Done, zie ik.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:04 schreef Arcee het volgende:
[Pixar] Monsters University
Zie: http://www.slashfilm.com/(...)monsters-university/
TT-change naar [Pixar] Monsters University ?
SPOILER: id's van de 3fm topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
ik heb even een scriptje in elkaar gezet, om het even te controleren. Conclusie ze staan er allemaal in en dubbele topics zijn ook buiten schot gebleven. Er staat wel 1 topic in die er totaal niet thuis hoort [TV SC #30] Dus niet het 3FM topic! Welkom thuis BB! (1287838)quote:Op zondag 17 april 2011 09:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Poging gedaan.
Het toevoegen van topics aan een reeks werkt (voor ons) niet op id, maar op TT. In dit geval was dat dus "3FM", maar aangezien de reeks ooit voor een topic of 30 "Radio 3" heette, ontbraken die dus allemaal. Die anderen zouden ook toegevoegd moeten zijn, maar dat maakte het niet gemakkelijker.
Vermoedelijk zitten er nu allemaal in, maar ik ga ze niet stuk voor stuk checken.
SPOILER: de topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
NGC en Discovery: nee, er zijn wel vaak topics over de individuele programma's.quote:Op zondag 24 april 2011 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kijk vaak 's nachts tv, dan is er verder weinig te zien dus kijk ik dan graag naar National Geographic, Anilaml planet of Discovery, zijn daar centrale topics voor? Ik scrolde maar zag niets.
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:28 schreef hornage het volgende:
Trouwens idee om dit topic ook om te toveren naar een reeks etc?
Dat gaat over South Park dus. Mogen jullie meteen die 'der' in de TT naar 'van' veranderen, daar erger ik me al maanden aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |