Hier heb je een punt inderdaad ja.quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De PVV fractie kijkt er geregeld naar. Daar hebben ze het idee van de animal cops ook vandaan. :'0
True.quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De PVV fractie kijkt er geregeld naar. Daar hebben ze het idee van de animal cops ook vandaan. :'0
Ja, toffe seriequote:
Ik kan die vent niet uitstaan. Echt. Dat je serieus je beroept hebt gemaakt van rare geluiden naar honden maken. Plus dat die vent z'n kop me niet aanstaatquote:Op maandag 4 oktober 2010 01:16 schreef kree het volgende:
btw, NGC kan er ook wat van, de laatste tijd bijna non-stop "The dog whisperer"
[ afbeelding ]
Hij weet gewoon heel goed het gedrag van een hond te beinvloeden, niets mis mee toch? Hij is echt niet de enige hondentrainer... wel een van de weinige die 100.000+ per jaar binnen harkt, kan ook een nulletje meer zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 01:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kan die vent niet uitstaan. Echt. Dat je serieus je beroept hebt gemaakt van rare geluiden naar honden maken. Plus dat die vent z'n kop me niet aanstaat
Blijkbaar is er behoefte aan. Als ik soms die mensen zie die zijn hulp vragen, vraag ik me af of ze niet beter een hamster hadden kunnen nemen ipv een hondquote:Op maandag 4 oktober 2010 02:02 schreef CrssY het volgende:
[..]
Hij weet gewoon heel goed het gedrag van een hond te beinvloeden, niets mis mee toch? Hij is echt niet de enige hondentrainer... wel een van de weinige die 100.000+ per jaar binnen harkt, kan ook een nulletje meer zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |