abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93694979
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 18:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

De conclusie is: een bagger-OP mag als het in het linkse straatje past en mag niet als het niet in het linkse straatje past.
links-rechts-boven-onder-midden-ultra maakt me geen zak uit. Als ik een topic als dit zie zonder enige kans op een inhoudelijke discussie zal ik dat dichtflikkeren.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_93695003
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 18:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

De moderator in dit topic zegt iets anders. :)
Nee dat doe ik niet :)
pi_93695011
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 18:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

in het topic kwam niet bepaald een discussie op gang :'). Het was lekker in domme one-liners reageren op een nieuwsberichtje. Leuk voor de telegraaf.nl of de FP maar daar houdt het ook wel mee op...
Je kunt het niet laten weer even te mekkeren over de Telegraaf. :') Het werd echter op de OP gegooid en die is in menig door linksmenschen geinitieerd topic ook niet om over naar huis te schrijven.
pi_93695112
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 18:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je kunt het niet laten weer even te mekkeren over de Telegraaf. :') Het werd echter op de OP gegooid en die is in menig door linksmenschen geinitieerd topic ook niet om over naar huis te schrijven.
En in menig geval gaan die ook snel dicht. Soms glipt er iets tussendoor of zijn er twijfelgevallen. Dit was echter een hele duidelijke.

En ik refereer naar de telegraaf vanwege het feit dat die erg bekend zijn om de reacties op hun artikelen van op z'n minst discutabel niveau.
pi_93695286
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 18:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

En in menig geval gaan die ook snel dicht. Soms glipt er iets tussendoor of zijn er twijfelgevallen. Dit was echter een hele duidelijke.

En ik refereer naar de telegraaf vanwege het feit dat die erg bekend zijn om de reacties op hun artikelen van op z'n minst discutabel niveau.
Volgens mij zijn de reacties op vrijwel elk digitaal podium van discutabel niveau. Is bij AD, Indymedia, de FP hier of waar dan ook niet anders.

Reacties kunnen toch ook verwijderd worden? De discussie over straatcoaches is best een interessante. Het werd met veel bombarie gepresenteerd door de PvdA, maar het lijkt een gigantische, geldverslindende flop te zijn.
pi_93695821
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 18:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de reacties op vrijwel elk digitaal podium van discutabel niveau. Is bij AD, Indymedia, de FP hier of waar dan ook niet anders.
Heb ik toch naar 2 van 4 verwezen ;).
quote:
Reacties kunnen toch ook verwijderd worden? De discussie over straatcoaches is best een interessante. Het werd met veel bombarie gepresenteerd door de PvdA, maar het lijkt een gigantische, geldverslindende flop te zijn.
De discussie kan best een interessante zijn inderdaad maar ik ga niet, reacties verwijderen, de OP aanpassen en daarna ook nog eens kleuterjuf spelen.. Wat blijft er dan nog van het oorspronkelijke topic over? Daarnaast loopt de discussie over dit bericht ook al in NWS ( Straatcoach frauduleus
).
Als er nou een topic met een bredere meer politieke insteek geopend zou worden zou dat niet snel gesloten worden. Nu kan het alleen maar uitlopen op dom gebash. Daarnaast loopt in het NWS topic een best boeiende discussie met ervaringsdeskundigen.

Ofwel wat voegt dit topic dat ik gesloten heb in hemelsnaam toe?
pi_93697944
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 18:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk. In POL mikken we op een beetje diepgang. Smijten met onzinnige one-liners op basis van een gekleurd artikel uit de Telegraaf, doe je maar lekker in NWS.
Dan ken ik nog wel een paar Von der Dunk topics die dan ook wel dicht kunnen...
  zaterdag 5 maart 2011 @ 19:54:55 #233
165633 eriksd
The grand facade...
pi_93698046
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 19:52 schreef Tem het volgende:

[..]

Ja, nu je het zegt inderdaad.

Koos, die topics van jou met Von der Dunk zijn toch ook gewoon zelfde laken een pak.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 19:59:54 #234
198365 Morendo
The Real Deal
pi_93698289
Nee, nee, dat is echt niet hetzelfde. Du_ke en Remlof zullen dit beamen. Dat is echt heel anders en helemaal niet te vergelijken, whatsoever.
Die Lebenslust bringt dich um.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 21:14:56 #235
177885 JoaC
Het is patat
pi_93701886
Lopen er von der Dunk-topics (vreselijke man, net als Ellian) in NWS?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  zaterdag 5 maart 2011 @ 21:19:29 #236
198365 Morendo
The Real Deal
pi_93702128
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 21:14 schreef JoaC het volgende:
Lopen er von der Dunk-topics (vreselijke man, net als Ellian) in NWS?
Maakt dat uit?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_93702283
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 19:52 schreef Tem het volgende:

[..]

Haha zit wat in maar zo'n column is eerder een aanzet tot een min of meer fatsoenlijke discussie dan een nieuwsberichtje met een oneliner. Overigens zie ik zo geen Von der Dunk-topics lopen momenteel.
pi_93702324
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef Morendo het volgende:

[..]

Maakt dat uit?
Als het topic draait om een nieuwsberichtje dat daar veel eerder op de dag al geopend is en waar een inhoudelijke discussie loopt wel ja. is dat heel raar?
pi_93702927
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 21:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

Haha zit wat in maar zo'n column is eerder een aanzet tot een min of meer fatsoenlijke discussie dan een nieuwsberichtje met een oneliner. Overigens zie ik zo geen Von der Dunk-topics lopen momenteel.
Maakt mij niet uit hoor, van mij mag het allemaal. Alleen is het wel zo consequent als het zuiver blijft aan beide kanten. Je krijgt anders een beetje pot/ketel verhaal.

Daarnaast zijn er wel meer topics die zowel in NWS als in POL zijn geopend, dat moet geen belemmering zijn lijkt me. Op voorwaarde dat er in beide inhoudelijk wordt gediscusseerd natuurlijk.
pi_93703196
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 21:37 schreef Tem het volgende:

[..]

Maakt mij niet uit hoor, van mij mag het allemaal. Alleen is het wel zo consequent als het zuiver blijft aan beide kanten. Je krijgt anders een beetje pot/ketel verhaal.

Daarnaast zijn er wel meer topics die zowel in NWS als in POL zijn geopend, dat moet geen belemmering zijn lijkt me. Op voorwaarde dat er in beide inhoudelijk wordt gediscusseerd natuurlijk.
het is natuurlijk ook gewoon maatwerk en wij zijn ook maar mensen. Op verkiezingsdag of de dag daarvoor een topic openen over het kabinet wegstemmen of steunen moet eerder kunnen in POL ook al is dat met een column en een matige openingspost.

Daarnaast was dit gewoon een kansloos topic..
  zaterdag 5 maart 2011 @ 21:51:10 #241
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_93703677
Check :)
  zondag 6 maart 2011 @ 10:11:46 #243
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_93718835
Tokkie partij de PVV: #38

Even de OP en de TT aanpassen aan het [CENTRAAL] idee?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 6 maart 2011 @ 10:26:33 #244
165633 eriksd
The grand facade...
pi_93719085
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 21:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

Komop zeg. Een Von der Dunk topic is exact een nieuwsberichtje met een oneliner.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zondag 6 maart 2011 @ 10:31:23 #245
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_93719177
Ik snap überhaupt niet wat het probleem is om een artikel van Von der Dunk, Ellian, of noem maar op te plaatsen.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  zondag 6 maart 2011 @ 10:33:53 #246
165633 eriksd
The grand facade...
pi_93719212
Ik ook niet, maar wel als er te duidelijk met twee maten gemeten wordt.
Bis bis bis
  zondag 6 maart 2011 @ 10:42:09 #247
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_93719373
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 10:33 schreef eriksd het volgende:
Ik ook niet, maar wel als er te duidelijk met twee maten gemeten wordt.
Remlof meet nogal met twee maten. Hij noemt het al een troll als je inhoudelijk kritiek hebt op links, terwijl daar toch aardige wat terechte kritiek over is. In zijn moderatorschap valt weinig passie te bespeuren. Hij heeft als moderator toch een voorbeeldfunctie die de omgangsnormen bepalen op fok, dus je kunt er ook van op aan dat andere users hierdoor ook telkens lopen te trollen en te tieren.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_93719796
Von der Dunk *O*
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 6 maart 2011 @ 11:02:50 #249
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_93719805
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 10:42 schreef mlg het volgende:

[..]

Remlof meet nogal met twee maten. Hij noemt het al een troll als je inhoudelijk kritiek hebt op links, terwijl daar toch aardige wat terechte kritiek over is. In zijn moderatorschap valt weinig passie te bespeuren. Hij heeft als moderator toch een voorbeeldfunctie die de omgangsnormen bepalen op fok, dus je kunt er ook van op aan dat andere users hierdoor ook telkens lopen te trollen en te tieren.
Remlof is geen mod.... :|W
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_93721724
Nee, nog erger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')