ze is volgens mij laatste geworden ofzo. Ik vind 't iig helemaal niks.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:47 schreef Disana het volgende:
Vreselijk, dat hoofd van Laura. Is die nou echt bijna Miss Nederland geweest? Ik kan het niet geloven.
Ik snap het niet. Zo'n lege koeienblik ook in die ogen.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:47 schreef Danny het volgende:
[..]
ze is volgens mij laatste geworden ofzo. Ik vind 't iig helemaal niks.
ik ook niet, maar die hele houding, zo niet sympathiekquote:Op maandag 14 februari 2011 10:47 schreef Disana het volgende:
Vreselijk, dat hoofd van Laura. Is die nou echt bijna Miss Nederland geweest? Ik kan het niet geloven.
Laura, die superlange lat.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:49 schreef Toverheks het volgende:
wie marrije met die grote oren die griet, de namen kan ik gewoon niet onthouden hahaha
met dat witte jurkje en zwarte strepen, Lauraquote:Op maandag 14 februari 2011 10:49 schreef Toverheks het volgende:
wie marrije met die grote oren die griet, de namen kan ik gewoon niet onthouden hahaha
de foto's staan in de opquote:Op maandag 14 februari 2011 10:49 schreef Toverheks het volgende:
maar dat is af en toe nog best lastig om iemand te herkennen, zeker als ze een zonnebril op hebben, maar het went snel, ik kom er al aardig in en heb inderdaad de OP in een scherm erbij open staanquote:
Aafke bedoel je? Monique heeft een grijs shirt aan met zwarte broekquote:Op maandag 14 februari 2011 10:51 schreef Disana het volgende:
Wat zit die broek van Monique toch raar.
(even gecheckt)quote:Op maandag 14 februari 2011 10:52 schreef Darklight het volgende:
[..]
Aafke bedoel je? Monique heeft een grijs shirt aan met zwarte broek
Fucking hellquote:Op maandag 14 februari 2011 10:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben voor dat mens met die Panda's op haar tieten!
![]()
![]()
Yep, dat zei ik gisteren al. Die algehele hoekigheid.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:54 schreef Marrije het volgende:
Zou best een man geweest kunnen zijn
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |