Werk zequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:30 schreef Trevland het volgende:
Ik ben weer aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
Ja ik moet ze wel altijd meenemen..quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus ALTIJD mijn sleutels bij.
1e keer pas dit jaarquote:
Salade Plus van de Mac?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Pfoe ik kan ook wel wat voedsel gebruiken
snel onderduiken voor de vrouw het persoonlijk komen vragenquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
Ze zitten ook vaak standaard in mijn tas, alleen nu dus nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus ALTIJD mijn sleutels bij.
Wat heb jij geluk zegquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NeeeeeeeIk ben braaf
Ik sta voor de deur van ons huis, sleutels vergeten
kom nou toch wokje!quote:
quote:
Hm de dichtsbijzijnde Mac is in Helmond, dan moet ik eerst zo'n 10 km fietsen en daarna ook weer terugquote:
Brouwhuis toch, daar naast het spoor?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hm de dichtsbijzijnde Mac is in Helmond, dan moet ik eerst zo'n 10 km fietsen en daarna ook weer terug
Ojaa ik heb ook geen geld bij
Zeker, ik vind het helemaal niet erg zoquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat heb jij geluk zegdat het zo'n mooi weer is
Bedoel ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Brouwhuis toch, daar naast het spoor?
TMIquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als je dat zwoel genoeg vraagt komt hij nu al
quote:
Nou heb ik gelurkt in Barretjes fobo, maar ik heb zelf niets in m'n foboquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Als hij die foto uit jouw FoBo ziet, dan komt hij wel![]()
![]()
![]()
![]()
heheh.. DAT kan ik wel hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als je dat zwoel genoeg vraagt komt hij nu al
Ghehe dat kan wel eens gebeuren ja, ligt nogal gevoelig daarquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:38 schreef MPG het volgende:
[..].
Ja ik had ooit bekant ruzie met iemand, omdat ik het waagde om te zeggen dattie in Helmond woont.. Hij woont in Brouwhuis
![]()
![]()
...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nou heb ik gelurkt in Barretjes fobo, maar ik heb zelf niets in m'n fobo![]()
Nou Haat ze me
Waarom kan ik me dat nou levendig voorstellen, met al die manslui op zo'n boor productie-eilandquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. DAT kan ik wel hoor
paar maanden geleden was ik schor.. de tissues gingen er met bakken doorheen offshore
Dat ligt in sommige delen nog gevoelig ja. Net als in ;t Hout.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:38 schreef MPG het volgende:
[..].
Ja ik had ooit bekant ruzie met iemand, omdat ik het waagde om te zeggen dattie in Helmond woont.. Hij woont in Brouwhuis
![]()
![]()
...
Ja, preciesquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ligt in sommige delen nog gevoelig ja. Net als in ;t Hout.
Neije ik woon in Mierlo-Hout, zeggen ze dan
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom kan ik me dat nou levendig voorstellen, met al die manslui op zo'n boor productie-eiland.
Zeilberg of Deurne, nog een leukequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ligt in sommige delen nog gevoelig ja. Net als in ;t Hout.
Neije ik woon in Mierlo-Hout, zeggen ze dan
Oh nee hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu de glaszetter bellen voor een nieuw keukenraam?
Zeilberg hoort bij Deurne, of bedoel je dat ze zeggen dat Deurne Helmond is?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeilberg of Deurne, nog een leuke
Deurne is toch ook helemaal geen Helmondquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeilberg of Deurne, nog een leuke
Ik heb een vriend in :t hout wonen en die zegt gewoon Helmond. Maar hij komt ook eigenlijk uit Eindhoven en is er gaan wonen toen het al 't Hout heette.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, precies... O wee als ge zegt dat da Helmond is
...
Of Brandevoort..
Nee nee zeker niet, ik bedoelde te zeggen dat Zeilbergers vinden dat Zeilberg een eigen dorp is, terwijl het gewoon bij Deurne hoortquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeilberg hoort bij Deurne, of bedoel je dat ze zeggen dat Deurne Helmond is?
Gelukkig niet neequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Deurne is toch ook helemaal geen Helmond
Okeequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee nee zeker niet, ik bedoelde te zeggen dat Zeilbergers vinden dat Zeilberg een eigen dorp is, terwijl het gewoon bij Deurne hoort
geannexeerd zekerquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee nee zeker niet, ik bedoelde te zeggen dat Zeilbergers vinden dat Zeilberg een eigen dorp is, terwijl het gewoon bij Deurne hoort
Die doet tenminste niet moeilijk danquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een vriend in :t hout wonen en die zegt gewoon Helmond. Maar hij komt ook eigenlijk uit Eindhoven en is er gaan wonen toen het al 't Hout heette.
*Googelt op geannexeerd*quote:
quote:
Nee, heeft altijd bij Deurne gehoordquote:
Nee, precies.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Die doet tenminste niet moeilijk dan...
Dat vak heb ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ken jij zulke simpele begrippen niet?
Beter opletten bij mens en maatschappij
Helmonds, ik vind het verschrikkelijk klinkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, precies.
Maar dat Helmonds is echt een taaltje op zich
de schoonmoeder van mijn broer is een Helmondse, Als die plat praat![]()
Hoor net van m'n a.s schoondocher van 15 dat ze dat woord ook niet kentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |