abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:14:17 #151
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_92876388
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als iemand iets te verkopen heeft, krijgt ie geld van mensen die dat er voor over hebben.
En in ruil krijgen zij het product.

quote:
Mensen per wet verplichten geld af te dragen omdat iemand zegt dat ie daar recht op heeft is ziek.
Niemand is verplicht om films, muziek, software of boeken te kopen. Niemand is verplicht om ook maar iets te kopen.

Maar dan moet je ook niet janken als het je onmogelijk gemaakt wordt om wel de produkten te gebruiken.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_92876663
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 18:14 schreef Dagonet het volgende:

Maar dan moet je ook niet janken als het je onmogelijk gemaakt wordt om wel de produkten te gebruiken.
Jij meent nu echt serieus dat nu FTD en nog een zooi van die sites opgerold zijn het "onmogelijk" is om iets te downloaden??? _O- _O- _O-

Nogmaals, downloaden van films en muziek voor eigen gebruik is legaal, ook uit illegale bron. Dat heeft dit laatste vonnis ook weer onderstreept. Dat jij het er niet mee eens bent zal me werkelijk waar jeuken.

Of moet iedereen ook maar 100km/h op de snelweg gaan rijden omdat ik dat wil ofzo?
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:26:00 #153
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_92876851
Ik heb de laatste tijd anders behoorlijk wat gejank richting Brein voorbij zien komen omdat de producenten het gratis downloaden aan banden willen leggen.

Het recht een kopie te mogen maken vertaalt zich volgens mij niet in een plicht om het voor kopiėren beschikbaar te stellen. Als de producenten hun films/muziek/whatever willen afschermen dan hebben ze daar net zo goed recht toe.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_92877510
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 18:26 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb de laatste tijd anders behoorlijk wat gejank richting Brein voorbij zien komen omdat de producenten het gratis downloaden aan banden willen leggen.
Dat ze het willen zal best, maar dat maakt het niet illegaal.

quote:
Het recht een kopie te mogen maken vertaalt zich volgens mij niet in een plicht om het voor kopiėren beschikbaar te stellen. Als de producenten hun films/muziek/whatever willen afschermen dan hebben ze daar net zo goed recht toe.
Dat moeten ze helemaal zelf weten. Maar hoe meer fratsen ze verzinnen hoe sneller eea online staat zonder fratsen.

De industrie hobbelt achter de feiten aan.
pi_92878894
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:17 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Een etalage vol met bestandsnamen. A.d.v. die bestandsnamen kan je op andere sites het downloadbestandje zoeken/vinden. Die etalage van FTD wordt gevuld door mensen die zelf dingen vinden/uploaden op usenet.
Kost het geld?
Sisco Certified
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:18:45 #156
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_92879476
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Kost het geld?
FTD is gratis. Maar FTD is niet meer relevant, vanaf 1 maart bestaat het niet meer.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_92890271
Jammer. FTD is prima. Ik mag hopen dat die Brein nog eens wordt aangepakt.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_92890929
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 18:26 schreef Dagonet het volgende:

Basis element is de verouderde business modellen die de platenbonzen en de filmbobo's hanteren. Ipv nieuwe technologie te omarmen is het eng en kwaadaardig en moet het uitgeroeid worden.
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:00:22 #159
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_92891176
quote:

Niemand is verplicht om films, muziek, software of boeken te kopen.
Wel. De kopie-accijns op lege geluidsdragers.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 16 februari 2011 @ 22:30:06 #160
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_92893397
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2011 22:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wel. De kopie-accijns op lege geluidsdragers.
Je wordt dus eigenlijk gedwongen te downloaden.
O)))
pi_92893942
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Basis element is de verouderde business modellen die de platenbonzen en de filmbobo's hanteren. Ipv nieuwe technologie te omarmen is het eng en kwaadaardig en moet het uitgeroeid worden.
Alle grote platenmaatschappijen ondersteunen spotify, typisch voorbeeld van een nieuw business model dat goed gebruik maakt van nieuwe techologie. Heb je daar een abonnement op?
pi_92902733
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:18 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Sommige mensen willen een etalage.
Je kan van het NZB bestand vaak niet herleiden of het gaat om een goede kwaliteit met bijv ondertitels. De gegevens staan in die etalage maar het is vaak wel van belang dat je deze etalage hebt. Tenzij je niets om kwaliteit of ondertitels geeft. Maar dan zou ik gewoon wat torrents downloaden met cam/dvix kwaliteit.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_92902756
quote:

[..]

En in ruil krijgen zij het product.

[..]

Niemand is verplicht om films, muziek, software of boeken te kopen. Niemand is verplicht om ook maar iets te kopen.

Precies, Het wordt alleen nu niet onmogelijk gemaakt dus wordt er gedownload. Zolang je makkelijk gratis kan downloaden zal dat gebeuren. Ik dank degene telkens weer zodra er iets nieuws te downloaden is wat ik wil hebben.

Ik ga ook net zo lang door tot het niet meer lukt.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_92912956
Just4Fun is er inmiddels ook mee gestopt. Weet iemand een alternatief voor me?
  donderdag 17 februari 2011 @ 13:34:37 #165
97111 ukga
Siewosie baas
pi_92912998
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:33 schreef just_a_girl_2 het volgende:
Just4Fun is er inmiddels ook mee gestopt. Weet iemand een alternatief voor me?
spotnet downloade

wat een bazen programma _O_
pi_92917313
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 18:26 schreef Dagonet het volgende:

Vraagje. Downloaden is iets wat is en blijft. Jij bent volgens mij iemand die vertrouwt op de markt en zijn werking. Ik hoor je eigenlijk alleen maar 'janken' over de downloader, maar helemaal niet over de producenten. Vind jij dat de producenten voldoende op de markt hebben ingespeeld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')