Idd keihard mentaal Ireen onderuit gehaald.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:18 schreef Nober het volgende:
Veelste hard Wüst!! Gefeliciteerd Martina... weer gewonnen, mentaal!
Je vergeet Stien Baas-Kaiser.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:29 schreef Ericr het volgende:
Nu al de beste ooit voor Nederland. Keulen-Deelstra mist Olympisch goud, van Gennip mist wereldgoud, Timmer nu nog ongeveer op gelijk niveau.
Friesinger is alleen op de 500 meter sneller dan Wüst, daar moet ze nog wat winnen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:31 schreef Arcee het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adelskalender
Wüst nu 3e.
Dat komt nog wel, Wust heeft de toekomst. De opgaande lijn is weer opgepakt. Vorig jaar natuurlijk al, maar dat was vooral op karakter. Nu op klasse.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Had 2e kunnen zijn als ze vol had gereden die laatste 2/3 rondjes.
Bij Keulen-Deelstra ook, dus ik zet de geschiedenis even recht.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Toen waren de meesten hier nog vloeibaar
Het ging over WK en OS.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die werd maar 1 keer Olympisch kampioen en geen EK.
Ze heet tegenwoordig weer Stien Kaiser.quote:
mooi gezegd ja. Dit was echt een mooi gereden toernooiquote:Op zondag 13 februari 2011 23:34 schreef Ericr het volgende:
Dat komt nog wel, Wust heeft de toekomst. De opgaande lijn is weer opgepakt. Vorig jaar natuurlijk al, maar dat was vooral op karakter. Nu op klasse.
Ze gaat Friesinger sowieso wel voorbij, tijd zat.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:33 schreef Agüero het volgende:
Friesinger is alleen op de 500 meter sneller dan Wüst, daar moet ze nog wat winnen.
Afgelopen november nog in Hamar:quote:Op zondag 13 februari 2011 23:35 schreef Norrage het volgende:
Dit moet trouwens de eerste keer in heeeeeeele lange tijd zijn dat Sablikova een 5k niet wint. Iemand een statistiek?
Als je weet hoe er destijds werd geschaatst en hoe weinig de vrouwen mochten schaatsen zou je anders praten.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:36 schreef Ambrosius het volgende:
Ja, dan nog zijn haar prestaties toch minder..
Wat kan Beckert volgende week in Salt Lake, een wereldrecord?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Afgelopen november nog in Hamar:
1. Stephanie Beckert 6:59.18
2. Martina Sáblíková 7:03.95
Dat weet ik idd niet, maar ik kijk puur naar de cijfers, daar gaat het natuurlijk uiteindelijk wel om.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je weet hoe er destijds werd geschaatst en hoe weinig de vrouwen mochten schaatsen zou je anders praten.
Ohquote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Afgelopen november nog in Hamar:
1. Stephanie Beckert 6:59.18
2. Martina Sáblíková 7:03.95
Friesinger was sowieso langzamer vandaag en gisteren, ze deed niet eens mee!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze gaat Friesinger sowieso wel voorbij, tijd zat.
inderdaad. Dit was een erg sterke rit van haar. Terwijl ze hiervoor nog de 1500m heeft gereden. Das volgende week anders.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef Agüero het volgende:
Wat kan Beckert volgende week in Salt Lake, een wereldrecord?
Anni is gestopt en is nu boerinquote:Op zondag 13 februari 2011 23:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Friesinger was sowieso langzamer vandaag en gisteren, ze deed niet eens mee!
Totdat Sablikova gaat rijden dan misschien, denk niet dat Beckert haar gaat verslaan. Sablikova had wel de 5K gewonnen als ze was blijven staan.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef Agüero het volgende:
[..]
Wat kan Beckert volgende week in Salt Lake, een wereldrecord?
Ja maar Sablikova was er in ieder geval 5 tot 10 seconden nog onder gedoken....quote:Op zondag 13 februari 2011 23:39 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
inderdaad. Dit was een erg sterke rit van haar. Terwijl ze hiervoor nog de 1500m heeft gereden. Das volgende week anders.
Dus ook volgende week de 5k maar weer kijken... Als het live is
Maar het is zo ongezellig.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ideaal toch. Kun je lekker rustig kijken
Ik vind schaatsen mét andere mensen kijken juist vervelend, want het zijn zelden cijfernerds.quote:
Reken maar op 2.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Doorzetten, jongen. Nog anderhalf uur
Begint de 10km niet veel eerder dan ze zeiden? 00:50 uur zeiden ze, maar dat moet wel ruim eerder worden...quote:Op zondag 13 februari 2011 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Doorzetten, jongen. Nog anderhalf uur
Ja mijn moeder snapt nooit hoe ik al die statistieken altijd weetquote:Op zondag 13 februari 2011 23:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind schaatsen mét andere mensen kijken juist vervelend, want het zijn zelden cijfernerds.
Klopt, je moet toch wel (licht) autistisch zijn om de klassementen bij te kunnen bijhouden.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind schaatsen mét andere mensen kijken juist vervelend, want het zijn zelden cijfernerds.
De stand van de top 6-8 na drie afstanden is voldoende lijkt me.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, je moet toch wel (licht) autistisch zijn om de klassementen bij te kunnen bijhouden.
True, true.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef Remzz het volgende:
Wust is ook eigenlijk de enige echte allrounder in het veld, 38,5 en 6,55
das waarquote:Op zondag 13 februari 2011 23:40 schreef Norrage het volgende:
Ja maar Sablikova was er in ieder geval 5 tot 10 seconden nog onder gedoken....
Klassen 37.51 en 6.48quote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef Remzz het volgende:
Wust is ook eigenlijk de enige echte allrounder in het veld, 38,5 en 6,55
hallooo! Wij zijn er toch! Hier is het pas gezellig!quote:
Ik blijf sowieso kijken hoor, net wat kroketjes in de frituur gegooid.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik probeer een aantal mensen over de streep te trekken toch te kijken.
Toen Pechstein ook nog gezellig aanrommelde, dat geeft al te denken over dat tijdperk.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Klassen 37.51 en 6.48![]()
![]()
Maar ja..dat was 5 jaar terug
De loting op schaatsen.nl geeft aan dat het tot half 2 gaat duren, dus dan begint het vast eerder.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Begint de 10km niet veel eerder dan ze zeiden? 00:50 uur zeiden ze, maar dat moet wel ruim eerder worden...
Ik ga nu knakworstjes opwarmen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:45 schreef Agüero het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso kijken hoor, net wat kroketjes in de frituur gegooid.
Nou, in mijn geval is het gewoon een kwestie van de juiste bronnen, en met http://skate.renevankleef.eu/, Fok!, de yahoolijst, speedskatingresults.com en bijna 20 jaar wedstrijden kijken kom je een eind.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, je moet toch wel (licht) autistisch zijn om de klassementen bij te kunnen bijhouden.
Dat zeker.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:45 schreef Arcee het volgende:
Trouwens, 7:00 mét val is ook wel stoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |