery.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:16 schreef Moffol het volgende:
Deze vent maakt zulke gave filmpjes + een bazenstem.
Wow, dit kende ik nog niet, fucking vet!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:16 schreef Moffol het volgende:
Dit is nice manquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:16 schreef Moffol het volgende:
Die gast maakt goeie filmpjes inderdaad.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:16 schreef Moffol het volgende:
Ik ook inderdaad, die van de stakeout is ook mooi gedaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is nice manIk zit ze nu allemaal te kijken
Supervet uitgewerkt allemaal, vet dat hij ook de geschiedenis van het 'echte' wapen bespreekt
Michhas, ben jij dat?quote:god...the way you end the vids...gawd! i luv ur voice no homo...(maybe a little)
bleachboy987 4 dagen geleden 82
Wat een baas!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:16 schreef Moffol het volgende:
Zo'n tang om een plug erop te raggen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:09 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
M'n vader heeft de tang die nodig is, en die is pas om 5 uur thuis
Volgens mij zuipt hij wel echt zoveel. Dat zie je namelijk heel veel bij kinderen die in hun jeugd heel kort zijn gehouden door hun ouders. Vanaf het moment dat ze uit huis zijn ontsporen ze volledig. Acting out enzo. Zijn vaak ook de gastjes die snel naar de drank en drugs grijpen wanneer ze gaan studeren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:16 schreef Parvus het volgende:
[..]
Bij bijna al z'n posts hoopt hij op dat iemand zegt wat voor een stoere knul hij wel niet is. Met al z'n stoere gezuip en gefeest. Hij zal in het echt wel een sukkeltje zijn en de 'vrienden' die hij heeft zijn toevallige studiegenoten ofzo. Ook geen fijne jeugd gehad enzo. Probeert hier op het anonieme internet nog ff te doen lijken alsof hij de man is.en
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Zo'n tang om een plug erop te raggen?
Goeie theorie, zou best kunnen dat dat zo is. Wat alleen niet klopt is dat ik zo kort ben gehouden door m'n ouders. Dat had alleen betrekking op gamen, en dat doe ik nu juist bijna niet meer...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij zuipt hij wel echt zoveel. Dat zie je namelijk heel veel bij kinderen die in hun jeugd heel kort zijn gehouden door hun ouders. Vanaf het moment dat ze uit huis zijn ontsporen ze volledig. Acting out enzo. Zijn vaak ook de gastjes die snel naar de drank en drugs grijpen wanneer ze gaan studeren.
Ik vind het wel snoezig en semi-schattig.
"Ethanol, also called ethyl alcohol, pure alcohol, grain alcohol, or drinking alcohol, is a volatile, flammable, colorless liquid. It is a powerful psychoactive drug and one of the oldest recreational drugs"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Goeie theorie, zou best kunnen dat dat zo is. Wat alleen niet klopt is dat ik zo kort ben gehouden door m'n ouders. Dat had alleen betrekking op gamen, en dat doe ik nu juist bijna niet meer...
En drugs...Begin ik niet aan.
Goed punt, maar ik ben niet verslaafdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:27 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
"Ethanol, also called ethyl alcohol, pure alcohol, grain alcohol, or drinking alcohol, is a volatile, flammable, colorless liquid. It is a powerful psychoactive drug and one of the oldest recreational drugs"
OT: Vanavond de scorpion maar weer eens tevoorschijn toveren denk ik
zoals Rossdale hier insinueert?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zijn vaak ook de gastjes die snel naar de drank en drugs grijpen wanneer ze gaan studeren.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |