Verreweg hun beste vind ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:23 schreef cafca het volgende:
Ik heb hem aangepast ranja, was er een vergeten....
toevallig het album van Fatal Flowers wat ik het minst goed ken
Dat was Rock 'n Roll star van Johnny D is Back!., die staat in zijn lijstquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Verreweg hun beste vind ik ook![]()
Had je die vraag bij de popquiz ook niet goed zeker?
Oja, maar Ronson deed het toch ook op dit album?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat was Rock 'n Roll star van Johnny D is Back!., die staat in zijn lijst
Maak maar wel een lijstje, dan is dat al de tweede nummer 1-notering voor Typhoon!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:20 schreef Nober het volgende:
Ik ken niet veel Nederlandse albums, en als ik ze al ken dan is dat vaak Hip-Hop, dus ik denk niet dat ik een lijst ga maken.
Het beste Nederlandstalige album is voor mij:
Typhoon - Tussen Licht & Lucht
Meer info: http://www.musicmeter.nl/album/79506
Ik kom niet verder dan 5 albums als ik een lijst maak.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:12 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Maak maar wel een lijstje, dan is dat al de tweede nummer 1-notering voor Typhoon!
ehm...quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:34 schreef trebremmit het volgende:
Dit is hem dan geworden.
12.35007 - 35007
12.Osdorp Posse - Afslag Osdorp
Ik ken alleen Tussen Licht & Lucht van Typhoon, dat is met afstand het beste Neder-album.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:14 schreef wallofdolls het volgende:
*Kick
Kom op mensen, we kennen toch allemaal wel 10 goede Neder-albums
Ik denk het ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:48 schreef OVchipkaart het volgende:
Ik denk dat herman hoog gaat eindigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te moeilijk voor je?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:16 schreef wallofdolls het volgende:
En Palomine. Hoewel ik daar geen kont van begrijp.
dEUS bagger noemenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:24 schreef wallofdolls het volgende:
Blijkbaar.
Maar buiten dat vind ik de samenhang een beetje zoek, waardoor het bijna op het baggerniveau van de gemiddelde plaat van dEUS komt. Neemt overigens niet weg dat ik haar een van de beste zangstemmen ooit vind hebben.
Geef mij maar Dust Bunnies.
Jij bent af en toe wel van de interessante meningenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:24 schreef wallofdolls het volgende:
Blijkbaar.
Maar buiten dat vind ik de samenhang een beetje zoek, waardoor het bijna op het baggerniveau van de gemiddelde plaat van dEUS komt. Neemt overigens niet weg dat ik haar een van de beste zangstemmen ooit vind hebben.
Geef mij maar Dust Bunnies.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:24 schreef wallofdolls het volgende:
waardoor het bijna op het baggerniveau van de gemiddelde plaat van dEUS komt.
Ja dat idee had ik dus ook al ja. Geweldig album iigquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:58 schreef ranja het volgende:
Dat is het 'echte' album van de Poema's
Wat is er mis met de Poema's?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:02 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
De Poema'sIk weet niet of ik je nu nog wel serieus kan nemen, Norrage...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha sorry, ieder z'n ding, en nostalgie is ook nog eens prima excuus.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |