Nee dat zie je verkeerd ik vind mijn houten hart echt tekstueel leuk gevonden, zing het ook zeker mee als ik het op de radio hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:26 schreef Norrage het volgende:
Maak mijn keuze voor de Poema's maar belachelijk hoor

)
 ) 

)
 )

Ja, inderdaad! The Miners of Muzo zijn zwaar ondergewaardeerd!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:19 schreef wallofdolls het volgende:
Het doet pijn aan m'n ogen dat er niet in elk lijstje minimaal 1 album van mijn/'s lands grootste helden staat.

quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:19 schreef wallofdolls het volgende:
niet-functionele shizzle in muziek gehoord.
 wtfmuziek
 wtfmuziek  

Ik mis nog wel wat bands zoals Lul, It Dockumer Lockaeltsje, Lushus... The Ex wordt ook maar heel weinig genoemd...quote:

Ja jammer (ik ken te weinig albums van the ex) ik vond hun optreden op ATP wel echt geweldigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik mis nog wel wat bands zoals Lul, It Dockumer Lockaeltsje, Lushus... The Ex wordt ook maar heel weinig genoemd...
 dus eigenlijk moet catch my shoe er gewoon in!
 dus eigenlijk moet catch my shoe er gewoon in! 

Bijna geen Jazz?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik mis nog wel wat bands zoals Lul, It Dockumer Lockaeltsje, Lushus... The Ex wordt ook maar heel weinig genoemd...

Raar ja. Terwijl Pummagumma de echte juweeltjes bevat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:58 schreef ranja het volgende:
Dat is het 'echte' album van de Poema's

Je kent maar een paar nummers?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:19 schreef wallofdolls het volgende:
Offtopic: dEUS vind ik echt zo'n band die eens een goede producer nodig heeft, die gaat kijken wat functioneel is en wat niet. Ik heb zelden zo veel niet-functionele shizzle in muziek gehoord.

Hmmm, ik ken eigenlijk maar 2 nummers, maar ik vond die best goed. Begrijp niet waarom ik ze nooit verder geluisterd heb.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Raar ja. Terwijl Pummagumma de echte juweeltjes bevat.
De Poema's: helden of niet?

Zal ik dan toch maar een lijstje maken om jouw pijn te verzachten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:19 schreef wallofdolls het volgende:
Het doet pijn aan m'n ogen dat er niet in elk lijstje minimaal 1 album van mijn/'s lands grootste helden staat.

Mwah, ze hebben in de loop der jaren toch wel wat meer gedaan dan gewoon rockband zijn. Of zoals ze zelf zeiden: wij zijn geen band als AC/DC, wij hebben meer te bieden. Voor Nederlandse begrippen zijn ze bijzonder professioneel en ze hebben in de jaren '60 en '70 menig experiment bedreven.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:27 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Zo bijzonder is die band toch ook weer niet? Gewoon een rockband, met wat aardige nummers, en een hele vervelende arrogante zanger.
True, ze hebben heel vaak gewoon een misser (of 2) per album. Maar vanuit de essentie is er geen band in Nederland die zo serieus bezig is geweest en zich zo op zijn ontwikkeling gefocust heeft.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:39 schreef ranja het volgende:
In een singleslijst zou ik geen moeite hebben met de Earring, zeker 3 tot 5 singles in een top 100.
De albums die ik ken zijn alleen niet zo evenwichtig. Toch halen ze het bij mij wel maar niet superhoog of vaak.

Ja blaahhhh, die columns in de Oor en Revolver. Die gast kan gewoon niet textueel verhalen en wordt waarschijnlijk in een format geduwd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:41 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Meer bieden dan AC/DC is ook niet zo moeilijk.
Anyway, wat ik van ze ken, vind ik allemaal niet echt zo bijzonder. Maar ik ken geen hele albums van ze, dus wat dat betreft heb ik net als Norrage toch niet echt recht van spreken.
En wat betreft Hay: hij heeft een column in de Oor, en in die column vind ik hem altijd totaal niet sympathiek overkomen.
Nee, wat betreft beste Nederlandse band, dan ga ik absoluut voor The Nits.

Maar ze hebben echt pareltjes gemaakt vroeger. Maar een album van begin tot eind heb ik nog nooit kunnen luisteren...Wat zijn nou de echte aanraders? (aangezien ik die nog niet uit de lijstjes kan halen, aangezien bijna niemand ze noemt
 Maar ze hebben echt pareltjes gemaakt vroeger. Maar een album van begin tot eind heb ik nog nooit kunnen luisteren...Wat zijn nou de echte aanraders? (aangezien ik die nog niet uit de lijstjes kan halen, aangezien bijna niemand ze noemt  )
)

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |