De link van Hole1988 in de OPquote:Op maandag 14 februari 2011 11:55 schreef Disana het volgende:
Waar kijken jullie, naast de Net 5 tv-stream? Ik heb op Danny's streams geen geluid.
Lol! Op dat niveau zal denken idd als snel vermoeiend zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 11:52 schreef Gert het volgende:
Aidshoofd zegt tegen Sofia dat het haar allemaal wat te veel is momenteel. "Ik ben moe van het denken, en van het huilen."
blondie met een grote witte zonnebril op, die nu ergens op bed ligt, half huilendquote:Op maandag 14 februari 2011 11:55 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Welk persoon bedoelen jullie met aidshoofd eigenlijk? Probeer het ook effe te volgen
deze is top lekker duidelijk goed geluidquote:Op maandag 14 februari 2011 11:56 schreef Gert het volgende:
Ik kijk op deze: prima beeld en geluid, en switchen tussen de streams.
http://www.fok.nl/danny/sst/streams/
Ik vind dat ook het beste venster, maar ik heb er geen geluid.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:56 schreef Gert het volgende:
Ik kijk op deze: prima beeld en geluid, en switchen tussen de streams.
http://www.fok.nl/danny/sst/streams/
Daarom kun je ook beter 4 vensters hebben waaruit je kunt kiezen.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:56 schreef Roguee het volgende:
Ik kijk naar het digitale kanaal van UPC maar daar is niet veel te beleven
Die zal ze er toch niet zelf ingesport hebben?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook een heel stoere meid hoor, die Aafke. Of heb je de gaten erin nog niet gezien?
Disana heb wel geluid erbij je moet op zo een micro klikken ( weet niet of je dat al gedaan hebt)quote:Op maandag 14 februari 2011 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat ook het beste venster, maar ik heb er geen geluid.
Die van hole is nog steeds niet geladen, ik geef het op.
DAAr zegt fok ineens dat ik mn adblocker aan heb terwijl dat niet zo is...want gewoon zo is er niets aan de hand...quote:Op maandag 14 februari 2011 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat ook het beste venster, maar ik heb er geen geluid.
Die van hole is nog steeds niet geladen, ik geef het op.
Dat zijn gewoon 4 vensters met hetzelfde beeld... faalquote:Op maandag 14 februari 2011 11:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom kun je ook beter 4 vensters hebben waaruit je kunt kiezen.
Ik zoek nog even verder.
Joanna volgens mij?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:55 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Welk persoon bedoelen jullie met aidshoofd eigenlijk? Probeer het ook effe te volgen
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou loopt die hippie ook al met een zonnebril op zijn bakkes, wat de hel!?
hostsfile aangepast toevallig?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
DAAr zegt fok ineens dat ik mn adblocker aan heb terwijl dat niet zo is...want gewoon zo is er niets aan de hand...
Met een schaartje denk ik. Want stoer.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zal ze er toch niet zelf ingesport hebben?
http://www.fok.nl/danny/sst/streams.zipquote:Op maandag 14 februari 2011 12:00 schreef Rosevink het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon 4 vensters met hetzelfde beeld... faal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |