links-rechts-boven-onder-midden-ultra maakt me geen zak uit. Als ik een topic als dit zie zonder enige kans op een inhoudelijke discussie zal ik dat dichtflikkeren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
De conclusie is: een bagger-OP mag als het in het linkse straatje past en mag niet als het niet in het linkse straatje past.
Nee dat doe ik nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
De moderator in dit topic zegt iets anders.
Je kunt het niet laten weer even te mekkeren over de Telegraaf.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
in het topic kwam niet bepaald een discussie op gang. Het was lekker in domme one-liners reageren op een nieuwsberichtje. Leuk voor de telegraaf.nl of de FP maar daar houdt het ook wel mee op...
En in menig geval gaan die ook snel dicht. Soms glipt er iets tussendoor of zijn er twijfelgevallen. Dit was echter een hele duidelijke.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt het niet laten weer even te mekkeren over de Telegraaf.Het werd echter op de OP gegooid en die is in menig door linksmenschen geinitieerd topic ook niet om over naar huis te schrijven.
Volgens mij zijn de reacties op vrijwel elk digitaal podium van discutabel niveau. Is bij AD, Indymedia, de FP hier of waar dan ook niet anders.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
En in menig geval gaan die ook snel dicht. Soms glipt er iets tussendoor of zijn er twijfelgevallen. Dit was echter een hele duidelijke.
En ik refereer naar de telegraaf vanwege het feit dat die erg bekend zijn om de reacties op hun artikelen van op z'n minst discutabel niveau.
Heb ik toch naar 2 van 4 verwezenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de reacties op vrijwel elk digitaal podium van discutabel niveau. Is bij AD, Indymedia, de FP hier of waar dan ook niet anders.
De discussie kan best een interessante zijn inderdaad maar ik ga niet, reacties verwijderen, de OP aanpassen en daarna ook nog eens kleuterjuf spelen.. Wat blijft er dan nog van het oorspronkelijke topic over? Daarnaast loopt de discussie over dit bericht ook al in NWS ( Straatcoach frauduleusquote:Reacties kunnen toch ook verwijderd worden? De discussie over straatcoaches is best een interessante. Het werd met veel bombarie gepresenteerd door de PvdA, maar het lijkt een gigantische, geldverslindende flop te zijn.
Dan ken ik nog wel een paar Von der Dunk topics die dan ook wel dicht kunnen...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. In POL mikken we op een beetje diepgang. Smijten met onzinnige one-liners op basis van een gekleurd artikel uit de Telegraaf, doe je maar lekker in NWS.
Ja, nu je het zegt inderdaad.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan ken ik nog wel een paar Von der Dunk topics die dan ook wel dicht kunnen...
Maakt dat uit?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:14 schreef JoaC het volgende:
Lopen er von der Dunk-topics (vreselijke man, net als Ellian) in NWS?
Haha zit wat in maar zo'n column is eerder een aanzet tot een min of meer fatsoenlijke discussie dan een nieuwsberichtje met een oneliner. Overigens zie ik zo geen Von der Dunk-topics lopen momenteel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan ken ik nog wel een paar Von der Dunk topics die dan ook wel dicht kunnen...
Als het topic draait om een nieuwsberichtje dat daar veel eerder op de dag al geopend is en waar een inhoudelijke discussie loopt wel ja. is dat heel raar?quote:
Maakt mij niet uit hoor, van mij mag het allemaal. Alleen is het wel zo consequent als het zuiver blijft aan beide kanten. Je krijgt anders een beetje pot/ketel verhaal.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha zit wat in maar zo'n column is eerder een aanzet tot een min of meer fatsoenlijke discussie dan een nieuwsberichtje met een oneliner. Overigens zie ik zo geen Von der Dunk-topics lopen momenteel.
het is natuurlijk ook gewoon maatwerk en wij zijn ook maar mensen. Op verkiezingsdag of de dag daarvoor een topic openen over het kabinet wegstemmen of steunen moet eerder kunnen in POL ook al is dat met een column en een matige openingspost.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoor, van mij mag het allemaal. Alleen is het wel zo consequent als het zuiver blijft aan beide kanten. Je krijgt anders een beetje pot/ketel verhaal.
Daarnaast zijn er wel meer topics die zowel in NWS als in POL zijn geopend, dat moet geen belemmering zijn lijkt me. Op voorwaarde dat er in beide inhoudelijk wordt gediscusseerd natuurlijk.
Komop zeg. Een Von der Dunk topic is exact een nieuwsberichtje met een oneliner.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha zit wat in maar zo'n column is eerder een aanzet tot een min of meer fatsoenlijke discussie dan een nieuwsberichtje met een oneliner. Overigens zie ik zo geen Von der Dunk-topics lopen momenteel.
Remlof meet nogal met twee maten. Hij noemt het al een troll als je inhoudelijk kritiek hebt op links, terwijl daar toch aardige wat terechte kritiek over is. In zijn moderatorschap valt weinig passie te bespeuren. Hij heeft als moderator toch een voorbeeldfunctie die de omgangsnormen bepalen op fok, dus je kunt er ook van op aan dat andere users hierdoor ook telkens lopen te trollen en te tieren.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:33 schreef eriksd het volgende:
Ik ook niet, maar wel als er te duidelijk met twee maten gemeten wordt.
Remlof is geen mod....quote:Op zondag 6 maart 2011 10:42 schreef mlg het volgende:
[..]
Remlof meet nogal met twee maten. Hij noemt het al een troll als je inhoudelijk kritiek hebt op links, terwijl daar toch aardige wat terechte kritiek over is. In zijn moderatorschap valt weinig passie te bespeuren. Hij heeft als moderator toch een voorbeeldfunctie die de omgangsnormen bepalen op fok, dus je kunt er ook van op aan dat andere users hierdoor ook telkens lopen te trollen en te tieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |