quote:Op zondag 13 februari 2011 22:57 schreef Ericr het volgende:
Jorien denkt nergens aan, niet zo moeilijk natuurlijk. Verstand op nul en gaan!
Iets in het koppie, was echt een mentale kwestie.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, niet eens onder de 7 minuten...
precies dat was 4 jaar later.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:56 schreef franklop het volgende:
ach ze was toen desperate, maar laten we haar tijd op de 5k daarop niet aanvallen
stom dat kleinsman te langzaam gingquote:Op zondag 13 februari 2011 22:58 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
precies dat was 4 jaar later.
En gezien die super 5k tijd, is het ook zeer begrijpelijk dat ze desperate was. Met dat klote systeem van plaatsing
Toen had Moniek Kleinsman daar nog voor gezorgd dat Smit niet mocht rijdenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:58 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
precies dat was 4 jaar later.
En gezien die super 5k tijd, is het ook zeer begrijpelijk dat ze desperate was. Met dat klote systeem van plaatsing
quote:
Met deze erbij nog 3.quote:
Eerlijk gezegd volg ik het ook niet helemaalquote:Op zondag 13 februari 2011 22:59 schreef Nober het volgende:
Dat jullie hier kunnen typen en kunnen kijken naar het schaatsen, mij lukt 't niet!
Laptop voor de tv is handig.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:59 schreef Nober het volgende:
Dat jullie hier kunnen typen en kunnen kijken naar het schaatsen, mij lukt 't niet!
schermen zitten in elkaars verlengdequote:Op zondag 13 februari 2011 22:59 schreef Nober het volgende:
Moeilijk inderdaad, er gebeurt ook zo veel, even je ogen er van af en je bent helemaal de draad kwijt...quote:Op zondag 13 februari 2011 22:59 schreef Nober het volgende:
Kleinsmanquote:Op zondag 13 februari 2011 22:59 schreef Remzz het volgende:
[..]
Toen had Moniek Kleinsman daar nog voor gezorgd dat Smit niet mocht rijden
Is het niet op de radio, dan kan de tv uit.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:00 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Moeilijk inderdaad, er gebeurt ook zo veel, even je ogen er van af en je bent helemaal de draad kwijt...
Ik vind het best wel leuke ritten en hoog niveau.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:00 schreef Norrage het volgende:
5k is sowieso redelijk suf ik wacht op de Wust rit
Mirri was dat jaquote:Op zondag 13 februari 2011 23:00 schreef Ericr het volgende:
[..]
KleinsmanMooie tijden waren dat met hier op Fok! iemand die haar persoonlijk kende, althans het zo deed voorkomen. Het bashen kende geen weerga toen.
Niveau valt mij ook niet tegen, maar dat ligt denk ik ook aan het ijs. Dit kijkt beter dan een kampioenschap op een mindere baan.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vind het best wel leuke ritten en hoog niveau.
Sloeg nergens op. Dan had Smit maar sneller op de OKT moeten rijden.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:00 schreef Ericr het volgende:
[..]
KleinsmanMooie tijden waren dat met hier op Fok! iemand die haar persoonlijk kende, althans het zo deed voorkomen. Het bashen kende geen weerga toen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:01 schreef chufi het volgende:
Leenstra heeft wel een dubbel gedweilde baan, Voorhuis en Rookard zijn net geweest
OKT slaat vaak nergens op, eigenlijk zouden ze meer met aanwijsplekken moeten werkenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sloeg nergens op. Dan had Smit maar sneller op de OKT moeten rijden.
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Sloeg nergens op. Dan had Smit maar sneller op de OKT moeten rijden.
En met nog heel veel andere schaatsers ook geloof ikquote:Op zondag 13 februari 2011 23:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Had nog met Cindy Klassen gezoend maakte ze ons wijs
Aanwijzen op basis van wat?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
OKT slaat vaak nergens op, eigenlijk zouden ze meer met aanwijsplekken moeten werken
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Had nog met Cindy Klassen gezoend maakte ze ons wijs
Mirri was leuk.quote:
maar ook dat systeem dat tijdens de OS de uitslag van de 3k bepalend is voor startplek 5k. Toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:02 schreef roos85 het volgende:
OKT slaat vaak nergens op, eigenlijk zouden ze meer met aanwijsplekken moeten werken
Ja dat heb ik nooit begrepenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:59 schreef Norrage het volgende:
Smit, Kleinsman en Turijn
Dat is nog steeds te triest voor woorden...
Calgary is toch de snelste schaatsbaan of SLC?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niveau valt mij ook niet tegen, maar dat ligt denk ik ook aan het ijs. Dit kijkt beter dan een kampioenschap op een mindere baan.
Dat is het probleem denk ik, een OKT is denk ik nog het eerlijkst omdat dan iedereen op hetzelfde ijs staat. Ik zou geen betere manier weten.quote:
dat was weer iemand anders toch? Mirri was van Klassen en vDeutekom. En best lief. Alleen wat vage verhalenquote:
Dat gaat wel gebeuren op deze manier.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:04 schreef Agüero het volgende:
Leenstra mag 10,22 verliezen op Klassen.
Verwaarloosbaar verschil wat mij betreftquote:Op zondag 13 februari 2011 23:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Calgary is toch de snelste schaatsbaan of SLC?
maar is wel lullig als iemand een heel seizoen goed is, en die dag een mindere dag heeft.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is het probleem denk ik, een OKT is denk ik nog het eerlijkst omdat dan iedereen op hetzelfde ijs staat. Ik zou geen betere manier weten.
Maar ligt dat probleem niet bij het IOC? Want dat ging dacht ik om landenprestaties, heeft weinig te maken met het selecteren voor de OS.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:04 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
maar ook dat systeem dat tijdens de OS de uitslag van de 3k bepalend is voor startplek 5k. Toch?
Er zijn al beschermingsregels, voombehoud e.d.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar is wel lullig als iemand een heel seizoen goed is, en die dag een mindere dag heeft.
OKT2 is sowieso
En allemaal schaatsmannen zoenen op schaatsfeestjesquote:Op zondag 13 februari 2011 23:05 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nee was iemand anders, Mirri was meer van Klassen stalken.
Dat lijkt me onmogelijk.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
Leenstra stort helemaal in. Klassen gaat nog voor het podium.
klopt. Enerzijds dus klotesysteem OS/IOC. En anderzijds Kleinsman zelf als waardeloze OS-schaatser. Ze ging erheen om te GENIETEN!!!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar ligt dat probleem niet bij het IOC? Want dat ging dacht ik om landenprestaties, heeft weinig te maken met het selecteren voor de OS.
toch vind ik soms het OKT echt irritant, bijvoorbeeld met Wennemars die paar tienden tekort kwam..quote:Op zondag 13 februari 2011 23:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er zijn al beschermingsregels, voombehoud e.d.
Het zit je nog steeds hoogquote:Op zondag 13 februari 2011 23:06 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
klopt. Enerzijds dus klotesysteem OS/IOC. En anderzijds Kleinsman zelf als waardeloze OS-schaatser. Ze ging erheen om te GENIETEN!!!
Haha, ik ken zequote:Op zondag 13 februari 2011 23:07 schreef Ericr het volgende:
Nu zal Mirri uit het niets me wel weer een PM sturen met de vraag wat ik tegen haar heb
Heerlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 23:07 schreef Ericr het volgende:
Nu zal Mirri uit het niets me wel weer een PM sturen met de vraag wat ik tegen haar heb
heb wat gemist zo te lezenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heerlijkze voelde zich altijd meteen zo persoonlijk aangevallen..fantastisch deze herinneringen
Wennemars kwam 1 honderste te kort op de 1500m dacht ik. Maar dat is toch ook gewoon sport, als je er niet staat wanneer het van je wordt verwacht dan ben je niet goed genoeg. Op de OS is het niet anders, daar gaan ze ook geen gouden medaille geven omdat je het rest van het seizoen wel goed genoeg was.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
toch vind ik soms het OKT echt irritant, bijvoorbeeld met Wennemars die paar tienden tekort kwam..
Kramer die dacht een medaille te kunnen halen op de 1500m
zoek de schaatstopics OS Turijn maar op. En vanaf daar een x aantal jaar door. Genieten hoor!quote:
Ik ga ook wat bijlezen als ik tijd heb.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ga ook wat bijlezen als ik tijd heb.
ga ik onthouden, als ik mezelf een keer verveelquote:Op zondag 13 februari 2011 23:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zoek de schaatstopics OS Turijn maar op. En vanaf daar een x aantal jaar door. Genieten hoor!
quote:
Topics terug lezen kan best leuk zijn, ik heb een keer topics van 9/11 opgezocht.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
ga ik onthouden, als ik mezelf een keer verveel
Dat zal wel maar Kramer had er niks te zoeken op de 1500m, had liever Wennemars gezienquote:Op zondag 13 februari 2011 23:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wennemars kwam 1 honderste te kort op de 1500m dacht ik. Maar dat is toch ook gewoon sport, als je er niet staat wanneer het van je wordt verwacht dan ben je niet goed genoeg. Op de OS is het niet anders, daar gaan ze ook geen gouden medaille geven omdat je het rest van het seizoen wel goed genoeg was.
ik vond dat toen erg lullig, volgens mij deed hij het bij de WB goed, en dan op een haartje de OS missen, erg sneu.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wennemars kwam 1 honderste te kort op de 1500m dacht ik. Maar dat is toch ook gewoon sport, als je er niet staat wanneer het van je wordt verwacht dan ben je niet goed genoeg. Op de OS is het niet anders, daar gaan ze ook geen gouden medaille geven omdat je het rest van het seizoen wel goed genoeg was.
Ja, lachen was dat he?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:10 schreef Agüero het volgende:
Topics terug lezen kan best leuk zijn, ik heb een keer topics van 9/11 opgezocht.
Ik vond zijn reactie wel mooi. Hij wilde absoluut niet dat Sven hem die 1500m gunde. Mooie sportmanquote:Op zondag 13 februari 2011 23:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik vond dat toen erg lullig, volgens mij deed hij het bij de WB goed, en dan op een haartje de OS missen, erg sneu.
had hem daar een afscheid gegund
dat was ie zeker, maar wat heb ik gevloekt toenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vond zijn reactie wel mooi. Hij wilde absoluut niet dat Sven hem die 1500m gunde. Mooie sportman
Ja, fantastische sportman. Ook zijn reactie na een val tijdens het marathonschaatsenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vond zijn reactie wel mooi. Hij wilde absoluut niet dat Sven hem die 1500m gunde. Mooie sportman
Z'n reactie na die val met Njos vergeet ik ook nooitquote:Op zondag 13 februari 2011 23:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, fantastische sportman. Ook zijn reactie na een val tijdens het marathonschaatsen
"Machtig mooi"
Wennemars op de radio tijdens de 10k van Sven, dat was het enige pluspunt dat hij niet naar de OS gingquote:Op zondag 13 februari 2011 23:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, fantastische sportman. Ook zijn reactie na een val tijdens het marathonschaatsen
"Machtig mooi"
zijn zwakte was dat hij er altijd vol in knalt, bij een marathon na 2 meter demarrerenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
"Machtig mooi"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |