thanks, maar heb m al gevonden (zie link boven jouw post)quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:29 schreef trovey het volgende:
Ik zal vanavond eens even mijn pdf's doorspitten of ik er eentje heb van die sjaal. Maak regelmatig pdf's van webpagina's maar kan me zo even niet herinneren of ik het ook met deze heb gedaan.
Gewoon online of met een gratis programma...hoef er zelf verder niets voor te doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:38 schreef Whoopdidoo het volgende:
Maak je zelf pdf's? Das knap.
Ik ga morgen naar de wibra! Hoe dan ook!
Nouja...misschien dan.
Mijn Frans is behoorlijk roestig al die jaren na mijn eindexamen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
thanks, maar heb m al gevonden (zie link boven jouw post)
ah ok, mijn frans is wel redelijk dus denk dat t wel zal gaan. plus ik kan japanse schema's lezenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn Frans is behoorlijk roestig al die jaren na mijn eindexamen.Hoop dat jij er wat mee kunt maar ik kan er helaas weinig mee
...en op Google vertaling zal ik maar niet hopen.
Ik vind ze niet raar, ik vind ze leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:10 schreef trui het volgende:
ik ben weer een stukje verder met de mijne:
[ afbeelding ]
(inclusief weggewerkte draadjes!)
de kleuren op deze foto zijn wat raar. maar ik krijg 't nu even niet beter.
Prachtig!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:10 schreef trui het volgende:
ik ben weer een stukje verder met de mijne:
[ afbeelding ]
(inclusief weggewerkte draadjes!)
de kleuren op deze foto zijn wat raar. maar ik krijg 't nu even niet beter.
Ja, zoiets bedoel ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:45 schreef trui het volgende:
dat kan in een keer. nou ja, het zijn natuurlijk wel verschillende ronden, maar je hoeft 't bloemetje er niet afzonderlijk op te naaien ofzo. vaak haak je dan wat rijtjes lossen achter het bloemetje waar de rest van de GS dan weer aan vastgehaakt wordt. er zijn wel patronen van, deze vind ik bijvoorbeeld erg leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |