Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb werkbonbonsquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:19 schreef summer2bird het volgende:
Door de TT krijg ik nog meer honger
En rapquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:20 schreef MPG het volgende:
Eters die nog niet in de spoilert in de OP staan, moeten KapiteinGasthof dus nog mailen.
Kom maar hier, prei genoegquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:19 schreef summer2bird het volgende:
Door de TT krijg ik nog meer honger
Watvoor?quote:
* Muck toont wat decolletequote:
Ik zal er eens over denken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:20 schreef MPG het volgende:
Eters die nog niet in de spoilert in de OP staan, moeten KapiteinGasthof dus nog PMmen.
Lovely, Muck, Marijke, ST, Barretje, TrevChick, ...quote:
Je geliefde komt ook!quote:
alleen Muck was genoeg hoor de rest is bonusquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Lovely, Muck, Marijke, ST, Barretje, TrevChick, ...
Overtuigend genoeg?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:22 schreef Muck het volgende:
[..]
* Muck toont wat decollete
Oehoe, wokkiiiieeee
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Overtuigend genoeg?
quote:
Zeg, je hoeft niet meteen je tetten helemaal te laten zien hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:22 schreef Muck het volgende:
[..]
* Muck toont wat decollete
Oehoe, wokkiiiieeee
quote:
Er staat toch ook WATquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg, je hoeft niet meteen je tetten helemaal te laten zien hoor! Een beeeeeetje is genoeg, voor de rest gebruikt ie zijn fantasie maar
.
wat is er mis met de tetten van Muckquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg, je hoeft niet meteen je tetten helemaal te laten zien hoor! Een beeeeeetje is genoeg, voor de rest gebruikt ie zijn fantasie maar
.
Ik vind van welquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Overtuigend genoeg?
Helemaal niksquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat is er mis met de tetten van Muck
quote:
Eensch!quote:
ST...quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb nog geen ja gezegd, alleen dat het vlees zwak is.
en de verleiding groot
Neeeeeeequote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NeeeeeeeIk ben braaf
Ik sta voor de deur van ons huis, sleutels vergeten
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
ST...
Lovely....
Marijke...
Muck...
Barretje...
TrevChick...
...
Nou?
Hoor ik daar al een ja?
Mijn moeder zei dat ze thuis zou zijn, dus niet aan sleutels meenemen gedachtquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:30 schreef Trevland het volgende:
Ik ben weer aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
Daarom heb ik dus ALTIJD mijn sleutels bijquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dat ze thuis zou zijn, dus niet aan sleutels meenemen gedacht
Is dat een jaquote:
Ai. dat is niet zo bestquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NeeeeeeeIk ben braaf
Werk zequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:30 schreef Trevland het volgende:
Ik ben weer aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
Ja ik moet ze wel altijd meenemen..quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus ALTIJD mijn sleutels bij.
1e keer pas dit jaarquote:
Salade Plus van de Mac?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Pfoe ik kan ook wel wat voedsel gebruiken
snel onderduiken voor de vrouw het persoonlijk komen vragenquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
Ze zitten ook vaak standaard in mijn tas, alleen nu dus nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus ALTIJD mijn sleutels bij.
Wat heb jij geluk zegquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NeeeeeeeIk ben braaf
kom nou toch wokje!quote:
quote:
Hm de dichtsbijzijnde Mac is in Helmond, dan moet ik eerst zo'n 10 km fietsen en daarna ook weer terugquote:
Brouwhuis toch, daar naast het spoor?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hm de dichtsbijzijnde Mac is in Helmond, dan moet ik eerst zo'n 10 km fietsen en daarna ook weer terug
Ojaa ik heb ook geen geld bij
Zeker, ik vind het helemaal niet erg zoquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat heb jij geluk zegdat het zo'n mooi weer is
Bedoel ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Brouwhuis toch, daar naast het spoor?
TMIquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als je dat zwoel genoeg vraagt komt hij nu al
quote:
Nou heb ik gelurkt in Barretjes fobo, maar ik heb zelf niets in m'n foboquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Als hij die foto uit jouw FoBo ziet, dan komt hij wel![]()
![]()
![]()
![]()
heheh.. DAT kan ik wel hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als je dat zwoel genoeg vraagt komt hij nu al
Ghehe dat kan wel eens gebeuren ja, ligt nogal gevoelig daarquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:38 schreef MPG het volgende:
[..].
Ja ik had ooit bekant ruzie met iemand, omdat ik het waagde om te zeggen dattie in Helmond woont.. Hij woont in Brouwhuis
![]()
![]()
...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nou heb ik gelurkt in Barretjes fobo, maar ik heb zelf niets in m'n fobo![]()
Nou Haat ze me
Waarom kan ik me dat nou levendig voorstellen, met al die manslui op zo'n boor productie-eilandquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. DAT kan ik wel hoor
paar maanden geleden was ik schor.. de tissues gingen er met bakken doorheen offshore
Dat ligt in sommige delen nog gevoelig ja. Net als in ;t Hout.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:38 schreef MPG het volgende:
[..].
Ja ik had ooit bekant ruzie met iemand, omdat ik het waagde om te zeggen dattie in Helmond woont.. Hij woont in Brouwhuis
![]()
![]()
...
Ja, preciesquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ligt in sommige delen nog gevoelig ja. Net als in ;t Hout.
Neije ik woon in Mierlo-Hout, zeggen ze dan
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom kan ik me dat nou levendig voorstellen, met al die manslui op zo'n boor productie-eiland.
Zeilberg of Deurne, nog een leukequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ligt in sommige delen nog gevoelig ja. Net als in ;t Hout.
Neije ik woon in Mierlo-Hout, zeggen ze dan
Oh nee hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu de glaszetter bellen voor een nieuw keukenraam?
Zeilberg hoort bij Deurne, of bedoel je dat ze zeggen dat Deurne Helmond is?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeilberg of Deurne, nog een leuke
Deurne is toch ook helemaal geen Helmondquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeilberg of Deurne, nog een leuke
Ik heb een vriend in :t hout wonen en die zegt gewoon Helmond. Maar hij komt ook eigenlijk uit Eindhoven en is er gaan wonen toen het al 't Hout heette.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, precies... O wee als ge zegt dat da Helmond is
...
Of Brandevoort..
Nee nee zeker niet, ik bedoelde te zeggen dat Zeilbergers vinden dat Zeilberg een eigen dorp is, terwijl het gewoon bij Deurne hoortquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeilberg hoort bij Deurne, of bedoel je dat ze zeggen dat Deurne Helmond is?
Gelukkig niet neequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Deurne is toch ook helemaal geen Helmond
Okeequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee nee zeker niet, ik bedoelde te zeggen dat Zeilbergers vinden dat Zeilberg een eigen dorp is, terwijl het gewoon bij Deurne hoort
geannexeerd zekerquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee nee zeker niet, ik bedoelde te zeggen dat Zeilbergers vinden dat Zeilberg een eigen dorp is, terwijl het gewoon bij Deurne hoort
Die doet tenminste niet moeilijk danquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een vriend in :t hout wonen en die zegt gewoon Helmond. Maar hij komt ook eigenlijk uit Eindhoven en is er gaan wonen toen het al 't Hout heette.
*Googelt op geannexeerd*quote:
quote:
Nee, heeft altijd bij Deurne gehoordquote:
Nee, precies.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Die doet tenminste niet moeilijk dan...
Dat vak heb ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ken jij zulke simpele begrippen niet?
Beter opletten bij mens en maatschappij
Helmonds, ik vind het verschrikkelijk klinkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, precies.
Maar dat Helmonds is echt een taaltje op zich
de schoonmoeder van mijn broer is een Helmondse, Als die plat praat![]()
Hoor net van m'n a.s schoondocher van 15 dat ze dat woord ook niet kentquote:
Brabander: Hey lekker ding ga de ge me mij op stapquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Helmonds, ik vind het verschrikkelijk klinken'Skorrie morrie' 'toelie'
![]()
Heb ik ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoor net van m'n a.s schoondocher van 15 dat ze dat woord ook niet kent![]()
Jullie hebben nog gewoon maatschappijleer ? (is ook beter hoor)
Ja, echtquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, precies.
Maar dat Helmonds is echt een taaltje op zich
de schoonmoeder van mijn broer is een Helmondse, Als die plat praat![]()
Tja, hoe krijg je een Helmondse aan het miauwen he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Brabander: Hey lekker ding ga de ge me mij op stap
Helmondse: Miauw
Kattenmeppers daarquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Brabander: Hey lekker ding ga de ge me mij op stap
Helmondse: Miauw
Suikerbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebquote:
Ja bah... Denk je buiten te kunnen zitten, wordt het alsnog verpestquote:
DAT is dan weer een voordeel van wonen in de (rand)stad!quote:
En bedankt...quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:57 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80zit de hele tijd met dat liedje " wat zullen we drinken, 7 dagen lang...." in m'n hoofd door de TT!
ja Bar wat drinken we?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:57 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80zit de hele tijd met dat liedje " wat zullen we drinken, 7 dagen lang...." in m'n hoofd door de TT!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:57 schreef Barretje80 het volgende:
graag gedaan he!quote:
Gisteren rook ik bij ons in de stad toch mooi een mestluchtquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
DAT is dan weer een voordeel van wonen in de (rand)stad!
vast wel.. ik kan geen youtube openen hier..quote:
Dat was je UI....quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:58 schreef OA het volgende:
[..]
Gisteren rook ik bij ons in de stad toch mooi een mestlucht
quote:
Zijn UI ruikt heerlijk!quote:
Nee, dat zijn koffiebonenquote:
Ja, we gingen bij mijn broers bruiloft eten in een restaurant in Helmond (weet de naam niet meer, vlak bij de rotonde naar 't Hout (vanaf mierlo). Hadden ze een Helmondertje op het menu staan. Bleek gewoon een soort van blinde vink te zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kattenmeppers daarhad mijn opa nog zo'n uitspraak van, iets van 'kiezelschijter, keienbijter, hellemonder, kattendonder'
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:59 schreef DaMart het volgende:
Heeft het bezoek van mijn collega's gewoon voor het hele kantoor Bosche Bollen meegenomen.
Helemaal uit Den Bosch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:59 schreef DaMart het volgende:
Heeft het bezoek van mijn collega's gewoon voor het hele kantoor Bosche Bollen meegenomen.
Ghehe dat wil toch iets zeggen dan...quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, we gingen bij mijn broers bruiloft eten in een restaurant in Helmond (weet de naam niet meer, vlak bij de rotonde naar 't Hout (vanaf mierlo). Hadden ze een Helmondertje op het menu staan. Bleek gewoon een soort van blinde vink te zijn.
Mijn broer zei toen. Dat is geen katenspek, maar kattenspek..
ik dacht mestquote:
* MPG komt gau naar dat kantoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:59 schreef DaMart het volgende:
neuh.. OA misschien..quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik uit mijn giechel stink
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, we gingen bij mijn broers bruiloft eten in een restaurant in Helmond (weet de naam niet meer, vlak bij de rotonde naar 't Hout (vanaf mierlo). Hadden ze een Helmondertje op het menu staan. Bleek gewoon een soort van blinde vink te zijn.
Mijn broer zei toen. Dat is geen katenspek, maar kattenspek..
moet ik haar slaan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik uit mijn giechel stink
Preciesquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, anders waren het moorkoppen geweest.
Niks mis met koffiequote:
pff.. ik blaas en jij valt om!quote:
ik mag geen vrouwen slaan dus had sowieso mijn supersterke nichtje van 8 gestuurdquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
pff.. ik blaas en jij valt om!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik mag geen vrouwen slaan dus had sowieso mijn supersterke nichtje van 8 gestuurd
OA is je nichtje??quote:
je bent lief!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
Er was vandaag kijkdag voor groep-8'ertjes, wat waren die schattig![]()
quote:
Is dat waar jij woont een stad joh?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:58 schreef OA het volgende:
Gisteren rook ik bij ons in de stad toch mooi een mestlucht
Het is een buitenwijk van Rotterdam toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat waar jij woont een stad joh?
krijgen we nou een pot verwijt de ketel situatie??quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat waar jij woont een stad joh?
jup!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Omdat ik hen schattig vond?![]()
Dat klinkt misschien best dom omdat het maar 2 tot 3 jaar scheelt, maar toch, op deze leeftijd is het verschil echt grootquote:
je lijkt een beetje op m'n zusje..quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat klinkt misschien best dom omdat het maar 2 tot 3 jaar scheelt, maar toch, op deze leeftijd is het verschil echt groot
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je lijkt een beetje op m'n zusje..
die zei op haar 15e : " er staat dan wel geen 18 in mijn paspoort, maar ik ben al wel volwassen hoor! "
Pics van je zusje?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die zei op haar 15e : " er staat dan wel geen 18 in mijn paspoort, maar ik ben al wel volwassen hoor! "
O, ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
Verder zal ik de typische FOK!reactie weglaten![]()
![]()
...
Ja, dat is echt enorm, hoe snel je verandert in de eerste paar jaar van het middelbare onderwijs.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat klinkt misschien best dom omdat het maar 2 tot 3 jaar scheelt, maar toch, op deze leeftijd is het verschil echt groot
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
Verder zal ik de typische FOK!reactie weglaten![]()
![]()
...
DUS..quote:
Dat bedoel ik niet, maar veel kinderen van 11/12 zijn nog echt kinderen, 14/15 misschien ook wel een beetje, maar toch stukken minderquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ik snap het wel.. heb leiding gegeven bij de scouting.. op het moment dat die koters naar het middelbare ondewijs gingen zag je ze met de week veranderenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, maar veel kinderen van 11/12 zijn nog echt kinderen, 14/15 misschien ook wel een beetje, maar toch stukken minder![]()
ik noem me zelf echt nog niet volwassen hoor!
Ik hoop dat je dit niet sarcastisch bedoeldquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is echt enorm, hoe snel je verandert in de eerste paar jaar van het middelbare onderwijs.
Dat weten we zeker.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
DUS..
weet je zeker dat jullie niet een en dezelfde persoon zijn ??
Een persoon die koffie adoreert en van thee rillingen krijgt, en iemand die theeliefhebber is en koffie verafschuwt in één persoon? Nee, dat kan nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
DUS..
weet je zeker dat jullie niet een en dezelfde persoon zijn ??
Klopt ja, ik herken dat ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik snap het wel.. heb leiding gegeven bij de scouting.. op het moment dat die koters naar het middelbare ondewijs gingen zag je ze met de week veranderen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus
cafeetje is twee jaar jonger dan ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en .. ze woont samen.. ( en gaat nooit trouwen want dat vind ze stom)
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Die heb je er ook bij jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik snap het wel.. heb leiding gegeven bij de scouting.. op het moment dat die koters naar het middelbare ondewijs gingen zag je ze met de week veranderen
Nee, je verandert gewoon enorm, Jongens beginnen baardgroei te krijgen, soms al hormonen. En bij meisjes vooral. Maar niet alleen qua uiterlijk ook gewoon qua gedrag enzo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit niet sarcastisch bedoeld
nee, ik woon in een stad waar in de spits gewoon tractors rijdenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
krijgen we nou een pot verwijt de ketel situatie??
mja.. je kan ALLES wel zeggen op een forumquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een persoon die koffie adoreert en van thee rillingen krijgt, en iemand die theeliefhebber is en koffie verafschuwt in één persoon? Nee, dat kan niet.
hihi.. nouja.. dan heb je ook mest lucht in de stad!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik woon in een stad waar in de spits gewoon tractors rijden![]()
en ik heb soms mensen aan mijn balie die de klompen netjes bij de deur laten staan
Tsjuu zeg, ik lijk echt op haarquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
cafeetje is twee jaar jonger dan ik..
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik woon in een stad waar in de spits gewoon tractors rijden![]()
en ik heb soms mensen aan mijn balie die de klompen netjes bij de deur laten staan
m'n zusje is inmiddels wel volwassen..quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tsjuu zeg, ik lijk echt op haar![]()
Oke, het zal misschien nog wel komen... MISSCHIEN
Precies, misschien is je zus gewoon vrijgezel, maar wil je dat niet zeggen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. je kan ALLES wel zeggen op een forum
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
quote:en .. ze woont samen.. ( en gaat nooit trouwen want dat vind ze stom)
misschien is het stiekem een kerelquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, misschien is je zus gewoon vrijgezel, maar wil je dat niet zeggen.
Zijn bij ons maar 2 jongens met (zeer zichtbarequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, je verandert gewoon enorm, Jongens beginnen baardgroei te krijgen, soms al hormonen. En bij meisjes vooral. Maar niet alleen qua uiterlijk ook gewoon qua gedrag enzo.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, misschien is je zus gewoon vrijgezel, maar wil je dat niet zeggen.
Jij bent een man?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
misschien is het stiekem een kerel
of ik!
Snap ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
m'n zusje is inmiddels wel volwassen..
en jij hoort dat stom te vinden
Jaquote:
quote:
Met een man of met een vrouw?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. er bestaan sites waar je pic's van vrouwen kan downloaden en doen alsof het die van jou zijnquote:
afhankelijk of ze een kerel is of nietquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
Nog nooit is een PSZ zo vermoeiend geweest als vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
letterlijk omgevallen van de moei
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zullen zienquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk he? Op kamers wonenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:34 schreef cablegunmaster het volgende:
Wie kookt wat lekkers voor mij![]()
Ik niet. Ik heb voor vandaag een eenpersoonsovenschotel (Kant en klaar) gehaald. Anders zou de dag te vermoeiend zijn voor me..quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:34 schreef cablegunmaster het volgende:
Kan ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:34 schreef cablegunmaster het volgende:
Jij zelfquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:34 schreef cablegunmaster het volgende:
Hier staat vrijdag geloof ik pizza op het menuquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
oh ik heb trek in pizza ..ik doe het niet... vandaag gewoon saai groenten vlees en aardappels
Smakelijkquote:
Ahhhhquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meer boterhammen nemenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
Steeds vaker honger en eet gewoon hetzelfde, teken dat ik meer nodig heb omdat ik groei?![]()
Nope, Jachtseizoen komt er weer aan, da's om de jagers tevreden te houden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
Steeds vaker honger en eet gewoon hetzelfde, teken dat ik meer nodig heb omdat ik groei?![]()
Moet er voortaan echt een extra mee naar school nemenquote:
Irlquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nope, Jachtseizoen komt er weer aan, da's om de jagers tevreden te houden.
dat kan je best hebben hoor, school is best intensief en ook dat kost energie....quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet er voortaan echt een extra mee naar school nemen
Dus 3 boterhammen ipv 2quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kan je best hebben hoor, school is best intensief en ook dat kost energie....
quote:
Een kusje voor Muckquote:
hé hallo alleen ik mag zoenen met Muck!quote:
Ik zeg toch kusje? Geen 5 minuten durende innige tongzoen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
hé hallo alleen ik mag zoenen met Muck!
Nou inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoah wat is het weer saai op internet overal
Dat vind ik nou ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies. 10 minuten toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg toch kusje? Geen 5 minuten durende innige tongzoen?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg toch kusje? Geen 5 minuten durende innige tongzoen?
Mooie contamidingesquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:00 schreef DaMart het volgende:
Zojuist gehoord in de trein: 'dat is zo oud als de weg naar Methusalem'.
quote:
Succes meisquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Bron : http://www.scientias.nl/quote:Morgen kans op poollicht en verstoorde TomToms
ASTRONOMIE|Geschreven door Tim Kraaijvanger|16 februari 2011 om 11:37 uur| 7
Kijk niet raar op als uw TomTom morgen moeilijk verbinding kan maken met een GPS-satelliet. Een grote wolk met elektrisch geladen deeltjes bereikt morgen de aarde. De wolk is uitgestoten door de zon en zal waarschijnlijk communicatie met satellieten verstoren. Daarnaast bestaat er een kans dat er morgen poollicht te zien is vanuit Nederland en België.
De zon produceerde dinsdagochtend om 02:56 uur een X2-zonnevlam. Wetenschappers plaatsen zonnevlammen in verschillende categorieën. Een X1-zonnevlam is tien keer krachtiger dan een M1-zonnevlam. En een M1-zonnevlam is weer tien keer energierijker dan een C1-zonnevlam. Een X2-zonnevlam is twee keer krachtiger dan een X1-zonnevlam.
Kon beterquote:
Moeten we echt elke dag zeggen dat ze voorlopig niet komt tot ze zich beter voelt?quote:
Als ik maar wel kan FOK!ken in de trein danquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
[..]
Bron : http://www.scientias.nl/
Wordt lekker rustig hier, fles weg, whisky weg...quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heeft MPG opgedronken, dus fles is leeg.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wordt lekker rustig hier, fles weg, whisky weg...
Balen van Fles dan...quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
Jaquote:
SpamMartquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik maar wel kan FOK!ken in de trein dan.
wat is er met flesquote:
Oh met mij is alles goed hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
Hoe is het met Nijner vandaag?
Niks, lees maar een paar posts terugquote:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh met mij is alles goed hoorBeetje moe omdat ik 2 uur EERDER sliep dan anders
Ze was lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heeft MPG opgedronken, dus fles is leeg.
Doe ze de groeten...quote:
laters DaMartquote:
Knuf dan maar?quote:
Het is wel leuk, maar vakanties bespreek je maar in de koffiepauze of tijdens het werken door. Vergaderen is serieuze bussiness.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:43 schreef Panda72 het volgende:
Mijn collega's vinden dat ik te streng ben tijdens vergaderen en dat wij best wel eventjes kunnen afwijken van agendapunten door lekker over de komende vakanties te gaan leuteren.
Ik vind niet dat wij van de agendapunten moeten afwijken en de rode draad moeten blijven volgen(en nee dat is niet: oh kijk nou toch eens wat is dat mormel kind van collega zus toch zooooooooo schattig aan de hand van een foto, of heeee heb jij nog naar die en die voetbalwedstrijd gekeken).
Als ik de vergadering voorzit is er nooit tijd voor een lolletje zegt men. Ja sorry hoor wij zitten hier om effectief te vergaderen en niet voor een theekransje. Leuteren over zaken die er tijdens een vergadering niet toe doen dat doe je maar op een ander moment.
Ik heb een keer een soort hamer gekregen die rechters ook gebruiken en ik ram er gewoon mee op de tafel als ze weer eens onzinnig door elkaar lopen te kakelen(en ja oke toegeven vind dit stiekem eigenlijk ook heel leuk hihi)
Inderdaad. Maar ik moet bekennen dat ik een godsgruwelijke hekel aan vergaderen heb dus ik proberen het zo kort mogelijk te houden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is wel leuk, maar vakanties bespreek je maar in de koffiepauze of tijdens het werken door. Vergaderen is serieuze bussiness.
Okee, ja ik vind het opzich wel leuk. Zit in 2 "clientenraden" en in 1 raad ben ik de vaste notulist (dus vergader meestal niet actief mee).quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik moet bekennen dat ik een godsgruwelijke hekel aan vergaderen heb dus ik proberen het zo kort mogelijk te houden.
Succes nog evenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Knuf dan maar?
Ik wil naar huis, heb spullen gehaald bij mn pa en ben gesloopt maar moet tot 21:00 werken
Ik moet heel vaak notuleren en dan is het ontzettend irritant als men over onzinnige zaken kakelt. Kost veels te veel tijd. Ik moet die stomme notulen dan ook nog uitwerken de anderen huppelen na de vergadering de spreekkamer uit en denkt niet meer aan de vergadering in tegen stelling tot mijquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja ik vind het opzich wel leuk. Zit in 2 "clientenraden" en in 1 raad ben ik de vaste notulist (dus vergader meestal niet actief mee).
Hai Bosquote:
Wat had je gedaan dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:56 schreef RockNijntje het volgende:
Hčhč eindelijk weer de normale kleuren terug
Okee, dat is dan wel lastig jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik moet heel vaak notuleren en dan is het ontzettend irritant als men over onzinnige zaken kakelt. Kost veels te veel tijd. Ik moet die stomme notulen dan ook nog uitwerken de anderen huppelen na de vergadering de spreekkamer uit en denkt niet meer aan de vergadering in tegen stelling tot mij
Alles wat donkerder gezet, vind ik mooier, maaaaar omdat je niet alles aan kan passen werd het contrast veelste grootquote:
Beetje moe en op tandvlees volgens mij.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai BosHoe is het?
[..]
Wat had je gedaan dan?
Alle kakels die je opvangt in de notulen verwerken, vooral de smeuīgequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik moet heel vaak notuleren en dan is het ontzettend irritant als men over onzinnige zaken kakelt. Kost veels te veel tijd. Ik moet die stomme notulen dan ook nog uitwerken de anderen huppelen na de vergadering de spreekkamer uit en denkt niet meer aan de vergadering in tegen stelling tot mij
Knuffquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beetje moe en op tandvlees volgens mij.
En daar?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
komt goed want jij bent online toch
Ja moet wel, dadelijk nog huisoverleg. Maar komt wel goed. Misschien zo nog even onder de douche of in bed, even calm downquote:
squote:Op woensdag 16 februari 2011 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja moet wel, dadelijk nog huisoverleg. Maar komt wel goed. Misschien zo nog even onder de douche of in bed, even calm down
Hey Trevquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Friemel
[..]
Hey Marijke![]()
[..]
Hey RN![]()
Helemaal nietsquote:
UIT eten of gewoon gezamenlijk thuis?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zodalek gezellig eten met mijn huisgenootjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |