Wat was dat een bazentijd he...ik hoor Bart nog steeds vloeken.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Rotteveel gaat De Graadmeter Voor Een Goede 10km, de 13.30.55 van Koss, wrs net niet halen.
Opening toch wel onder de 10 seconden toch? Dus wel een hele snelle 100 meter met pirouette.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:00 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
oh wat een teleurstelling.. ik dacht echt dat het een 35er was hahaha, ook bijna onmogelijk natuurlijk..
edit: wel bonuspunten want het was wel een ERG mooie pirouette!
Volgens mij heb ik Wennemars-met-val ook een keer zoiets zien doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Opening toch wel onder de 10 seconden toch? Dus wel een hele snelle 100 meter met pirouette.
Yep. En ook al 4 op het NK Allround.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:04 schreef golfer het volgende:
Rotteveel heeft zich ongeveer elke race die ik dit seizoen van hem zag verbetert.
Nu ook weer 4 PR's, toch?
Hij heeft dit jaar voor het eerst echt een beetje een fatsoenlijke 10km laten zien, maar het is nog niet zo'n brede basis.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:06 schreef danos het volgende:
Ben benieuwd of Olde Heuvel nog wat gaat laten zien dit WK!
Met zijn 10 km-ers zit het dit jaar wel goed.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:06 schreef danos het volgende:
Zou wel moeten eigenlijk, beetje glans geven aan dit toernooi.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:06 schreef danos het volgende:
Hij is het altijd net niet. Geen winnaarstype.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:06 schreef danos het volgende:
Altijd het kleine broertje van Sven geblevenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij is het altijd net niet. Geen winnaarstype.
Zelfde als Bokkoquote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij is het altijd net niet. Geen winnaarstype.
Dat niet, Bokko is meer winnaar dan WOH. Maar durft niet als het er op aan komt.quote:
Bokko is nog erger, is er een jaar om te scoren dan laat hij het nog liggen. Vrees dat hij op den duur de aansluiting ook gaat missen, de top wordt wat breder nu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |