Wordt lekker rustig hier, fles weg, whisky weg...quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heeft MPG opgedronken, dus fles is leeg.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wordt lekker rustig hier, fles weg, whisky weg...
Balen van Fles dan...quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
Jaquote:
SpamMartquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik maar wel kan FOK!ken in de trein dan.
wat is er met flesquote:
Oh met mij is alles goed hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
Hoe is het met Nijner vandaag?
Niks, lees maar een paar posts terugquote:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh met mij is alles goed hoorBeetje moe omdat ik 2 uur EERDER sliep dan anders
Ze was lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heeft MPG opgedronken, dus fles is leeg.
Doe ze de groeten...quote:
laters DaMartquote:
Knuf dan maar?quote:
Het is wel leuk, maar vakanties bespreek je maar in de koffiepauze of tijdens het werken door. Vergaderen is serieuze bussiness.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:43 schreef Panda72 het volgende:
Mijn collega's vinden dat ik te streng ben tijdens vergaderen en dat wij best wel eventjes kunnen afwijken van agendapunten door lekker over de komende vakanties te gaan leuteren.
Ik vind niet dat wij van de agendapunten moeten afwijken en de rode draad moeten blijven volgen(en nee dat is niet: oh kijk nou toch eens wat is dat mormel kind van collega zus toch zooooooooo schattig aan de hand van een foto, of heeee heb jij nog naar die en die voetbalwedstrijd gekeken).
Als ik de vergadering voorzit is er nooit tijd voor een lolletje zegt men. Ja sorry hoor wij zitten hier om effectief te vergaderen en niet voor een theekransje. Leuteren over zaken die er tijdens een vergadering niet toe doen dat doe je maar op een ander moment.
Ik heb een keer een soort hamer gekregen die rechters ook gebruiken en ik ram er gewoon mee op de tafel als ze weer eens onzinnig door elkaar lopen te kakelen(en ja oke toegeven vind dit stiekem eigenlijk ook heel leuk hihi)
Inderdaad. Maar ik moet bekennen dat ik een godsgruwelijke hekel aan vergaderen heb dus ik proberen het zo kort mogelijk te houden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is wel leuk, maar vakanties bespreek je maar in de koffiepauze of tijdens het werken door. Vergaderen is serieuze bussiness.
Okee, ja ik vind het opzich wel leuk. Zit in 2 "clientenraden" en in 1 raad ben ik de vaste notulist (dus vergader meestal niet actief mee).quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik moet bekennen dat ik een godsgruwelijke hekel aan vergaderen heb dus ik proberen het zo kort mogelijk te houden.
Succes nog evenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Knuf dan maar?
Ik wil naar huis, heb spullen gehaald bij mn pa en ben gesloopt maar moet tot 21:00 werken
Ik moet heel vaak notuleren en dan is het ontzettend irritant als men over onzinnige zaken kakelt. Kost veels te veel tijd. Ik moet die stomme notulen dan ook nog uitwerken de anderen huppelen na de vergadering de spreekkamer uit en denkt niet meer aan de vergadering in tegen stelling tot mijquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja ik vind het opzich wel leuk. Zit in 2 "clientenraden" en in 1 raad ben ik de vaste notulist (dus vergader meestal niet actief mee).
Hai Bosquote:
Wat had je gedaan dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:56 schreef RockNijntje het volgende:
Hčhč eindelijk weer de normale kleuren terug
Okee, dat is dan wel lastig jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik moet heel vaak notuleren en dan is het ontzettend irritant als men over onzinnige zaken kakelt. Kost veels te veel tijd. Ik moet die stomme notulen dan ook nog uitwerken de anderen huppelen na de vergadering de spreekkamer uit en denkt niet meer aan de vergadering in tegen stelling tot mij
Alles wat donkerder gezet, vind ik mooier, maaaaar omdat je niet alles aan kan passen werd het contrast veelste grootquote:
Beetje moe en op tandvlees volgens mij.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai BosHoe is het?
[..]
Wat had je gedaan dan?
Alle kakels die je opvangt in de notulen verwerken, vooral de smeuīgequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik moet heel vaak notuleren en dan is het ontzettend irritant als men over onzinnige zaken kakelt. Kost veels te veel tijd. Ik moet die stomme notulen dan ook nog uitwerken de anderen huppelen na de vergadering de spreekkamer uit en denkt niet meer aan de vergadering in tegen stelling tot mij
Knuffquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beetje moe en op tandvlees volgens mij.
En daar?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
komt goed want jij bent online toch
Ja moet wel, dadelijk nog huisoverleg. Maar komt wel goed. Misschien zo nog even onder de douche of in bed, even calm downquote:
squote:Op woensdag 16 februari 2011 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja moet wel, dadelijk nog huisoverleg. Maar komt wel goed. Misschien zo nog even onder de douche of in bed, even calm down
Hey Trevquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Friemel
[..]
Hey Marijke![]()
[..]
Hey RN![]()
Helemaal nietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |