Verwaarloosbaar verschil wat mij betreftquote:Op zondag 13 februari 2011 23:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Calgary is toch de snelste schaatsbaan of SLC?

maar is wel lullig als iemand een heel seizoen goed is, en die dag een mindere dag heeft.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is het probleem denk ik, een OKT is denk ik nog het eerlijkst omdat dan iedereen op hetzelfde ijs staat. Ik zou geen betere manier weten.

Maar ligt dat probleem niet bij het IOC? Want dat ging dacht ik om landenprestaties, heeft weinig te maken met het selecteren voor de OS.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:04 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
maar ook dat systeem dat tijdens de OS de uitslag van de 3k bepalend is voor startplek 5k. Toch?

Er zijn al beschermingsregels, voombehoud e.d.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar is wel lullig als iemand een heel seizoen goed is, en die dag een mindere dag heeft.
OKT2 is sowieso

En allemaal schaatsmannen zoenen op schaatsfeestjesquote:Op zondag 13 februari 2011 23:05 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nee was iemand anders, Mirri was meer van Klassen stalken.
 en daar natuurlijk tegelijkertijd Klassen stalken.
 en daar natuurlijk tegelijkertijd Klassen stalken.

Dat lijkt me onmogelijk.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
Leenstra stort helemaal in. Klassen gaat nog voor het podium.

klopt. Enerzijds dus klotesysteem OS/IOC. En anderzijds Kleinsman zelf als waardeloze OS-schaatser. Ze ging erheen om te GENIETEN!!!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar ligt dat probleem niet bij het IOC? Want dat ging dacht ik om landenprestaties, heeft weinig te maken met het selecteren voor de OS.

toch vind ik soms het OKT echt irritant, bijvoorbeeld met Wennemars die paar tienden tekort kwam..quote:Op zondag 13 februari 2011 23:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er zijn al beschermingsregels, voombehoud e.d.

Het zit je nog steeds hoogquote:Op zondag 13 februari 2011 23:06 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
klopt. Enerzijds dus klotesysteem OS/IOC. En anderzijds Kleinsman zelf als waardeloze OS-schaatser. Ze ging erheen om te GENIETEN!!!

Haha, ik ken zequote:Op zondag 13 februari 2011 23:07 schreef Ericr het volgende:
Nu zal Mirri uit het niets me wel weer een PM sturen met de vraag wat ik tegen haar heb
 .
.

Heerlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 23:07 schreef Ericr het volgende:
Nu zal Mirri uit het niets me wel weer een PM sturen met de vraag wat ik tegen haar heb
 ze voelde zich altijd meteen zo persoonlijk aangevallen..fantastisch deze herinneringen
 ze voelde zich altijd meteen zo persoonlijk aangevallen..fantastisch deze herinneringen  

heb wat gemist zo te lezenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heerlijkze voelde zich altijd meteen zo persoonlijk aangevallen..fantastisch deze herinneringen

Wennemars kwam 1 honderste te kort op de 1500m dacht ik. Maar dat is toch ook gewoon sport, als je er niet staat wanneer het van je wordt verwacht dan ben je niet goed genoeg. Op de OS is het niet anders, daar gaan ze ook geen gouden medaille geven omdat je het rest van het seizoen wel goed genoeg was.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
toch vind ik soms het OKT echt irritant, bijvoorbeeld met Wennemars die paar tienden tekort kwam..
Kramer die dacht een medaille te kunnen halen op de 1500m

zoek de schaatstopics OS Turijn maar op. En vanaf daar een x aantal jaar door. Genieten hoor!quote:

Ik ga ook wat bijlezen als ik tijd heb.quote:

quote:Op zondag 13 februari 2011 23:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ga ook wat bijlezen als ik tijd heb.

ga ik onthouden, als ik mezelf een keer verveelquote:Op zondag 13 februari 2011 23:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zoek de schaatstopics OS Turijn maar op. En vanaf daar een x aantal jaar door. Genieten hoor!

quote:
 Mooie tijden waren dat, had ze net het verkeerde forum vrees ik om je daar over druk te maken.
  Mooie tijden waren dat, had ze net het verkeerde forum vrees ik om je daar over druk te maken.

Topics terug lezen kan best leuk zijn, ik heb een keer topics van 9/11 opgezocht.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
ga ik onthouden, als ik mezelf een keer verveel

Dat zal wel maar Kramer had er niks te zoeken op de 1500m, had liever Wennemars gezienquote:Op zondag 13 februari 2011 23:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wennemars kwam 1 honderste te kort op de 1500m dacht ik. Maar dat is toch ook gewoon sport, als je er niet staat wanneer het van je wordt verwacht dan ben je niet goed genoeg. Op de OS is het niet anders, daar gaan ze ook geen gouden medaille geven omdat je het rest van het seizoen wel goed genoeg was.

ik vond dat toen erg lullig, volgens mij deed hij het bij de WB goed, en dan op een haartje de OS missen, erg sneu.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wennemars kwam 1 honderste te kort op de 1500m dacht ik. Maar dat is toch ook gewoon sport, als je er niet staat wanneer het van je wordt verwacht dan ben je niet goed genoeg. Op de OS is het niet anders, daar gaan ze ook geen gouden medaille geven omdat je het rest van het seizoen wel goed genoeg was.

Ja, lachen was dat he?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:10 schreef Agüero het volgende:
Topics terug lezen kan best leuk zijn, ik heb een keer topics van 9/11 opgezocht.

Ik vond zijn reactie wel mooi. Hij wilde absoluut niet dat Sven hem die 1500m gunde. Mooie sportmanquote:Op zondag 13 februari 2011 23:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik vond dat toen erg lullig, volgens mij deed hij het bij de WB goed, en dan op een haartje de OS missen, erg sneu.
had hem daar een afscheid gegund

dat was ie zeker, maar wat heb ik gevloekt toenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vond zijn reactie wel mooi. Hij wilde absoluut niet dat Sven hem die 1500m gunde. Mooie sportman

Ja, fantastische sportman. Ook zijn reactie na een val tijdens het marathonschaatsenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vond zijn reactie wel mooi. Hij wilde absoluut niet dat Sven hem die 1500m gunde. Mooie sportman

Z'n reactie na die val met Njos vergeet ik ook nooitquote:Op zondag 13 februari 2011 23:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, fantastische sportman. Ook zijn reactie na een val tijdens het marathonschaatsen
"Machtig mooi"
 .
.

Wennemars op de radio tijdens de 10k van Sven, dat was het enige pluspunt dat hij niet naar de OS gingquote:Op zondag 13 februari 2011 23:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, fantastische sportman. Ook zijn reactie na een val tijdens het marathonschaatsen
"Machtig mooi"

zijn zwakte was dat hij er altijd vol in knalt, bij een marathon na 2 meter demarrerenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
"Machtig mooi"

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |