quote:
Een kusje voor Muckquote:
hé hallo alleen ik mag zoenen met Muck!quote:
Ik zeg toch kusje? Geen 5 minuten durende innige tongzoen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
hé hallo alleen ik mag zoenen met Muck!
Nou inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoah wat is het weer saai op internet overal
Dat vind ik nou ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies. 10 minuten toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg toch kusje? Geen 5 minuten durende innige tongzoen?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg toch kusje? Geen 5 minuten durende innige tongzoen?
Mooie contamidingesquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:00 schreef DaMart het volgende:
Zojuist gehoord in de trein: 'dat is zo oud als de weg naar Methusalem'.
quote:
Succes meisquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Bron : http://www.scientias.nl/quote:Morgen kans op poollicht en verstoorde TomToms
ASTRONOMIE|Geschreven door Tim Kraaijvanger|16 februari 2011 om 11:37 uur| 7
Kijk niet raar op als uw TomTom morgen moeilijk verbinding kan maken met een GPS-satelliet. Een grote wolk met elektrisch geladen deeltjes bereikt morgen de aarde. De wolk is uitgestoten door de zon en zal waarschijnlijk communicatie met satellieten verstoren. Daarnaast bestaat er een kans dat er morgen poollicht te zien is vanuit Nederland en België.
De zon produceerde dinsdagochtend om 02:56 uur een X2-zonnevlam. Wetenschappers plaatsen zonnevlammen in verschillende categorieën. Een X1-zonnevlam is tien keer krachtiger dan een M1-zonnevlam. En een M1-zonnevlam is weer tien keer energierijker dan een C1-zonnevlam. Een X2-zonnevlam is twee keer krachtiger dan een X1-zonnevlam.
Kon beterquote:
Moeten we echt elke dag zeggen dat ze voorlopig niet komt tot ze zich beter voelt?quote:
Als ik maar wel kan FOK!ken in de trein danquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
[..]
Bron : http://www.scientias.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |