quote:Op zondag 13 februari 2011 00:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
HEB IK ME HIER AL EERDER LOPEN ERGEREN OVER DE ONZINNIGE STELLING DAT JE DEODORANT NODIG HEBT OM EEN GOEDE BRANDWEERMAN TE ZIJN?
Dat zegt mijn vader ook altijd, ook deze keer.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
HEB IK ME HIER AL EERDER LOPEN ERGEREN AAN DE ONZINNIGE STELLING DAT JE DEODORANT NODIG HEBT OM EEN GOEDE BRANDWEERMAN TE ZIJN?
Davis kan het al niet meer winnen. Als hij 6:23 rijdt op de 5km, dan rijdt hij 13:30 op de 10km. Davis is dus volstrekt kansloos voor een podiumplaats.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:10 schreef Montov het volgende:
Oef, Davis. Tegenvallend. Als Skobrev 6:15 rijdt is Davis gezien.
En ik ben heel benieuwd wat De Blok en Koentje kunnen. En Kuck niet vergeten natuurlijk.
Hij vond zelf de 5 km de moeilijkste afstand, je zag hem in het begin al moeilijk hebben om rondjes onder de 30.0 te houden. Misschien kan hij in verhouding een betere 10 km rijden, al zie ik hem niet meer winnen. Daarvoor heeft hij teveel laten liggen.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Davis kan het al niet meer winnen. Als hij 6:23 rijdt op de 5km, dan rijdt hij 13:30 op de 10km. Davis is dus volstrekt kansloos voor een podiumplaats.
13 seconde langzamer dan in 2006.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij vond zelf de 5 km de moeilijkste afstand, je zag hem in het begin al moeilijk hebben om rondjes onder de 30.0 te houden. Misschien kan hij in verhouding een betere 10 km rijden, al zie ik hem niet meer winnen. Daarvoor heeft hij teveel laten liggen.
Yep.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Zien jullie op NED 1 ook een serie .
Que?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:19 schreef Haaibaaike het volgende:
nee ik kijk schaatsenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |