krijgen we nou een pot verwijt de ketel situatie??quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat waar jij woont een stad joh?
jup!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Omdat ik hen schattig vond?![]()
Dat klinkt misschien best dom omdat het maar 2 tot 3 jaar scheelt, maar toch, op deze leeftijd is het verschil echt grootquote:
je lijkt een beetje op m'n zusje..quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat klinkt misschien best dom omdat het maar 2 tot 3 jaar scheelt, maar toch, op deze leeftijd is het verschil echt groot
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je lijkt een beetje op m'n zusje..
die zei op haar 15e : " er staat dan wel geen 18 in mijn paspoort, maar ik ben al wel volwassen hoor! "
Pics van je zusje?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die zei op haar 15e : " er staat dan wel geen 18 in mijn paspoort, maar ik ben al wel volwassen hoor! "
O, ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
Verder zal ik de typische FOK!reactie weglaten![]()
![]()
...
Ja, dat is echt enorm, hoe snel je verandert in de eerste paar jaar van het middelbare onderwijs.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat klinkt misschien best dom omdat het maar 2 tot 3 jaar scheelt, maar toch, op deze leeftijd is het verschil echt groot
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
Verder zal ik de typische FOK!reactie weglaten![]()
![]()
...
DUS..quote:
Dat bedoel ik niet, maar veel kinderen van 11/12 zijn nog echt kinderen, 14/15 misschien ook wel een beetje, maar toch stukken minderquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ik snap het wel.. heb leiding gegeven bij de scouting.. op het moment dat die koters naar het middelbare ondewijs gingen zag je ze met de week veranderenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, maar veel kinderen van 11/12 zijn nog echt kinderen, 14/15 misschien ook wel een beetje, maar toch stukken minder![]()
ik noem me zelf echt nog niet volwassen hoor!
Ik hoop dat je dit niet sarcastisch bedoeldquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is echt enorm, hoe snel je verandert in de eerste paar jaar van het middelbare onderwijs.
Dat weten we zeker.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
DUS..
weet je zeker dat jullie niet een en dezelfde persoon zijn ??
Een persoon die koffie adoreert en van thee rillingen krijgt, en iemand die theeliefhebber is en koffie verafschuwt in één persoon? Nee, dat kan nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
DUS..
weet je zeker dat jullie niet een en dezelfde persoon zijn ??
Klopt ja, ik herken dat ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik snap het wel.. heb leiding gegeven bij de scouting.. op het moment dat die koters naar het middelbare ondewijs gingen zag je ze met de week veranderen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus
cafeetje is twee jaar jonger dan ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en .. ze woont samen.. ( en gaat nooit trouwen want dat vind ze stom)
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Die heb je er ook bij jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik snap het wel.. heb leiding gegeven bij de scouting.. op het moment dat die koters naar het middelbare ondewijs gingen zag je ze met de week veranderen
Nee, je verandert gewoon enorm, Jongens beginnen baardgroei te krijgen, soms al hormonen. En bij meisjes vooral. Maar niet alleen qua uiterlijk ook gewoon qua gedrag enzo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit niet sarcastisch bedoeld
nee, ik woon in een stad waar in de spits gewoon tractors rijdenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
krijgen we nou een pot verwijt de ketel situatie??
mja.. je kan ALLES wel zeggen op een forumquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een persoon die koffie adoreert en van thee rillingen krijgt, en iemand die theeliefhebber is en koffie verafschuwt in één persoon? Nee, dat kan niet.
hihi.. nouja.. dan heb je ook mest lucht in de stad!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik woon in een stad waar in de spits gewoon tractors rijden![]()
en ik heb soms mensen aan mijn balie die de klompen netjes bij de deur laten staan
Tsjuu zeg, ik lijk echt op haarquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
cafeetje is twee jaar jonger dan ik..
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik woon in een stad waar in de spits gewoon tractors rijden![]()
en ik heb soms mensen aan mijn balie die de klompen netjes bij de deur laten staan
m'n zusje is inmiddels wel volwassen..quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tsjuu zeg, ik lijk echt op haar![]()
Oke, het zal misschien nog wel komen... MISSCHIEN
Precies, misschien is je zus gewoon vrijgezel, maar wil je dat niet zeggen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. je kan ALLES wel zeggen op een forum
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
quote:en .. ze woont samen.. ( en gaat nooit trouwen want dat vind ze stom)
misschien is het stiekem een kerelquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, misschien is je zus gewoon vrijgezel, maar wil je dat niet zeggen.
Zijn bij ons maar 2 jongens met (zeer zichtbarequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, je verandert gewoon enorm, Jongens beginnen baardgroei te krijgen, soms al hormonen. En bij meisjes vooral. Maar niet alleen qua uiterlijk ook gewoon qua gedrag enzo.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, misschien is je zus gewoon vrijgezel, maar wil je dat niet zeggen.
Jij bent een man?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
misschien is het stiekem een kerel
of ik!
Snap ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
m'n zusje is inmiddels wel volwassen..
en jij hoort dat stom te vinden
Jaquote:
quote:
Met een man of met een vrouw?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. er bestaan sites waar je pic's van vrouwen kan downloaden en doen alsof het die van jou zijnquote:
afhankelijk of ze een kerel is of nietquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
Nog nooit is een PSZ zo vermoeiend geweest als vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
letterlijk omgevallen van de moei
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zullen zienquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk he? Op kamers wonenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:34 schreef cablegunmaster het volgende:
Wie kookt wat lekkers voor mij![]()
Ik niet. Ik heb voor vandaag een eenpersoonsovenschotel (Kant en klaar) gehaald. Anders zou de dag te vermoeiend zijn voor me..quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:34 schreef cablegunmaster het volgende:
Kan ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:34 schreef cablegunmaster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |