Ben ik het daar gewoon met Verbeet eens zegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:18 schreef eriksd het volgende:
http://nos.nl/video/21913(...)in-tweede-kamer.html
![]()
![]()
Je bent een martelaar van het vrije woord.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
En nu ben ik mn leven ook al niet meer zeker. Ik heb het er maar moeilijk mee
Je hebt het gras gemaaid op zondag?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
En nu ben ik mn leven ook al niet meer zeker. Ik heb het er maar moeilijk mee
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je hebt het gras gemaaid op zondag?
Jij was geen streng gereformeerde toch?quote:
We zullen eerst beginnen met het behandelen van het gras. En de zondag leent zich daar uitstekend voor. Lekker rustig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik ging voor het zingen de kerk uit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Waar in het land woon jij ergens eigenlijk, Amsterdam?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:27 schreef eriksd het volgende:
We moeten een keer in het echt naar een cafe. Wordt een latertje gok ik zo.
Uhu.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Waar in het land woon jij ergens eigenlijk, Amsterdam?
Dat lijkt mij best gezelligquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:27 schreef eriksd het volgende:
We moeten een keer in het echt naar een cafe. Wordt een latertje gok ik zo.
PvdA gebruikt trouwens enveloppen met de volgende text erop:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:26 schreef Cerbie het volgende:
POL Café eh, vond SC beter. Maar doe mij dan maar een Palm
Doe mij maar een rochefort nr.8.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:26 schreef Cerbie het volgende:
Tot mijn verbazing heb ik van de week mijn ma nog nooit zo negatief over een mens horen praten, en het ging wel te verstaan over Cohen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:31 schreef eriksd het volgende:
Ik snap wel waarom sommige mensen Cohen een fijne gozer vinden. Hij heeft Bruce Willis een hand gegeven en dus een miniscuul beetje van de uberheld aller tijden aan zich kleven.
Dat wordt toch een centrale meet rond Utrecht ofzo dan. Had het idee dat de meeste SC'ers in het oosten/zuiden des lands woondenquote:
Heeft Bruce Willis Cohen een hand mogen geven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:31 schreef eriksd het volgende:
Ik snap wel waarom sommige mensen Cohen een fijne gozer vinden. Hij heeft Bruce Willis een hand gegeven en dus een miniscuul beetje van de uberheld aller tijden aan zich kleven.
Doorgestreept.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:32 schreef mlg het volgende:
[..]
Tot mijn verbazing heb ik van de week mijn ma nog nooit zo negatief over een mens horen praten, en het ging wel te verstaan over Cohen.
Anyways, waar is php de laatste tijd? Alweer gebanned?
Whisky.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:26 schreef Cerbie het volgende:
Dibi vind ik nog steeds mega-irritant. Zo'n eentje waar je nekharen direct al overeind gaan staan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:26 schreef eriksd het volgende:
Van Gent en Dibi vond ik vroeger verschrikkelijk. Nu kan ik ze waarderen. In tegenstelling tot Jesse Klaver.
Heel soms zeg je iets zinnigs.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dibi vind ik nog steeds mega-irritant.
Absoluut.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:35 schreef betyar het volgende:
Zeeland, Een relaxed gezinnetje zijn wij he.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heel soms zeg je iets zinnigs.
Zeelandquote:
Dat zal Betyar een goed idee vinden.quote:
Is zelfs te bussen vanaf Nimweegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat zal Betyar een goed idee vinden.
Daar had je discotheek de morgenzon en daartegenover een kroeg (ik weet de naam niet meequote:
Volkel = Band Zonder Banaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:42 schreef Cerbie het volgende:
Plus protestmogelijkheden bij Volkel voor de diehards Groenlinksen onder ons.
Ik zie het dronken zooitje al staanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:42 schreef Cerbie het volgende:
Gewoon in het najaar naar Volkelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:46 schreef Zeeland het volgende:
Zeeland, Wheatleys Eyot, Sunbury TW16 6DA, Verenigd Koninkrijk. We maken er een reisje van.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:46 schreef eriksd het volgende:
Bij ethiraseth moet ik altijd aan selma denken
[ afbeelding ]
Ik kan nu 'nee' zeggen, maar inmiddels heb je hem allang gepakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:54 schreef betyar het volgende:
Ik mag bier bij de pillen, zal ik er eentje pakken??
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:42 schreef Cerbie het volgende:
Nee hoor, ik ga naar bed.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:55 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik kan nu 'nee' zeggen, maar inmiddels heb je hem allang gepakt natuurlijk.
Heeft u wel van Schijndel gehoord?quote:
Nu al? Amateur, het is niet alsof je een zware dag hebt gehad.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Heeft u wel van Schijndel gehoord?
..![]()
mooi.
Je bent meer van het gedogen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Ben overigens niet zo van het protesteren
Veel gelegen vandaag, dus eigenlijk is het wel een zwak excuusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nu al? Amateur, het is niet alsof je een zware dag hebt gehad.
Feesterij 't Tunneke is leuk, verder heb ik helemaal niks met Schijndel. Maar jij kwam toch uit Hongarije?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Wel paaspop en het belangrijkste : ik ben er geboren
't Tunneke is failliet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Feesterij 't Tunneke is leuk, verder heb ik helemaal niks met Schijndel. Maar jij kwam toch uit Hongarije?
Nee, ik houd mij in het eggie afzijdig van het politieke debat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:04 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je bent meer van het gedogen?
http://www.sp.nl/2011/pro-test/
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef betyar het volgende:
[..]
't Tunneke is failliet.
Nee mijn vader wel, die is in 56 gevlucht toen de grenzen even open waren.
Binnenkort eens langsgaan dan voordat ze weer over de kop gaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:07 schreef betyar het volgende:
[..]
goed nieuws het is verder gegaan onder de naam ambiance
Of Utrecht. Ik weet daar nog wel een leuke kroeg van Henk Westbroekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
Mocht het tot een meet komen, iets wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daar niet per se een negatieve werking van uit te gaan.
Mits in Amsterdam gehouden natuurlijk.
Vreemd, ik dacht dat ze ook een andere naam hadden. Een locatie aan de steeg is wel dicht volgens mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Binnenkort eens langsgaan dan voordat ze weer over de kop gaan.
quote:
Ook best. Het is allebei in de buurtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Of Utrecht. Ik weet daar nog wel een leuke kroeg van Henk Westbroek
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:11 schreef betyar het volgende:
mensen wel te rusten, handjes boven de lakens en
![]()
![]()
Vreemd. Vanmiddag liet ik mij nog vertellen door een mede-FOK!ker dat Ghaddafi namens zijn volk spreekt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:12 schreef remlof het volgende:
Ow, donderdag gaat het los in Libië, schijnt:
Het is nu al onrustig: Ook Libie is onrustigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vreemd. Vanmiddag liet ik mij nog vertellen door een mede-FOK!ker dat Ghaddafi namens zijn volk spreekt.
Moet je het stuk van Rob Vreeken eens lezen op VK.nl. Geeft de burger moed ten aanzien van revoluties in het M-O. Hij beweert dat het vooral maf-rechts is die, ten onrechte, vreest dat de extremisten de boel overnemen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is nu al onrustig: Ook Libie is onrustig
Bom er op, liever vandaag dan morgen.quote:
Schaalvergroting of opheffen en verdergaan met regionale samenwerkingsverbanden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef du_ke het volgende:
Debat was wel aardig al ben ik er alleen maar meer van overtuigd dat we van die provincies af moeten
Ja zoiets. Maar het is ook zo dat de provincie hier gewoon niks met onze gemeente heeft lijkt het wel. We zitten toch te veel in een uithoek ten opzichte van Assenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schaalvergroting of opheffen en verdergaan met regionale samenwerkingsverbanden.
Ah yep: Islamisten verliezen vaakquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je het stuk van Rob Vreeken eens lezen op VK.nl. Geeft de burger moed ten aanzien van revoluties in het M-O. Hij beweert dat het vooral maf-rechts is die, ten onrechte, vreest dat de extremisten de boel overnemen.
Ja, hier geldt hetzelfde. De partijen richten zich vooral op de regio's Arnhem en Nijmegen. Tsja....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja zoiets. Maar het is ook zo dat de provincie hier gewoon niks met onze gemeente heeft lijkt het wel. We zitten toch te veel in een uithoek ten opzichte van Assen
Het is wel grappig dat Iran niet eens in zijn betoog voorkomt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah yep: Islamisten verliezen vaak
We moeten idd van provincies af .quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef du_ke het volgende:
Debat was wel aardig al ben ik er alleen maar meer van overtuigd dat we van die provincies af moeten
Ach ja ze hebben wel het idee van regionale samenwerking tussen Meppel en Zwolle omarmd lijkt het. Dat biedt wel kansen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, hier geldt hetzelfde. De partijen richten zich vooral op de regio's Arnhem en Nijmegen. Tsja....
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:32 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat Iran niet eens in zijn betoog voorkomt.
quote:Wie in de moslimwereld raakt nog geïnspireerd door het elan van de Iraanse revolutie van 1979? Geen hond - pardon, geen zebra. Iedereen weet inmiddels waartoe het geleid heeft.
Neemquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
Kan iemand die Patricia Paay effe van de tafel knuppelen?
Waar lees je dat, ik zie dat niet staan in de bron van Remlof hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je het stuk van Rob Vreeken eens lezen op VK.nl. Geeft de burger moed ten aanzien van revoluties in het M-O. Hij beweert dat het vooral maf-rechts is die, ten onrechte, vreest dat de extremisten de boel overnemen.
Ik ben groot voorstander van dergelijke initiatieven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach ja ze hebben wel het idee van regionale samenwerking tussen Meppel en Zwolle omarmd lijkt het. Dat biedt wel kansen.
Volkskrantquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Op die schaal kan je goed samenwerken. Daarvoor is ook meer draagvlak dan die ouderwetse provincies volgens mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben groot voorstander van dergelijke initiatieven.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar lees je dat, ik zie dat niet staan in de bron van Remlof hoor.
quote:Treurig om te zien hoe menigeen in het Westen het aanvankelijk maar niks vond, democratie in Egypte. Door de kracht, de authenticiteit en uiteindelijk het succes van de volksbeweging is dit sentiment inmiddels beperkt tot de loony right. Maar misschien moeten sommigen toch eens bij zichzelf te rade gaan: hoe diep is hun democratisch instinct eigenlijk geworteld
De loony right?quote:
Nee, dan de Telegraaf. Lekker columns lezen van Johan Cruyff en Richard Krajicek.quote:
Volgens mij schrijft zelfs de Telegraaf niet "achterlijk Links" of wel?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dan de Telegraaf. Lekker columns lezen van Johan Cruyff en Richard Krajicek.
Heb ik het over de Telegraaf?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dan de Telegraaf. Lekker columns lezen van Johan Cruyff en Richard Krajicek.
Niet alle rechtsen zijn loony, maar alle loonies zijn wel rechts. In de VS althans.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De loony right?
Wat een droeftoeter.
VK is gewoon de linkse Telegraaf. Ze verpakken hun stront alleen wat mooier.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij schrijft zelfs de Telegraaf niet "achterlijk Links" of wel?
Aldus de Volkskrant.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet alle rechtsen zijn loony, maar alle loonies zijn wel rechts. In de VS althans.
Tsja, in de Telegraaf staan geen opiniestukken, dus dat wordt lastig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij schrijft zelfs de Telegraaf niet "achterlijk Links" of wel?
Nee, aldus KoosVogels.quote:
Die staan er wel in.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, in de Telegraaf staan geen opiniestukken, dus dat wordt lastig.
Beetje loony dus.quote:
Echt joh? Of bedoel je de ingezonden brieven?quote:
Nee hoor, professor Smalhout bijvoorbeeld stuurt wel eens opiniestukken in en dergelijke.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt joh? Of bedoel je de ingezonden brieven?
Oke, dan had ik het mis. Telegraaf ligt wel dagelijks op mn kantoor, maar ik haal mn neus ervoor op.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoor, professor Smalhout bijvoorbeeld stuurt wel eens opiniestukken in en dergelijke.
Haha je eigen wereldnieuwsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
Morgan bij P&W![]()
Ik ken alle mensen die in het filmpje voorkomen
Help dan ook geen onwaarheden de wereld in.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, dan had ik het mis. Telegraaf ligt wel dagelijks op mn kantoor, maar ik haal mn neus ervoor op.
Die zijn meestal echt tenenkrommend. Die vent heeft een nog dikkere rechtse plaat voor z'n kop dan Rob Hooglandquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoor, professor Smalhout bijvoorbeeld stuurt wel eens opiniestukken in en dergelijke.
Jaja, ik was en ben nog steeds verantwoordelijk voor het dossier Morgan.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Help dan ook geen onwaarheden de wereld in.
Ja, de stukken van Dolf zijn ook om naar huis te schrijven. Inhoudelijk zal je het nooit eens zijn met iemand van rechts natuurlijk, dus of hij een plaat voor z'n kop heeft of niet aldus jou zal me een worst wezen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zijn meestal echt tenenkrommend. Die vent heeft een nog dikkere rechtse plaat voor z'n kop dan Rob Hoogland
Excuses aanvaard, mits ik een blikje Schultenbrau krijg.quote:
Je krijgt wel een tapje als we met zn allen gaan meeten, dat zit in de pijplijn, begreep ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Excuses aanvaard, mits ik een blikje Schultenbrau krijg.
O God...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je krijgt wel een tapje als we met zn allen gaan meeten, dat zit in de pijplijn, begreep ik.
Morgan wie? Ik kijk P&W zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, ik was en ben nog steeds verantwoordelijk voor het dossier Morgan.
Die orka.quote:
Die schoppende kerel is Voice-Over.quote:
En dat is nog maar alleen de ballenbak.quote:
Remlof en Tom kun je ook zien: die gasten met die rode shirts.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En dat is nog maar alleen de ballenbak.
Ik ben de fotograaf.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Remlof en Tom kun je ook zien: die gasten met die rode shirts.
Eerder:quote:
Die advocaat? Morgan is van ons allemaalquote:
Zo'n smiecht ben jij wel.quote:
Ja diequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die advocaat? Morgan is van ons allemaal
Tja, zo zag Nederland er ook lange tijd uit vanuit het buitenland, dus de 3e persoon rol went lekker.quote:
Lullig hoor, om remlof in de zeik te nemen met zn leeftijd.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lullig hoor, om remlof in de zeik te nemen met zn leeftijd.
Met ons op schoot zekerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lullig hoor, om remlof in de zeik te nemen met zn leeftijd.
quote:
Gute Nacht Genosse.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:56 schreef Voorschrift het volgende:
Zeit für das Bett, bis später freunde!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:56 schreef Voorschrift het volgende:
Zeit für das Bett, bis später freunde!
Weet niet of remlof onze opa had kunnen zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met ons op schoot zeker
[ afbeelding ]
Met 40? I guess notquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet of remlof onze opa had kunnen zijn.
Nee. Maar een pol-meet was toch vooral php's idee?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet of remlof onze opa had kunnen zijn.
Erik begon er vanavond over.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Maar een pol-meet was toch vooral php's idee?
Weet niet of de rest van de unbanned daar behoefte aan heeft.
hoewel een hoop users het geslacht van ethi in twijfel trekken
I like. Mooi tempo in vergelijking met al die flashy 2-3 seconden-scene trailers.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef KoosVogels het volgende:
Trouwens, dikste film-intro aller tijden. Film was verder ruk, maar toch:
Inderdaad. Snerpende industrial beats met slow-mo beelden. Ik mag dat welquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
I like. Mooi tempo in vergelijking met al die flashy 2-3 seconden-scene trailers.
Jij woont toch in het dofinarium?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
Morgan bij P&W![]()
Ik ken alle mensen die in het filmpje voorkomen
Of je moet een baan zoeken waarbij je later je bed uit mag rollenquote:Op woensdag 16 februari 2011 07:56 schreef Maatregel het volgende:
Kijk, de echte harde werkers zijn alweer wakker.
Had het al gelezen idd. Klootzakken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:54 schreef Tem het volgende:
http://www.cbsnews.com/st(...)070.shtml?tag=exclsv
quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of je moet een baan zoeken waarbij je later je bed uit mag rollen
Lekker ding. I would assault her on Tahrir Square, if you know what I mean.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:54 schreef Tem het volgende:
Ze is ook te lekker voor de gefrustreerde Egyptenaar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:54 schreef Tem het volgende:
Die wilden konden weer niet van een blond meisje afblijven?quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:54 schreef Tem het volgende:
Wat heeft dat nou weer met religie te maken?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:38 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Die wilden konden weer niet van een blond meisje afblijven?
Wanneer maakt die religie nou eens plaats voor beschaving?
Religie = sex onthouding/beperking = gefrustreerde mannenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met religie te maken?
Volgens mij valt het met die onthouding wel mee in een stad als Cairo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:41 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Religie = sex onthouding/beperking = gefrustreerde mannen
Dat soort tuig loopt hier ook rond, maar dir zou jij dan waarschijnlijk christelijk noemenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:38 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Die wilden konden weer niet van een blond meisje afblijven?
Wanneer maakt die religie nou eens plaats voor beschaving?
Volgens mij worden journalisten in het algemeen daar aangevallen. Zij krijgt alleen meer aandacht.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:41 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Religie = sex onthouding/beperking = gefrustreerde mannen
Is ook religie. Snap je punt niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat soort tuig loopt hier ook rond, maar dir zou jij dan waarschijnlijk christelijk noemen
Sorry voor de late trage reactie..... Ging goed niks te klagen, maar ja pillen maken veel goed.quote:
Dat religie hier helemaal niets mee te maken heeft. Sterker nog, elke religie verwerpt het aanranden van vrouwen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:43 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Is ook religie. Snap je punt niet.
Ze had ook die reportage kunnen maken met een Predator drone.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:58 schreef Voorschrift het volgende:
Had ze ook maar niet zo wulps en gewillig sexy voor de camera moeten staan op dat plein, je hebt toch gezien hoe de meeste vrouwen er daar bij lopen (op diezelfde beelden nota bene).
Tja, en het enige dat de Egyptenaren/Midden-Oosten inwoners meekrijgen van het Westen zijn toch de porno films en de Baywatch, dan kan je er op wachten dat ze denken dat 't normaal is.
Dat van Baywatch klopt wel. Ze lopen daar een paar decennia achter. Een Egyptische taxichauffeur dacht mij een plezier te doen door hippe westerse hits op te zetten. Kwam hij aanschijten met een bandje met de greatest hits uit 1993.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:58 schreef Voorschrift het volgende:
Had ze ook maar niet zo wulps en gewillig sexy voor de camera moeten staan op dat plein, je hebt toch gezien hoe de meeste vrouwen er daar bij lopen (op diezelfde beelden nota bene).
Tja, en het enige dat de Egyptenaren/Midden-Oosten inwoners meekrijgen van het Westen zijn toch de porno films en de Baywatch, dan kan je er op wachten dat ze denken dat 't normaal is.
Welnee, dan had ze alleen maar het negatieve beeld tegenover het Westen versterkt. Een paar "perky breasts" doet wonderen. Ze konden niet van de Westerse goederen afblijven zo'n succes dat het was.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:00 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ze had ook die reportage kunnen maken met een Predator drone.
Exact, toen ik er voor het laatst was was er nog reclame voor "newest of the newest" fotorolletjes. Tja, en we hadden de milleniumwisseling toch al wel een tijdje achter ons.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat van Baywatch klopt wel. Ze lopen daar een paar decennia achter. Een Egyptische taxichauffeur dacht mij een plezier te doen door hippe westerse hits op te zetten. Kwam hij aanschijten met een bandje met de greatest hits uit 1993.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Exact, toen ik er voor het laatst was was er nog reclame voor "newest of the newest" fotorolletjes. Tja, en we hadden de milleniumwisseling toch al wel een tijdje achter ons.
Precies, en kartonnen daken zodat ze makkelijk "in de zon kunnen zitten". Het regent er toch nooit is hun logica.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Het heeft ook wel wat allemaal. Net zoals een ritje maken in zo'n afgeneukte taxi. Eerste beste taxi die ik pakte nadat ik het vliegveld had verlaten had geen gordels en ramen. Ja, dan sta je toch effe raar te kijken als verwende westerling.
Nog een beetje wereldvreemd merk ik. Ach...quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat religie hier helemaal niets mee te maken heeft. Sterker nog, elke religie verwerpt het aanranden van vrouwen.
Klopt. Goed, en jij zal dat nog beter weten dan ik. En natuurlijk is die middenweg er. Net zoals wij niet allemaal het toonbeeld zijn van westerse decadentie, is niet iedere Noord-Afrikaan een armoedzaaier. Er bestaat wel degelijk een middenklasse. Zat jonge Egyptenaren in barretjes gezien in de ambassadeurswijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, en kartonnen daken zodat ze makkelijk "in de zon kunnen zitten". Het regent er toch nooit is hun logica.
Geweldig, maar het laat wel zien dat de overbrugging tussen samenlevingen nogal groots is, en enig begrip voor elkaar dus ook moeilijk tot stand te brengen is. Hun zien alleen decadente mensen in pak in limo's en "The American Dream" Baywatch series, en wij alleen maar een grote puinzooi.
Dat er een middenweg is, tja.
Daarom is het buitenland ook leuk, zolang het maar in relatieve veiligheid is, en vaak is dat nogal een "probleem" in dat soort gebieden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Goed, en jij zal dat nog beter weten dan ik. En natuurlijk is die middenweg er. Net zoals wij niet allemaal het toonbeeld zijn van westerse decadentie, is niet iedere Noord-Afrikaan een armoedzaaier. Er bestaat wel degelijk een middenklasse. Zat jonge Egyptenaren in barretjes gezien in de ambassadeurswijk.
Maar goed, ik ben altijd wel te porren voor een cultuurshock. Aantal jaar geleden ook in China geweest. Ook zo heerlijk apart.
Hoe veilig is bijvoorbeeld een land als Zuid-Afrika? Ik neem aan dat je in de grote steden gewoon vrijelijk rond kunt lopen, maar is het ook verstandig om met je auto het land te verkennen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom is het buitenland ook leuk, zolang het maar in relatieve veiligheid is, en vaak is dat nogal een "probleem" in dat soort gebieden.
Ja het is maar een weekje, ik was vanmorgen effe de hond eten gaan geven, voel meteen heel die kutknie vol lopen.quote:
Is dat wel OK?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja het is maar een weekje, ik was vanmorgen effe de hond eten gaan geven, voel meteen heel die kutknie vol lopen.
Beetje vocht trekt er wel weer uit. Leuk als je al ervaring hebt met knie operaties( pas de 5e keer) dan weet je een beetje waar je aan toe bent en wat er nog gaat gebeuren.quote:
Zal hij wel weer beginnen dat het proces niet eerlijk is, misschien belt hij Wilders wel of ie Moszkowicz mag lenen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:28 schreef Zeeland het volgende:
Silvio Berlusconi wordt vervolgd.
Silvio Berlusconi moet binnenkort naar de rechtbank. Onderzoeksrechter Cristina Di Censa heeft bepaald dat de Italiaanse premier zich moet verantwoorden over betaalde seks met een minderjarige en machtsmisbruik.We hadden niets anders verwacht, aldus de advocaat van de premier. Berlusconi kan maximaal twaalf jaar celstraf krijgen als de rechter hem schuldig bevindt aan ambtsmisbruik. Op betaalde seks met een minderjarige staat hoogstens 3 jaar.
Het openbaar Ministerie beschuldigt Berlusconi ervan betaalde seks te hebben gehad met een aanzienlijk aantal jonge vrouwen, waaronder de 17-jarige Ruby. De premier ontkent echter alle aantijgingen. Hij beweert dat de zaak politiek gemotiveerd is. Het enige doel van het onderzoek is om mij in de media te schande te maken, zo zei hij eerder.
Het proces zal op 6 april van start gaan. De drie rechters zijn overigens vrouwen
Laatste update: Vandaag 09:56 uur
http://www.shownieuws.tv/video/berlusconi-moet-naar-de-rechtbank/
Schandalig dat die man nog steeds premier van Italië is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Zal hij wel weer beginnen dat het proces niet eerlijk is, misschien belt hij Wilders wel of ie Moszkowicz mag lenen.
Dan heb je inmiddels bionische knieënquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Beetje vocht trekt er wel weer uit. Leuk als je al ervaring hebt met knie operaties( pas de 5e keer) dan weet je een beetje waar je aan toe bent en wat er nog gaat gebeuren.
Zegt meer over het land dan over de persoon zelf.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:36 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Schandalig dat die man nog steeds premier van Italië is.
Elk land krijgt de premier die het verdient, maar ik vind het zonde voor Italië. Erg ook dat de maffia via hem invloed heeft op de EU.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zegt meer over het land dan over de persoon zelf.
Ik heb geen meelij met dit land. Precies wat je zegt, het krijgt wat het verdient. Je bent als bevolking van de ratten besnuffeld als je zo'n dwaas zelf bij herhaling aan de macht helpt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Elk land krijgt de premier die het verdient, maar ik vind het zonde voor Italië. Erg ook dat de maffia via hem invloed heeft op de EU.
Een goedkope leidingzoeker gaat af als je over mijn knie gaat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan heb je inmiddels bionische knieën
Klopt, neemt niet weg dat het voor die vrouw een hel is geweest waar ze psychisch nooit meer van af zal komen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ze is ook te lekker voor de gefrustreerde Egyptenaar.
Dat duidt op metaalquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Een goedkope leidingzoeker gaat af als je over mijn knie gaat.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb geen meelij met dit land. Precies wat je zegt, het krijgt wat het verdient. Je bent als bevolking van de ratten besnuffeld als je zo'n dwaas zelf bij herhaling aan de macht helpt.
Er zitten wat boutjes, moertjes, schroefjes en krammen in verwerkt ja. De ijzerhandel heeft een goede aan mij als ik dood ben.quote:
Nee joh parlementariërs zijn ongevoelig voor geld.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:57 schreef Zeeland het volgende:
Ik vrees dat B. parlementariërs heeft moeten omkopen om in het zadel te blijven.
Geeft aan hoe verrot het land is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:57 schreef Zeeland het volgende:
Ik vrees dat B. parlementariërs heeft moeten omkopen om in het zadel te blijven.
Uiteraard. T was een slecht grapje.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt, neemt niet weg dat het voor die vrouw een hel is geweest waar ze psychisch nooit meer van af zal komen waarschijnlijk.
Kunnen we allemaal zeggen dat hier ook van die types lopen maar dat maakt het niet minder erg.
Het is gewoon erg verkeerd en uitgevoerd door onderontwikkelde gefrustreerde haatdragende idioten.
Het is eerder andersom.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe veilig is bijvoorbeeld een land als Zuid-Afrika? Ik neem aan dat je in de grote steden gewoon vrijelijk rond kunt lopen, maar is het ook verstandig om met je auto het land te verkennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is eerder andersom.
Kaapstad en Port-Elizabeth zijn nog wel goed te doen hoor, Johannesburg kan je maar beter nooit van je leven vast komen te zitten, en de rest is eigenlijk weinig de moeite waard om heen te gaan.
Ligt allemaal aan de buurt, tijdstip van de dag, en (buiten je controle om) het humeur van de mensen.Met name Kaapstad is een fraaie stad. Althans, dat is wat ik kan opmaken uit de foto's. Trouwens, wonen er in Zuid-Afrika ook van die voodoo-mafketels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
De gebieden waar de foto's van zijn zijn geweldig inderdaad, Google Afbeeldingen maar eens op de naam van de buitengebieden waaronder Khayelitsha.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met name Kaapstad is een fraaie stad. Althans, dat is wat ik kan opmaken uit de foto's. Trouwens, wonen er in Zuid-Afrika ook van die voodoo-mafketels?
Zeker met van die politiek-correcte basisschool verhaaltjes. Daar moet jij je toch prima thuisvoelenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
Een bezoekje waard dus?
Goed, ik moet gaan. Ik moet als optreden als jurylid bij een voorleeswedstrijd
Zuid-Afrika is een super mooi land. Kaapstad en Port-Elizabeth zijn prima. Durban is idd ook dubieus. Maar alle backpackplekken zijn safe.En alle parken ook. Ik heb zelf met mijn vriendin een maand lang een auto gehuurd. We zijn toen langs de oostkust van Kaapstad naar Grugerpark gereden. Via vliegveld Johannesburg terug naar Amsterdam gevlogen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met name Kaapstad is een fraaie stad. Althans, dat is wat ik kan opmaken uit de foto's. Trouwens, wonen er in Zuid-Afrika ook van die voodoo-mafketels?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
[..]
Zuid-Afrika is een super mooi land. Kaapstad en Port-Elizabeth zijn prima. Durban is idd ook dubieus. Maar alle backpackplekken zijn safe.En alle parken ook. Ik heb zelf met mijn vriendin een maand lang een auto gehuurd. We zijn toen langs de oostkust van Kaapstad naar Grugerpark gereden. Via vliegveld Johannesburg terug naar Amsterdam gevlogen.
Natuur is er echt geweldig en de backpackers/hostels zijn ook echt prima. Heb me eigenlijk nooit ergens onveilig gevoeld. Zolang je een beetje normaal denkend mens bent kom je daar niet zomaar in gevaar.
Ja die voodoo mafketels wonen er. De ooskust is ook een aanrader, wat meer Afrikaans dan kaapstad.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
lees: loop niet over een onverlicht parkeerterrein in een afgelegen arme wijk van Johannesburg rond.quote:
Ik zou ook niet de gezellige toerist gaan uithangen in de townships.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
lees: loop niet over een onverlicht parkeerterrein in een afgelegen arme wijk van Johannesburg rond.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja die voodoo mafketels wonen er. De ooskust is ook een aanrader, wat meer Afrikaans dan kaapstad.
Aanraders:
St Lucia - Kwazulu Natal
Krugerpark is ook niet al te ver weg.
Drakensbergen - Ukhahlamba
Durban - wedstrijdje rugby van de Sharks
Wat daar de lol van is...quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zou ook niet de gezellige toerist gaan uithangen in de townships.
Ben jij ook bij God's window geweest en het cheetah project in Drakensbergen? geweldig mooi daarquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat daar de lol van is...
Zelfs als inwoner van het land ben ik er nooit geweest, risicovol en alleen maar ellende, bah.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat daar de lol van is...
God's window ben ik wel geweest. De Drakensbergen zijn we niet geweest. Die staan nog een keer op het programma.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben jij ook bij God's window geweest en het cheetah project in Drakensbergen? geweldig mooi daar
Ohja jij woonde daar. Zit je in Kaapstad?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zelfs als inwoner van het land ben ik er nooit geweest, risicovol en alleen maar ellende, bah.
coolquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
God's window ben ik wel geweest. De Drakensbergen zijn we niet geweest. Die staan nog een keer op het programma.
Ik wil nog een keer in Namibie beginnen en dan naar het oosten trekken.
Kaapstad ja, Sea Point.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Ohja jij woonde daar. Zit je in Kaapstad?
Ben ik ook wel eens geweest. Tafelberg en Cape point wezen bezoeken. Mijn familie woont nabij Durban aan de andere kant dus ben daar meer geweest.quote:
Ben Nederlander, was voor werk inderdaad, langere periode uitgezonden daarheen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben ik ook wel eens geweest. Tafelberg en Cape point wezen bezoeken. Mijn familie woont nabij Durban aan de andere kant dus ben daar meer geweest.
Ben je Zuid Afrikaan of via je werk daar gekomen?
Jij moet als vakantie baantje in een shoarmazaak gaan werken. 50+ graden, helemaal jouw dingquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben Nederlander, was voor werk inderdaad, langere periode uitgezonden daarheen.
Durban is ook erg mooi is me verteld, maar ben er zelf helaas nooit geweest nog. Erg tropisch blijkbaar, beklemmende hitte en een warme zee. Heerlijk!
Wist niet dat het zo warm was in die zaken hier.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:36 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Jij moet als vakantie baantje in een shoarmazaak gaan werken. 50+ graden, helemaal jouw ding
ieder jaar komt de Sardine run bij mijn Oom en Tante langs dat is ook bizar om te zienquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben Nederlander, was voor werk inderdaad, langere periode uitgezonden daarheen.
Durban is ook erg mooi is me verteld, maar ben er zelf helaas nooit geweest nog. Erg tropisch blijkbaar, beklemmende hitte en een warme zee. Heerlijk!
Pff. De 90tiesquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat van Baywatch klopt wel. Ze lopen daar een paar decennia achter. Een Egyptische taxichauffeur dacht mij een plezier te doen door hippe westerse hits op te zetten. Kwam hij aanschijten met een bandje met de greatest hits uit 1993.
Blonderen?quote:
quote:
"Hebben ze geen mankracht of tijd voor".quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:33 schreef eriksd het volgende:
Die animal cops, wat een treurige bedoening is dat zeg. Tjongejonge. Zeg gewoon tegen agenten dat ze dat ook in hun wijkrondje meenemen en klaar is kees. Godsamme.
Ik ben van mezelf al blond.quote:
Eensquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:42 schreef eriksd het volgende:
Arolsen is echt de belichaming van een domme linkse schreeuwer. Niet te geloven.
Het begin is brilliant.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:50 schreef eriksd het volgende:
Ff lekker Sledgehammer keihard draaien. Heerlijk nummer.
Ohja, daar mocht ik het niet meer over hebben
Nog nooit in Afrika geweest zeker?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:59 schreef ethiraseth het volgende:
Kijken hoeveel dagen het duurt voor de eerste mensen dood gaan omdat ze geen zorg kunnen veroorloven.
je wlt beweren dat daar mensen niet dood gaan aan gebrek aan zorg?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:00 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nog nooit in Afrika geweest zeker?
Ik weet niet naar welke Hans Anders jij geweest bent, maar ik zou er niet meer terugkomen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:01 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
je wlt beweren dat daar mensen niet dood gaan aan gebrek aan zorg?
Arme paupers die er zelf voor kiezen in een stad te gaan wonen waar een vrije markt model gerealiseerd wordt? Dat is net zo waarschijnlijk als miljonairs die in een communistische commune gaan wonen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:59 schreef ethiraseth het volgende:
Kijken hoeveel dagen het duurt voor de eerste mensen dood gaan omdat ze geen zorg kunnen veroorloven.
Een vrije markt met alleen maar winnaars? Maar dat is toch onmogelijk, aangezien dat altijd wordt beweerd als er een verklaring wordt gezocht voor het feit dat er arme mensen zijn onder het kapitalisme?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Arme paupers die er zelf voor kiezen in een stad te gaan wonen waar een vrije markt model gerealiseerd wordt? Dat is net zo waarschijnlijk als miljonairs die in een communistische commune gaan wonen.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Precies. Jij en ik zitten hier nu op een doordeweekse vrijdag op fok van ons luxeleventje te genieten terwijl Afrikanen zich kapot werken. Wat een systeem en het leukste is; jij maakt je er zorgen om, ik niet!
Definieer winnaars.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:03 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Een vrije markt met alleen maar winnaars? Maar dat is toch onmogelijk, aangezien dat altijd wordt beweerd als er een verklaring wordt gezocht voor het feit dat er arme mensen zijn onder het kapitalisme?
2 maanden terug, wat bedoel je hiermee, Cerbiequote:
Tom wees me erop in een ander topic, ik kan me er helemaal in vinden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
2 maanden terug, wat bedoel je hiermee, Cerbie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |