quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:30 schreef Loqi het volgende:
Dank jullie wel! Ik ben er ook erg blij mee.
Het patroon heb ik bij deze seller gekocht
http://www.etsy.com/listi(...)df-amigurumi-crochet
vandaag weer?!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:36 schreef Wampi het volgende:
Loqi, gaaf!!!!!!
trui, ik zag je op Utrecht CS. Volgende keer zal ik je roepen: truihui!!![]()
yeah!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:12 schreef Tan het volgende:
Oooh Loqi, die is gaaf zeg!! Waar heb je dat patroon vandaan?
Stripes in progress
[ afbeelding ]
die wil ik ook gaan maken binnenkort, maar wat een drama dat patroon!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:53 schreef mmascha het volgende:
Ik kreeg afgelopen week weer mijn Crochet Today binnen. Daar stond deze in:
http://www.ravelry.com/patterns/library/sidewalk-shawl
Dat is best nog even puzzelen. Ik was geen fan van die patronen met tekentjes maar dat was nu best handig geweest.
yep, en het zijn stokjes. doorgaans zet ze het er wel bij als ze US termen gebruikt. als 't er niet bij staat is 't UK.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:54 schreef Herfstblad het volgende:
Heeft iemand hier toevallig al eens de ripple van Lucy gemaakt? Ik kom er niet uit of ze het over stokjes of dubbele stokjes heeft, aangezien ze het over TR heeft, maar niet of het de Amerikaanse of UK-termen zijn.
Mijn favorietenlijst al gezien op Ravelry?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:11 schreef EsseEi het volgende:
eigenlijk zou ik hier niet meer moeten komen en ravelry moeten weggooien (en alle patroontjes opslaan die ik daar heb staan) en dan gewoon alles op m'n to-hook lijst moeten maken....en daarna pas weer terug komen:P vrees alleen dat dat dus pas over 10 jaar is
er komen steeds meer dingen bijaf en toe kijk ik terug en denk ik: oh jaa di eis ook leuk...en dan komt er weer iets wat ik eerst ga haken
schiet niet op haha verslaving enzo.
Oh en haken schiet ook niet op als je bij gaat praten met een oude vriendin die je al lang niet meer echt heb gesproken(al is dat wel fijn natuurlijk)
ennnn die staat ook op mn lijstje. maar eerst maar mn tweede sok breien en t kussen voor een vriendinnetje af-haken... ik wil teveel!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:39 schreef trui het volgende:
[..]
niet zelf verzonnen nee... zie hier voor tig andere versiesen ik kwam erop via lucy.
die is echt best makkelijk! hm, t is uitdagender omdat ik er minder goed in benquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:47 schreef trui het volgende:
uitdagender? vanwege al die steken tegelijk op de naald?ik vind haken nog steeds vele malen leuker om te doen. maar met breien kun je wel ook mooie dingen maken inderdaad. ik vind je sjaal met al die steken geweldig!
da's wel een goede vraag. ik moet echt nog even kijken of ik het red, heb half maart een enorme deadline voor een rapport, dus ik ben een beetje bang dat ik dat weekend m'n tijd iets te hard nodig heb...quote:
leuke puff-squares!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:53 schreef kwakz0r het volgende:
dit is trouwens mn huidige WIP... wordt een kussen. beetje geimproviseerde squares. ze zijn niet zo mooi vierkant, maar dat zie je nauwelijks als t kussen af is. denk ik.
[ afbeelding ]
ja, dat lijkt me wel!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:03 schreef Whoopdidoo het volgende:
Middelste foto is de sok op een voet toch?
mhm dat snap ik, maar ik dacht dat dat zou gaan trekken e.d.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:29 schreef mijsje het volgende:
en bij de Lucy-methode haak je inderdaad niet alleen de gaatjes in de hoeken aan elkaar, maar ook de ruimtes tussen iedere cluster van 3 stokjes... zo krijg je dus niet meer gaten dan wat je eigenlijk al had door clusters van 3 stokjes en dan een ketting te haken... snap je? het dekentje dat ik voor Yppy had gemaakt, heb ik ook op die manier vastgemaakt, en daar heb je ook niet veel gaten tussen de blokken...
leuk gemaakt hoor kwakquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:53 schreef kwakz0r het volgende:
dit is trouwens mn huidige WIP... wordt een kussen. beetje geimproviseerde squares. ze zijn niet zo mooi vierkant, maar dat zie je nauwelijks als t kussen af is. denk ik.
[ afbeelding ]
en dit is de sjaal die ik breide (kleuren zijn feller in t echt) en mn ene sok!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij is er eentje. Een kikker die nooit af gaat komen, denk ik zoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:08 schreef Whoopdidoo het volgende:
Nee daar kan ik helaas niet omheen. Al is ie niet meer zo aanwezig als met gips. Maar toch
Wat maakt iedereen trouwens alles netjes af. Mijn WIPjes wil je echt niet tellen(al zitten daar stiekem ook afgedanktenooitmeerafkomende dingen bij).
En ooit....maak ik ook een deken.
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:53 schreef kwakz0r het volgende:
[ afbeelding ]
en dit is de sjaal die ik breide (kleuren zijn feller in t echt) en mn ene sok!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet opgeven, ik vond het in het begin ook vreselijk lastig, maar op een gegeven moment heb ik toch de slag te pakken gekregen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:12 schreef DjinN het volgende:
pfff ik heb zoveel moeite met dat hakenMoet het echt nog even onder de knie krijgen
Ja, dat barbieroze of fuchsia (maar dat heb ik niet meer gezien)quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:21 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wees eens aardig en praat niet over mooie kleuren bij de wibra!
@herfstblad: voor de barbieroze zeg maar? Dat lichte vind ik niet zo mooi. En ik hou ze toch zelf, maar tis wel heel roze. Maar wel leuk.
Kan zelf ook wel gaan maar ze hebben hier waarschijnlijk toch geen nieuwe kleuren dusja, das pijnlijden voor niets
Die in de stad?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:28 schreef antartica het volgende:
@herfstblad, in Groningen is nog barbieroze
Dat ziet er echt lekker vrolijk uit!quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef Loqi het volgende:
Alle grannies die ik heb gemaakt op een rijtje2 bijna bankzitplaatsen lang, hopelijk zijn het er genoeg voor een mooie sjaal met de verbindingssteken en een mooie rand er omheen
[ afbeelding ]
Nog een voor de kleurtjes
[ afbeelding ]
Gaat als een speer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef Loqi het volgende:
Alle grannies die ik heb gemaakt op een rijtje2 bijna bankzitplaatsen lang, hopelijk zijn het er genoeg voor een mooie sjaal met de verbindingssteken en een mooie rand er omheen
[ afbeelding ]
Nog een voor de kleurtjes
[ afbeelding ]
thanks, maar heb m al gevonden (zie link boven jouw post)quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:29 schreef trovey het volgende:
Ik zal vanavond eens even mijn pdf's doorspitten of ik er eentje heb van die sjaal. Maak regelmatig pdf's van webpagina's maar kan me zo even niet herinneren of ik het ook met deze heb gedaan.
Gewoon online of met een gratis programma...hoef er zelf verder niets voor te doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:38 schreef Whoopdidoo het volgende:
Maak je zelf pdf's? Das knap.
Ik ga morgen naar de wibra! Hoe dan ook!
Nouja...misschien dan.
Mijn Frans is behoorlijk roestig al die jaren na mijn eindexamen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
thanks, maar heb m al gevonden (zie link boven jouw post)
ah ok, mijn frans is wel redelijk dus denk dat t wel zal gaan. plus ik kan japanse schema's lezenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn Frans is behoorlijk roestig al die jaren na mijn eindexamen.Hoop dat jij er wat mee kunt maar ik kan er helaas weinig mee
...en op Google vertaling zal ik maar niet hopen.
Ik vind ze niet raar, ik vind ze leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:10 schreef trui het volgende:
ik ben weer een stukje verder met de mijne:
[ afbeelding ]
(inclusief weggewerkte draadjes!)
de kleuren op deze foto zijn wat raar. maar ik krijg 't nu even niet beter.
Prachtig!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:10 schreef trui het volgende:
ik ben weer een stukje verder met de mijne:
[ afbeelding ]
(inclusief weggewerkte draadjes!)
de kleuren op deze foto zijn wat raar. maar ik krijg 't nu even niet beter.
Ja, zoiets bedoel ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:45 schreef trui het volgende:
dat kan in een keer. nou ja, het zijn natuurlijk wel verschillende ronden, maar je hoeft 't bloemetje er niet afzonderlijk op te naaien ofzo. vaak haak je dan wat rijtjes lossen achter het bloemetje waar de rest van de GS dan weer aan vastgehaakt wordt. er zijn wel patronen van, deze vind ik bijvoorbeeld erg leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |