abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 februari 2011 @ 21:55:13 #126
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92840921
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 21:48 schreef EsseEi het volgende:
gaat de meet 13 maart nog door? :D
da's wel een goede vraag. ik moet echt nog even kijken of ik het red, heb half maart een enorme deadline voor een rapport, dus ik ben een beetje bang dat ik dat weekend m'n tijd iets te hard nodig heb...
in de haak.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 21:57:06 #127
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92841033
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 21:53 schreef kwakz0r het volgende:
dit is trouwens mn huidige WIP... wordt een kussen. beetje geimproviseerde squares. ze zijn niet zo mooi vierkant, maar dat zie je nauwelijks als t kussen af is. denk ik.

[ afbeelding ]
leuke puff-squares! O+

en jaaa die sjaal! _O_

en de sok vind ik heel knap, maar ik heb vanuit vroeger zo'n hekel aan zelfgebreide sokken dat ik er zelf nooit zoveel energie in zou steken. ik vond ze nooit lekker zitten, ze zakten af, etc. etc.
in de haak.
pi_92841525
Middelste foto is de sok op een voet toch?
pi_92841588
ja, op mijn voetje. sokken maat 36,5 FTW
Kwak
  dinsdag 15 februari 2011 @ 22:05:16 #130
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92841611
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:03 schreef Whoopdidoo het volgende:
Middelste foto is de sok op een voet toch?
ja, dat lijkt me wel! :D
in de haak.
pi_92841710
Ik zag het serieus niet, en toen opeens "He dat lijkt een voet"
Mn hersenen doen het niet meer dit is mn derde week thuis.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 22:06:57 #132
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92841767
misschien verdring je alles wat met voeten te maken heeft, sinds je voet-blessure. :+
in de haak.
pi_92841860
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:29 schreef mijsje het volgende:
en bij de Lucy-methode haak je inderdaad niet alleen de gaatjes in de hoeken aan elkaar, maar ook de ruimtes tussen iedere cluster van 3 stokjes... zo krijg je dus niet meer gaten dan wat je eigenlijk al had door clusters van 3 stokjes en dan een ketting te haken... snap je? het dekentje dat ik voor Yppy had gemaakt, heb ik ook op die manier vastgemaakt, en daar heb je ook niet veel gaten tussen de blokken... :)
mhm dat snap ik, maar ik dacht dat dat zou gaan trekken e.d. :) Maar mooi dat het dat niet doet, want dan kan ik gewoon weer verder met m'n deken ;)
pi_92841909
Nee daar kan ik helaas niet omheen. Al is ie niet meer zo aanwezig als met gips. Maar toch :P

Wat maakt iedereen trouwens alles netjes af. Mijn WIPjes wil je echt niet tellen(al zitten daar stiekem ook afgedanktenooitmeerafkomende dingen bij).

En ooit....maak ik ook een deken.
pi_92841917
quote:
dit is trouwens mn huidige WIP... wordt een kussen. beetje geimproviseerde squares. ze zijn niet zo mooi vierkant, maar dat zie je nauwelijks als t kussen af is. denk ik.

[ afbeelding ]

en dit is de sjaal die ik breide (kleuren zijn feller in t echt) en mn ene sok!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leuk gemaakt hoor kwak :) En je kan je squares ook blocken en opspelden, dan worden ze vierkanter van!
pi_92845877
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:08 schreef Whoopdidoo het volgende:
Nee daar kan ik helaas niet omheen. Al is ie niet meer zo aanwezig als met gips. Maar toch :P

Wat maakt iedereen trouwens alles netjes af. Mijn WIPjes wil je echt niet tellen(al zitten daar stiekem ook afgedanktenooitmeerafkomende dingen bij).

En ooit....maak ik ook een deken.
Bij mij is er eentje. Een kikker die nooit af gaat komen, denk ik zo :P Verder slingeren hier een krokodil, de swap en een deken rond als wipjes.

Leuke kleurtjes, kwakz0r!
pi_92846740
pfff ik heb zoveel moeite met dat haken :{ Moet het echt nog even onder de knie krijgen :@
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_92850594
Een gedeelte van mijn wol in Ravelry gezet, foto's gemaakt en beschrijving erbij (althans ik hoop dat ik niets vergeten ben :') ). Morgen weer verder met de volgende ronde, ben het nu zat. }:|
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_92850754
quote:

[ afbeelding ]

en dit is de sjaal die ik breide (kleuren zijn feller in t echt) en mn ene sok!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit. O+
Breien gaat gewoon niet meer lekker bij mij, is gewoon te zwaar aan de schouders. ;( Nu heb ik gelezen dat het met een rondbreinaald makkelijker zou zijn omdat dan het hele gewicht niet aan je schouders hangt maar op je schoot ligt...ervaring hiermee?

Sokken breien is dan weer helemaal niets voor mij...ik heb toch altijd zwarte of hooguit gebroken wit/beige sokken aan. en die koop ik wel bij de Action. :P
Optimist tot in de kist
pi_92850917
Die kat! Geweldig! En leuke granny's!

Pff ik ben vanmiddag nog 'even' de deur uit gegaan om 1 bolletje bij te kopen voor m'n tas en kwam terug met zakken vol Saskia. Ik had er al eerder naar gekeken maar had nog erg m'n twijfels maar met de tas kwam ik wel tot de realisatie dat het een erg dure grap zou worden om een deken te maken van dat soort spul. En nu met de 25% aanbieding werd het wel heel aantrekkelijk, kwam dus thuis met 25 bollen voor ¤18.75, wit, 2 kleuren roze en rood voor een deken, en nog een zooi andere kleuren, o.a. voor ameniko katten en weet ik wat nog meer. Ik kan in ieder geval 'even' verder. Nou hopen dat het wel een beetje bevalt, zo niet dan kan ik vast wel iemand hier blij maken met een goedkope voorraad.
pi_92850976
Morgen ga ik nog even bij de Wibra langs, de verst verwijderde...daar hadden ze nog kleurtjes die ik nog niet had. :') Saskia is echt heel fijn met haken (althans dat vind ik dan :P ). Mijn deken bestaat uit helemaal uit Saskia uit de 25% aanbieding. ;)
Optimist tot in de kist
  woensdag 16 februari 2011 @ 07:11:51 #142
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_92854632
Tot wanneer duurt die aanbieding bij de Wibra???

Wou eigenlijk morgen middag compenseren (dna kan ik nog wat doen, naar de wibra bijvoorbeeld en de euroland) maar het is ook wel errug aantrekkelijk om morgen tot 9 uur te kunnen slapen als je pas om 12 uur thuis gaat zijn...dus dan vrijdag winkelen ofzo....
  woensdag 16 februari 2011 @ 07:37:24 #143
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_92854767
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:12 schreef DjinN het volgende:
pfff ik heb zoveel moeite met dat haken :{ Moet het echt nog even onder de knie krijgen :@
Niet opgeven, ik vond het in het begin ook vreselijk lastig, maar op een gegeven moment heb ik toch de slag te pakken gekregen. :Y
pi_92854862
@EsseEi deze week stond er dacht ik in de folder, dus t/m zaterdag neem ik aan.
  woensdag 16 februari 2011 @ 08:33:19 #145
112092 Mynerfius
Creapy crawlie
pi_92855291
Tijdje niet gereageerd want ik kon het allemaal niet zo goed meer bijhouden en toen werd de drempel steeds hoger :@

Nu weer redelijk bijgelezen en erg leuk om te zien wat voor projecten er weer gemaakt zijn! Valt me op dat er steeds grotere projecten bijkomen en ga denk ik binnenkort ook maar eens beginnen aan een deken oid! :)

En ook al is het al een paar pagina's terug: Cheshire!! _O-

Hoe zit het eigenlijk met de meet? Was er al een plaats bekend?
pi_92855458
vindt het zo jammer dat ik niets kan zeggen over de swap hier, zou zo graag even een vraag willen stellen over het een of ander :X ben de heeeele week vrij, dus er zit best een kans in dat ik het ook nog afkrijg ook voor zaterdag *)
haken is cool
pi_92862198
Wat voor kleuren zijn er momenteel bij de wibra?
Wil namelijk nog een grote en kleine kat maken, maar voor de grote heb je denk ik zeker wel 2 bollen nodig, en nu met de aanbieding is het toch fijn. Maar aangezien ik moeilijk wel even naar de wibra kan gaan en niet naar mn werk, moet ik mn moeder sturen. Maar weet eigenlijk niet welke kleur... Niemand een fotootje toevallig :P

Misschien is de knalroze wel leuk...
  woensdag 16 februari 2011 @ 13:05:44 #148
112092 Mynerfius
Creapy crawlie
pi_92863115
Ben net terug van een bliksembezoekje Wibra! Ze hebben een heleboel verschillende (vooral) pastelkleuren en ook wat leuke gemengde bollen. Normaal vond ik de kleuren van Wibra altijd een beetje saai maar deze zijn echt leuk. De zuurstokroze is erg leuk en er zijn ook wat felle groen en blauwtinten die er goed bij passen :Y
pi_92863463
Pastel en Felgroen? waar komt dat opeens vandaan. Ik wil ook!
pi_92863612
ik vind het alleen jammer dat de gewone knalroze bij mijn wibra steeds op is, de zuurstofroze is er wel steeds.. Verder zijn alle kleuren er wel volgens mij! Er is nu ook een hele mooie pastel-paarse!
haken is cool
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')