Ben ik het daar gewoon met Verbeet eens zegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:18 schreef eriksd het volgende:
http://nos.nl/video/21913(...)in-tweede-kamer.html
![]()
![]()
Je bent een martelaar van het vrije woord.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
En nu ben ik mn leven ook al niet meer zeker. Ik heb het er maar moeilijk mee
Je hebt het gras gemaaid op zondag?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
En nu ben ik mn leven ook al niet meer zeker. Ik heb het er maar moeilijk mee
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je hebt het gras gemaaid op zondag?
Jij was geen streng gereformeerde toch?quote:
We zullen eerst beginnen met het behandelen van het gras. En de zondag leent zich daar uitstekend voor. Lekker rustig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik ging voor het zingen de kerk uit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Waar in het land woon jij ergens eigenlijk, Amsterdam?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:27 schreef eriksd het volgende:
We moeten een keer in het echt naar een cafe. Wordt een latertje gok ik zo.
Uhu.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Waar in het land woon jij ergens eigenlijk, Amsterdam?
Dat lijkt mij best gezelligquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:27 schreef eriksd het volgende:
We moeten een keer in het echt naar een cafe. Wordt een latertje gok ik zo.
PvdA gebruikt trouwens enveloppen met de volgende text erop:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:26 schreef Cerbie het volgende:
POL Café eh, vond SC beter. Maar doe mij dan maar een Palm
Doe mij maar een rochefort nr.8.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:26 schreef Cerbie het volgende:
Tot mijn verbazing heb ik van de week mijn ma nog nooit zo negatief over een mens horen praten, en het ging wel te verstaan over Cohen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:31 schreef eriksd het volgende:
Ik snap wel waarom sommige mensen Cohen een fijne gozer vinden. Hij heeft Bruce Willis een hand gegeven en dus een miniscuul beetje van de uberheld aller tijden aan zich kleven.
Dat wordt toch een centrale meet rond Utrecht ofzo dan. Had het idee dat de meeste SC'ers in het oosten/zuiden des lands woondenquote:
Heeft Bruce Willis Cohen een hand mogen geven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:31 schreef eriksd het volgende:
Ik snap wel waarom sommige mensen Cohen een fijne gozer vinden. Hij heeft Bruce Willis een hand gegeven en dus een miniscuul beetje van de uberheld aller tijden aan zich kleven.
Doorgestreept.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:32 schreef mlg het volgende:
[..]
Tot mijn verbazing heb ik van de week mijn ma nog nooit zo negatief over een mens horen praten, en het ging wel te verstaan over Cohen.
Anyways, waar is php de laatste tijd? Alweer gebanned?
Whisky.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:26 schreef Cerbie het volgende:
Dibi vind ik nog steeds mega-irritant. Zo'n eentje waar je nekharen direct al overeind gaan staan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:26 schreef eriksd het volgende:
Van Gent en Dibi vond ik vroeger verschrikkelijk. Nu kan ik ze waarderen. In tegenstelling tot Jesse Klaver.
Heel soms zeg je iets zinnigs.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dibi vind ik nog steeds mega-irritant.
Absoluut.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:35 schreef betyar het volgende:
Zeeland, Een relaxed gezinnetje zijn wij he.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heel soms zeg je iets zinnigs.
Zeelandquote:
Dat zal Betyar een goed idee vinden.quote:
Is zelfs te bussen vanaf Nimweegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat zal Betyar een goed idee vinden.
Daar had je discotheek de morgenzon en daartegenover een kroeg (ik weet de naam niet meequote:
Volkel = Band Zonder Banaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:42 schreef Cerbie het volgende:
Plus protestmogelijkheden bij Volkel voor de diehards Groenlinksen onder ons.
Ik zie het dronken zooitje al staanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:42 schreef Cerbie het volgende:
Plus protestmogelijkheden bij Volkel voor de diehards Groenlinksen onder ons.
Gewoon in het najaar naar Volkelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:46 schreef Zeeland het volgende:
Zeeland, Wheatleys Eyot, Sunbury TW16 6DA, Verenigd Koninkrijk. We maken er een reisje van.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:46 schreef eriksd het volgende:
Bij ethiraseth moet ik altijd aan selma denken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |