je ziet de hivschurft wel ja.quote:
KutVochdt!quote:
Tante Pollewop met zonnebril Joanna heet ze dacht ik, moet er nog ff inkomen in die namenquote:
Sphinx heeft ze ook in het kleinquote:Op maandag 14 februari 2011 12:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Met een schaartje denk ik. Want stoer.
Die streamvensters van Sphinx vind ik te groot. Die van Danny zijn ideaal maar geluidloos bij mij. Jammer.
je hebt wel je volume aan staan? (en ook het schuifje onder de gewenste stream?)quote:Op maandag 14 februari 2011 12:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Met een schaartje denk ik. Want stoer.
Die streamvensters van Sphinx vind ik te groot. Die van Danny zijn ideaal maar geluidloos bij mij. Jammer.
Ik snap er ook geen hol van, krijgen gewoon te vreten en janken nog geen 2 minuten later over "water en brood".quote:Op maandag 14 februari 2011 12:03 schreef Gert het volgende:
Sofia en Aid.. Joanna hadden het daar net over, dat ze dat echt geen week vol gingen houden. Maar ze hebben toch net een vet Engels ontbijt op?
Veruit nu al de favoriet!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tante Pollewop met zonnebril Joanna heet ze dacht ik, moet er nog ff inkomen in die namen
Doe een CTRL F5, heeft bij mij iig geholpenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
DAAr zegt fok ineens dat ik mn adblocker aan heb terwijl dat niet zo is...want gewoon zo is er niets aan de hand...
Anders ik wel. Wie is er kut en wie niet? Dan weet ik dat ook vast en dan pas ik mijn mening aan. Flexibel!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tante Pollewop met zonnebril Joanna heet ze dacht ik, moet er nog ff inkomen in die namen
De kleine van Sphinxquote:Op maandag 14 februari 2011 12:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sphinx heeft ze ook in het klein
* Ireth zoekt even linkje
met hoog irritatie gehaltequote:
Joanna is hard op weg het butje van de groep te wordenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Anders ik wel. Wie is er kut en wie niet? Dan weet ik dat ook vast en dan pas ik mijn mening aan. Flexibel!
Ja, geluid doet het prima voor overige applicaties, maar hoe ik ook schuif aan jouw streamvolumeschuifjes, het blijft stil.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:04 schreef Danny het volgende:
[..]
je hebt wel je volume aan staan? (en ook het schuifje onder de gewenste stream?)
Mook!quote:
Waar is Sterretje als je hem nodig hebt?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Go go! Tief er eentje met zijn/haar zonnebril in het zwembad!
Oei, bestand gedownload maar ik krijg daar niets anders dan scriptfouten.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
De kleine van Sphinx
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Goed punt.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:06 schreef TWP het volgende:
[..]
Waar is Sterretje als je hem nodig hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |