abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87156872
Vraag me dit zo af want ik hoor er nl. nooit iemand over.

Ik had de zender vandaag in eerste instantie voor de hond opgezet omdat ze altijd reageert op dieren op televisie. Maar uiteindelijk hebben we beiden vol interesse gekeken. Grappig.

Afgezien van de heavy dierenleedspotjes, (beetje te vaak) vind ik wel dat ze mooie programma's uitzenden.
pi_87156906
De PVV fractie kijkt er geregeld naar. Daar hebben ze het idee van de animal cops ook vandaan. :'0
pi_87156937
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 01:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De PVV fractie kijkt er geregeld naar. Daar hebben ze het idee van de animal cops ook vandaan. :'0
Hier heb je een punt inderdaad ja. :Y
pi_87156946
Soms als ik langs zap en er is iets interessants dan wil ik wel eens blijven plakken. Maar meestal zijn er van die eeuwige animalcops series waarbij je alles al gezien hebt na 1 aflevering.

En als er weer van die zielige spotjes komen zet ik het geluid uit of zap ik weer weg. Ik ga niet uit medelijden zitten kijken. :r
pi_87156947
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 01:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
True. :D.

Zie dat eigenlijk ook wel zitten en ben geen PVVer.
Wat ik me alleen afvraag is hoe ze dat denken in te vullen? Wat kan zo'n agent meer doen dan bijv. de dierenbescherming? Wettelijk kan er zo weinig.
  maandag 4 oktober 2010 @ 01:13:23 #6
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_87156949
Ik kijk er wel vaak naar...
leuk en informatief
Snollebolt
pi_87156974
Kijk er wel eens naar, maar niet veel.
Gaat toch een beetje eentonig worden steeds maar die dieren programma's
Do what you love, love what you do!
pi_87156988
btw, NGC kan er ook wat van, de laatste tijd bijna non-stop "The dog whisperer"

Do what you love, love what you do!
pi_87156998
Alleen als de Whiskers erop komen :)
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_87157018
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
Alleen als de Whiskers erop komen :)
Ja, toffe serie ^O^

Alleen had ik wel het idee dat ik steeds naar dezelfde stokstaart zat te kijken. :P
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_87157042
Eigenlijk nooit. Al dat animal-rescue gedoe komt me zo langzamerhand de strot uit en met die dog whisperer wordt je nu ook al dood gegooid (toegegeven, hij is wel cool). Ook die programma's met al dat flashy camera gedoe en flashy geluiden vind ik wat overdreven.

Als ze gewoon programma's uitzenden over dieren in het wild, maakt me niet zoveel uit waar, ben ik al ruim tevreden. Helaas komt het me allemaal vaak wat te commercieel over, wat het natuurlijk ook is.
Conscience do cost.
pi_87157065
Wildlife SOS met Simon Cowell ^O^ ^
Afgezien van die serie niet echt.
pi_87157071
Meerkat Manor en Lemur Street, voor de rest niet echt. Kijk ook niet zo vaak TV.
Google is your friend, abuse your friends
pi_87157091
Ik kijk ook weleens, het valt me wel op dat de Afrikaanse dieren meer aandacht krijgen op AP.
Op de Hyena's en de Olifanten ben ik nu wel uitgekeken.
  maandag 4 oktober 2010 @ 01:25:09 #15
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_87157108
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 01:16 schreef kree het volgende:
btw, NGC kan er ook wat van, de laatste tijd bijna non-stop "The dog whisperer"

[ afbeelding ]
Ik kan die vent niet uitstaan. Echt. Dat je serieus je beroept hebt gemaakt van rare geluiden naar honden maken. Plus dat die vent z'n kop me niet aanstaat :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_87157152
Haal ik er nog mooie tips uit ook. :).

Er was inderdaad ook een copprogramma op. Ik was onder de indruk. Lijkt me heel moeilijk werk omdat je niet alleen tegen dierenleed oploopt maar voornamelijk tegen sociale problemen.

Maar kan me indenken dat je dit niet keer op keer hoeft te zien. Het punt is dan wel duidelijk.
En die spotjes vind ik ook te veel inderdaad. (Over beren, ieder blok. )
pi_87157167
Opzich mooi kanaal, ze moesten alleen die verschrikkelijke dierenleed spotjes verbieden. Dit verziekt het complete kanaal. Ik kan daar niet zo goed tegen (wie wel) en daarnaast ziet niemand er op te wachten.
pi_87157271
't Is hetzelfde als Discovery: Zodra je een paar weken gekeken hebt, heb je in principe alles gezien en is het voor de rest alleen nog maar random herhalingen.
  maandag 4 oktober 2010 @ 01:41:07 #19
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_87157318
Ik heb het regelmatig opstaan omdat ook de hond kijkt. Hij haalt in zijn weinige hondenhersens om te gaan grommen naar een alligator van een meter of 3 of naar een roedel wolven :D
  maandag 4 oktober 2010 @ 02:00:24 #20
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_87157505
Vind het altijd wel tof, alleen herhalingen en al die semi-reality troep hoeft van mij echt niet.

Gelukkig is het nog niet zo verpaupert als Discovery Channel...
The more debt, the better
pi_87157516
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 01:25 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik kan die vent niet uitstaan. Echt. Dat je serieus je beroept hebt gemaakt van rare geluiden naar honden maken. Plus dat die vent z'n kop me niet aanstaat :')
Hij weet gewoon heel goed het gedrag van een hond te beinvloeden, niets mis mee toch? Hij is echt niet de enige hondentrainer... wel een van de weinige die 100.000+ per jaar binnen harkt, kan ook een nulletje meer zijn :)
  maandag 4 oktober 2010 @ 02:09:08 #22
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_87157565
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 02:02 schreef CrssY het volgende:

[..]

Hij weet gewoon heel goed het gedrag van een hond te beinvloeden, niets mis mee toch? Hij is echt niet de enige hondentrainer... wel een van de weinige die 100.000+ per jaar binnen harkt, kan ook een nulletje meer zijn :)
Blijkbaar is er behoefte aan. Als ik soms die mensen zie die zijn hulp vragen, vraag ik me af of ze niet beter een hamster hadden kunnen nemen ipv een hond :') Als hij problemen op kan lossen is dat toch prima? Ik heb een hekel aan de programma's waarin je ziet dat een overgespierd type wel even een wild dier temt. Zoals die Steve Irwin. En zo zie je meer van dat soort typjes.
pi_87157804
Cesar heeft een hond die alleen maar kwispelt, en hij blaft alleen op commando :')
pi_87157860
TV kijken, sowieso :') .
  maandag 4 oktober 2010 @ 02:57:46 #25
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87157862
Nu is het alweer lang geleden (kijk bijna nooit meer tv) maar een paar jaar geleden regelmatig ja :Y Hadden ze altijd wel leuke programma's/
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')