The Urban Dance Squad, Claw Boys Claw en The Fatal Flowersquote:Op maandag 28 februari 2011 16:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
dEUS is toch een band waarbij ik geen Nederlandse band kan bedenken die er in de buurt komt..behalve misschien Golden Earring waar ik dus niet veel mee heb
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:04 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
hoewel ik Brel echt tenenkrommend irritant vind.
heel andere stijl muziek. die 3 bands zijn niet eens vergelijkbaar vind ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:48 schreef Burnett het volgende:
The Urban Dance Squad, Claw Boys Claw en The Fatal Flowers
Ja, die ken ik welquote:Op maandag 28 februari 2011 17:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klein beetje in jouw straatje, volgens mij. De langzame nummers klonken dan weer als Tim Knol.
http://www.emusic.com/alb(...)wnload/10998413.html
Behalve dat wat Ranja zegt ze nogal anders zijn vind ik het qua "absolute" kwaliteit nog niet eens in de buurt komen..Maar goed, meningenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:48 schreef Burnett het volgende:
[..]
The Urban Dance Squad, Claw Boys Claw en The Fatal Flowers
En in België zelf uiteraard TC Matic
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:05 schreef wallofdolls het volgende:
Als we het dan toch over hele gewone, fantasieloze, rock hebben, hebben we het over The Fatal Flowers.
UDS: Die gasten hebben maar de helft van hun potentie gebruikt. Ofwel Rudeboy was veel te boos, ofwel de muziek was er erg onhandig naast. Met zo'n perfecte stem had veel meer gekund.
alleen ZZZ was nog niet eerder genoemdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef TUFKAL het volgende:
Maar ik voeg nu even wat nieuwe artiesten toe.
Bij mij stond ie op #21quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:27 schreef ranja het volgende:
[..]
alleen ZZZ was nog niet eerder genoemd
20 lijstjes. Dat moet toch makkelijk kunnen verdubbelen?
Duidelijk iemand met een goede smaak!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef TUFKAL het volgende:
Even een top 10 poging, willekeurige volgorde:
1, Johan - Pergola
2. Urban Dance Squad - Mental Floss for the Globe
3. Van dik hout - 4 weken
4. zZz - Sounds of zZz
5. Claw Boys Claw - Angelbite
6. Raggende manne - Rooie pap
7. Van dik hout - Kopstoot van een vlinder
8. De Staat - Wait for evolution
9. Drive Like Maria - Elmwood
10. Kraak And Smaak - Plastic People
En ja nu vergeet ik er heel veel.Maar ik voeg nu even wat nieuwe artiesten toe.
Ik mag graag opkomen voor de minderbedeelden...quote:Op zondag 6 maart 2011 13:24 schreef wallofdolls het volgende:
Als alle tracks nou zo goed waren als Zenderruis en testbeeld of Een licht dat schijnt in de morgen had ik je gelijk gegeven..
Daarom is 4 weken nog net wat beterquote:Op zondag 6 maart 2011 13:24 schreef wallofdolls het volgende:
Als alle tracks nou zo goed waren als Zenderruis en testbeeld of Een licht dat schijnt in de morgen had ik je gelijk gegeven..
ow ja...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:25 schreef ranja het volgende:
[..]
prima, alleen is deze van 2011 en dat mag dus niet.
Ik heb geen zin om een lijst te maken, maar zal me er toch binnenkort aan wagen.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:27 schreef ranja het volgende:
Zijn er nog mensen bezig met een lijst? Het ligt al een poosje stil en er zijn nog maar 20 lijsten gepost
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |