Brabander: Hey lekker ding ga de ge me mij op stapquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Helmonds, ik vind het verschrikkelijk klinken'Skorrie morrie' 'toelie'
![]()
Heb ik ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoor net van m'n a.s schoondocher van 15 dat ze dat woord ook niet kent![]()
Jullie hebben nog gewoon maatschappijleer ? (is ook beter hoor)
Ja, echtquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, precies.
Maar dat Helmonds is echt een taaltje op zich
de schoonmoeder van mijn broer is een Helmondse, Als die plat praat![]()
Tja, hoe krijg je een Helmondse aan het miauwen he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Brabander: Hey lekker ding ga de ge me mij op stap
Helmondse: Miauw
Kattenmeppers daarquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Brabander: Hey lekker ding ga de ge me mij op stap
Helmondse: Miauw
Suikerbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebquote:
Ja bah... Denk je buiten te kunnen zitten, wordt het alsnog verpestquote:
DAT is dan weer een voordeel van wonen in de (rand)stad!quote:
En bedankt...quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:57 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80zit de hele tijd met dat liedje " wat zullen we drinken, 7 dagen lang...." in m'n hoofd door de TT!
ja Bar wat drinken we?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:57 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80zit de hele tijd met dat liedje " wat zullen we drinken, 7 dagen lang...." in m'n hoofd door de TT!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:57 schreef Barretje80 het volgende:
graag gedaan he!quote:
Gisteren rook ik bij ons in de stad toch mooi een mestluchtquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
DAT is dan weer een voordeel van wonen in de (rand)stad!
vast wel.. ik kan geen youtube openen hier..quote:
Dat was je UI....quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:58 schreef OA het volgende:
[..]
Gisteren rook ik bij ons in de stad toch mooi een mestlucht
quote:
Zijn UI ruikt heerlijk!quote:
Nee, dat zijn koffiebonenquote:
Ja, we gingen bij mijn broers bruiloft eten in een restaurant in Helmond (weet de naam niet meer, vlak bij de rotonde naar 't Hout (vanaf mierlo). Hadden ze een Helmondertje op het menu staan. Bleek gewoon een soort van blinde vink te zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kattenmeppers daarhad mijn opa nog zo'n uitspraak van, iets van 'kiezelschijter, keienbijter, hellemonder, kattendonder'
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:59 schreef DaMart het volgende:
Heeft het bezoek van mijn collega's gewoon voor het hele kantoor Bosche Bollen meegenomen.
Helemaal uit Den Bosch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:59 schreef DaMart het volgende:
Heeft het bezoek van mijn collega's gewoon voor het hele kantoor Bosche Bollen meegenomen.
Ghehe dat wil toch iets zeggen dan...quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, we gingen bij mijn broers bruiloft eten in een restaurant in Helmond (weet de naam niet meer, vlak bij de rotonde naar 't Hout (vanaf mierlo). Hadden ze een Helmondertje op het menu staan. Bleek gewoon een soort van blinde vink te zijn.
Mijn broer zei toen. Dat is geen katenspek, maar kattenspek..
ik dacht mestquote:
* MPG komt gau naar dat kantoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:59 schreef DaMart het volgende:
neuh.. OA misschien..quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik uit mijn giechel stink
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, we gingen bij mijn broers bruiloft eten in een restaurant in Helmond (weet de naam niet meer, vlak bij de rotonde naar 't Hout (vanaf mierlo). Hadden ze een Helmondertje op het menu staan. Bleek gewoon een soort van blinde vink te zijn.
Mijn broer zei toen. Dat is geen katenspek, maar kattenspek..
moet ik haar slaan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik uit mijn giechel stink
Preciesquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, anders waren het moorkoppen geweest.
Niks mis met koffiequote:
pff.. ik blaas en jij valt om!quote:
ik mag geen vrouwen slaan dus had sowieso mijn supersterke nichtje van 8 gestuurdquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
pff.. ik blaas en jij valt om!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik mag geen vrouwen slaan dus had sowieso mijn supersterke nichtje van 8 gestuurd
OA is je nichtje??quote:
je bent lief!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
Er was vandaag kijkdag voor groep-8'ertjes, wat waren die schattig![]()
quote:
Is dat waar jij woont een stad joh?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:58 schreef OA het volgende:
Gisteren rook ik bij ons in de stad toch mooi een mestlucht
Het is een buitenwijk van Rotterdam toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat waar jij woont een stad joh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |