FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Dat snap ik, maar 30 minuten Aidshoofd die in een pan staat te roeren isquote:Op maandag 14 februari 2011 11:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de andere drie spatten de vonken er momenteel ook niet af hoor.
Die denken vast, dan houdt ze tenminste d'r mond dicht als ze niets tegen d'r zeggenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:23 schreef Razor21 het volgende:
Ik erger mij kapot aan die Joanna al ruim 20 minuten bezig met een ei. En dan die zonnebril echt onbeschoft. Ik zou er lekker wat van zeggen als ik daar aan tafel zat.
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar 30 minuten Aidshoofd die in een pan staat te roeren is
Het kan aan mij liggen, maar als ik daar het geluid helemaal uit zet, krijg ik een groot luidspreker-symbooltje over de stream heen.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:23 schreef Kwaliteit het volgende:
4 streams van aanpasbaar formaat:
http://www.fok.nl/danny/sst/streams
Ik denk donderdag de eerste?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Wanneer gaan de eerste naar huis, en hoeveel? Dit zijn er duidelijk te veel voor mij om uit elkaar te houden
Hahaha ja ik doe ook nog maar even niet mijn best om al die namen uit me hoofd te gaan lerenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Wanneer gaan de eerste naar huis, en hoeveel? Dit zijn er duidelijk te veel voor mij om uit elkaar te houden
Laat het alsjeblieft nog even zo. De laatste weken zijn altijd bijzonder saai omdat er dan juist te weinig zijn.quote:
We hebben, als het goed is, ergens een update/SV topique waar je de belangrijkste gebeurtenissen terug kan lezen.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:30 schreef De-Hamster het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe het gegaan is met degene die geen fysiek contact mocht hebben in de eerste dag? En hoe is het gegaan met degene die zich af moest zetten van de groep en snachts iets moest doen, toen iedereen sliep.
De eerste is gelukt. Ze mocht twee minuten niemand aanraken, dus 250 euro verdient. De andere opdracht krijgen we de komende twee dagen te zien in de update.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:30 schreef De-Hamster het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe het gegaan is met degene die geen fysiek contact mocht hebben in de eerste dag? En hoe is het gegaan met degene die zich af moest zetten van de groep en snachts iets moest doen, toen iedereen sliep.
Die eerste opdracht was na twee minuten al gewonnen, de afloop van die tweede zien we waarschijnlijk vanavond.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:30 schreef De-Hamster het volgende:
Geen idee, ik denk dat we dat vanavond zienquote:Op maandag 14 februari 2011 11:30 schreef De-Hamster het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe het gegaan is met degene die geen fysiek contact mocht hebben in de eerste dag? [/spoiler]
Dat was Sofia en die heeft haar opdracht gehaald, het ging niet om een dag maar om 2,5 minuten.
[quote]
En hoe is het gegaan met degene die zich af moest zetten van de groep en snachts iets moest doen, toen iedereen sliep.
Sofia heeft die opdracht gehaald, het was ook maar 2 minuten. Daarmee heeft ze als het goed is een paar honderd euro verdiend.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:30 schreef De-Hamster het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Die knakkert met zijn capuchon en zonnebril over zijn heaufd denkt dat hij zit te pokeren ofzo?
hij is de molquote:Op maandag 14 februari 2011 11:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Die knakkert met zijn capuchon en zonnebril over zijn heaufd denkt dat hij zit te pokeren ofzo?
Je moet genieten van je eten.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:37 schreef Toverheks het volgende:
Laura kauwt of ze een koe is zeker problemen bolimia of anorexia??? mijn god hahahaaa die doet 3 minuten over een hap
Ze kijkt er dan ook erg blij mee.quote:
Aidshoofd.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:38 schreef Krambo het volgende:
Hoe heet dat blondje met die zonnebril ?
die heeft een voedselprobleem heb ik nou al doorquote:Op maandag 14 februari 2011 11:39 schreef gniffie het volgende:
ze doet heel de tijd alsof ze of moet kotsten of net doorslikt
Dat hoort niet bij de geheimen...het was ook te makkelijk geweest om te raden.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die heeft een voedselprobleem heb ik nou al door
Deze bewaren we even voor als zij de transseksueel blijkt te zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:41 schreef gniffie het volgende:
teleurgesteld dat er geen lekkere wijven inzitten trouwens. die laura vind ik nog het meetst aantrekkelijk van ze
piemelsquote:Op maandag 14 februari 2011 11:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deze bewaren we even voor als zij de transseksueel blijkt te zijn.
Ze kijken niet op een euro!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:41 schreef Darklight het volgende:
Ze krijgen boodschappen, water en brood
Hier wel, maar de camera stond ook op een lege kamert, dus ik denk dat ik niet veel audio-genot heb gemist.quote:
Ja, het is weer terug. Ik dacht dat er iets spannends zou komen trouwens.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:45 schreef Roguee het volgende:
[..]
Hier wel ja. (UPC)
edit: niet meer!
De andere streams waren ook stil. Ik zit op die van Danny.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier wel, maar de camera stond ook op een lege kamert, dus ik denk dat ik niet veel audio-genot heb gemist.
blijkbaar. ziet er niet uit. Hup, uit bed schoppen, bril af en iets laten doen. Brood bakken ofzo. Of kippen voeren.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:49 schreef beequeen het volgende:
Waarom ligt die blonde zonnebril op bed? Mag dat zomaar?
Awwww ...nu zit ze zeker aan die bijnaam vast.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:48 schreef Gert het volgende:
Aidshood ligt in d'r nest. Moe van het roeren.
Dat was wel mijn bedoeling, in ieder geval.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Awwww ...nu zit ze zeker aan die bijnaam vast.
Viel mij ook al op, op 2 witte broodjes kan zij wel leven.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:49 schreef Disana het volgende:
Ja hoor, Laura praat over eten. Dat ze de hele dag op een klein stukje (niet verstaan) kan teren. Eetprobleem, vast en zeker.
Kutkip.quote:
Ze wil ons nog niet confronteren met haar makeuploze gezicht op de maandagochtendquote:Op maandag 14 februari 2011 11:49 schreef beequeen het volgende:
Waarom ligt die blonde zonnebril op bed? Mag dat zomaar?
OMFG. Nu al?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:52 schreef Gert het volgende:
Aidshoofd zegt tegen Sofia dat het haar allemaal wat te veel is momenteel. "Ik ben moe van het denken, en van het huilen."
Het is ook een heel stoere meid hoor, die Aafke. Of heb je de gaten erin nog niet gezien?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:53 schreef Leandra het volgende:
Wat ziet zo'n MC Hammer jeans er debiel uit, het is nog lelijker dan de originele modellen.
Die is murw. Helemaal kapot.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Er staat iemand in de keuken in een pan te frutten, laat Aidshoofd het maar niet zien!
Welk persoon bedoelen jullie met aidshoofd eigenlijk? Probeer het ook effe te volgenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Er staat iemand in de keuken in een pan te frutten, laat Aidshoofd het maar niet zien!
De link van Hole1988 in de OPquote:Op maandag 14 februari 2011 11:55 schreef Disana het volgende:
Waar kijken jullie, naast de Net 5 tv-stream? Ik heb op Danny's streams geen geluid.
Lol! Op dat niveau zal denken idd als snel vermoeiend zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 11:52 schreef Gert het volgende:
Aidshoofd zegt tegen Sofia dat het haar allemaal wat te veel is momenteel. "Ik ben moe van het denken, en van het huilen."
blondie met een grote witte zonnebril op, die nu ergens op bed ligt, half huilendquote:Op maandag 14 februari 2011 11:55 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Welk persoon bedoelen jullie met aidshoofd eigenlijk? Probeer het ook effe te volgen
deze is top lekker duidelijk goed geluidquote:Op maandag 14 februari 2011 11:56 schreef Gert het volgende:
Ik kijk op deze: prima beeld en geluid, en switchen tussen de streams.
http://www.fok.nl/danny/sst/streams/
Ik vind dat ook het beste venster, maar ik heb er geen geluid.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:56 schreef Gert het volgende:
Ik kijk op deze: prima beeld en geluid, en switchen tussen de streams.
http://www.fok.nl/danny/sst/streams/
Daarom kun je ook beter 4 vensters hebben waaruit je kunt kiezen.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:56 schreef Roguee het volgende:
Ik kijk naar het digitale kanaal van UPC maar daar is niet veel te beleven
Die zal ze er toch niet zelf ingesport hebben?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook een heel stoere meid hoor, die Aafke. Of heb je de gaten erin nog niet gezien?
Disana heb wel geluid erbij je moet op zo een micro klikken ( weet niet of je dat al gedaan hebt)quote:Op maandag 14 februari 2011 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat ook het beste venster, maar ik heb er geen geluid.
Die van hole is nog steeds niet geladen, ik geef het op.
DAAr zegt fok ineens dat ik mn adblocker aan heb terwijl dat niet zo is...want gewoon zo is er niets aan de hand...quote:Op maandag 14 februari 2011 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat ook het beste venster, maar ik heb er geen geluid.
Die van hole is nog steeds niet geladen, ik geef het op.
Dat zijn gewoon 4 vensters met hetzelfde beeld... faalquote:Op maandag 14 februari 2011 11:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom kun je ook beter 4 vensters hebben waaruit je kunt kiezen.
Ik zoek nog even verder.
Joanna volgens mij?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:55 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Welk persoon bedoelen jullie met aidshoofd eigenlijk? Probeer het ook effe te volgen
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou loopt die hippie ook al met een zonnebril op zijn bakkes, wat de hel!?
hostsfile aangepast toevallig?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
DAAr zegt fok ineens dat ik mn adblocker aan heb terwijl dat niet zo is...want gewoon zo is er niets aan de hand...
Met een schaartje denk ik. Want stoer.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zal ze er toch niet zelf ingesport hebben?
http://www.fok.nl/danny/sst/streams.zipquote:Op maandag 14 februari 2011 12:00 schreef Rosevink het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon 4 vensters met hetzelfde beeld... faal
Ik ben een noob dus weet ik nietquote:
je ziet de hivschurft wel ja.quote:
KutVochdt!quote:
Tante Pollewop met zonnebril Joanna heet ze dacht ik, moet er nog ff inkomen in die namenquote:
Sphinx heeft ze ook in het kleinquote:Op maandag 14 februari 2011 12:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Met een schaartje denk ik. Want stoer.
Die streamvensters van Sphinx vind ik te groot. Die van Danny zijn ideaal maar geluidloos bij mij. Jammer.
je hebt wel je volume aan staan? (en ook het schuifje onder de gewenste stream?)quote:Op maandag 14 februari 2011 12:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Met een schaartje denk ik. Want stoer.
Die streamvensters van Sphinx vind ik te groot. Die van Danny zijn ideaal maar geluidloos bij mij. Jammer.
Ik snap er ook geen hol van, krijgen gewoon te vreten en janken nog geen 2 minuten later over "water en brood".quote:Op maandag 14 februari 2011 12:03 schreef Gert het volgende:
Sofia en Aid.. Joanna hadden het daar net over, dat ze dat echt geen week vol gingen houden. Maar ze hebben toch net een vet Engels ontbijt op?
Veruit nu al de favoriet!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tante Pollewop met zonnebril Joanna heet ze dacht ik, moet er nog ff inkomen in die namen
Doe een CTRL F5, heeft bij mij iig geholpenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
DAAr zegt fok ineens dat ik mn adblocker aan heb terwijl dat niet zo is...want gewoon zo is er niets aan de hand...
Anders ik wel. Wie is er kut en wie niet? Dan weet ik dat ook vast en dan pas ik mijn mening aan. Flexibel!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tante Pollewop met zonnebril Joanna heet ze dacht ik, moet er nog ff inkomen in die namen
De kleine van Sphinxquote:Op maandag 14 februari 2011 12:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sphinx heeft ze ook in het klein
* Ireth zoekt even linkje
met hoog irritatie gehaltequote:
Joanna is hard op weg het butje van de groep te wordenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Anders ik wel. Wie is er kut en wie niet? Dan weet ik dat ook vast en dan pas ik mijn mening aan. Flexibel!
Ja, geluid doet het prima voor overige applicaties, maar hoe ik ook schuif aan jouw streamvolumeschuifjes, het blijft stil.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:04 schreef Danny het volgende:
[..]
je hebt wel je volume aan staan? (en ook het schuifje onder de gewenste stream?)
Mook!quote:
Waar is Sterretje als je hem nodig hebt?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Go go! Tief er eentje met zijn/haar zonnebril in het zwembad!
Oei, bestand gedownload maar ik krijg daar niets anders dan scriptfouten.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
De kleine van Sphinx
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Goed punt.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:06 schreef TWP het volgende:
[..]
Waar is Sterretje als je hem nodig hebt?
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:06 schreef TWP het volgende:
[..]
Waar is Sterretje als je hem nodig hebt?
Tante Pollewop gaat je irriteren Noek, let op mijn woorden, is zo een verwend zuur wijfquote:Op maandag 14 februari 2011 12:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Anders ik wel. Wie is er kut en wie niet? Dan weet ik dat ook vast en dan pas ik mijn mening aan. Flexibel!
heb je windows 7? zo ja moet je even naar de geluidsmixer want dan kan het zijn dat het geluid van je browser uit staat. Probeer sowieso misschien een andere browser? Het geluid zou 't echt gewoon moeten doen. Draait hier op twee pc's.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, geluid doet het prima voor overige applicaties, maar hoe ik ook schuif aan jouw streamvolumeschuifjes, het blijft stil.
Opdracht: je mag wel roken maar zelf de sigaret niet aanrakenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:06 schreef Darklight het volgende:
Ze roken! Opdract: 2 weken geen sigaretten in huis
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Doe een CTRL F5, heeft bij mij iig geholpen![]()
Hebben ze al gezwommen?
snap niet dat ze jou als scriptschrijver in dienst hebben genomenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Opdracht: je mag wel roken maar zelf de sigaret niet aanrakenVoor altijd!
Nee, gewoon niet roken, 3 maanden langquote:Op maandag 14 februari 2011 12:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Opdracht: je mag wel roken maar zelf de sigaret niet aanrakenVoor altijd!
Toen Gerard gisteren binnenkwam zag ik een gelijkenis met jou. Dat is vast het haar hoor.quote:
Helemaal zelfstandig en zonder te weten wat de streamers van haar vindenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Joanna is hard op weg het butje van de groep te worden
kinderslot!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo'n slotje heb je toch zo van die kist af, als je écht wil?
XP, en heb al van alles bekeken. Ook niets in IE. Het zal wel aan mijn systeem liggen.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:07 schreef Danny het volgende:
[..]
heb je windows 7? zo ja moet je even naar de geluidsmixer want dan kan het zijn dat het geluid van je browser uit staat. Probeer sowieso misschien een andere browser? Het geluid zou 't echt gewoon moeten doen. Draait hier op twee pc's.
kut dan wordt het net als DGK, net als er een spannend gevecht gaande is "LET OP JE ZENDER JE ZENDER GRR!"quote:Op maandag 14 februari 2011 12:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Er staat in de regels dat ze niets mogen slopen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat dat niet magquote:Op maandag 14 februari 2011 12:09 schreef Darklight het volgende:
Dat slot trek je er toch zo af, of mag dat niet?
Ze mogen niet slopen, maar je kan toch per ongeluk zo'n lelijk standbeeld op die kist laten vallen, denk ik dan.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:09 schreef Darklight het volgende:
Dat slot trek je er toch zo af, of mag dat niet?
Jij bent ook niet gauw tevreden hequote:
Moet je wel bijhouden welke combinaties je al gehad hebt, dat zijn ze nu niet echt aan het doenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:12 schreef TWP het volgende:
Er zijn 6561 cijfercombinaties.
Als ze de kluis in een week open willen krijgen moeten ze er 937 per dag doen.
Dat betekent 39 codes per uur.
Moet kunnen.
Amsterdammerquote:Op maandag 14 februari 2011 12:12 schreef Toverheks het volgende:
daar ga je toch met groep om heen staan zodat de camera niks ziet en hoppa ff trap tegenaan slot is open
Ze zijn inderdaad niet erg efficient bezig.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet je wel bijhouden welke combinaties je al gehad hebt, dat zijn ze nu niet echt aan het doen
Waarom maar 6561?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:12 schreef TWP het volgende:
Er zijn 6561 cijfercombinaties.
Als ze de kluis in een week open willen krijgen moeten ze er 937 per dag doen.
Dat betekent 39 codes per uur.
Moet kunnen.
4^4 dan toch? da's 256. Uurtje hooguit.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:13 schreef TWP het volgende:
Ooooh er zijn maar 4 getallen per ding dus er zijn veel minder combo's!
Ja maar, ja maar... Ze hebben het koudquote:Op maandag 14 februari 2011 12:11 schreef Mokum020 het volgende:
Capuchons, zonnebrillen en petjes...wat een paupers bij elkaar eigenlijk
Dat is toch in een half uur wel bekeken.quote:
Ja, zo moeilijk kan het niet zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:14 schreef Danny het volgende:
[..]
4^4 dan toch? da's 256. Uurtje hooguit.
Niet als ze één na de ander dezelfde combo's gaan zitten proberen, zoals nu het geval lijkt...quote:Op maandag 14 februari 2011 12:14 schreef Danny het volgende:
[..]
4^4 dan toch? da's 256. Uurtje hooguit.
Mischien wel helemaal niksquote:Op maandag 14 februari 2011 12:15 schreef Toverheks het volgende:
en wat moet er in die kist liggen???
Die gast met dat tapijt om zijn schouders en die zak op zijn kop lijkt mij wel een gezellige dude.quote:
vibrators voor iederenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:15 schreef Toverheks het volgende:
Karim en Philip.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:16 schreef itsme het volgende:
Ik heb nog wel een probleen met de namen hoor. Wie wie is. wie zijn deze 2 die nu bezig zijn met het slot?
philip en hamik ofzoquote:Op maandag 14 februari 2011 12:16 schreef itsme het volgende:
Ik heb nog wel een probleen met de namen hoor. Wie wie is. wie zijn deze 2 die nu bezig zijn met het slot?
Een nieuwe deelnemer?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:15 schreef Toverheks het volgende:
Iggy Popquote:Op maandag 14 februari 2011 12:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die gast met dat tapijt om zijn schouders en die zak op zijn kop lijkt mij wel een gezellige dude.
Whehehequote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:18 schreef Danny het volgende:
Wat een afschuwelijke dingen zijn die drollenvangerbroeken met het kruis op de knieën toch ook. Waarom zou iemand dat in godesnaam vrijwillig aantrekken? Zijn er echt mensen die dat mooi of hip vinden?
Ik krijg de miniversie niet geladen, ik download een bestand maar als ik het uitvoer krijg ik niets dan scriptfouten?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:17 schreef Kwaliteit het volgende:
http://www.spixtv.nl nu zonder reclame, ik maak de rest ook in orde.
Dit vraag ik me ook af.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:19 schreef Lyza666 het volgende:
Karim, Philip en Joanne waren vannacht nog bezig met een kluis die ergens in de keuken verstopt zit. Iemand enig idee wat dat is?
Is het daar binnen ook zo koud?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:19 schreef Darklight het volgende:
Wat zitten ze nou te janken over kou, ze zitten in Portugal
Wordt de komende seizoenen enkel meer zag ik op de B&B in Berlijn. Ik vind het een leuk stijltje.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:18 schreef Danny het volgende:
Wat een afschuwelijke dingen zijn die drollenvangerbroeken met het kruis op de knieën toch ook. Waarom zou iemand dat in godesnaam vrijwillig aantrekken? Zijn er echt mensen die dat mooi of hip vinden?
Het is heel koud en heel fel licht bro.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:19 schreef Darklight het volgende:
Wat zitten ze nou te janken over kou, ze zitten in Portugal
Joanna en nog iemand hebben een code gekregen als hint, alleen die van Joanna is bekendquote:Op maandag 14 februari 2011 12:19 schreef Lyza666 het volgende:
Karim, Philip en Joanne waren vannacht nog bezig met een kluis die ergens in de keuken verstopt zit. Iemand enig idee wat dat is?
Wel jammer dat je met het kijken van de streams de opdrachten/missies niet weet..
Ze hebben natuurlijk ook geen warme kleding mee . Ik zie Sofia? met een dikke jas binnen zitten iig. Echt heel koud daar iid.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is heel koud en heel fel licht bro.
Dat is Monique volgens mij.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:22 schreef Ireth het volgende:
Wie zit nou wie daar over zijn rug te kriebelen?
Aafke ---> Servioquote:Op maandag 14 februari 2011 12:22 schreef Ireth het volgende:
Wie zit nou wie daar over zijn rug te kriebelen?
Er zit eentje in haar sportshirt. Weet ik veel! En één in een bontjas.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:22 schreef Mokum020 het volgende:
Wat denk je zelf..check de kledingAidshoofd ligt alweer in bed
Vind je het gek, nachtmensquote:
Vanaf nu gebruiken, kom op, we kunnen er voor zorgen dat ze voor de rest van het programma aan die bijnaam vast zit!quote:
Dat gaat vanzelf gebeuren want ze heeft ook echt een aidshoofdquote:Op maandag 14 februari 2011 12:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vanaf nu gebruiken, kom op, we kunnen er voor zorgen dat ze voor de rest van het programma aan die bijnaam vast zit!
Bontje is Sofietje de pornoster maar wel de leukste ( vind ik)quote:Op maandag 14 februari 2011 12:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Er zit eentje in haar sportshirt. Weet ik veel! En één in een bontjas.
Dat is verwarrend.
Schijnt nogal vermoeiend te zijn hoor, dat aids!quote:
Wijf met karakter. Als er één volgepompt is met aids en aanverwanten is zij het wel, maar zij gaat toch ook niet op bed liggen stinken?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bontje is Sofietje de pornoster maar wel de leukste ( vind ik)
Ik moest hardop lachen, de kat schrok zich de pleuris en stootte een blikje Bullit om, dus je wordt vriendelijk bedankt.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Schijnt nogal vermoeiend te zijn hoor, dat aids!
Doe ik ook altijd hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 12:25 schreef Toverheks het volgende:
ze ligt met zonnebril in bed ohhhhhhh die spoort niet
Die jas!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bontje is Sofietje de pornoster maar wel de leukste ( vind ik)
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen, de kat schrok zich de pleuris en stootte een blikje Bullit om, dus je wordt vriendelijk bedankt.
Ben jij een beetje een RLS maagdje? Streams gaan overdag helemaal nergens over, 's avonds is het even knallen en spannend.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:28 schreef Darklight het volgende:
Hoe kunnen ze hier in godsnaam een uitzending van maken, er gebeurd echt geen fuck
Bij de eerste eliminatie rondequote:Op maandag 14 februari 2011 12:27 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Mag ik als eerste voordragen om die bijnaam meteen te dumpen?
Ze heeft aids op haar voorhoofd, je ziet het vanzelf/meteen als ze even een voelskrientje doet.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:29 schreef Noek het volgende:
Maar die met aids is gewoon te zien? Waar dan? Iaids!
Volgens mij over Gerard.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:29 schreef itsme het volgende:
Over wie hebben ze het nu? Iemand die druk is en voor zijn vrouw of vriendin heel zwaar zou zijn?
Ze ligt al een tijdje opgebaard in bed, met zonnebril en badjas, let je wel opquote:Op maandag 14 februari 2011 12:29 schreef Noek het volgende:
Maar die met aids is gewoon te zien? Waar dan? Iaids!
Welkom in de wereld van RLS.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:28 schreef Darklight het volgende:
Hoe kunnen ze hier in godsnaam een uitzending van maken, er gebeurd echt geen fuck
Ik stel voor dat ze 48 uur een korfvuur moeten vasthouden.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:32 schreef HiDiHo het volgende:
Ik stel voor dat ze 48 uur een korfvuur aan moeten houden
ja van die the bunker spelletjesquote:Op maandag 14 februari 2011 12:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ze 48 uur een korfvuur moeten vasthouden.
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb die droge kutopmerkingen van Mokum wel gemist.
Ja wel verstandig, maar zijn ze vergeten een verwarming bij Ikea te kopen?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:33 schreef Leandra het volgende:
touwtjespringen om warm te worden/blijven?
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Geheime opdracht voor Gerard: Maak binnen 48 uur 3 medebewoners zwanger. GO!
Hoewel ik ook wel zin heb om te kijken hoe ze een hele moeilijke puuzol van 400465 stukjes moeten oplossen.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:32 schreef HiDiHo het volgende:
Ik stel voor dat ze 48 uur een korfvuur aan moeten houden
Of een leuke Vraag Je Raak met Aidshoofd over voorbehoedsmiddelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:34 schreef Maanvis het volgende:
Kunnen ze niet iets verzinnen met een doodskist en een vissenkom?
Binnen een week moet die klaar zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoewel ik ook wel zin heb om te kijken hoe ze een hele moeilijke puuzol van 400465 stukjes moeten oplossen.
Té makkelijkquote:Op maandag 14 februari 2011 12:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Geheime opdracht voor Gerard: Maak binnen 48 uur 3 medebewoners zwanger. GO!
Wel mannen?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij mag géén vrouwen aanraken tijdens het uitvoeren van de opdracht
Maar dan alleen de vrouwenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoewel ik ook wel zin heb om te kijken hoe ze een hele moeilijke puuzol van 400465 stukjes moeten oplossen.
Ze heeft die deken over haar voorhoofd getrokken dus die kan je weggooien.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:39 schreef Toverheks het volgende:
Trek dat mokkel eens der nest uit, VRBODEN OVERDAG TE SLAPEN, nu gelijk invoeren
Wie is dat? Ik zie een oranje deken?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:39 schreef Toverheks het volgende:
Trek dat mokkel eens der nest uit, VRBODEN OVERDAG TE SLAPEN, nu gelijk invoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |