na gisteren was ze voor de overwinning wel afgeschreven hierquote:Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef Norrage het volgende:
Waarom dachten we ooit dat Nesbitt een bedreiging ging zijn voor Sablikova en Wust? De meesten hier hadden haar op #1 gezet geloof ik....
En de 1500 van Tuitert.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wennemars op de radio tijdens de 10k van Sven, dat was het enige pluspunt dat hij niet naar de OS ging
Ik heb het ook over de verwachting voorafgaand aan het toernooi...Nesbitt "faalt" altijd op allround...quote:Op zondag 13 februari 2011 23:14 schreef ETA het volgende:
[..]
na gisteren was ze voor de overwinning wel afgeschreven hier
toen stond ik met 200 man in de kroeg te kijkenquote:
LaPo-hunter!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
@Arcee: Hoe krijg je het iedere keer voor elkaar die laatste post te pakken?
Na de 500m hadden sommigen de overwinning al aan Nesbitt gegeven.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:14 schreef ETA het volgende:
[..]
na gisteren was ze voor de overwinning wel afgeschreven hier
Ja, solide gereden.quote:
Ja, maar hij gaf de sport wel kleur.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef franklop het volgende:
[..]
zijn zwakte was dat hij er altijd vol in knalt, bij een marathon na 2 meter demarreren
ik zorg in ieder geval dat ik em niet meer hebquote:Op zondag 13 februari 2011 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
@Arcee: Hoe krijg je het iedere keer voor elkaar die laatste post te pakken?
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:16 schreef ETA het volgende:
het kan nog voor Leenstra als Sablikova iets van 7:10 rijdt
Die OP's van jou zijn idd geen succesnummerquote:Op zondag 13 februari 2011 23:16 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik zorg in ieder geval dat ik em niet meer heb
of we moeten kemkers inzettenquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Laat je niet gek maken, Ireentjuh!!
Ik quote je maar alvast.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:18 schreef Nober het volgende:
Veelste hard Wüst!! Gefeliciteerd Martina... weer gewonnen, mentaal!
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
Je hebt 15 seconden voorsprong Ireen, je hoeft ze niet goed te maken.
niet te snel hequote:Op zondag 13 februari 2011 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
16,5 in 11 rondjes..dat gaat niet mis.
Dat gaat niet meer gebeuren.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
Het is nu al dik 2 seconden per rondje die ze mag verliezen..
Idd. Moet allemaal wel goed komen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
Het is nu al dik 2 seconden per rondje die ze mag verliezen..
Ik doe het nog maar eens.quote:
even mijzelf quoten....quote:Op zondag 13 februari 2011 23:16 schreef ETA het volgende:
het kan nog voor Leenstra als Sablikova iets van 7:10 rijdt
Ja, het zou mij niet eens verbazen als ze nog gewoon onder de 7:10 gaat rijden.quote:
Dat was het al niet.quote:
voor leenstra welquote:
Wel voor Leenstra.quote:
Ireen wil vast niet zo winnen, Bob is een eikelquote:Op zondag 13 februari 2011 23:24 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp het gejuig hier niet.
Zo wil je niet winnen als sportman of sportvrouw.
Lijken Bob de Jong wel.
Gejuich mag ook toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:24 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp het gejuig hier niet.
Zo wil je niet winnen als sportman of sportvrouw.
Lijken Bob de Jong wel.
Bob is een held.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ireen wil vast niet zo winnen, Bob is een eikel
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ireen wil vast niet zo winnen, Bob is een eikel
Net nietquote:Op zondag 13 februari 2011 23:25 schreef Felagund het volgende:
Sablikova gaat met val onder de 7:00 rijden.
Net nietquote:Op zondag 13 februari 2011 23:25 schreef Felagund het volgende:
Sablikova gaat met val onder de 7:00 rijden.
Ze lezen mee, die commentatoren.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, dat wordt in elk geval een WR 5.000m met val (kan ze met Kemkers over praten)
En dan? Dat was nog niet genoeg.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:25 schreef ETA het volgende:
Had Wust sowieso wel gewonnen, Sablikova had dan 6:45 moeten rijden.
6:40 had ze moeten schaatsenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dan? Dat was nog niet genoeg.
Dat wel Respectquote:Op zondag 13 februari 2011 23:27 schreef golfer het volgende:
Knap van Sablikova om toch nog 3e te worden met val.
dacht het ook te zien, maar goed waarom volle bak gaan als je al kampioen bentquote:Op zondag 13 februari 2011 23:27 schreef MiLalaa het volgende:
PR Wust, en ik had zelfs nog het idee dat ze het de laatste rondjes wat gas terug nam?
Zegt ook veel over het niveau van het vrouwenschaatsenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:28 schreef Ambrosius het volgende:
4 keer in de top 8 voor NL, ook niet verkeerd.
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:18 schreef Nober het volgende:
Nu al de beste ooit voor Nederland. Keulen-Deelstra mist Olympisch goud, van Gennip mist wereldgoud, Timmer nu nog ongeveer op gelijk niveau.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:27 schreef tong80 het volgende:
Klasse van Wüst en ze kan nog jaren mee
Was jij niet degene die dacht dat Nesbitt zou winnen?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
Ik quote de kenner nog maar eens een keer:
[..]
Nou ja 'mentaal winnen' kan je natuurlijk altijd subjectief beschouwen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Na de 500m. wel. Na de 3000 al niet meer.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Was jij niet degene die dacht dat Nesbitt zou winnen?
welterusten, sterkte morgen!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:30 schreef roos85 het volgende:
voor degene die nog de 10k gaan kijken, veel kijkplezier.
truste iedereen
nog 1 uurtje!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:30 schreef roos85 het volgende:
voor degene die nog de 10k gaan kijken, veel kijkplezier.
truste iedereen
Dat was na de openingstijd, wist niet dat dat als serieus bericht werd beschouwd.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
En van Gennip had een goede huisarts.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:29 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nu al de beste ooit voor Nederland. Keulen-Deelstra mist Olympisch goud, van Gennip mist wereldgoud, Timmer nu nog ongeveer op gelijk niveau.
Zo snel schaatsen ze niet hoor.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:27 schreef MiLalaa het volgende:
PR Wust, en ik had zelfs nog het idee dat ze het de laatste rondjes wat gas terug nam?
Wat ik zeg, maar logisch als de titel binnen is. Geen risico's meer nemen.quote:
omdat ze maar eens in de tig jaar een 5km in calgary rijdtquote:Op zondag 13 februari 2011 23:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
dacht het ook te zien, maar goed waarom volle bak gaan als je al kampioen bent
Had 2e kunnen zijn als ze vol had gereden die laatste 2/3 rondjes.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:31 schreef Arcee het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adelskalender
Wüst nu 3e.
goed hequote:Op zondag 13 februari 2011 23:32 schreef tennisboy het volgende:
Klasse Wüst
. Na rampjaren weer goed te boven gekomen.
Super prestatie
Werkze morgenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
nah dat gaat hem nu niet worden, 5:45 wekker
Idd keihard mentaal Ireen onderuit gehaald.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:18 schreef Nober het volgende:
Je vergeet Stien Baas-Kaiser.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:29 schreef Ericr het volgende:
Nu al de beste ooit voor Nederland. Keulen-Deelstra mist Olympisch goud, van Gennip mist wereldgoud, Timmer nu nog ongeveer op gelijk niveau.
Friesinger is alleen op de 500 meter sneller dan Wüst, daar moet ze nog wat winnen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:31 schreef Arcee het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adelskalender
Wüst nu 3e.
Dat komt nog wel, Wust heeft de toekomst. De opgaande lijn is weer opgepakt. Vorig jaar natuurlijk al, maar dat was vooral op karakter. Nu op klasse.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Had 2e kunnen zijn als ze vol had gereden die laatste 2/3 rondjes.
Bij Keulen-Deelstra ook, dus ik zet de geschiedenis even recht.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Toen waren de meesten hier nog vloeibaar
Het ging over WK en OS.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die werd maar 1 keer Olympisch kampioen en geen EK.
Ze heet tegenwoordig weer Stien Kaiser.quote:
mooi gezegd ja. Dit was echt een mooi gereden toernooiquote:Op zondag 13 februari 2011 23:34 schreef Ericr het volgende:
Dat komt nog wel, Wust heeft de toekomst. De opgaande lijn is weer opgepakt. Vorig jaar natuurlijk al, maar dat was vooral op karakter. Nu op klasse.
Ze gaat Friesinger sowieso wel voorbij, tijd zat.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:33 schreef Agüero het volgende:
Friesinger is alleen op de 500 meter sneller dan Wüst, daar moet ze nog wat winnen.
Afgelopen november nog in Hamar:quote:Op zondag 13 februari 2011 23:35 schreef Norrage het volgende:
Dit moet trouwens de eerste keer in heeeeeeele lange tijd zijn dat Sablikova een 5k niet wint. Iemand een statistiek?
Als je weet hoe er destijds werd geschaatst en hoe weinig de vrouwen mochten schaatsen zou je anders praten.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:36 schreef Ambrosius het volgende:
Ja, dan nog zijn haar prestaties toch minder..
Wat kan Beckert volgende week in Salt Lake, een wereldrecord?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Afgelopen november nog in Hamar:
1. Stephanie Beckert 6:59.18
2. Martina Sáblíková 7:03.95
Dat weet ik idd niet, maar ik kijk puur naar de cijfers, daar gaat het natuurlijk uiteindelijk wel om.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je weet hoe er destijds werd geschaatst en hoe weinig de vrouwen mochten schaatsen zou je anders praten.
Ohquote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Afgelopen november nog in Hamar:
1. Stephanie Beckert 6:59.18
2. Martina Sáblíková 7:03.95
Friesinger was sowieso langzamer vandaag en gisteren, ze deed niet eens mee!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze gaat Friesinger sowieso wel voorbij, tijd zat.
inderdaad. Dit was een erg sterke rit van haar. Terwijl ze hiervoor nog de 1500m heeft gereden. Das volgende week anders.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef Agüero het volgende:
Wat kan Beckert volgende week in Salt Lake, een wereldrecord?
Anni is gestopt en is nu boerinquote:Op zondag 13 februari 2011 23:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Friesinger was sowieso langzamer vandaag en gisteren, ze deed niet eens mee!
Totdat Sablikova gaat rijden dan misschien, denk niet dat Beckert haar gaat verslaan. Sablikova had wel de 5K gewonnen als ze was blijven staan.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef Agüero het volgende:
[..]
Wat kan Beckert volgende week in Salt Lake, een wereldrecord?
Ja maar Sablikova was er in ieder geval 5 tot 10 seconden nog onder gedoken....quote:Op zondag 13 februari 2011 23:39 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
inderdaad. Dit was een erg sterke rit van haar. Terwijl ze hiervoor nog de 1500m heeft gereden. Das volgende week anders.
Dus ook volgende week de 5k maar weer kijken... Als het live is
Maar het is zo ongezellig.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ideaal toch. Kun je lekker rustig kijken
Ik vind schaatsen mét andere mensen kijken juist vervelend, want het zijn zelden cijfernerds.quote:
Reken maar op 2.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Doorzetten, jongen. Nog anderhalf uur
Begint de 10km niet veel eerder dan ze zeiden? 00:50 uur zeiden ze, maar dat moet wel ruim eerder worden...quote:Op zondag 13 februari 2011 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Doorzetten, jongen. Nog anderhalf uur
Ja mijn moeder snapt nooit hoe ik al die statistieken altijd weetquote:Op zondag 13 februari 2011 23:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind schaatsen mét andere mensen kijken juist vervelend, want het zijn zelden cijfernerds.
Klopt, je moet toch wel (licht) autistisch zijn om de klassementen bij te kunnen bijhouden.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind schaatsen mét andere mensen kijken juist vervelend, want het zijn zelden cijfernerds.
De stand van de top 6-8 na drie afstanden is voldoende lijkt me.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, je moet toch wel (licht) autistisch zijn om de klassementen bij te kunnen bijhouden.
True, true.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef Remzz het volgende:
Wust is ook eigenlijk de enige echte allrounder in het veld, 38,5 en 6,55
das waarquote:Op zondag 13 februari 2011 23:40 schreef Norrage het volgende:
Ja maar Sablikova was er in ieder geval 5 tot 10 seconden nog onder gedoken....
Klassen 37.51 en 6.48quote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef Remzz het volgende:
Wust is ook eigenlijk de enige echte allrounder in het veld, 38,5 en 6,55
hallooo! Wij zijn er toch! Hier is het pas gezellig!quote:
Ik blijf sowieso kijken hoor, net wat kroketjes in de frituur gegooid.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik probeer een aantal mensen over de streep te trekken toch te kijken.
Toen Pechstein ook nog gezellig aanrommelde, dat geeft al te denken over dat tijdperk.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Klassen 37.51 en 6.48![]()
![]()
Maar ja..dat was 5 jaar terug
De loting op schaatsen.nl geeft aan dat het tot half 2 gaat duren, dus dan begint het vast eerder.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Begint de 10km niet veel eerder dan ze zeiden? 00:50 uur zeiden ze, maar dat moet wel ruim eerder worden...
Ik ga nu knakworstjes opwarmen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:45 schreef Agüero het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso kijken hoor, net wat kroketjes in de frituur gegooid.
Nou, in mijn geval is het gewoon een kwestie van de juiste bronnen, en met http://skate.renevankleef.eu/, Fok!, de yahoolijst, speedskatingresults.com en bijna 20 jaar wedstrijden kijken kom je een eind.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, je moet toch wel (licht) autistisch zijn om de klassementen bij te kunnen bijhouden.
Dat zeker.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:45 schreef Arcee het volgende:
Trouwens, 7:00 mét val is ook wel stoer.
Trusten. Ik ga het toch maar uitzitten en liggen denk ik.quote:
dat is wel een goed advies. Al neem ik aan dat je volgende (SLC!) toch wel gaat volgen?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar ik ben wel opgehouden met World Cups kijken, dus eigenlijk valt het wel mee...
De goede ouwe tijd dat heel Nederland met de krant of TV-gids op schoot zat mee te schrijven met ronde tijden en klassementen aan het uitrekenen was tijdens Ard en Keessie.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, in mijn geval is het gewoon een kwestie van de juiste bronnen, en met http://skate.renevankleef.eu/, Fok!, de yahoolijst, speedskatingresults.com en bijna 20 jaar wedstrijden kijken kom je een eind.
Maar ik ben wel opgehouden met World Cups kijken, dus eigenlijk valt het wel mee...
Hangt er van af of ik geen andere leuke dingen heb dat weekend. Had fok redelijk verlaten, maar dit is te leuk om te missen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat is wel een goed advies. Al neem ik aan dat je volgende (SLC!) toch wel gaat volgen?
Die world cups volg ik ook nog maar half, het wordt ook bijna nooit meer live uitgezonden, in tegenstelling tot een paar jaar terug.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, in mijn geval is het gewoon een kwestie van de juiste bronnen, en met http://skate.renevankleef.eu/, Fok!, de yahoolijst, speedskatingresults.com en bijna 20 jaar wedstrijden kijken kom je een eind.
Ik vind het schaatsen nu niks minder leuk dan in de jaren 80 of 90 of 00.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:50 schreef golfer het volgende:
De goede ouwe tijd dat heel Nederland met de krant of TV-gids op schoot zat mee te schrijven met ronde tijden en klassementen aan het uitrekenen was tijdens Ard en Keessie.
Zo veel leuker dan het huidige computertijdperk.
Soms duurde het wel 2 of 3 minuten voordat je wist wat de cionsequentie was van een bepaalde gereden tijd.
Er zijn reclameblokken voor veel geld verkocht hequote:Op zondag 13 februari 2011 23:50 schreef Montov het volgende:
Die Dijkstra moet de spanning er ook weer inhouden.
een 500m WR mét val ?!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Enige andere WR met val dat ik kan vinden is overigens een 37.38 van Mike Ireland.
Dat was overigens ook een koning, die Ireland, vooral de koning van falen-op-belangrijke momenten. En dan tóch nog een keer wereldkampioen sprint worden.
een 500m mét val WRquote:Op zondag 13 februari 2011 23:54 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
een 500m WR mét val ?!
doet me denken aan de OS-pirouette van Mark Pelchat, ook een legendarische tijd met driedubbele cherryflip, een 35er naar ik meen
Mike Ireland viel ook echt altijdquote:Op zondag 13 februari 2011 23:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Enige andere WR met val dat ik kan vinden is overigens een 37.38 van Mike Ireland.
Dat was overigens ook een koning, die Ireland, vooral de koning van falen-op-belangrijke momenten. En dan tóch nog een keer wereldkampioen sprint worden.
De 500 meter met pirouette in de eerste 100 meter van een Amerikaan (ik ben zijn naam even kwijt) was ook geniaal. Die stond ook in een mum van tijd weer op.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, die 6 seconden op makowsky moet ie wel kunnen pakken.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Vlakke race tot nu toe van Rotteveel.
Wat dacht je dan van die 1000 meter van Dan Jansen in Hamar in 1994?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, ik kan me nog herinneren dat ie toen bij dat WK dat ie uiteindelijk won in de laatste bochten op de 1000m toch weer aan het wankelen was.quote:
Ah, die bedoelde ik dus. Ik was zijn naam even vergeten, wat is er met hem gebeurd?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:54 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
een 500m WR mét val ?!
doet me denken aan de OS-pirouette van Mark Pelchat, ook een legendarische tijd met driedubbele cherryflip, een 35er naar ik meen
Nu komt Tong weer over die film over zijn leven waarin geschaatst werd op ijshockey schaatsen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van die 1000 meter van Dan Jansen in Hamar in 1994?
Ik zat, net als de rest van de wereld, met tranen in de ogen dat het hem toch een keer gelukt was.
gestopt? Toen weer ff begonnen volgens mij, entoen weer gestopt. Hij was al wel wat ouder toen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:57 schreef Felagund het volgende:
Ah, die bedoelde ik dus. Ik was zijn naam even vergeten, wat is er met hem gebeurd?
Ik wandelde toen door de Slufter op Texel, met m'n transistorradiootje, omdat m'n ouders het belang van schaatsen wat minder groot vonden, dus bij mij was het toch iets minder blijven hangen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van die 1000 meter van Dan Jansen in Hamar in 1994?
Ik zat, net als de rest van de wereld, met tranen in de ogen dat het hem toch een keer gelukt was.
Ja, zat te kijken of ik een filmpje kon vinden, maar dat was helaas niet het geval, maar kwam wel tegen dat ie nu 43 is.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:57 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
gestopt? Toen weer ff begonnen volgens mij, entoen weer gestopt. Hij was al wel wat ouder toen.
oh wat een teleurstelling.. ik dacht echt dat het een 35er was hahaha, ook bijna onmogelijk natuurlijk..quote:Op zondag 13 februari 2011 23:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Pelchat was overigens langzamer, die reed met z'n pirouette 37,59.
Wat was dat een bazentijd he...ik hoor Bart nog steeds vloeken.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Rotteveel gaat De Graadmeter Voor Een Goede 10km, de 13.30.55 van Koss, wrs net niet halen.
Opening toch wel onder de 10 seconden toch? Dus wel een hele snelle 100 meter met pirouette.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:00 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
oh wat een teleurstelling.. ik dacht echt dat het een 35er was hahaha, ook bijna onmogelijk natuurlijk..
edit: wel bonuspunten want het was wel een ERG mooie pirouette!
Volgens mij heb ik Wennemars-met-val ook een keer zoiets zien doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Opening toch wel onder de 10 seconden toch? Dus wel een hele snelle 100 meter met pirouette.
Yep. En ook al 4 op het NK Allround.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:04 schreef golfer het volgende:
Rotteveel heeft zich ongeveer elke race die ik dit seizoen van hem zag verbetert.
Nu ook weer 4 PR's, toch?
Hij heeft dit jaar voor het eerst echt een beetje een fatsoenlijke 10km laten zien, maar het is nog niet zo'n brede basis.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:06 schreef danos het volgende:
Ben benieuwd of Olde Heuvel nog wat gaat laten zien dit WK!
Met zijn 10 km-ers zit het dit jaar wel goed.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:06 schreef danos het volgende:
Zou wel moeten eigenlijk, beetje glans geven aan dit toernooi.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:06 schreef danos het volgende:
Hij is het altijd net niet. Geen winnaarstype.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:06 schreef danos het volgende:
Altijd het kleine broertje van Sven geblevenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij is het altijd net niet. Geen winnaarstype.
Zelfde als Bokkoquote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij is het altijd net niet. Geen winnaarstype.
Dat niet, Bokko is meer winnaar dan WOH. Maar durft niet als het er op aan komt.quote:
Bokko is nog erger, is er een jaar om te scoren dan laat hij het nog liggen. Vrees dat hij op den duur de aansluiting ook gaat missen, de top wordt wat breder nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |