quote:Op maandag 14 februari 2011 12:06 schreef TWP het volgende:
[..]
Waar is Sterretje als je hem nodig hebt?
Tante Pollewop gaat je irriteren Noek, let op mijn woorden, is zo een verwend zuur wijfquote:Op maandag 14 februari 2011 12:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Anders ik wel. Wie is er kut en wie niet? Dan weet ik dat ook vast en dan pas ik mijn mening aan. Flexibel!
heb je windows 7? zo ja moet je even naar de geluidsmixer want dan kan het zijn dat het geluid van je browser uit staat. Probeer sowieso misschien een andere browser? Het geluid zou 't echt gewoon moeten doen. Draait hier op twee pc's.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, geluid doet het prima voor overige applicaties, maar hoe ik ook schuif aan jouw streamvolumeschuifjes, het blijft stil.
Opdracht: je mag wel roken maar zelf de sigaret niet aanrakenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:06 schreef Darklight het volgende:
Ze roken! Opdract: 2 weken geen sigaretten in huis
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Doe een CTRL F5, heeft bij mij iig geholpen![]()
Hebben ze al gezwommen?
snap niet dat ze jou als scriptschrijver in dienst hebben genomenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Opdracht: je mag wel roken maar zelf de sigaret niet aanrakenVoor altijd!
Nee, gewoon niet roken, 3 maanden langquote:Op maandag 14 februari 2011 12:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Opdracht: je mag wel roken maar zelf de sigaret niet aanrakenVoor altijd!
Toen Gerard gisteren binnenkwam zag ik een gelijkenis met jou. Dat is vast het haar hoor.quote:
Helemaal zelfstandig en zonder te weten wat de streamers van haar vindenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Joanna is hard op weg het butje van de groep te worden
kinderslot!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo'n slotje heb je toch zo van die kist af, als je écht wil?
XP, en heb al van alles bekeken. Ook niets in IE. Het zal wel aan mijn systeem liggen.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:07 schreef Danny het volgende:
[..]
heb je windows 7? zo ja moet je even naar de geluidsmixer want dan kan het zijn dat het geluid van je browser uit staat. Probeer sowieso misschien een andere browser? Het geluid zou 't echt gewoon moeten doen. Draait hier op twee pc's.
kut dan wordt het net als DGK, net als er een spannend gevecht gaande is "LET OP JE ZENDER JE ZENDER GRR!"quote:Op maandag 14 februari 2011 12:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Er staat in de regels dat ze niets mogen slopen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat dat niet magquote:Op maandag 14 februari 2011 12:09 schreef Darklight het volgende:
Dat slot trek je er toch zo af, of mag dat niet?
Ze mogen niet slopen, maar je kan toch per ongeluk zo'n lelijk standbeeld op die kist laten vallen, denk ik dan.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:09 schreef Darklight het volgende:
Dat slot trek je er toch zo af, of mag dat niet?
Jij bent ook niet gauw tevreden hequote:
Moet je wel bijhouden welke combinaties je al gehad hebt, dat zijn ze nu niet echt aan het doenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:12 schreef TWP het volgende:
Er zijn 6561 cijfercombinaties.
Als ze de kluis in een week open willen krijgen moeten ze er 937 per dag doen.
Dat betekent 39 codes per uur.
Moet kunnen.
Amsterdammerquote:Op maandag 14 februari 2011 12:12 schreef Toverheks het volgende:
daar ga je toch met groep om heen staan zodat de camera niks ziet en hoppa ff trap tegenaan slot is open
Ze zijn inderdaad niet erg efficient bezig.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet je wel bijhouden welke combinaties je al gehad hebt, dat zijn ze nu niet echt aan het doen
Waarom maar 6561?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:12 schreef TWP het volgende:
Er zijn 6561 cijfercombinaties.
Als ze de kluis in een week open willen krijgen moeten ze er 937 per dag doen.
Dat betekent 39 codes per uur.
Moet kunnen.
4^4 dan toch? da's 256. Uurtje hooguit.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:13 schreef TWP het volgende:
Ooooh er zijn maar 4 getallen per ding dus er zijn veel minder combo's!
Ja maar, ja maar... Ze hebben het koudquote:Op maandag 14 februari 2011 12:11 schreef Mokum020 het volgende:
Capuchons, zonnebrillen en petjes...wat een paupers bij elkaar eigenlijk
Dat is toch in een half uur wel bekeken.quote:
Ja, zo moeilijk kan het niet zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:14 schreef Danny het volgende:
[..]
4^4 dan toch? da's 256. Uurtje hooguit.
Niet als ze één na de ander dezelfde combo's gaan zitten proberen, zoals nu het geval lijkt...quote:Op maandag 14 februari 2011 12:14 schreef Danny het volgende:
[..]
4^4 dan toch? da's 256. Uurtje hooguit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |