abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92709266
De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Ja doei.
pi_92709287
Mo, ga je nu vandaag weer hardlopen terwijl je gisteren al bent geweest?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_92709304
Gisteren
O: 2 volkoren beschuitjes met boter en muisjes
L: 1x geroosterd brood met filet A., rucolamelange en ui en eentje met tonijnsalade en rucolamelange
T: halve grapefruit 2 koekjes :')
S: hardlopen 5 km
T: wodka, bakje light chips of ovenzoutjes
D: eten bij de Couscousclub met een vriendin, dus ik neem aan couscous. :Y En 2 glaasjes wijn en tarte tatin met slagroom.

Planning vandaag:
BR: verse jus, cappuccino, gekookt eitje, afbak meergranen pistoletje; ene helft met boter en gerookte zalm en de andere met filet A. ui en sla.
T: die halve grapefruit als hij nog niet uit zichzelf is weggelopen.
S: salsa aerobics
T: wodka, light chips
D: rode kool met appeltjes, puree, draadjesvlees
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 10:58:50 #4
70532 loveli
N
pi_92709321
Oneens met TT.
crap in = crap out
pi_92709369
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:57 schreef Goodbye het volgende:
Mo, ga je nu vandaag weer hardlopen terwijl je gisteren al bent geweest?
ja, een klein rondje, tussen het studeren door :) heb er zin in, dus waarom niet zou ik zo zeggen :)

Lijstje:

O/L: omelet (3 kleine eieren) met groenten, kaas en wat 'light salami'
T: avocado uitlepelen met wat cottage cheese
S: hardlopen
D: restjes chinees van vrijdag

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 13-02-2011 11:08:48 ]
Ja doei.
pi_92709389
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, een klein rondje, tussen het studeren door :) heb er zin in, dus waarom niet zou ik zo zeggen :)

Lijstje:

O/L: omelet met groenten, kaas en wat 'light salami'
T: avocado uitlepelen met wat cottage cheese
S: hardlopen
D: restjes chinees van vrijdag
Hersteltijd? Maar als het een klein rondje is zal het wel meevallen :Y
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_92709392
Fijn, nu wil ik ook de grond kunnen aanraken met mn benen recht }:|. Want nu vind ik mezelf opeens niet lenig meer.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_92709402
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:02 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hersteltijd? Maar als het een klein rondje is zal het wel meevallen :Y
ja :)
Ja doei.
  zondag 13 februari 2011 @ 11:03:35 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92709414
En ik kan toch niet m'n tenen raken, niet eens bijna :'). En daar ben ik serieus verbolgen over }:|. Gadver. Ik ga oefenen ^O^. Maar eerst lopen :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_92709426
Oh help, ik had vernomen dat de " :) " smiley bij jou niet veel goeds betekende _O-
pi_92709435
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:03 schreef Viking84 het volgende:
En ik kan toch niet m'n tenen raken, niet eens bijna :'). En daar ben ik serieus verbolgen over }:|. Gadver. Ik ga oefenen ^O^. Maar eerst lopen :W.
Succes *O*
pi_92709476
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:03 schreef Goodbye het volgende:
Oh help, ik had vernomen dat de " :) " smiley bij jou niet veel goeds betekende _O-
dat was iemand anders toch? die zei dat dat een negatief iets was? :o

maar 't was iig niet vervelend bedoeld :o ga heus niet 7 dagen in de week lopen nu, maar heb nu totaal nergens last van, 't is droog én ik ben thuis én ik heb zin en ik moet tussen 't studeren door gewoon even wat anders doen, dus die grote optelsom levert 'rondje hardlopen' op :)
Ja doei.
pi_92709486
oh, en ik kan wel met gestrekte benen m'n tenen raken :') :o
Ja doei.
pi_92709520
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

maar 't was iig niet vervelend bedoeld :o ga heus niet 7 dagen in de week lopen nu, maar heb nu totaal nergens last van, 't is droog én ik ben thuis én ik heb zin en ik moet tussen 't studeren door gewoon even wat anders doen, dus die grote optelsom levert 'rondje hardlopen' op :)
Ja, dat was iemand anders inderdaad :P Vatte het al niet zo op hoor!

Succes straks! Ik ga nu WIDM kijken O+
  zondag 13 februari 2011 @ 11:11:07 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92709608
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik kan wel met gestrekte benen m'n tenen raken :') :o
Zeker weten? Ik dacht het ook te kunnen, maar toen ik het even later anders probeerde, hing ik toch nog 15 cm boven de grond met m'n vingers :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92709616
Goedemorgen! En oneens met TT, al ga ik zo wel even naar de stad fietsen. Maar dat valt niet onder sporten.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_92709628
whehehe
ik kan níet rennen, nauwelijks lopen, maar mijn handen plat op de grond met rechte benen kan ik lekker wel!!! :6

Gister heerlijk uit eten geweest, gebakken kabeljauw en een wijntje erbij en s avonds nog een paar glaasjes wijn. Nu merk ik dat ik niets meer gewend ben, zo ouderwets brak op de zondagochtend dat het bijna jeugdsentiment is.

Lijstje voor vandaag:
O: Yoghurt en 3 bekers melk (kheb altijd zin in melk als mn maag een beetje van slag is)
T: appel
L: broodje kaashamgekookteitje
T: sinaasappel
D: soep, spinaziesalade, stokbrood met tapenade
T: monatoetje griesmeel met rode saus :)
pi_92709682
ik ga maar eens douchen...En bedenken wat ik aanmoet. Ik ben altijd net een 16 jarig meisje als we elkaar weer zien. Beetje zenuwachtig, vol spanning en onzeker over wat ik aan heb...
pi_92709715
ahwww :*
pi_92709751
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zeker weten? Ik dacht het ook te kunnen, maar toen ik het even later anders probeerde, hing ik toch nog 15 cm boven de grond met m'n vingers :P.
Had je de eerste keer ook je knieën op de grond of zo?

*wegduikt*
pi_92709811
Ik kan met gestrekte benen wel met m'n vingers m'n tenen aanraken, maar niet m'n handen plat op de grond leggen. En ik kan ook niet met m'n neus m'n knieën aanraken.

Dat ik stopte met yoga had ook een reden, zeg maar :').
  zondag 13 februari 2011 @ 11:21:23 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92709870
Brak :')

Ik zeg maar niks over lenigheid, want ik speel genetisch vals.

Buik van Razz gemist ;(.

Succes sporters!

Ik houd 't vandaag gezien gisteren bij een bakje kwark en muesli en avondeten. Heb me ook al heel lang niet gewogen, durf ik ook niet. Ben vadsig op het moment. Misschien dat ik het na een lijnperiode wel weer durf.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92709928
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

Ik houd 't vandaag gezien gisteren bij een bakje kwark en muesli en avondeten. Heb me ook al heel lang niet gewogen, durf ik ook niet. Ben vadsig op het moment. Misschien dat ik het na een lijnperiode wel weer durf.
Als je dan toch niets met kcal wil eten, prop er dan op zijn minst een shitload groenten in. }:| Al denk ik dat het met de vadsigheid en de hoeveelheid eten meevalt. Die brakheid kan ook komen doordat je niet genoeg eet.
  zondag 13 februari 2011 @ 11:24:11 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92709954
Razzt, ik wil je :9 -foto zien! PM? O-)

Ik ben zo niet-lenig als de pest, en als ik voorover buig worden mn knieën automatisch gebogen getrokken zeg maar :') Dán kom ik wel bij de grond :+ Maar als ik concentreer op mn benen recht houden kom ik er geloof ik niet. Korte spiertjes enzulks :P

Over tevree-niet-tevree: ik ben de laatste tijd iets te zen bijna :+ Er mag best wel iets af, en er zijn heus dagen dat ik me blobbig voel, maar ik sport en ik eet veggies enzo, dus eigenlijk ben ik redelijk blij. Momenteel :+ Deze instelling is niet zo fijn voor de dagen dat ik me wél de blob voel :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 13 februari 2011 @ 11:27:09 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92710038
quote:
Op zondag 13 februari 2011 11:23 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Als je dan toch niets met kcal wil eten, prop er dan op zijn minst een shitload groenten in. }:| Al denk ik dat het met de vadsigheid en de hoeveelheid eten meevalt. Die brakheid kan ook komen doordat je niet genoeg eet.
Er wordt voor ons gekookt, dus geen invloed op.

En denk dat het toch aan de vijf glazen rode wijn ligt :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92710072
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En denk dat het toch aan de vijf glazen rode wijn ligt :').
Je weet ook dat alcohol een stuk harder aankomt zonder goede bodem?

Maar wat ik probeer te zeggen: lieve XM, zorg gewoon een beetje goed voor jezelf :* En groenten hoef je niet per se bij het avondeten te nemen. Ik eet tegenwoordig heel vaak groenten bij de lunch.
pi_92710186
M'n handen kunnen plat op de grond, maar m'n neus kan niet tegen m'n knieën. Dat wordt m'n doel met yoga.

Maria, hoe is dat bij jouw yogaklas? Gaat ze (of hij) ook zingen enzo? :P

Dat van die flexibiliteit vroeg ik me af, omdat weinig flexibiliteit best bepalend is voor lage rugklachten. Lijkt me not nice.
pi_92710293
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat van die flexibiliteit vroeg ik me af, omdat weinig flexibiliteit best bepalend is voor lage rugklachten. Lijkt me not nice.
Op welke manier? Meer of minder kans? :P
pi_92710311
Goedemid...morgen nog :) Ik heb echt een portie knallende spierpijn zeg!
Gister mijn fitness schema wat aan geschroefd..

En ik heb nog niet in de spiegel durvenkijken vandaag vanwege mijn haar :(
  zondag 13 februari 2011 @ 11:38:53 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92710369
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
M'n handen kunnen plat op de grond, maar m'n neus kan niet tegen m'n knieën. Dat wordt m'n doel met yoga.

Maria, hoe is dat bij jouw yogaklas? Gaat ze (of hij) ook zingen enzo? :P

Ik ben maar een keer geweest, twee weken geleden :@ :+

Maar ze ging niet zingen! :P Aan het eind was er wel een stuk waarbij je met oogjes dicht op de grond ging liggen en dan had ze een verhaal van dat je op het strand lag en het zand lekker warm was enzo, dat was nog best aangenaam :P

En oei. Ik heb af en toe wel last van mn onderrug, spierpijn na het sporten ofzo. Maar ik vind eraan werken zo naar en niet leukig :@ :') Al was yoga wel okay.
pi_92710399
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:36 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Op welke manier? Meer of minder kans? :P
Meer kans als je nu al weinig flexibel bent. Het wordt alleen maar minder!
Al is handen op de grond geen hele goede parameter inderdaad, maar het leek me eigenlijk vrij vanzelfsprekend dat zoiets wel te doen moet zijn. Niet dus :@ In mijn studiegroepje indertijd konden we het allemaal wel :@
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 11:46:37 #32
70532 loveli
N
pi_92710608
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Meer kans als je nu al weinig flexibel bent. Het wordt alleen maar minder!
Al is handen op de grond geen hele goede parameter inderdaad, maar het leek me eigenlijk vrij vanzelfsprekend dat zoiets wel te doen moet zijn. Niet dus :@ In mijn studiegroepje indertijd konden we het allemaal wel :@
Is er een officiele norm? Dat zeg maar als je met gestrekte knieen de grond kunt raken dat dat ok is ofzo?
crap in = crap out
  zondag 13 februari 2011 @ 11:48:06 #33
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_92710649
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nou dan zal ik even de advocaat van de duivel spelen, want het kan dus wel kwaad..
Je conditie zal het probleem niet zijn, maar hardlopen is gewoon enorm belastend voor je pezen en gewrichten. Bij elke km die je loopt, kom je gemiddeld tussen de 250 en 500 keer neer op de grond, op elk been.
Ik heb slechts max 2x per week getraind
(oke, geen schema en gewoon aaneengesloten stukken..) en heb dus nu ook een beginnende blessure..
Als je perse iets anders wil doen, ga lekker fietsen of wandelen, maar je lichaam heeft de hersteltijd gewoon echt nodig. 3x per week is zat om mee te beginnen :Y
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_92710739
leuk genoeg voor de Duutser? ;) Beetje rare foto, want moest op m'n tenen staan om te voorkomen dat m'n nog bevlekte hoofd van de warme douche niet meekwam op de foto..
  zondag 13 februari 2011 @ 11:51:53 #35
277802 _Calimero_
pi_92710760
Staat je goed Jagar!
  zondag 13 februari 2011 @ 11:51:55 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92710762
Hijg, puf, terug en ik heb mijn pace met 1 seconde verbeterd :'). Nou ja, het is iig iets :P. Nu kan ik die pace wel als doel instellen op de Nike+-site, aangezien ik voorlopig alleen maar rondjes van 30 min ga doen. Had Runkeeper ook mee willen nemen, maar m'n foon was leeg ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_92710765
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:51 schreef Jagärtrut het volgende:
leuk genoeg voor de Duutser? ;) Beetje rare foto, want moest op m'n tenen staan om te voorkomen dat m'n nog bevlekte hoofd van de warme douche niet meekwam op de foto..
[ afbeelding ]
Ik vind het leuk. :) Goeie benen!

Is een panty niet koud? :@
  zondag 13 februari 2011 @ 11:52:24 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92710778
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even één extra knoopje los daarboven en het is helemaal af ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_92710789
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:51 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik vind het leuk. :) Goeie benen!

Is een panty niet koud? :@
Tis een vrij dikke panty, en ik heb er kniekousen over aan. Maar, ik heb een thermorok, en als ik lopend naar het station ga doe ik die aan, denk ik.
pi_92710828
Leuk Jagar!

quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Is er een officiele norm? Dat zeg maar als je met gestrekte knieen de grond kunt raken dat dat ok is ofzo?
Dat kan je niet in je eentje. Je zoekt de vijfde lendenwervel en meet 5 cm eronder en 10 erboven. Daarna buk je en meet je vanaf die punten weer op. Dat moet minstens 20 centimeter zijn. Bij mij is het ook 20 :P
pi_92710842
leuk Jagar! :)

zo, ontbijt zit er in *)

nu hup, aan de syntax!
Ja doei.
  zondag 13 februari 2011 @ 11:55:24 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92710880
Ik voel me trouwens niet zo lekker tijdens het lopen. Conditioneel gaat het prima, m'n lijf kan het ook goed hebben (geen pijntjes ofzo), maar toch voel ik me niet helemaal top. Miss dat ik de volgende keer eens met bril op ga lopen, want ik heb het idee dat het aan m'n ogen ligt.
Niet meer actief op Fok!
pi_92710893
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me trouwens niet zo lekker tijdens het lopen. Conditioneel gaat het prima, m'n lijf kan het ook goed hebben (geen pijntjes ofzo), maar toch voel ik me niet helemaal top. Miss dat ik de volgende keer eens met bril op ga lopen, want ik heb het idee dat het aan m'n ogen ligt.
Hmm ik loop juist niet met bril :P
pi_92710907
cute jagar :)
pi_92710934
die Duutser duikt er zo bovenop :9
Ja doei.
pi_92710981
Lopen zonder bril .. nee, dat doe ik maar niet. Lijkt me met -6,5 en -7 niet zo handig, straks bots ik tegen iemand op :P.

Jagar - staat leuk ^O^!
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 12:13:15 #47
70532 loveli
N
pi_92711459
Ben niet zo van de bloesjes en vestjes, maar hoop dat de duutser dat wel is ;)
crap in = crap out
  zondag 13 februari 2011 @ 12:18:00 #48
277802 _Calimero_
pi_92711621
ik heb nieuwe batterijen en een foto van 't jurkje gemaakt dat Ewelina ook heeft :7
Zien?
pi_92711660
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:18 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb nieuwe batterijen en een foto van 't jurkje gemaakt dat Ewelina ook heeft :7
Zien?
Uiteraard 8-)
pi_92711670
quote:
Zien?
:Y
  zondag 13 februari 2011 @ 12:20:04 #51
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92711684
quote:
Zien?
Ja! :Y
Your body. Your soul. Your rituals.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:20:33 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92711705
quote:
Zien?
Neuh.
Niet meer actief op Fok!
pi_92711706
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:13 schreef loveli het volgende:
Ben niet zo van de bloesjes en vestjes, maar hoop dat de duutser dat wel is ;)
hoe netter, hoe beter! :7
pi_92711715
quote:
Zien?
als het echt moet...
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 12:20:54 #55
70532 loveli
N
pi_92711716
quote:
6s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Neuh.
_O-
crap in = crap out
pi_92711723
ja!
  zondag 13 februari 2011 @ 12:21:33 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92711735
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hoe netter, hoe beter! :7
Rollenspel schoolhoofd - leerling? :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_92711755
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Rollenspel schoolhoofd - leerling? :9.
lol
pi_92711809
:W
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  zondag 13 februari 2011 @ 12:24:33 #60
277802 _Calimero_
pi_92711821
Ik ben niet aan het wachten totdat 100 mensen ja zeggen hoor :')
Maar uploaden kan ik niet zo snel :P working on it as we speak

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haal ze zo weer weg, en nevermind het serieuze hoofd, foto's maken in een spiegel blijft een lastige klus ;)

[ Bericht 32% gewijzigd door _Calimero_ op 13-02-2011 12:37:12 ]
pi_92711850
'misschien'
Ja doei.
pi_92711900
Leuk Cali, maar ik weet het truitje eronder niet zozeker! Of issie anders te sexy?
quote:
Op zondag 13 februari 2011 11:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik ben maar een keer geweest, twee weken geleden :@ :+

Maar ze ging niet zingen! :P Aan het eind was er wel een stuk waarbij je met oogjes dicht op de grond ging liggen en dan had ze een verhaal van dat je op het strand lag en het zand lekker warm was enzo, dat was nog best aangenaam :P

En oei. Ik heb af en toe wel last van mn onderrug, spierpijn na het sporten ofzo. Maar ik vind eraan werken zo naar en niet leukig :@ :') Al was yoga wel okay.
Hmm beviel het niet? :)
Het zingen vond ik wel raar, maar ik was zo relaxt aan het eind!
Ik ga er wel mee door, heb 12 lessen nu :)
pi_92711964
Staat je goed cali :)
pi_92711992
Leuk, Cali! En mooi haar heb je!
pi_92712006
leuk, Cali! En wat goed, je oplader uit het stopcontact!
  zondag 13 februari 2011 @ 12:30:59 #66
277802 _Calimero_
pi_92712038
Hahaha ja, dat was mijn voornemen vanaf dat ik hier woon. Voorheen zat hij weggestopt achter mijn bed en was ik te lui om die er steeds in en uit te doen, maar nu doe ik het wel braaf
pi_92712075
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:24 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ben niet aan het wachten totdat 100 mensen ja zeggen hoor :')
Maar uploaden kan ik niet zo snel :P working on it as we speak

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haal ze zo weer weg, en nevermind het serieuze hoofd, foto's maken in een spiegel blijft een lastige klus ;)
Staat je goed! O+

Grappig hoe iedereen 'm anders combineert. Ik draag er een olijfgroen vest bij en een onderjurk zodat je nog iets van m'n cleavage ziet.

Heb wel het idee dat ie bij jou iets beter zit. Hij zit bij mij wat losser inde taille.

[ Bericht 10% gewijzigd door Ewelina op 13-02-2011 12:37:57 ]
  zondag 13 februari 2011 @ 12:31:58 #68
277802 _Calimero_
pi_92712079
Thx, nu hopen dat The Nextman 't ook leuk vindt :7
Maarja, anders is ie blind/heeft hij een slechte smaak :+
  zondag 13 februari 2011 @ 12:32:21 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92712090
Jätje: leuk rokje + leuke benen!

Cali: staat je mooi! O+ En Calihaar idd O+

Puffel: het is denk ik vooral dat ik wéét dat het best goed voor me zou zijn, maar dat ik andere dingen leuker vind :P Het is gewoon in de sportschool verders. Maar ik pak liever een dans-en-hups-lesje :+
pi_92712101
Staat je super Cali ^O^
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  zondag 13 februari 2011 @ 12:33:16 #71
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92712121
Leuk Cali!
pi_92712131
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:32 schreef Swietje het volgende:
Staat je super Cali ^O^
Ja doei.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:33:30 #73
277802 _Calimero_
pi_92712133
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Staat je goed! O+

Grappig hoe iedereen 'm anders combineert. Ik draag er een olijfgroen vest bij en een onderjurk zodat je nog iets van m'n cleavage ziet.

Heb wel het idee dat ie bij jou iets beter zit. Hij zit bij mij wat losser inde taille.
Ik was er eigenlijk niet eens opgekomen, maar de verkoopster kwam met dit shirt aan en dat vond ik wel leuk.. Naar mijn werk kan ik toch geen cleavage hebben. Misschien als ik bijvoorbeeld de kroeg in ga, dat ik er ook gewoon een onderjurkje onder doe :Y
pi_92712141
Oh dat dansen en hupsen is juist niets voor mij. Ik ben motorisch gestoord :+
  zondag 13 februari 2011 @ 12:34:57 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92712184
Nais Cali!!
  zondag 13 februari 2011 @ 12:36:01 #76
277802 _Calimero_
pi_92712224
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh dat dansen en hupsen is juist niets voor mij. Ik ben gestoord :+
sorry kon het niet laten :+
pi_92712257
Jag en Cali, allebei mooi! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_92712272
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:36 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

sorry kon het niet laten :+
Dankje ;(
  zondag 13 februari 2011 @ 12:37:34 #79
277802 _Calimero_
pi_92712277
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Staat je goed! O+

Wil jij je quote aanpassen alsjeblieft?
pi_92712279
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:33 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik was er eigenlijk niet eens opgekomen, maar de verkoopster kwam met dit shirt aan en dat vond ik wel leuk.. Naar mijn werk kan ik toch geen cleavage hebben. Misschien als ik bijvoorbeeld de kroeg in ga, dat ik er ook gewoon een onderjurkje onder doe :Y
Oh, dat maakt bij mij niet uit. (en buiten dat, je ziet bij mij pas geen decollete als het een coltrui is :') ) Het moet niet te zijn, maar aangezien mijn leidinggevende grotere decolletes draagt dan ik ga ik er niet vanuit dat dat een probleem is.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:37:47 #81
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92712282
Waarom een onderjurk onder een jurkje? Omdat het anders te koud is? Ik doe soms wel een hemdje onder een jurkje tegen de kou.
pi_92712305
quote:
5s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:37 schreef Rituals het volgende:
Waarom een onderjurk onder een jurkje? Omdat het anders te koud is? Ik doe soms wel een hemdje onder een jurkje tegen de kou.
Omdat hij anders een enorm decollete toont. Er zit tussen de borst, op tepelhoogte zeg maar, nog een opening. Je moet er echt wat onder aan.

En het is met dit weer lekker warm.
pi_92712310
quote:
Ik moet altijd maillots/panties maat 48 aan wegens lange benen, dus die trek ik gewoon op tot onder m'n oksels, lekker warm. Dat met een hemdje eronder, gaat prima.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2011 12:39:07 ]
  zondag 13 februari 2011 @ 12:39:00 #84
277802 _Calimero_
pi_92712318
quote:
als je de foto nog hebt kunnen zien, dan zie je dat de lijn van het jurkje bést laag zit, dan zie je mijn bh heel erg zitten. Een onderjurkje is net als hemdje, alleen heb ik dan geen last van een opkruipend shirt onder mijn jurk :Y

Oh en als ik decollete heb, geef ik verkeerde boodschappen aan mijn patienten af, dat lijkt me niet zo handig :')
pi_92712334
Foto gemist ;(
pi_92712353
Ik kies in dat soort gevallen gewoon voor een andere bh :P Ik héb niet eens een onderjurkje.
pi_92712372
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:39 schreef MarMar het volgende:
Ik kies in dat soort gevallen gewoon voor een andere bh :P Ik héb niet eens een onderjurkje.
Zelfs eentje met halve cup zou je zien in dit jurkje. (Buiten dat heb ik niet zoveel keus in beha's.)
  zondag 13 februari 2011 @ 12:41:18 #88
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92712412
Ik snap het! Handig :P. Ik doe soms inderdaad ook een hemdje aan omdat het decolleté anders te veel aanwezig is.
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 12:42:55 #89
70532 loveli
N
pi_92712467
quote:
7s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:38 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik moet altijd maillots/panties maat 48 aan wegens lange benen, dus die trek ik gewoon op tot onder m'n oksels, lekker warm. Dat met een hemdje eronder, gaat prima.
Met een maillot tot onder je oksels hebje dat hemdje niet eens nodig :+
crap in = crap out
pi_92712498
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:40 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Zelfs eentje met halve cup zou je zien in dit jurkje. (Buiten dat heb ik niet zoveel keus in beha's.)
Mjah, cupsize maakt wel een verschil idd.
Dat is trouwens wel iets wat ik NIET tof vind van afvallen: tieten doen ook mee met kleiner worden!
pi_92712504
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:41 schreef Rituals het volgende:
Ik snap het! Handig :P. Ik doe soms inderdaad ook een hemdje aan omdat het decolleté anders te veel aanwezig is.
Dat doe ik ook. En als er kans is dat een jurkje op kan waaien buiten, doe ik zo'n lang hemd aan dat het over mijn kont heen komt. :P
pi_92712533
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dat is trouwens wel iets wat ik NIET tof vind van afvallen: tieten doen ook mee met kleiner worden!
Doe mij dat ook :') Ze worden pas kleiner als ik echt heel dun ben. Ergo: ik krijg dus steeds een grotere cupmaat.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:44:23 #93
277802 _Calimero_
pi_92712535
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dat doen die van mij volgens mij nauwelijks, zou ik helemaal niet erg vinden... maarja misschien moet ik eerst maar eens meer dan 3 kilo afvallen voordat ik erover oordeel :@ :P
  zondag 13 februari 2011 @ 12:45:33 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92712590
Bij mij ging het daar ook als eerste weg :(.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:45:51 #95
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92712595
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat doe ik ook. En als er kans is dat een jurkje op kan waaien buiten, doe ik zo'n lang hemd aan dat het over mijn kont heen komt. :P
:D Slim! :+
  zondag 13 februari 2011 @ 12:46:27 #96
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92712628
Ik snap niets van cupmaten. Mijn omvang is kleiner geworden (logisch), maar mijn cupmaat groter, terwijl mijn borsten kleiner zijn :?.
pi_92712632
Morning!

Cali leuk jurkje :Y en staat je goed!

Hier gaat het beter, vandaag 3 beschuitjes gehad en 1 sneetje krentenbrood. Maar mn buik doet nog steeds pijn en maakt nog veel lawaai. Nou ja :') morgen in de middag vliegen dus ik hoop dat ik dan helemaal beter ben!
  zondag 13 februari 2011 @ 12:46:38 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92712636
Wheeh, foto gemist! :'(.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 12:46:43 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92712640
Slim, zo'n onderjurkje! Ik moet idd altijd mn shirtje onder de jurk weer naar beneden trekken :')

Puffel: ach van motorisch gestoordheid zal je dan iig geen rugklachten krijgen denk ik? :+

En ik val ook niet af geloof ik dus geen idee wat mn tetten zouden doen dan :+
pi_92712653
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:46 schreef Rituals het volgende:
Ik snap niets van cupmaten. Mijn omvang is kleiner geworden (logisch), maar mijn cupmaat groter, terwijl mijn borsten kleiner zijn :?.
Dan is je omvang meer gekrompen dan je borsten. In verhouding zijn ze dus groter geworden.
pi_92712660
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:46 schreef Perruche het volgende:
Morning!

Cali leuk jurkje :Y en staat je goed!

Hier gaat het beter, vandaag 3 beschuitjes gehad en 1 sneetje krentenbrood. Maar mn buik doet nog steeds pijn en maakt nog veel lawaai. Nou ja :') morgen in de middag vliegen dus ik hoop dat ik dan helemaal beter ben!
waar ga je heen?
pi_92712662
quote:
Waarschijnlijk zijn de verhoudingen anders geworden... dat je omvang meer is agfenomen dan je cupmaat... :)
  zondag 13 februari 2011 @ 12:48:06 #103
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92712687
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:47 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dan is je omvang meer gekrompen dan je borsten. In verhouding zijn ze dus groter geworden.
Maar als ik naar mijn borsten kijk zijn ze wel kleiner dan voorheen. Kan dat kloppen?

Fijn dat je je wat beter voelt Perruche! Waar ga je naartoe?
pi_92712693
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:47 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

waar ga je heen?
SPOILER
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 12:48:21 #105
70532 loveli
N
pi_92712694
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:46 schreef Viking84 het volgende:
Wheeh, foto gemist! :'(.
Jij wou 'em toch niet zien.
crap in = crap out
  zondag 13 februari 2011 @ 12:48:24 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92712699
Ik moet ook altijd XXL-panties aan en zulke lange benen heb ik ook weer niet? :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 12:48:41 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92712709

Ideaal! En gunstige, corrigerende neveneffecten :Y.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:48:48 #108
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92712713
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Vlijmscherp, lovelikins!
  zondag 13 februari 2011 @ 12:49:12 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92712728
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Jawel, 'neuh' was een grapje (doelde ik meer op: waarom vráág je het eigenlijk, natuurlijk willen we die foto zien!)
Niet meer actief op Fok!
pi_92712735
Ik ben opgehouden met groeien in de lengte rond mijn dertiende, maar mijn borsten zijn echt tot mijn 21e ofzo gegroeid _O-

Maarrrr, ik zou het niet erg vinden als er een cupmaatje af zou gaan als ik wat gewicht kwijt zou raken. Omvang (70) vind ik verder wel prima.
pi_92712740
quote:
Zien?
Duh

Ik ga nog eens een schoolopdracht maken en dan weer een foto missen }:|.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:49:33 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92712748
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ [url=http://www.topvintage.nl/images/product/0002006/0014083_370x370.jpg]afbeelding ]
[/url]
Die heb jij helemaal niet nodig, muts!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 12:49:34 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92712749
quote:
[ [url=http://www.topvintage.nl/images/product/0002006/0014083_370x370.jpg]afbeelding ]
[/url]
Niet ideaal als je decolleté/BH-zichtbaarheid wilt beperken alleen :+ Verder kan mon buikski zo'n ding wel gebruiken onder sommige jurkjes ja oO<
  zondag 13 februari 2011 @ 12:49:40 #114
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92712756
quote:
[/url]
Maar niet handig voor Cali's en Ewelina's jurkje :P.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:50:34 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92712804
quote:
2s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die heb jij helemaal niet nodig, muts!
Echt wel :Y.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:50:42 #116
277802 _Calimero_
pi_92712810
Gone

[ Bericht 73% gewijzigd door _Calimero_ op 13-02-2011 12:55:43 ]
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 12:50:54 #117
70532 loveli
N
pi_92712823
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:49 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben opgehouden met groeien in de lengte rond mijn dertiende, maar mijn borsten zijn echt tot mijn 21e ofzo gegroeid _O-
Ik ben tot m'n 18de ofzo gegroeid, m'n borsten begonnen toen zo'n beetje pas.
crap in = crap out
pi_92712828
Ik ga wandelen hier in de omgeving, tot over een paar uurtjes! :W
pi_92712865
quote:
[/url]
en niet erg sexy!
pi_92712888
Mooi jurkje en staat je goed!!
  zondag 13 februari 2011 @ 12:52:49 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92712909
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:51 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga wandelen hier in de omgeving, tot over een paar uurtjes! :W
Veel plezier! *O*
  zondag 13 februari 2011 @ 12:53:00 #122
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92712923
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Niet ideaal als je decolleté/BH-zichtbaarheid wilt beperken alleen :+ Verder kan mon buikski zo'n ding wel gebruiken onder sommige jurkjes ja oO<
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 12:53:04 #123
70532 loveli
N
pi_92712927
Merel had een sgtringbodydinges, ondanks corrigerende eigenschappen was 'ie toch niet afkeurenswaardig.
crap in = crap out
  zondag 13 februari 2011 @ 12:53:43 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92712957
Mooi zeg! O+.

Ik ben eigenlijk anti-shirtjes onder een decolleté-jurkje, maar deze zou wel érg diep zijn :Y.

Dus ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 12:54:08 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92712975
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Echt wel :Y.
Echt niet! :P. Of had je elke keer dat ik je zag ook zo'n ding aan? }:|. Nou?
Niet meer actief op Fok!
pi_92712981
quote:
14s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nooo ;( De lelijkheid. Doe mij maar gewoon het 1e decollete.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:55:22 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92713027
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Echt niet! :P. Of had je elke keer dat ik je zag ook zo'n ding aan? }:|. Nou?
Toen had ik 'm nog niet geloof ik.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:55:29 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92713030
quote:
14s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lillik zeg, dat doet toch niemand serieus onder d'r shirt? :'). Dan nog liever een shirtje waarbij je iig nog een klein streepje decolleté ziet, maar minder dan op de eerste :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92713045
quote:
Bij grotere omvang valt de cup van dezelfde maat groter. cup B bij 85 geeft dus cup C bij 75 als de cupmaat hetzelfde blijft.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:55:48 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92713046
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Toen had ik 'm nog niet geloof ik.
Precies. En toen had je hem niet nodig en tenzij je 10 kg bent aangekomen sindsdien ook nu nog niet *).
Niet meer actief op Fok!
pi_92713049
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lillik zeg, dat doet toch niemand serieus onder d'r shirt? :'). Dan nog liever een shirtje waarbij je iig nog een klein streepje decolleté ziet, maar minder dan op de eerste :).
GMTA 8-).
pi_92713085
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:55 schreef MarMar het volgende:

[..]

Bij grotere omvang valt de cup van dezelfde maat groter. cup B bij 85 geeft dus cup C bij 75 als de cupmaat hetzelfde blijft.
Ik dacht dat het was 85B-80C-75D? Bij zelfde formaat cup.
pi_92713125
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

je hebt gelijk :)
  zondag 13 februari 2011 @ 12:58:35 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92713156

Lost het probleem ook op. Wel wat rigoureus.
pi_92713205
lillike tietlapjes :P dan nog liever een boerka idd :')
  zondag 13 februari 2011 @ 13:00:05 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92713223
Ik heb serieus nog nooit iemand met een burka gezien irl. Van de week dacht ik er eentje te zien en toen heb ik heel goed opgelet, maar toen ze zich omdraaide, bleek het gewoon een normale hoofddoek te zijn. Bummer :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92713235
middag :W

brakheid....
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zondag 13 februari 2011 @ 13:00:37 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92713245
Ik wel, al paar keer. Compleet met gezichtssluier en al.
pi_92713249
Ik zie regelmatig vrouwen in boerka, maar ik woon ook wel in een buurt waar veel moslims wonen.
  zondag 13 februari 2011 @ 13:00:59 #140
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92713258
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ah kijk! Volgens mij snap ik het. Ik had een half jaar geleden 80D = 75E = 70F (qua cup). Nu ben ik afgevallen en heb ik 70E, dus zijn mijn borsten inderdaad in verhouding kleiner. Zo?

Overigens lijken mijn borsten eerder cup C als je ze ziet (écht geen cup E) :'). Ook zoiets geks aan cupmaten.
  zondag 13 februari 2011 @ 13:01:36 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92713283
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wel, al paar keer. Compleet met gezichtssluier en al.
Met een burka is je gezicht toch per definitie bedekt? :P.

Ik woon in een deel van Den Haag waar eigenlijk geen buitenlanders en studenten wonen. Veel gezinnen en bejaarden :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 13:01:43 #142
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92713287
Ik heb hier een aantal keer vrouwen (denk ik :+) met een burka zien lopen.
pi_92713308
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:00 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ah kijk! Volgens mij snap ik het. Ik had een half jaar geleden 80D = 75E = 70F (qua cup). Nu ben ik afgevallen en heb ik 70E, dus zijn mijn borsten inderdaad in verhouding kleiner. Zo?

Overigens lijken mijn borsten eerder cup C als je ze ziet (écht geen cup E) :'). Ook zoiets geks aan cupmaten.
Ja klopt :). Als je nog omvang 80 had gehad, zouden ze idd het formaat van een C hebben. Dus die inschatting klopt wel :P. Ik vind dat de mijne ook eerder een D lijken :'). Omdat kleine omvang.
pi_92713355
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb serieus nog nooit iemand met een burka gezien irl. Van de week dacht ik er eentje te zien en toen heb ik heel goed opgelet, maar toen ze zich omdraaide, bleek het gewoon een normale hoofddoek te zijn. Bummer :').
ga's naar de Haagse Markt ^O^
Ja doei.
  zondag 13 februari 2011 @ 13:03:46 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92713379
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ga's naar de Haagse Markt ^O^
K ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 13:04:18 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92713399
Sightseeing :') En dan foto's maken natuurlijk! </flauw>
  zondag 13 februari 2011 @ 13:05:02 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92713432
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sightseeing :') En dan foto's maken natuurlijk! </flauw>
Nee, dat niet natuurlijk :'). En ik voel me wel een ontzettend provinciaal nu _O-.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 13:05:30 #148
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92713451
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:02 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja klopt :). Als je nog omvang 80 had gehad, zouden ze idd het formaat van een C hebben. Dus die inschatting klopt wel :P. Ik vind dat de mijne ook eerder een D lijken :'). Omdat kleine omvang.
Het klinkt zo enorm groot als je cupmaat E of F hebt ofzo, maar dat kan dus heel erg meevallen :+.
  zondag 13 februari 2011 @ 13:05:35 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92713456
Eitjes in de pan, dan even douchen en ik heb besloten dat ik even wat quality time voor mezelf mag vandaag om morgen weer te knallen met sollicitaties ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 13:07:41 #150
70532 loveli
N
pi_92713558
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:05 schreef Rituals het volgende:

[..]

Het klinkt zo enorm groot als je cupmaat E of F hebt ofzo, maar dat kan dus heel erg meevallen :+.
Tatjana heeft een C, zegt ze.
crap in = crap out
  zondag 13 februari 2011 @ 13:07:52 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92713566
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, dat niet natuurlijk :'). En ik voel me wel een ontzettend provinciaal nu _O-.
Wazzeglapje!

Al vind ik het wel altijd grappig dat toeristen in 'exotische landen' dat wel doen, foto's maken van mensen in aparte kledij in hun natuurlijke habitat :P
  zondag 13 februari 2011 @ 13:08:03 #152
277802 _Calimero_
pi_92713574
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:05 schreef Rituals het volgende:

[..]

ik heb 70 F door iemand van een speciale zaak aangemeten gekregen en kocht voorheen zelf altiujd 75 of 80D, omdat ik geen grotere cup wilde kopen want dat klinkt het inderdaad weer zo huge :')
  zondag 13 februari 2011 @ 13:09:05 #153
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92713616
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Tatjana heeft een C, zegt ze.
Het werkt dus ook andersom oO<.
pi_92713713
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:08 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ik heb 70 F door iemand van een speciale zaak aangemeten gekregen en kocht voorheen zelf altiujd 75 of 80D, omdat ik geen grotere cup wilde kopen want dat klinkt het inderdaad weer zo huge :')
Ja, maar een goede bh in de juiste maat doet wonderen voor je figuur en dat labeltje kun je er altijd uitknippen. En je hoeft niet per se de goede maat te zeggen als je het te groot vindt, want niemand raadt het toch goed. Hoewel ik overigens bij jou wel dacht dat je geen omvang van 75 hebt.
  zondag 13 februari 2011 @ 13:12:01 #155
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92713749
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:08 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Hehe, herkenbaar :+. Ik merk nu wel dat mijn huidige BH's veel beter zitten, dus ik trek me maar niets aan van de maat. Niet dat ik 70E erg vind, maar niemand zou ooit raden dat ik een cup E heb, het klopt gewoon niet in mijn hoofd :').
pi_92713773
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:11 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, maar een goede bh in de juiste maat doet wonderen voor je figuur en dat labeltje kun je er altijd uitknippen. En je hoeft niet per se de goede maat te zeggen als je het te groot vindt, want niemand raadt het toch goed. Hoewel ik overigens bij jou wel dacht dat je geen omvang van 75 hebt.
Niemand die mn maat gelooft inderdaad :+. Zou net zo goed kunnen zeggen dat ik 75D heb. Daar vind ik ze ook meer op lijken.
pi_92713788
Overigens raadt ook bij mij niemand mijn cupmaat goed. Ze gokken op D. Of E op zijn hoogst :+
  zondag 13 februari 2011 @ 13:14:39 #158
277802 _Calimero_
pi_92713856
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:11 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Tuurlijk, het ging er meer om voor mezelf dat ik het zo'n prettig idee vond nog in de 'reguliere hunkemoller maten' te passen ;) maar na een aantal jaar heb ik me daar nu maar over heen gezet en heb ik inderdaad liever een bh die gewoon mooier zit en dus ook oogt :Y

geen 75 gegokt? wat dan wel? 80? Ik had mezelf wel een 75 gegokt, op goede dagen, op dikke dagen een 80 :')
  zondag 13 februari 2011 @ 13:16:16 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92713910
Ik heb 70B :').
  zondag 13 februari 2011 @ 13:16:33 #160
277802 _Calimero_
pi_92713924
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:12 schreef Ewelina het volgende:
Overigens raadt ook bij mij niemand mijn cupmaat goed. Ze gokken op D. Of E op zijn hoogst :+
Whehehe ik laat doorgaans mensen uberhaupt niet raden. :P
pi_92713932
80A ftw :') ;(
Ja doei.
pi_92713940
Ik heb ook 70 omvang en een D cup, maar als ik het meet onder mijn borsten is het eerder 75 cm. :? Toch zitten BH's van 75C die ik ook wel in huis heb, minder goed. Rare dingen die BH's.
pi_92713946
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:14 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Tuurlijk, het ging er meer om voor mezelf dat ik het zo'n prettig idee vond nog in de 'reguliere hunkemoller maten' te passen ;) maar na een aantal jaar heb ik me daar nu maar over heen gezet en heb ik inderdaad liever een bh die gewoon mooier zit en dus ook oogt :Y

geen 75 gegokt? wat dan wel? 80? Ik had mezelf wel een 75 gegokt, op goede dagen, op dikke dagen een 80 :')
Nee, 75 is doorgaans gelijk aan maat 40 en dat heb jij niet. :+ Ik dacht aan 70 of 65.
  zondag 13 februari 2011 @ 13:17:19 #164
277802 _Calimero_
pi_92713947
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 70B :').
niks mis mee toch!
Ik zou het heerlijk gevonden hebben hoor, een mooie bescheiden cup.
Als ik mocht kiezen, koos ik denk ik 70C :+
pi_92713966
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook 70 omvang en een D cup, maar als ik het meet onder mijn borsten is het eerder 75 cm. :? Toch zitten BH's van 75C die ik ook wel in huis heb, minder goed. Rare dingen die BH's.
Daarom werkt meten ook niet. Je moet er zeker 5-10 cm aftrekken en die omvangsmaat moet je pakken. :+
pi_92713980
ahw :*

80C begint nu wat ruimer te zitten bij me en als ik mijn "meisjesfiguur" weer ga redden, wat er hard op begint te lijken inmiddels, kom ik waarschijnlijk gewoon weer in de 75B.
pi_92714004
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:16 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Whehehe ik laat doorgaans mensen uberhaupt niet raden. :P
Dit gaat om lingerieverkoopsters. :o Komt waarschijnlijk ook omdat 1. mijn borsten gewoon echt groot zijn en 2. Jassen/shirts etc bijna nooit echt strak om mijn taille zitten.
pi_92714026
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

niks mis mee toch!
Ik had cup C gevraagd aan de plastisch chirurg, maar dat bleek niet mogelijk.
pi_92714036
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee, 75 is doorgaans gelijk aan maat 40 en dat heb jij niet. :+ Ik dacht aan 70 of 65.
Ligt ook aan je lichaamsbouw. Vriendin van me is superslank, heeft maat 36 maar 75/80 voor bh's.
  zondag 13 februari 2011 @ 13:19:46 #170
277802 _Calimero_
pi_92714045
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Oh hangt dat samen ja? klinkt op zich best logisch, maar zo heb ik er nooit over nagedacht 8)7
Maar ja, ook dan, zoals ik laatst al zei, ik vind mezelf meer maat 40, soms 42 als het krap bij de boobs zit en dat klopt ook niet altijd ):O

mehh er is een treinstoring en nu kunnen we pas over 3 kwartier afspreken (als de trein dan wel rijdt) ipv nu }:|
  zondag 13 februari 2011 @ 13:20:18 #171
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92714061
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef conleche het volgende:
Helemaal mee eens! :P
pi_92714083
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:19 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ligt ook aan je lichaamsbouw. Vriendin van me is superslank, heeft maat 36 maar 75/80 voor bh's.
Ja, bij een zandloperfiguur of een peerfiguur heb je doorgaans een kleinere omvangsmaat nodig voor een bh dan je reguliere kledingmaat. En als je een figuur hebt als een V-vorm weer een wat grotere maat voor je bh dan je heupen. Dat weet ik ook wel. Maar Cali is ongeveer even groot, dus ik kon het bij haar wel redelijk inschatten.
  zondag 13 februari 2011 @ 13:22:20 #173
277802 _Calimero_
pi_92714136
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:18 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dit gaat om lingerieverkoopsters. :o
Oh _O-
Ik moest gelijk denken aan kerels in de kroeg die zich ermee gaan bemoeien :+
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 13:24:27 #174
70532 loveli
N
pi_92714186
Ik haat lingerieverkoopsters. Ongevraagd pashok binnenlopen, verkeerde maat aansmeren, blergh.
crap in = crap out
pi_92714223
ik koop al jaren dezelfde BH's, heb ik geen hulp bij nodig *) :P
Ja doei.
pi_92714226
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:24 schreef loveli het volgende:
Ik haat lingerieverkoopsters. Ongevraagd pashok binnenlopen, verkeerde maat aansmeren, blergh.
Ik haat bh's. Zodra ik de deur niet meer uithoef is het eerste wat ik doe m'n bh uittrekken!
  zondag 13 februari 2011 @ 13:25:51 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92714229
Ik heb geen idee wat mijn maat nu eigenlijk is :') omvang 80, volgens mij, cup F of G.
Niet meer actief op Fok!
pi_92714232
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:24 schreef loveli het volgende:
Sandra van SandrabrA heb ik weinig klachten over. En het vrouwtje op de Nieuwe Hoogstraat doet het ook goed, evenals de verkoopsters bij Paars in de Spuistraat.

Maar de rest.... wegwezen. Bij de bijenkorf proberen ze me standaard cup D aan te smeren met een omvang 3 maten groter dan dat ik eigenlijk heb. Ga weg ;(
  zondag 13 februari 2011 @ 13:26:49 #179
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92714275
Ik ga hier altijd naar Triumph en daar ben ik heel tevreden over. Zowel over de verkoopsters als over de BH's.
  zondag 13 februari 2011 @ 13:26:53 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92714277
Ik haat beha's niet. Zodra ik geen beha draag krijg ik meteen visioenen van hangtieten :').
Beha's ^O^. Alleen heb ik vooral veel suf spul, terwijl ik me zoveel sexier voel met mooie lingerie :9~. Maja, daar is geen geld voor op dit moment ;(. Meh.
Niet meer actief op Fok!
pi_92714292
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:22 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Oh _O-
Ik moest gelijk denken aan kerels in de kroeg die zich ermee gaan bemoeien :+
Hahahaha, nee, dat niet. Maar vriendinnen raden het ook niet.

Mijn ex wist overigens wel dat, als hij lingerie voor me wilde kopen, hij me gewoon mee moest nemen naar een speciaalzaak zodat alles goed gepast kon worden. 8-) Want het is duur en als het niet goed zit trek ik het toch niet aan.
pi_92714305
Wat ik wel stom vind is dat zelfs hetzelfde merk, zelfde model in een andere kleur blijkbaar niet dezelfde maat is. Die ik via internet gekocht heb valt een halve maat kleiner rond de cup. Past wel, puilt niet uit, maar zit nu wel érg vol :').
pi_92714339
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:27 schreef Chicolate het volgende:
Wat ik wel stom vind is dat zelfs hetzelfde merk, zelfde model in een andere kleur blijkbaar niet dezelfde maat is. Die ik via internet gekocht heb valt een halve maat kleiner rond de cup. Past wel, puilt niet uit, maar zit nu wel érg vol :').
Goede bh's worden deels met de hand gemaakt, dus het kan anders vallen. Maar jammer is het wel ja, anders kun je online veel goedkoper shoppen. Ik heb nog nooit een bh in de aanbieding gekocht. ;(
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 13:29:01 #184
70532 loveli
N
pi_92714355
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:27 schreef Chicolate het volgende:
Dat had ik met een spijkerbroek.

Iemand interesse in een g-star maat 28 doe als een maat 30 valt?
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 13:29:38 #185
70532 loveli
N
pi_92714384
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:28 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Goede bh's worden deels met de hand gemaakt, dus het kan anders vallen. Maar jammer is het wel ja, anders kun je online veel goedkoper shoppen. Ik heb nog nooit een bh in de aanbieding gekocht. ;(
Ik koop het gros online en de rest in de uitverkoop/outlet. Zal je een linkje sturen van de outlet ;)
crap in = crap out
pi_92714410
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik koop het gros online en de rest in de uitverkoop/outlet. Zal je een linkje sturen van de outlet ;)
Ja, doen. Hebben ze ook Freya?
pi_92714428
quote:

[..]

Graag. 8-)
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 13:33:10 #188
70532 loveli
N
pi_92714513
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:30 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja, doen. Hebben ze ook Freya?
Geloof het niet, maar met mijn maat zit ik aan de andere kant van het spectrum.
crap in = crap out
pi_92714537
70C tegenwoordig. Helaas.
pi_92714554
:@ ik zou 'n moord doen voor 70C, maar wil eerst een liposuctie voor mn verjaardag :')

[/kidding]
Ja doei.
  zondag 13 februari 2011 @ 13:34:47 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92714575
quote:

[..]

Ik ook, ik ook! :o.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 13:35:36 #192
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92714610
quote:

[..]

Oeh, mag ik ook een linkje?
pi_92714635
Ik voorzie een bh-outlet-meet :').
  zondag 13 februari 2011 @ 13:36:13 #194
277802 _Calimero_
pi_92714637
ik ook! ik ook! *springt op en neer*
  zondag 13 februari 2011 @ 13:36:40 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92714660
Ik kijk regelmatig op Bravissimo.com, daar hebben ze wel leuk spul (tegen betaalbare prijzen), maar wat ik wil is welke keer weer niet in mijn maat ;(.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 13:36:54 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92714669
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:36 schreef Chicolate het volgende:
:D _O-.

Als jullie maar wel van me afblijven dan :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_92714737
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:36 schreef Chicolate het volgende:
Nogal ja. :')
pi_92714754
oh, ik niet *)
Ja doei.
pi_92714759
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk regelmatig op Bravissimo.com, daar hebben ze wel leuk spul (tegen betaalbare prijzen), maar wat ik wil is welke keer weer niet in mijn maat ;(.
Ik ontvang altijd de folder. en ik heb er nog nooit besteld _O-
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 13:40:14 #200
70532 loveli
N
pi_92714792
Spam verstuurd.
crap in = crap out
pi_92714819
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:40 schreef loveli het volgende:
Spam verstuurd.
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik niet *)
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 13:41:52 #202
70532 loveli
N
pi_92714856
Ja Mo, dat is dus spam.
crap in = crap out
pi_92714876
}:|

ik ga maar verder met studeren :') :W
Ja doei.
  zondag 13 februari 2011 @ 13:45:36 #204
277802 _Calimero_
pi_92714991
ik ben er ook vandoor! *O*
  zondag 13 februari 2011 @ 13:46:10 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92715018
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:39 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik ontvang altijd de folder. en ik heb er nog nooit besteld _O-
Ik ook niet.

Bovendien weet je ook niet of het echt past. Daarvoor moet je echt ervaring hebben met merken en maten, aangezien je bij merk A weer een andere maat kunt hebben dan bij merk B. En dus moet je passen in de winkel en aan je laten friemelen. En ik vind het vervolgens lullig om te zeggen: "Ik denk er nog even over!" om de beha vervolgens via internet te bestellen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92715162
Zelfs binnen een merk kan je maat verschillen, of verschillende modellen kunnen minder mooi zitten, en om het dan vanuit het buitenland te laten komen... risico is te groot dat het niet past.
  zondag 13 februari 2011 @ 13:51:27 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92715202
Ik kan niet meer quoten }:|.

@ Ewelina: anderzijds zijn ze wel goedkoop. Ik zou me eens in hun retourbeleid moeten verdiepen en dat heb ik nog niet gedaan, want ze hebben de dingen die ik wil toch nooit in mijn maat :') (bijpassende slips uitverkocht enzo).
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 13:51:36 #208
70532 loveli
N
pi_92715210
crap in = crap out
  zondag 13 februari 2011 @ 13:52:38 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92715248
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:51 schreef loveli het volgende:
Tot maat L!
Wat?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 13:53:08 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92715260
Oh laat maar :'). L is wel gigantisch! :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_92715292
Ooh O+ Ik wil O+

Jammer genoeg zit juist dat model sinds m'n operatie minder goed.
  zondag 13 februari 2011 @ 13:54:55 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92715331
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:53 schreef Ewelina het volgende:
Ooh O+ Ik wil O+
[ afbeelding ]
Jammer genoeg zit juist dat model sinds m'n operatie minder goed.
Hoe kan dat? :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92715352
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe kan dat? :).
De vorm van mijn borsten is veranderd. :) Chirurg heeft eea smaller gemaakt en opgehesen _O-
  zondag 13 februari 2011 @ 13:57:35 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92715418
Ze hebben wel echt mooi spul!

Oh my, ik ga zo shoppen als ik weer een fatsoenlijke baan heb: spijkerbroeken, nieuwe schoenen / laarzen, lingerie (eerst ff bij de outlet van loveli kijken ;))
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 13:58:52 #215
70532 loveli
N
pi_92715472
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:57 schreef Viking84 het volgende:
.. de outlet van loveli ..
:')
crap in = crap out
  zondag 13 februari 2011 @ 13:59:17 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92715491
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:58 schreef loveli het volgende:

[..]

:')
:D.
Niet meer actief op Fok!
pi_92715616
Hebben ze 'Huit' bij die outlet? Ik heb begin 2009 daar 2 BH's van gekocht en die zitten echt prima, maar ze beginnen nu wat oud te worden, dus ik wil graag dezelfde nog eens. Zo ja, dan wil ik het linkje ook wel!
pi_92715628
Oh, en deze zit fantastisch. Wel wat minder spannend, als ik 'm in het zwart vind wil ik die ook wel. O+
  zondag 13 februari 2011 @ 14:04:07 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92715688
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:02 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en deze zit fantastisch.
[ afbeelding ]
Ook erg mooi idd :Y.

Ik houd wel van strikjes :').

Deze heb ik nu:

En het is de enige die ik heb, voor speciale gelegenheden :'). Ik wil er echt wat meer, want ik voel me echt :9~ als ik dat ding aan heb :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 14:11:34 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92715933
Die's best wel bloemig! Niet echt mijn ding, maar ik hou dan ook niet zo van strikjes en bloemetjes :P Zwart + beetje kant = prima!

Areuh ik moest niezen en ik had mn broodje ei vast en toen viel er een plakje ei op de grond :')
pi_92715984
Ik ga de Duutser van de trein ophalen! :W *O* *O*
pi_92716003
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ook erg mooi idd :Y.

Ik houd wel van strikjes :').

Deze heb ik nu:
[ afbeelding ]

En het is de enige die ik heb, voor speciale gelegenheden :'). Ik wil er echt wat meer, want ik voel me echt :9~ als ik dat ding aan heb :P.
Goede lingerie is een boost voor je zelfvertrouwen :Y

En strikjes... als het mooi ingepakt is, wil je het cadeautje uitpakken :P
pi_92716032
En deze. Mooie kleur O+

En geloof me, deze geeft je een fantastische cleavage 8-). Ook voor grote cups, met diep decolleté.
  zondag 13 februari 2011 @ 14:14:38 #224
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92716068
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Veel plezier! :9
pi_92716073
quote:
Yay! *O*. Veel plezier! O+.
pi_92716099
Oh ik wil ook wel bh spam!
Ik koop die dingen te weinig en ze zijn nu minstens 85 in de breedte vrees ik :')
  zondag 13 februari 2011 @ 14:16:58 #227
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92716167
quote:
Veel plezier! O+ *O*
pi_92716174
Ik vind een beetje cleavage altijd wel mooi, maar te veel eigenlijk niet zo. Dan ziet het er zo massief uit. Als het al onder je kin begint bedoel ik. :P
pi_92716282
Postte ik hier bijna onder mn kloon. Wat ik nu juist wilde voorkomen :').

quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:13 schreef Ewelina het volgende:
En deze. Mooie kleur O+
[ afbeelding ]

En geloof me, deze geeft je een fantastische cleavage 8-). Ook voor grote cups, met diep decolleté.
[ afbeelding ]
Die onderste lijkt op Freya Deco. Die heb ik in zwart en rood/roze :D. Dan ziet het er goed uit 8-).

quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook niet.

Bovendien weet je ook niet of het echt past. Daarvoor moet je echt ervaring hebben met merken en maten, aangezien je bij merk A weer een andere maat kunt hebben dan bij merk B. En dus moet je passen in de winkel en aan je laten friemelen. En ik vind het vervolgens lullig om te zeggen: "Ik denk er nog even over!" om de beha vervolgens via internet te bestellen :').
En zelfs dat kan misgaan, zoals bij mijn aankoop :'). Die opeens een halve maat kleiner bleek te zijn.
pi_92716283
allemaal niet zo mijn smaak to be honest :P
pi_92716309
Ik kocht jarenlang BH's 85B, toch besloten de boel maar eens op te laten meten, moest ik een 75D :o ik stond echt met m'n mond vol tanden. Nu draag ik altijd push-ups van de Hunkemöller, want die.. nouja, zorgen dat het allemaal wat mooier oogt ;)

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2011 14:21:04 ]
  zondag 13 februari 2011 @ 14:20:36 #232
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92716327
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:17 schreef conleche het volgende:
Ik vind een beetje cleavage altijd wel mooi, maar te veel eigenlijk niet zo. Dan ziet het er zo massief uit. Als het al onder je kin begint bedoel ik. :P
Ik moest meteen denken aan Stifler's moooom!

pi_92716357
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh die ken ik niet, maar dat bedoel ik ja!! :D
pi_92716370
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:17 schreef conleche het volgende:
Voor sommige truitjes is het handig, als ze net een iets dieper decolleté hebben. Maar een decolleté vanaf je kin... neuh.
  zondag 13 februari 2011 @ 14:22:00 #235
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92716391
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jaaa! :D Verschrikkelijk :X.
pi_92716404
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:19 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Die onderste lijkt op Freya Deco. Die heb ik in zwart en rood/roze :D. Dan ziet het er goed uit 8-).
Dat is 'm ook. Ik heb hem ook in roze. Zit zo mooi.
pi_92716447
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:22 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat is 'm ook. Ik heb hem ook in roze. Zit zo mooi.
Ik wil paars en grijs ook nog :P. Zit lekker en ziet er mooi uit ^^.
pi_92716541
En hèhè, man en schoonpaps zijn op weg naar een galerie-kunst-iets, kan ik lekker Glee kijken, yoghurt met druifjes eten :9 en even wat dingetjes doen voor school. Zonder gezellige glimlach :7 .
  zondag 13 februari 2011 @ 14:55:06 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92717586
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh die ken ik niet, maar dat bedoel ik ja!! :D
Zij ligt aan de basis van het begrip MILF (serieus :Y). Ik ben het er niet mee eens, maar ja :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 14:56:04 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92717626
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:13 schreef Ewelina het volgende:
En deze. Mooie kleur O+
[ afbeelding ]

Ja O+.

Oh, over beha's kan ik wel meepraten ja :').

Die tweede vind ik dan weer saai :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 14:56:24 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92717639
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:25 schreef Razztwizzle het volgende:
En hèhè, man en schoonpaps zijn op weg naar een galerie-kunst-iets, kan ik lekker Glee kijken, yoghurt met druifjes eten :9 en even wat dingetjes doen voor school. Zonder gezellige glimlach :7 .
Grimlach dus eigenlijk ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_92717684
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Grimlach dus eigenlijk ;).
Snikken en grimlachjes O+.
  zondag 13 februari 2011 @ 14:58:25 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92717723
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:57 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Snikken en grimlachjes O+.
O+.

quote:
Maar, Rika, wat kon zaalger voor mij zijn,
Dan, onder hels geratel en gestamp,
Met u verplet te worden door één trein?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 15:05:56 #244
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92718050
quote:
14s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O+.

[..]

Klinkt gezwellig!
  zondag 13 februari 2011 @ 15:07:12 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92718098
quote:
9s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Klinkt gezwellig!
Het summum van romantiek, nietwaar? :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 15:22:25 #246
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92718796
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het summum van romantiek, nietwaar? :P.
Maar dan wel bij kaarslicht!
pi_92718845
O+ York dingetjes kijken O+

*zwijmel*
Ja doei.
pi_92718908
Middag! O+
  zondag 13 februari 2011 @ 15:30:27 #249
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92719120
Lekker gewandeld?
pi_92719213
quote:
17s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:30 schreef Rituals het volgende:
Lekker gewandeld?
Ja, het was echt heerlijk buiten! O+

En nu heb ik lekker mijn joggingbroek en door oma gebreide sokken aangetrokken :P
  zondag 13 februari 2011 @ 15:35:33 #251
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92719332
Heerlijk zo'n dagje! Kan ik altijd zo van genieten O+.
  zondag 13 februari 2011 @ 15:36:01 #252
331 Merel
Be here now.
pi_92719350
Ik wil gaan hardlopen, maar ik krijg iTunes niet geïnstalleerd en m'n laptop herkent m'n iPhone niet dus ik kan ook niet via WinAmp liedjes overzetten, dus nou heb ik geen muziek bij het rennen en raak ik gedemotiveerd :(
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 13 februari 2011 @ 15:42:12 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92719652
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:36 schreef Merel het volgende:
Ik wil gaan hardlopen, maar ik krijg iTunes niet geïnstalleerd en m'n laptop herkent m'n iPhone niet dus ik kan ook niet via WinAmp liedjes overzetten, dus nou heb ik geen muziek bij het rennen en raak ik gedemotiveerd :(
Je hebt geen losse mp3-speler?

En ik herken het probleem: hardlopen zonder muziek is hier ook een no-go :'). Ik loop op heerlijke ontspannende muziek die geen invloed heeft op mijn tempo O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_92719726
oh, ik vind 't juist heerlijk om op een bepaald tempo te lopen met de muziek mee dus :)

ga zo maar 's omkeden :9
Ja doei.
  zondag 13 februari 2011 @ 15:44:25 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92719764
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik vind 't juist heerlijk om op een bepaald tempo te lopen met de muziek mee dus :)

ga zo maar 's omkeden :9
Nee ik wil een constant looptempo. Eerst zorgen dat ik 30 min goed kan volhouden. Volgende keer ga ik 5 km lopen, dat is ong 3 minuten meer als ik het goed heb uitgerekend.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 15:46:25 #256
70532 loveli
N
pi_92719864
Zelf zingen!
crap in = crap out
pi_92719923
O-oh-oh, jealousy!
*O* ik ga meteen in de hardloopmodus als ik dat rotlied hoor :')
  zondag 13 februari 2011 @ 15:48:05 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92719946
Ik loop op nrs als Amazing Grace en Ave Maria :@.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 15:49:54 #259
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92720023
Srsly?

Puffel: ja en iedere keer denk je, aaah hij is bijna klaar! *hijg* en dan gaat ie nog tig keer door met z'n %$#@*-jealousy _O-
pi_92720029
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
O-oh-oh, jealousy!
*O* ik ga meteen in de hardloopmodus als ik dat rotlied hoor :')
die is echt naar :')
Ja doei.
pi_92720036
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Srsly?

Puffel: ja en iedere keer denk je, aaah hij is bijna klaar! *hijg* en dan gaat ie nog tig keer door met z'n %$#@*-jealousy _O-
dat ja :r
Ja doei.
  zondag 13 februari 2011 @ 15:51:30 #262
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92720096
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik loop op nrs als Amazing Grace en Ave Maria :@.
haha! sorry ;)
ik loop ook juist op muziek waar ik sneller van ga lopen!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zondag 13 februari 2011 @ 15:54:24 #263
331 Merel
Be here now.
pi_92720231
Ik vind het heerlijk om te rennen op Basement Jaxx. Maar die willen dus niet op m'n iPhone komen :(
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_92720624
quote:
Op zondag 13 februari 2011 13:00 schreef Viking84 het volgende:
Er is zelfs nog een verschil tussen een niqaab/nikaab en een burqa
Worry is a misuse of imagination
  zondag 13 februari 2011 @ 16:06:23 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92720843
zo dat was weer weekenddienst.

Mijn meneer heeft vanmiddag 110 rondjes geschaatst...

Morgen ga ik ook hardlopen, met mijn nieuwe gps horloge, heb het nog niet eens uitgeprobeerd :(

Lijst:
450 gr magere kwark, grote appel, grote peer, sinaasaap, 200 gr, rauwe wortels, 200 ml hv melk, 200 ml champignonssoep, blokje choco, stroopkoek, 3 boterhammen ham, eigengemaakte pizza met een salade.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92720885
quote:
Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

niks mis mee toch!
Dat is best klein, dat heb ik :P!
Worry is a misuse of imagination
pi_92720899
Wat doe jij eigenlijk voor werk, uniek? Ik begrijp uit je posts dat het erg inspannend moet zijn!
  zondag 13 februari 2011 @ 16:09:11 #268
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92720976
daar ben ik ook wel benieuwd naar Uniek! ik weet wel welk bedrijf je werkt maar niet echt wat je doet?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zondag 13 februari 2011 @ 16:12:48 #269
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92721147
Ow, valt wel mee hoor.
Het is veel lopen en trappen omdat ik door het hele bedrijf moet zijn (behoorlijk oppervlakte)
Daarnaast nog vaak product meesjouwen (5 tot 20 kg)
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92722064
Oh, en in navolging van Cali heb ik mijn jurkje ook maar gefotografeerd. Alleen wel zonder vest nu. Kleuren zijn een beetje vertekend dankzij mijn telefoon.
SPOILER
  zondag 13 februari 2011 @ 16:38:14 #271
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92722576
Mooie jurk maar wanneer moet je zoiets aan? Als het 20 graden is of kan het ook anders?
Bah, heb zo geen verstand van kleding!

Ik tegen vriend: het is maar goed dat ik morgen vrij ben want die tijd ben ik wel nodig om al mijn valentijnskaarten te lezen.
Vriend: Hoezo? Waarom denk je dat? Van wie verwacht je dan wat?

Schat, het is een grapje!!
Nou is ie chagrijnig :')
pi_92722624
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooie jurk maar wanneer moet je zoiets aan? Als het 20 graden is of kan het ook anders?
Bah, heb zo geen verstand van kleding!

Kan nu ook al hoor, zoals Cali bv. doet, een shirtje eronder met lange mouwen. Ik doe er een vest (wel openvallend) over. Met maillot en laarzen prima, in het voorjaar met een panty en in de zomer met blote benen.
pi_92722709
zo, hardgelopen!

Zonder Mr.Mo gaat 't wel wat sneller :') zelfde les als gisteren gelopen en was echt merkbaar sneller (zo liep ik nog hard bij een bruggetje wat we over moeten steken, waar we daar gisteren pas kwamen na ook nog een stuk wandelen, 3 minuten later dus :') )

*O*
Ja doei.
pi_92722767
Er ligt een hele leuke Duutser te slapen in m'n bed. Hij was vanmorgen om half 5 opgestaan, en is dus kapot. Ik ben klaarwakker... 8)7
  zondag 13 februari 2011 @ 16:42:25 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92722793
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Er ligt een hele leuke Duutser te slapen in m'n bed. Hij was vanmorgen om half 5 opgestaan, en is dus kapot. Ik ben klaarwakker... 8)7
Daar gaat je bumsdag _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_92722871
quote:
12s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Daar gaat je bumsdag _O-.
Een hele dag is ook wel heeeel lang...
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 16:46:03 #277
70532 loveli
N
pi_92722980
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:43 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Een hele dag is ook wel heeeel lang...
Meestal eindigt het met snurken, beetje de omgekeerde wereld bij jou.
crap in = crap out
pi_92723301
:W *kruimeltjes van Jodekoek wegveegt :@
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 13 februari 2011 @ 16:52:30 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92723342
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:46 schreef loveli het volgende:

[..]

_O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_92723469
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Dan is hij straks harstikke fit :9
  zondag 13 februari 2011 @ 17:13:59 #281
331 Merel
Be here now.
pi_92724352
Ik weet echt meer over het seksleven van sommigen hier dan van m'n vriendinnen IRL :+
pi_92724518
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:13 schreef Merel het volgende:
Ik weet echt meer over het seksleven van sommigen hier dan van m'n vriendinnen IRL :+
Of over de love-perikelen.

Bij mij en de meeste van mijn vrienden IRL zijn die overigens boring. :') (lees: er gebeurt niks.)
pi_92724988
Ik heb net gesalsa-aerobict en dat vind ik eigenlijk best leuk. Behalve toen de leraar even zo tegen me aan ging dansen. Dan ben ik wel een sufkut die dat maar eng vindt en hoopt dat hij snel weer ophoepelt naar voren. :')
  zondag 13 februari 2011 @ 17:27:55 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92725045
Lijstje:

O: yoghurt met brambozen
S: half uur hardlopen
T: klein bakje ijs
L: twee boterhammen met twee gekookte eitjes (en ze gingen niet stuk, yay! *O*)
T: twee blikjes regular coke
T: twee boterhammen met pindakaas
T: twee volkorencrackers met superfruit
T: pakje sultanakoekjes
D: bami met groentepakket en satésaus
T: twee sinaasappelen
Niet meer actief op Fok!
pi_92725188
Vik je yoghurt, ijs, sultana en bami vallen wel een beetje uit de toon zo he :+.
  zondag 13 februari 2011 @ 17:33:59 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92725277
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:31 schreef Chicolate het volgende:
Vik je yoghurt, ijs, sultana en bami vallen wel een beetje uit de toon zo he :+.
Wat bedoel je? :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_92725306
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat bedoel je? :o.
Jouw lijstje heeft als thema 'twee' :P
pi_92725350
en hardlopen, want ze had dan 2 kwartier hardlopen moeten zetten :+
Ja doei.
pi_92725371
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
en hardlopen, want ze had dan 2 kwartier hardlopen moeten zetten :+
Die valt sowieso al buiten de boot, want het is niet eetbaar.
  zondag 13 februari 2011 @ 17:39:21 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92725483
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:34 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Jouw lijstje heeft als thema 'twee' :P
Oh ik zie het ja :+.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 17:40:16 #291
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92725522
Oven aan, pizzadeeg klaar, saus klaar, ingredienten klaar (heb een tomaat, veel champs, knoflook, loempiasaus, uitje en een ei gebakken) dat gaat er ook op :9
pi_92725620
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
zo, hardgelopen!

Zonder Mr.Mo gaat 't wel wat sneller :') zelfde les als gisteren gelopen en was echt merkbaar sneller (zo liep ik nog hard bij een bruggetje wat we over moeten steken, waar we daar gisteren pas kwamen na ook nog een stuk wandelen, 3 minuten later dus :') )

*O*
Ik vind die :') 's niet echt aardig overkomen! Maar misschien ligt dat aan het op verschillende manieren interpreteren van smileys? :@

Anyway, fijn dat het lopen lekker ging!

Mijn sportschool, die altijd open is op zondagmiddag, was vandaag gesloten :') Maar wel gewandeld dus, dus ik ben happy :9
pi_92725637
Zelfgemaakte pizza :9 lekker Uniek!
Hier is de Mr druk aan het kokkerelen O+ ik zit te werken.
pi_92725658
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Oven aan, pizzadeeg klaar, saus klaar, ingredienten klaar (heb een tomaat, veel champs, knoflook, loempiasaus, uitje en een ei gebakken) dat gaat er ook op :9
Lekker :9

Alleen lijkt gebakken ei me niet echt lekker op pizza?
pi_92725674
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:26 schreef conleche het volgende:
Ik heb net gesalsa-aerobict en dat vind ik eigenlijk best leuk. Behalve toen de leraar even zo tegen me aan ging dansen. Dan ben ik wel een sufkut die dat maar eng vindt en hoopt dat hij snel weer ophoepelt naar voren. :')
Hahaha, hoe dicht tegen je aan? _O-
pi_92725899
gebakken ei op pizza? haha! ben benieuwd!

mijn lijstje :P

O:2 beschuiten met kaas, plak krentembrood
L: grapefruit, plak krentenbrood
T: banaan
D: afhankelijk van mn buik :P
pi_92725945
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hahaha, hoe dicht tegen je aan? _O-
Té! Salsa is een beetje dat gedoe met je heupen en dan door je knieën zakken. Dus moet ik the picture verder painten? Ik wilde me natuurlijk ook niet laten kennen, maar ik vind dat soort situaties awkward :%
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 17:51:59 #298
70532 loveli
N
pi_92725987
quote:
18s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Té! Salsa is een beetje dat gedoe met je heupen en dan door je knieën zakken. Dus moet ik the picture verder painten? Ik wilde me natuurlijk ook niet laten kennen, maar ik vind dat soort situaties awkward :%
Wegduwen mag van mij in dat soort situaties.
crap in = crap out
pi_92725999
Wat wel echt lekker is om op het laatst nog een eigeeltje op je pizza te doen, net voor je hem uit de oven haalt, zodat het geel nog zacht is. Vooral lekker met ham/champs/ui-achtige pizza's!
pi_92726013
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik vind die :') 's niet echt aardig overkomen! Maar misschien ligt dat aan het op verschillende manieren interpreteren van smileys? :@

dat zal 't wezen.. :Y
Ja doei.
pi_92726023
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Wegduwen mag van mij in dat soort situaties.
Het was een twijfelgeval. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')