da's wel een goede vraag. ik moet echt nog even kijken of ik het red, heb half maart een enorme deadline voor een rapport, dus ik ben een beetje bang dat ik dat weekend m'n tijd iets te hard nodig heb...quote:
leuke puff-squares!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:53 schreef kwakz0r het volgende:
dit is trouwens mn huidige WIP... wordt een kussen. beetje geimproviseerde squares. ze zijn niet zo mooi vierkant, maar dat zie je nauwelijks als t kussen af is. denk ik.
[ afbeelding ]
ja, dat lijkt me wel!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:03 schreef Whoopdidoo het volgende:
Middelste foto is de sok op een voet toch?
mhm dat snap ik, maar ik dacht dat dat zou gaan trekken e.d.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:29 schreef mijsje het volgende:
en bij de Lucy-methode haak je inderdaad niet alleen de gaatjes in de hoeken aan elkaar, maar ook de ruimtes tussen iedere cluster van 3 stokjes... zo krijg je dus niet meer gaten dan wat je eigenlijk al had door clusters van 3 stokjes en dan een ketting te haken... snap je? het dekentje dat ik voor Yppy had gemaakt, heb ik ook op die manier vastgemaakt, en daar heb je ook niet veel gaten tussen de blokken...
leuk gemaakt hoor kwakquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:53 schreef kwakz0r het volgende:
dit is trouwens mn huidige WIP... wordt een kussen. beetje geimproviseerde squares. ze zijn niet zo mooi vierkant, maar dat zie je nauwelijks als t kussen af is. denk ik.
[ afbeelding ]
en dit is de sjaal die ik breide (kleuren zijn feller in t echt) en mn ene sok!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij is er eentje. Een kikker die nooit af gaat komen, denk ik zoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:08 schreef Whoopdidoo het volgende:
Nee daar kan ik helaas niet omheen. Al is ie niet meer zo aanwezig als met gips. Maar toch
Wat maakt iedereen trouwens alles netjes af. Mijn WIPjes wil je echt niet tellen(al zitten daar stiekem ook afgedanktenooitmeerafkomende dingen bij).
En ooit....maak ik ook een deken.
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:53 schreef kwakz0r het volgende:
[ afbeelding ]
en dit is de sjaal die ik breide (kleuren zijn feller in t echt) en mn ene sok!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet opgeven, ik vond het in het begin ook vreselijk lastig, maar op een gegeven moment heb ik toch de slag te pakken gekregen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:12 schreef DjinN het volgende:
pfff ik heb zoveel moeite met dat hakenMoet het echt nog even onder de knie krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |