De bodemprocedure is nu juist ingesteld om zo'n definitief oordeel op te leveren. En ja, ook tegen een bodemprocedure kun je weer in hoger beroep gaan, maar dat heeft waarschijnlijk niet zoveel zin.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:05 schreef Fireblast het volgende:
Oh daar heb ik overheen gelezen.
"Specifiek op FTD van toepassing" vind ik dan weer vrij vaag. Dan zou je een nieuwe dienst op kunnen zetten en die FTW kunnen noemen en dan is het daar niet op van toepassing omdat het geen FTD is?
Jammer - maar wel begrijpelijk - ook dat ze niet in hoger beroep gaan zodat er echt een keer zeker is of het nou wel of niet is toegestaan. Zo kan brein doorgaan met het dreigen en wijzen op de uitspraak in deze zaak, ook al zou een hogere rechter er misschien een streep door halen.
Maar waar komen al die 'spots' dan terecht die mensen zelf toevoegen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je draait het programma op je eigen computer. Er is geen community server nodig.
Op Usenet in een nieuwsgroep.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:33 schreef Gunner het volgende:
[..]
Maar waar komen al die 'spots' dan terecht die mensen zelf toevoegen?
Natuurlijk gaat dit niet helpen. Waarom zouden ze stoppen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:29 schreef DjinN het volgende:
http://petities.nl/petitie/stop-stichting-brein ik weet niet of het zal helpen, maar deze link kreeg ik net doorgestuurdAlle beetjes helpen, toch ?
Met dergelijke petities spoor je brein alleen maar aan om door te gaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:29 schreef DjinN het volgende:
http://petities.nl/petitie/stop-stichting-brein ik weet niet of het zal helpen, maar deze link kreeg ik net doorgestuurdAlle beetjes helpen, toch ?
Het is handig om te kijken of er iets leuks op staat. Als je naar iets op zoek bent is het niet nodig nee.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:34 schreef Merkie het volgende:
Boeiend, FTD is echt totaal nutteloos. Binsearch + NewsLeecher, meer heb je niet nodig toch?
Sommige mensen willen een etalage.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:34 schreef Merkie het volgende:
Boeiend, FTD is echt totaal nutteloos. Binsearch + NewsLeecher, meer heb je niet nodig toch?
Het stond vanochtend al in mijn FTD mailbox. Maar mocht je me niet geloven kijk dan eens op de brein site :quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:23 schreef GewoneMan het volgende:
dat bericht heb ik nog niet gehad op FTD
Ja, FTD stopt ermee, nu voortaan maar alles legaal kopenquote:De bedoeling is dat zij zich tot legaal aanbod zullen wenden..
Zou het helpen door eens wat andere prijzen te vragen voor hun producten? De prijzen van een simpel besuringsproggie of games zijn toch van de zotte?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:05 schreef Misan het volgende:
kan het eigenlijk alleen maar toejuichen op gebied van softwaredoor warez gaat sowieso de softwaremarkt naar de knoppen, film en muziekindustrie ook, alleen is dat wel toegestaan
niet als je bekijkt wat de kostprijs isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:56 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Zou het helpen door eens wat andere prijzen te vragen voor hun producten? De prijzen van een simpel besuringsproggie of games zijn toch van de zotte?
Onzin, dit is precies de reden dat veel mensen downloaden. Als ik een W7 zou kunnen kopen voor 20-30 euro dan zou ik dat gedoe met die gekraakte shit helemaal niet willen hebben. Hetzelfde geldxt natuurlijk voor andere software. Het is gewoon te duur.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:58 schreef Misan het volgende:
[..]
niet als je bekijkt wat de kostprijs is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |