abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92863656
Ik zou voor de roze gaan, Whoopdidoo. En anders voor appeltjesgroen of mintgroen

Ik vind een deken van Saskia best meevallen qua prijs (als het niet in de aanbieding is dan). Een deken van Bravo of Catania is duurder :P

Bij ons was het barbieroze al op, dus ik ben benieuwd of ik het ga redden met de deken.
pi_92863667
Wees eens aardig en praat niet over mooie kleuren bij de wibra! :P

@herfstblad: voor de barbieroze zeg maar? Dat lichte vind ik niet zo mooi. En ik hou ze toch zelf, maar tis wel heel roze. Maar wel leuk.

Kan zelf ook wel gaan maar ze hebben hier waarschijnlijk toch geen nieuwe kleuren dusja, das pijnlijden voor niets :P
pi_92863845
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:21 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wees eens aardig en praat niet over mooie kleuren bij de wibra! :P

@herfstblad: voor de barbieroze zeg maar? Dat lichte vind ik niet zo mooi. En ik hou ze toch zelf, maar tis wel heel roze. Maar wel leuk.

Kan zelf ook wel gaan maar ze hebben hier waarschijnlijk toch geen nieuwe kleuren dusja, das pijnlijden voor niets :P
Ja, dat barbieroze of fuchsia (maar dat heb ik niet meer gezien)
Lichte kan mooi zijn, maar vind ik per ding verschillend. Bij wit en grijs (mijn moeder maakt daar granny's mee) vind ik het wel leuk :)
pi_92863903
@herfstblad, in Groningen is nog barbieroze *O*
haken is cool
pi_92863924
Mijn volgende grannystripe deken wordt ook met barbie roze en allemaal lekkere felle kleurtjes voor het voorjaar
haken is cool
pi_92863990
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:28 schreef antartica het volgende:
@herfstblad, in Groningen is nog barbieroze *O*
Die in de stad? :P Want verder kom ik nooit (en ik kom er ook pas zaterdag dan, dus of het er dan nog is... :') Oke, in Lewenborg wil ik ook nog weleens komen, verder niet)
Overigens heb ik nog 840 gram liggen, dus op zich zou het moeten lukken.
pi_92863996
Groningen is het buitenland! :P O-)
Barbieroze hebben we nog wel. Even kijken of we genoeg hebben en anders gaat mn moeder maar even heen :P
pi_92864189
Whoopdidoo, hoe groot is zo'n grote kat trouwens als je er zeker 200 gram voor nodig hebt? :o
pi_92864476
Best wel groot, zn hoofd is 96 dus das niet echt klein.
Volgens mij had ik bij de vorige ook al de tweede bol. Maar kan me eerlijk gezegd niet herinneren of daar de eerste een hele bol was. En die heeft geeneens benen en een staart. Krijgt ie ook niet meer denk ik volgens mij is die kleur er niet meer _O-

Patroon voor degene die de komende weken niets te doen hebben :P
http://66.196.80.202/babe(...)izu1_3.html&.intl=nl

Beetje verrotte vertaling :P maar als je het een beetje snapt moet je er wel uitkomen.
pi_92864662
Hij is wel gaaf zo groot! :D

* Herfstblad slaat het patroon op
pi_92865014
Ik ging kijken want ik zag net het patroon die ik had, en daar staat met sc gewoon op. Dus ik zoeken op mn comp, heb ik m niet meer. Wel gewoon met alleen het aantal steken per ronde :P
Heb m ook keer anderhalf(van de gewone) Dus nog een tussenmaatje. Misschien ga ik die ook wel maken, dan heb ik drie op een rij O+
pi_92866063
Heb vandaag een erg leuk boekje gekocht met allemaal gehaakte beestjes :D Ik kwam er zelfs Zoey de Zebra in tegen *O* :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_92866531
@whoop die groene is kleur 0114 als je hier op ravelry kijkt zie je 'm van itsBri. Die vind ik wel heel leuk voor zo'n kat, ga ik zelf denk ik ook doen. Je ziet daar ook die nieuwe roze z068 geloof ik. Verder heb ik rood, mint licht en donkerblauw gezien, paars en lichtpaars en lichtbruin. En uiteraard wit en creme en zwart.
pi_92868042
weet niet meer wie t zei, maar rondbreien vind ik idd wel lichter. maar ik brei met t garen links, dus doe sowieso meer met mn handen dan met mn schouders.

over die sokken: dat worden vooral "slofsokken" of "bedsokken". In schoenen lijkt t me niet echt comfortabel...
Kwak
pi_92869587
@herfstblad, ben alleen in paddepoel geweest! weet niet hoe de voorraad in de binnenstad is
haken is cool
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:55:36 #166
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_92870076
Alle grannies die ik heb gemaakt op een rijtje *O* 2 bijna bankzitplaatsen lang, hopelijk zijn het er genoeg voor een mooie sjaal met de verbindingssteken en een mooie rand er omheen

Nog een voor de kleurtjes
Knoei
pi_92870485
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef Loqi het volgende:
Alle grannies die ik heb gemaakt op een rijtje *O* 2 bijna bankzitplaatsen lang, hopelijk zijn het er genoeg voor een mooie sjaal met de verbindingssteken en een mooie rand er omheen
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat ziet er echt lekker vrolijk uit! O+
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 16 februari 2011 @ 16:06:02 #168
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_92870568
jaaa *O* ik doe het omlijnen allemaal met zwart zodat het wat meer een geheel wordt ipv een toverbal :D en dan past t ook beter bij wat ik normaal draag :)
Knoei
pi_92873829
Ziet er leuk uit voor een sjaal! :D
pi_92877790
Loqi wat zijn ze leuk!!

Heb een nieuwe missie, een kat maken van elke kleur supersoft O+
Oranje is al af, groene moet alleen nog poten, en net begonnen met de blauwe. Zo leuk.

Zit nog te twijfelen of ik morgen naar de wibra zal gaan, wil wat doen. En dan ook langs mn werk maar weet niet of dat raar is aangezien ik nog niet werk.
pi_92878771
wie van jullie was nou ook weer bezig met de japanse bloemensjaal? het patroon heb ik gedownload op mn thuiscomputer, ben nu bij mn vriend, en het is offline gehaald door degene die t gepost had ivm copyright. ik wil morgen wol gaan kopen, dus ik wil het yardage weten, hoeveel wol je nodig hebt, dat stond in t patroon. wie helpt me uit de brand?
Kwak
pi_92879777
Over wol Saskia te spreken....ja, ik heb nu alle kleurtjes sinds vanmiddag. :') Van de meesten maar 1 bol hoor ;) ....voorraad opbouwen zeg maar. O-)
Ook nog wol gescoord bij twee Kringloopwinkels, van 35 cent tot een hele grote bol (250 gram mohairachtig spul) voor 1 euro. Welke maat haaknaald ik moet hebben is dan wel weer even uitproberen. Ik heb hier bij een breiwinkel die mij onbekend was nog een ergonomische haaknaald gekocht...even afwachten of het prettig is.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_92879928
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gaat als een speer. ^O^
Optimist tot in de kist
pi_92879931
over de sjaal: er staat nog een pdf gelinkt op een ander blog, maar de blogpost van petit pimprenelle zelf is wel weg. ben er inmiddels wel uit hoeveel wol ik nodig heb.

http://storage.canalblog.com/96/52/420850/49800267.pdf
Kwak
pi_92880176
Ik zal vanavond eens even mijn pdf's doorspitten of ik er eentje heb van die sjaal. Maak regelmatig pdf's van webpagina's maar kan me zo even niet herinneren of ik het ook met deze heb gedaan.
Optimist tot in de kist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')