Jij zelfquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:34 schreef cablegunmaster het volgende:
Wie kookt wat lekkers voor mij![]()
Hier staat vrijdag geloof ik pizza op het menuquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
oh ik heb trek in pizza ..ik doe het niet... vandaag gewoon saai groenten vlees en aardappels
Smakelijkquote:
Ahhhhquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
Nog nooit is een PSZ zo vermoeiend geweest als vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
letterlijk omgevallen van de moei
meer boterhammen nemenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
Steeds vaker honger en eet gewoon hetzelfde, teken dat ik meer nodig heb omdat ik groei?![]()
Nope, Jachtseizoen komt er weer aan, da's om de jagers tevreden te houden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
Steeds vaker honger en eet gewoon hetzelfde, teken dat ik meer nodig heb omdat ik groei?![]()
Moet er voortaan echt een extra mee naar school nemenquote:
Irlquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nope, Jachtseizoen komt er weer aan, da's om de jagers tevreden te houden.
dat kan je best hebben hoor, school is best intensief en ook dat kost energie....quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet er voortaan echt een extra mee naar school nemen
Dus 3 boterhammen ipv 2quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kan je best hebben hoor, school is best intensief en ook dat kost energie....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |