Ben ik het daar gewoon met Verbeet eens zegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:18 schreef eriksd het volgende:
http://nos.nl/video/21913(...)in-tweede-kamer.html
![]()
![]()
Je bent een martelaar van het vrije woord.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
En nu ben ik mn leven ook al niet meer zeker. Ik heb het er maar moeilijk mee
Je hebt het gras gemaaid op zondag?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
En nu ben ik mn leven ook al niet meer zeker. Ik heb het er maar moeilijk mee
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je hebt het gras gemaaid op zondag?
Jij was geen streng gereformeerde toch?quote:
We zullen eerst beginnen met het behandelen van het gras. En de zondag leent zich daar uitstekend voor. Lekker rustig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik ging voor het zingen de kerk uit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Waar in het land woon jij ergens eigenlijk, Amsterdam?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:27 schreef eriksd het volgende:
We moeten een keer in het echt naar een cafe. Wordt een latertje gok ik zo.
Uhu.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Waar in het land woon jij ergens eigenlijk, Amsterdam?
Dat lijkt mij best gezelligquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:27 schreef eriksd het volgende:
We moeten een keer in het echt naar een cafe. Wordt een latertje gok ik zo.
PvdA gebruikt trouwens enveloppen met de volgende text erop:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:26 schreef Cerbie het volgende:
POL Café eh, vond SC beter. Maar doe mij dan maar een Palm
Doe mij maar een rochefort nr.8.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:26 schreef Cerbie het volgende:
POL Café eh, vond SC beter. Maar doe mij dan maar een Palm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |