Ja mijn moeder snapt nooit hoe ik al die statistieken altijd weetquote:Op zondag 13 februari 2011 23:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind schaatsen mét andere mensen kijken juist vervelend, want het zijn zelden cijfernerds.
Klopt, je moet toch wel (licht) autistisch zijn om de klassementen bij te kunnen bijhouden.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind schaatsen mét andere mensen kijken juist vervelend, want het zijn zelden cijfernerds.
De stand van de top 6-8 na drie afstanden is voldoende lijkt me.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, je moet toch wel (licht) autistisch zijn om de klassementen bij te kunnen bijhouden.
True, true.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef Remzz het volgende:
Wust is ook eigenlijk de enige echte allrounder in het veld, 38,5 en 6,55
das waarquote:Op zondag 13 februari 2011 23:40 schreef Norrage het volgende:
Ja maar Sablikova was er in ieder geval 5 tot 10 seconden nog onder gedoken....
Klassen 37.51 en 6.48quote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef Remzz het volgende:
Wust is ook eigenlijk de enige echte allrounder in het veld, 38,5 en 6,55
hallooo! Wij zijn er toch! Hier is het pas gezellig!quote:
Ik blijf sowieso kijken hoor, net wat kroketjes in de frituur gegooid.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik probeer een aantal mensen over de streep te trekken toch te kijken.
Toen Pechstein ook nog gezellig aanrommelde, dat geeft al te denken over dat tijdperk.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Klassen 37.51 en 6.48![]()
![]()
Maar ja..dat was 5 jaar terug
De loting op schaatsen.nl geeft aan dat het tot half 2 gaat duren, dus dan begint het vast eerder.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Begint de 10km niet veel eerder dan ze zeiden? 00:50 uur zeiden ze, maar dat moet wel ruim eerder worden...
Ik ga nu knakworstjes opwarmen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:45 schreef Agüero het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso kijken hoor, net wat kroketjes in de frituur gegooid.
Nou, in mijn geval is het gewoon een kwestie van de juiste bronnen, en met http://skate.renevankleef.eu/, Fok!, de yahoolijst, speedskatingresults.com en bijna 20 jaar wedstrijden kijken kom je een eind.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, je moet toch wel (licht) autistisch zijn om de klassementen bij te kunnen bijhouden.
Dat zeker.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:45 schreef Arcee het volgende:
Trouwens, 7:00 mét val is ook wel stoer.
Trusten. Ik ga het toch maar uitzitten en liggen denk ik.quote:
dat is wel een goed advies. Al neem ik aan dat je volgende (SLC!) toch wel gaat volgen?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar ik ben wel opgehouden met World Cups kijken, dus eigenlijk valt het wel mee...
De goede ouwe tijd dat heel Nederland met de krant of TV-gids op schoot zat mee te schrijven met ronde tijden en klassementen aan het uitrekenen was tijdens Ard en Keessie.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, in mijn geval is het gewoon een kwestie van de juiste bronnen, en met http://skate.renevankleef.eu/, Fok!, de yahoolijst, speedskatingresults.com en bijna 20 jaar wedstrijden kijken kom je een eind.
Maar ik ben wel opgehouden met World Cups kijken, dus eigenlijk valt het wel mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |