ja, een klein rondje, tussen het studeren doorquote:Op zondag 13 februari 2011 10:57 schreef Goodbye het volgende:
Mo, ga je nu vandaag weer hardlopen terwijl je gisteren al bent geweest?
Hersteltijd? Maar als het een klein rondje is zal het wel meevallenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, een klein rondje, tussen het studeren doorheb er zin in, dus waarom niet zou ik zo zeggen
Lijstje:
O/L: omelet met groenten, kaas en wat 'light salami'
T: avocado uitlepelen met wat cottage cheese
S: hardlopen
D: restjes chinees van vrijdag
jaquote:Op zondag 13 februari 2011 11:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hersteltijd? Maar als het een klein rondje is zal het wel meevallen
Succesquote:Op zondag 13 februari 2011 11:03 schreef Viking84 het volgende:
En ik kan toch niet m'n tenen raken, niet eens bijna. En daar ben ik serieus verbolgen over
. Gadver. Ik ga oefenen
. Maar eerst lopen
.
dat was iemand anders toch? die zei dat dat een negatief iets was?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:03 schreef Goodbye het volgende:
Oh help, ik had vernomen dat de "" smiley bij jou niet veel goeds betekende
Ja, dat was iemand anders inderdaadquote:Op zondag 13 februari 2011 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat was iemand anders toch? die zei dat dat een negatief iets was?![]()
maar 't was iig niet vervelend bedoeldga heus niet 7 dagen in de week lopen nu, maar heb nu totaal nergens last van, 't is droog én ik ben thuis én ik heb zin en ik moet tussen 't studeren door gewoon even wat anders doen, dus die grote optelsom levert 'rondje hardlopen' op
Zeker weten? Ik dacht het ook te kunnen, maar toen ik het even later anders probeerde, hing ik toch nog 15 cm boven de grond met m'n vingersquote:Op zondag 13 februari 2011 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik kan wel met gestrekte benen m'n tenen raken![]()
Had je de eerste keer ook je knieën op de grond of zo?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik dacht het ook te kunnen, maar toen ik het even later anders probeerde, hing ik toch nog 15 cm boven de grond met m'n vingers.
Als je dan toch niets met kcal wil eten, prop er dan op zijn minst een shitload groenten in.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik houd 't vandaag gezien gisteren bij een bakje kwark en muesli en avondeten. Heb me ook al heel lang niet gewogen, durf ik ook niet. Ben vadsig op het moment. Misschien dat ik het na een lijnperiode wel weer durf.
Er wordt voor ons gekookt, dus geen invloed op.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als je dan toch niets met kcal wil eten, prop er dan op zijn minst een shitload groenten in.Al denk ik dat het met de vadsigheid en de hoeveelheid eten meevalt. Die brakheid kan ook komen doordat je niet genoeg eet.
Je weet ook dat alcohol een stuk harder aankomt zonder goede bodem?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En denk dat het toch aan de vijf glazen rode wijn ligt.
Op welke manier? Meer of minder kans?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat van die flexibiliteit vroeg ik me af, omdat weinig flexibiliteit best bepalend is voor lage rugklachten. Lijkt me not nice.
Ik ben maar een keer geweest, twee weken geledenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
M'n handen kunnen plat op de grond, maar m'n neus kan niet tegen m'n knieën. Dat wordt m'n doel met yoga.
Maria, hoe is dat bij jouw yogaklas? Gaat ze (of hij) ook zingen enzo?
Dat van die flexibiliteit vroeg ik me af, omdat weinig flexibiliteit best bepalend is voor lage rugklachten. Lijkt me not nice.
Meer kans als je nu al weinig flexibel bent. Het wordt alleen maar minder!quote:Op zondag 13 februari 2011 11:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Op welke manier? Meer of minder kans?
Is er een officiele norm? Dat zeg maar als je met gestrekte knieen de grond kunt raken dat dat ok is ofzo?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Meer kans als je nu al weinig flexibel bent. Het wordt alleen maar minder!
Al is handen op de grond geen hele goede parameter inderdaad, maar het leek me eigenlijk vrij vanzelfsprekend dat zoiets wel te doen moet zijn. Niet dusIn mijn studiegroepje indertijd konden we het allemaal wel
nou dan zal ik even de advocaat van de duivel spelen, want het kan dus wel kwaad..quote:Op zondag 13 februari 2011 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat was iemand anders toch? die zei dat dat een negatief iets was?![]()
maar 't was iig niet vervelend bedoeldga heus niet 7 dagen in de week lopen nu, maar heb nu totaal nergens last van, 't is droog én ik ben thuis én ik heb zin en ik moet tussen 't studeren door gewoon even wat anders doen, dus die grote optelsom levert 'rondje hardlopen' op
Ik vind het leuk.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:51 schreef Jagärtrut het volgende:
leuk genoeg voor de Duutser?Beetje rare foto, want moest op m'n tenen staan om te voorkomen dat m'n nog bevlekte hoofd van de warme douche niet meekwam op de foto..
[ afbeelding ]
Nog even één extra knoopje los daarboven en het is helemaal afquote:Op zondag 13 februari 2011 11:51 schreef Jagärtrut het volgende:
leuk genoeg voor de Duutser?Beetje rare foto, want moest op m'n tenen staan om te voorkomen dat m'n nog bevlekte hoofd van de warme douche niet meekwam op de foto..
[ afbeelding ]
Tis een vrij dikke panty, en ik heb er kniekousen over aan. Maar, ik heb een thermorok, en als ik lopend naar het station ga doe ik die aan, denk ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind het leuk.Goeie benen!
Is een panty niet koud?
Dat kan je niet in je eentje. Je zoekt de vijfde lendenwervel en meet 5 cm eronder en 10 erboven. Daarna buk je en meet je vanaf die punten weer op. Dat moet minstens 20 centimeter zijn. Bij mij is het ook 20quote:Op zondag 13 februari 2011 11:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Is er een officiele norm? Dat zeg maar als je met gestrekte knieen de grond kunt raken dat dat ok is ofzo?
Hmm ik loop juist niet met brilquote:Op zondag 13 februari 2011 11:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me trouwens niet zo lekker tijdens het lopen. Conditioneel gaat het prima, m'n lijf kan het ook goed hebben (geen pijntjes ofzo), maar toch voel ik me niet helemaal top. Miss dat ik de volgende keer eens met bril op ga lopen, want ik heb het idee dat het aan m'n ogen ligt.
Uiteraardquote:Op zondag 13 februari 2011 12:18 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb nieuwe batterijen en een foto van 't jurkje gemaakt dat Ewelina ook heeft![]()
Zien?
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:18 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb nieuwe batterijen en een foto van 't jurkje gemaakt dat Ewelina ook heeft![]()
Zien?
Ja!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:18 schreef _Calimero_ het volgende:
Zien?
Neuh.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:18 schreef _Calimero_ het volgende:
Zien?
hoe netter, hoe beter!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:13 schreef loveli het volgende:
Ben niet zo van de bloesjes en vestjes, maar hoop dat de duutser dat wel is
als het echt moet...quote:Op zondag 13 februari 2011 12:18 schreef _Calimero_ het volgende:
Zien?
lolquote:Op zondag 13 februari 2011 12:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rollenspel schoolhoofd - leerling?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal ze zo weer weg, en nevermind het serieuze hoofd, foto's maken in een spiegel blijft een lastige klus
[ Bericht 32% gewijzigd door _Calimero_ op 13-02-2011 12:37:12 ]I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Hmm beviel het niet?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben maar een keer geweest, twee weken geleden![]()
![]()
Maar ze ging niet zingen!Aan het eind was er wel een stuk waarbij je met oogjes dicht op de grond ging liggen en dan had ze een verhaal van dat je op het strand lag en het zand lekker warm was enzo, dat was nog best aangenaam
En oei. Ik heb af en toe wel last van mn onderrug, spierpijn na het sporten ofzo. Maar ik vind eraan werken zo naar en niet leukig![]()
Al was yoga wel okay.
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:24 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ben niet aan het wachten totdat 100 mensen ja zeggen hoor![]()
Maar uploaden kan ik niet zo snelworking on it as we speak
Staat je goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal ze zo weer weg, en nevermind het serieuze hoofd, foto's maken in een spiegel blijft een lastige klus
Grappig hoe iedereen 'm anders combineert. Ik draag er een olijfgroen vest bij en een onderjurk zodat je nog iets van m'n cleavage ziet.
Heb wel het idee dat ie bij jou iets beter zit. Hij zit bij mij wat losser inde taille.
[ Bericht 10% gewijzigd door Ewelina op 13-02-2011 12:37:57 ][b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik was er eigenlijk niet eens opgekomen, maar de verkoopster kwam met dit shirt aan en dat vond ik wel leuk.. Naar mijn werk kan ik toch geen cleavage hebben. Misschien als ik bijvoorbeeld de kroeg in ga, dat ik er ook gewoon een onderjurkje onder doequote:Op zondag 13 februari 2011 12:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Staat je goed!
Grappig hoe iedereen 'm anders combineert. Ik draag er een olijfgroen vest bij en een onderjurk zodat je nog iets van m'n cleavage ziet.
Heb wel het idee dat ie bij jou iets beter zit. Hij zit bij mij wat losser inde taille.
sorry kon het niet latenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh dat dansen en hupsen is juist niets voor mij. Ik ben gestoord
Wil jij je quote aanpassen alsjeblieft?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Staat je goed!
Oh, dat maakt bij mij niet uit. (en buiten dat, je ziet bij mij pas geen decollete als het een coltrui isquote:Op zondag 13 februari 2011 12:33 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik was er eigenlijk niet eens opgekomen, maar de verkoopster kwam met dit shirt aan en dat vond ik wel leuk.. Naar mijn werk kan ik toch geen cleavage hebben. Misschien als ik bijvoorbeeld de kroeg in ga, dat ik er ook gewoon een onderjurkje onder doe
Omdat hij anders een enorm decollete toont. Er zit tussen de borst, op tepelhoogte zeg maar, nog een opening. Je moet er echt wat onder aan.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:37 schreef Rituals het volgende:
Waarom een onderjurk onder een jurkje? Omdat het anders te koud is? Ik doe soms wel een hemdje onder een jurkje tegen de kou.
Ik moet altijd maillots/panties maat 48 aan wegens lange benen, dus die trek ik gewoon op tot onder m'n oksels, lekker warm. Dat met een hemdje eronder, gaat prima.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:37 schreef Rituals het volgende:
Waarom een onderjurk onder een jurkje? Omdat het anders te koud is? Ik doe soms wel een hemdje onder een jurkje tegen de kou.
als je de foto nog hebt kunnen zien, dan zie je dat de lijn van het jurkje bést laag zit, dan zie je mijn bh heel erg zitten. Een onderjurkje is net als hemdje, alleen heb ik dan geen last van een opkruipend shirt onder mijn jurkquote:Op zondag 13 februari 2011 12:37 schreef Rituals het volgende:
Zelfs eentje met halve cup zou je zien in dit jurkje. (Buiten dat heb ik niet zoveel keus in beha's.)quote:Op zondag 13 februari 2011 12:39 schreef MarMar het volgende:
Ik kies in dat soort gevallen gewoon voor een andere bhIk héb niet eens een onderjurkje.
Met een maillot tot onder je oksels hebje dat hemdje niet eens nodigquote:Op zondag 13 februari 2011 12:38 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik moet altijd maillots/panties maat 48 aan wegens lange benen, dus die trek ik gewoon op tot onder m'n oksels, lekker warm. Dat met een hemdje eronder, gaat prima.
Mjah, cupsize maakt wel een verschil idd.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zelfs eentje met halve cup zou je zien in dit jurkje. (Buiten dat heb ik niet zoveel keus in beha's.)
Dat doe ik ook. En als er kans is dat een jurkje op kan waaien buiten, doe ik zo'n lang hemd aan dat het over mijn kont heen komt.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:41 schreef Rituals het volgende:
Ik snap het! Handig. Ik doe soms inderdaad ook een hemdje aan omdat het decolleté anders te veel aanwezig is.
Doe mij dat ookquote:Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mjah, cupsize maakt wel een verschil idd.
Dat is trouwens wel iets wat ik NIET tof vind van afvallen: tieten doen ook mee met kleiner worden!
Dat doen die van mij volgens mij nauwelijks, zou ik helemaal niet erg vinden... maarja misschien moet ik eerst maar eens meer dan 3 kilo afvallen voordat ik erover oordeelquote:Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mjah, cupsize maakt wel een verschil idd.
Dat is trouwens wel iets wat ik NIET tof vind van afvallen: tieten doen ook mee met kleiner worden!
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. En als er kans is dat een jurkje op kan waaien buiten, doe ik zo'n lang hemd aan dat het over mijn kont heen komt.
Dan is je omvang meer gekrompen dan je borsten. In verhouding zijn ze dus groter geworden.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:46 schreef Rituals het volgende:
Ik snap niets van cupmaten. Mijn omvang is kleiner geworden (logisch), maar mijn cupmaat groter, terwijl mijn borsten kleiner zijn.
waar ga je heen?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:46 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Cali leuk jurkjeen staat je goed!
Hier gaat het beter, vandaag 3 beschuitjes gehad en 1 sneetje krentenbrood. Maar mn buik doet nog steeds pijn en maakt nog veel lawaai. Nou jamorgen in de middag vliegen dus ik hoop dat ik dan helemaal beter ben!
Waarschijnlijk zijn de verhoudingen anders geworden... dat je omvang meer is agfenomen dan je cupmaat...quote:Op zondag 13 februari 2011 12:46 schreef Rituals het volgende:
Ik snap niets van cupmaten. Mijn omvang is kleiner geworden (logisch), maar mijn cupmaat groter, terwijl mijn borsten kleiner zijn.
Maar als ik naar mijn borsten kijk zijn ze wel kleiner dan voorheen. Kan dat kloppen?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan is je omvang meer gekrompen dan je borsten. In verhouding zijn ze dus groter geworden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, 'neuh' was een grapje (doelde ik meer op: waarom vráág je het eigenlijk, natuurlijk willen we die foto zien!)quote:
Duhquote:Op zondag 13 februari 2011 12:18 schreef _Calimero_ het volgende:
Zien?
Die heb jij helemaal niet nodig, muts!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ [url=http://www.topvintage.nl/images/product/0002006/0014083_370x370.jpg]afbeelding ]
[/url]
Ideaal! En gunstige, corrigerende neveneffecten.
Niet ideaal als je decolleté/BH-zichtbaarheid wilt beperken alleenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ [url=http://www.topvintage.nl/images/product/0002006/0014083_370x370.jpg]afbeelding ]
[/url]
Maar niet handig voor Cali's en Ewelina's jurkjequote:Op zondag 13 februari 2011 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[/url]
Echt welquote:Op zondag 13 februari 2011 12:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die heb jij helemaal niet nodig, muts!
Ik ben tot m'n 18de ofzo gegroeid, m'n borsten begonnen toen zo'n beetje pas.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:49 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben opgehouden met groeien in de lengte rond mijn dertiende, maar mijn borsten zijn echt tot mijn 21e ofzo gegroeid![]()
en niet erg sexy!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[/url]
Veel plezier!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:51 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga wandelen hier in de omgeving, tot over een paar uurtjes!
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Niet ideaal als je decolleté/BH-zichtbaarheid wilt beperken alleenVerder kan mon buikski zo'n ding wel gebruiken onder sommige jurkjes ja
Echt niet!quote:
Noooquote:
Toen had ik 'm nog niet geloof ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt niet!. Of had je elke keer dat ik je zag ook zo'n ding aan?
. Nou?
Lillik zeg, dat doet toch niemand serieus onder d'r shirt?quote:
Bij grotere omvang valt de cup van dezelfde maat groter. cup B bij 85 geeft dus cup C bij 75 als de cupmaat hetzelfde blijft.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:46 schreef Rituals het volgende:
Precies. En toen had je hem niet nodig en tenzij je 10 kg bent aangekomen sindsdien ook nu nog nietquote:Op zondag 13 februari 2011 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Toen had ik 'm nog niet geloof ik.
GMTAquote:Op zondag 13 februari 2011 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lillik zeg, dat doet toch niemand serieus onder d'r shirt?. Dan nog liever een shirtje waarbij je iig nog een klein streepje decolleté ziet, maar minder dan op de eerste
.
Ik dacht dat het was 85B-80C-75D? Bij zelfde formaat cup.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
Bij grotere omvang valt de cup van dezelfde maat groter. cup B bij 85 geeft dus cup C bij 75 als de cupmaat hetzelfde blijft.
je hebt gelijkquote:Op zondag 13 februari 2011 12:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was 85B-80C-75D? Bij zelfde formaat cup.
Ah kijk! Volgens mij snap ik het. Ik had een half jaar geleden 80D = 75E = 70F (qua cup). Nu ben ik afgevallen en heb ik 70E, dus zijn mijn borsten inderdaad in verhouding kleiner. Zo?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was 85B-80C-75D? Bij zelfde formaat cup.
Met een burka is je gezicht toch per definitie bedekt?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wel, al paar keer. Compleet met gezichtssluier en al.
Ja kloptquote:Op zondag 13 februari 2011 13:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ah kijk! Volgens mij snap ik het. Ik had een half jaar geleden 80D = 75E = 70F (qua cup). Nu ben ik afgevallen en heb ik 70E, dus zijn mijn borsten inderdaad in verhouding kleiner. Zo?
Overigens lijken mijn borsten eerder cup C als je ze ziet (écht geen cup E). Ook zoiets geks aan cupmaten.
ga's naar de Haagse Marktquote:Op zondag 13 februari 2011 13:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb serieus nog nooit iemand met een burka gezien irl. Van de week dacht ik er eentje te zien en toen heb ik heel goed opgelet, maar toen ze zich omdraaide, bleek het gewoon een normale hoofddoek te zijn. Bummer.
Nee, dat niet natuurlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 13:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
SightseeingEn dan foto's maken natuurlijk! </flauw>
Het klinkt zo enorm groot als je cupmaat E of F hebt ofzo, maar dat kan dus heel erg meevallenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja klopt. Als je nog omvang 80 had gehad, zouden ze idd het formaat van een C hebben. Dus die inschatting klopt wel
. Ik vind dat de mijne ook eerder een D lijken
. Omdat kleine omvang.
Tatjana heeft een C, zegt ze.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het klinkt zo enorm groot als je cupmaat E of F hebt ofzo, maar dat kan dus heel erg meevallen.
Wazzeglapje!quote:Op zondag 13 februari 2011 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat niet natuurlijk. En ik voel me wel een ontzettend provinciaal nu
.
ik heb 70 F door iemand van een speciale zaak aangemeten gekregen en kocht voorheen zelf altiujd 75 of 80D, omdat ik geen grotere cup wilde kopen want dat klinkt het inderdaad weer zo hugequote:Op zondag 13 februari 2011 13:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het klinkt zo enorm groot als je cupmaat E of F hebt ofzo, maar dat kan dus heel erg meevallen.
Ja, maar een goede bh in de juiste maat doet wonderen voor je figuur en dat labeltje kun je er altijd uitknippen. En je hoeft niet per se de goede maat te zeggen als je het te groot vindt, want niemand raadt het toch goed. Hoewel ik overigens bij jou wel dacht dat je geen omvang van 75 hebt.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:08 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik heb 70 F door iemand van een speciale zaak aangemeten gekregen en kocht voorheen zelf altiujd 75 of 80D, omdat ik geen grotere cup wilde kopen want dat klinkt het inderdaad weer zo huge
Hehe, herkenbaarquote:Op zondag 13 februari 2011 13:08 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik heb 70 F door iemand van een speciale zaak aangemeten gekregen en kocht voorheen zelf altiujd 75 of 80D, omdat ik geen grotere cup wilde kopen want dat klinkt het inderdaad weer zo huge
Niemand die mn maat gelooft inderdaadquote:Op zondag 13 februari 2011 13:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar een goede bh in de juiste maat doet wonderen voor je figuur en dat labeltje kun je er altijd uitknippen. En je hoeft niet per se de goede maat te zeggen als je het te groot vindt, want niemand raadt het toch goed. Hoewel ik overigens bij jou wel dacht dat je geen omvang van 75 hebt.
Tuurlijk, het ging er meer om voor mezelf dat ik het zo'n prettig idee vond nog in de 'reguliere hunkemoller maten' te passenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar een goede bh in de juiste maat doet wonderen voor je figuur en dat labeltje kun je er altijd uitknippen. En je hoeft niet per se de goede maat te zeggen als je het te groot vindt, want niemand raadt het toch goed. Hoewel ik overigens bij jou wel dacht dat je geen omvang van 75 hebt.
Whehehe ik laat doorgaans mensen uberhaupt niet raden.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:12 schreef Ewelina het volgende:
Overigens raadt ook bij mij niemand mijn cupmaat goed. Ze gokken op D. Of E op zijn hoogst
Nee, 75 is doorgaans gelijk aan maat 40 en dat heb jij niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, het ging er meer om voor mezelf dat ik het zo'n prettig idee vond nog in de 'reguliere hunkemoller maten' te passenmaar na een aantal jaar heb ik me daar nu maar over heen gezet en heb ik inderdaad liever een bh die gewoon mooier zit en dus ook oogt
geen 75 gegokt? wat dan wel? 80? Ik had mezelf wel een 75 gegokt, op goede dagen, op dikke dagen een 80
niks mis mee toch!quote:
Daarom werkt meten ook niet. Je moet er zeker 5-10 cm aftrekken en die omvangsmaat moet je pakken.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook 70 omvang en een D cup, maar als ik het meet onder mijn borsten is het eerder 75 cm.Toch zitten BH's van 75C die ik ook wel in huis heb, minder goed. Rare dingen die BH's.
Dit gaat om lingerieverkoopsters.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Whehehe ik laat doorgaans mensen uberhaupt niet raden.
Ik had cup C gevraagd aan de plastisch chirurg, maar dat bleek niet mogelijk.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
niks mis mee toch!
Ik zou het heerlijk gevonden hebben hoor, een mooie bescheiden cup.
Als ik mocht kiezen, koos ik denk ik 70C
Ligt ook aan je lichaamsbouw. Vriendin van me is superslank, heeft maat 36 maar 75/80 voor bh's.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, 75 is doorgaans gelijk aan maat 40 en dat heb jij niet.Ik dacht aan 70 of 65.
Oh hangt dat samen ja? klinkt op zich best logisch, maar zo heb ik er nooit over nagedachtquote:Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, 75 is doorgaans gelijk aan maat 40 en dat heb jij niet.Ik dacht aan 70 of 65.
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook 70 omvang en een D cup, maar als ik het meet onder mijn borsten is het eerder 75 cm.Toch zitten BH's van 75C die ik ook wel in huis heb, minder goed. Rare dingen die BH's.
Ja, bij een zandloperfiguur of een peerfiguur heb je doorgaans een kleinere omvangsmaat nodig voor een bh dan je reguliere kledingmaat. En als je een figuur hebt als een V-vorm weer een wat grotere maat voor je bh dan je heupen. Dat weet ik ook wel. Maar Cali is ongeveer even groot, dus ik kon het bij haar wel redelijk inschatten.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ligt ook aan je lichaamsbouw. Vriendin van me is superslank, heeft maat 36 maar 75/80 voor bh's.
Ohquote:Op zondag 13 februari 2011 13:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dit gaat om lingerieverkoopsters.![]()
Ik haat bh's. Zodra ik de deur niet meer uithoef is het eerste wat ik doe m'n bh uittrekken!quote:Op zondag 13 februari 2011 13:24 schreef loveli het volgende:
Ik haat lingerieverkoopsters. Ongevraagd pashok binnenlopen, verkeerde maat aansmeren, blergh.
Sandra van SandrabrA heb ik weinig klachten over. En het vrouwtje op de Nieuwe Hoogstraat doet het ook goed, evenals de verkoopsters bij Paars in de Spuistraat.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:24 schreef loveli het volgende:
Ik haat lingerieverkoopsters. Ongevraagd pashok binnenlopen, verkeerde maat aansmeren, blergh.
Hahahaha, nee, dat niet. Maar vriendinnen raden het ook niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik moest gelijk denken aan kerels in de kroeg die zich ermee gaan bemoeien
Goede bh's worden deels met de hand gemaakt, dus het kan anders vallen. Maar jammer is het wel ja, anders kun je online veel goedkoper shoppen. Ik heb nog nooit een bh in de aanbieding gekocht.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:27 schreef Chicolate het volgende:
Wat ik wel stom vind is dat zelfs hetzelfde merk, zelfde model in een andere kleur blijkbaar niet dezelfde maat is. Die ik via internet gekocht heb valt een halve maat kleiner rond de cup. Past wel, puilt niet uit, maar zit nu wel érg vol.
Dat had ik met een spijkerbroek.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:27 schreef Chicolate het volgende:
Wat ik wel stom vind is dat zelfs hetzelfde merk, zelfde model in een andere kleur blijkbaar niet dezelfde maat is. Die ik via internet gekocht heb valt een halve maat kleiner rond de cup. Past wel, puilt niet uit, maar zit nu wel érg vol.
Ik koop het gros online en de rest in de uitverkoop/outlet. Zal je een linkje sturen van de outletquote:Op zondag 13 februari 2011 13:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Goede bh's worden deels met de hand gemaakt, dus het kan anders vallen. Maar jammer is het wel ja, anders kun je online veel goedkoper shoppen. Ik heb nog nooit een bh in de aanbieding gekocht.
Ja, doen. Hebben ze ook Freya?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik koop het gros online en de rest in de uitverkoop/outlet. Zal je een linkje sturen van de outlet
Graag.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik koop het gros online en de rest in de uitverkoop/outlet. Zal je een linkje sturen van de outlet
Geloof het niet, maar met mijn maat zit ik aan de andere kant van het spectrum.quote:
Ik ook, ik ook!quote:Op zondag 13 februari 2011 13:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Oeh, mag ik ook een linkje?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Nogal ja.quote:
Ik ontvang altijd de folder. en ik heb er nog nooit besteldquote:Op zondag 13 februari 2011 13:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk regelmatig op Bravissimo.com, daar hebben ze wel leuk spul (tegen betaalbare prijzen), maar wat ik wil is welke keer weer niet in mijn maat.
Ik ook niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ontvang altijd de folder. en ik heb er nog nooit besteld
Hoe kan dat?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:53 schreef Ewelina het volgende:
OohIk wil
[ afbeelding ]
Jammer genoeg zit juist dat model sinds m'n operatie minder goed.
De vorm van mijn borsten is veranderd.quote:
Ook erg mooi iddquote:Op zondag 13 februari 2011 14:02 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en deze zit fantastisch.
[ afbeelding ]
Goede lingerie is een boost voor je zelfvertrouwenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook erg mooi idd.
Ik houd wel van strikjes.
Deze heb ik nu:
[ afbeelding ]
En het is de enige die ik heb, voor speciale gelegenheden. Ik wil er echt wat meer, want ik voel me echt
als ik dat ding aan heb
.
Veel plezier!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ga de Duutser van de trein ophalen!![]()
![]()
Yay!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Veel plezier!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Die onderste lijkt op Freya Deco. Die heb ik in zwart en rood/rozequote:Op zondag 13 februari 2011 14:13 schreef Ewelina het volgende:
En deze. Mooie kleur
[ afbeelding ]
En geloof me, deze geeft je een fantastische cleavage. Ook voor grote cups, met diep decolleté.
[ afbeelding ]
En zelfs dat kan misgaan, zoals bij mijn aankoopquote:Op zondag 13 februari 2011 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Bovendien weet je ook niet of het echt past. Daarvoor moet je echt ervaring hebben met merken en maten, aangezien je bij merk A weer een andere maat kunt hebben dan bij merk B. En dus moet je passen in de winkel en aan je laten friemelen. En ik vind het vervolgens lullig om te zeggen: "Ik denk er nog even over!" om de beha vervolgens via internet te bestellen.
Ik moest meteen denken aan Stifler's moooom!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:17 schreef conleche het volgende:
Ik vind een beetje cleavage altijd wel mooi, maar te veel eigenlijk niet zo. Dan ziet het er zo massief uit. Als het al onder je kin begint bedoel ik.
Oh die ken ik niet, maar dat bedoel ik ja!!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan Stifler's moooom!
[ afbeelding ]
Voor sommige truitjes is het handig, als ze net een iets dieper decolleté hebben. Maar een decolleté vanaf je kin... neuh.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:17 schreef conleche het volgende:
Ik vind een beetje cleavage altijd wel mooi, maar te veel eigenlijk niet zo. Dan ziet het er zo massief uit. Als het al onder je kin begint bedoel ik.
Jaaa!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan Stifler's moooom!
[ afbeelding ]
Dat is 'm ook. Ik heb hem ook in roze. Zit zo mooi.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die onderste lijkt op Freya Deco. Die heb ik in zwart en rood/roze. Dan ziet het er goed uit
.
Ik wil paars en grijs ook nogquote:Op zondag 13 februari 2011 14:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is 'm ook. Ik heb hem ook in roze. Zit zo mooi.
Zij ligt aan de basis van het begrip MILF (serieusquote:Op zondag 13 februari 2011 14:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet, maar dat bedoel ik ja!!
Jaquote:
Grimlach dus eigenlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 14:25 schreef Razztwizzle het volgende:
En hèhè, man en schoonpaps zijn op weg naar een galerie-kunst-iets, kan ik lekker Glee kijken, yoghurt met druifjes etenen even wat dingetjes doen voor school. Zonder gezellige glimlach
.
quote:
quote:Maar, Rika, wat kon zaalger voor mij zijn,
Dan, onder hels geratel en gestamp,
Met u verplet te worden door één trein?
Maar dan wel bij kaarslicht!quote:Op zondag 13 februari 2011 15:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het summum van romantiek, nietwaar?.
Ja, het was echt heerlijk buiten!quote:
Je hebt geen losse mp3-speler?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:36 schreef Merel het volgende:
Ik wil gaan hardlopen, maar ik krijg iTunes niet geïnstalleerd en m'n laptop herkent m'n iPhone niet dus ik kan ook niet via WinAmp liedjes overzetten, dus nou heb ik geen muziek bij het rennen en raak ik gedemotiveerd
Nee ik wil een constant looptempo. Eerst zorgen dat ik 30 min goed kan volhouden. Volgende keer ga ik 5 km lopen, dat is ong 3 minuten meer als ik het goed heb uitgerekend.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik vind 't juist heerlijk om op een bepaald tempo te lopen met de muziek mee dus
ga zo maar 's omkeden
die is echt naarquote:Op zondag 13 februari 2011 15:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
O-oh-oh, jealousy!ik ga meteen in de hardloopmodus als ik dat rotlied hoor
dat jaquote:Op zondag 13 februari 2011 15:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Srsly?
Puffel: ja en iedere keer denk je, aaah hij is bijna klaar! *hijg* en dan gaat ie nog tig keer door met z'n %$#@*-jealousy
haha! sorryquote:Op zondag 13 februari 2011 15:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik loop op nrs als Amazing Grace en Ave Maria.
Er is zelfs nog een verschil tussen een niqaab/nikaab en een burqaquote:Op zondag 13 februari 2011 13:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb serieus nog nooit iemand met een burka gezien irl. Van de week dacht ik er eentje te zien en toen heb ik heel goed opgelet, maar toen ze zich omdraaide, bleek het gewoon een normale hoofddoek te zijn. Bummer.
Dat is best klein, dat heb ikquote:Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
niks mis mee toch!
Ik zou het heerlijk gevonden hebben hoor, een mooie bescheiden cup.
Als ik mocht kiezen, koos ik denk ik 70C
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Kan nu ook al hoor, zoals Cali bv. doet, een shirtje eronder met lange mouwen. Ik doe er een vest (wel openvallend) over. Met maillot en laarzen prima, in het voorjaar met een panty en in de zomer met blote benen.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooie jurk maar wanneer moet je zoiets aan? Als het 20 graden is of kan het ook anders?
Bah, heb zo geen verstand van kleding!
Daar gaat je bumsdagquote:Op zondag 13 februari 2011 16:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Er ligt een hele leuke Duutser te slapen in m'n bed. Hij was vanmorgen om half 5 opgestaan, en is dus kapot. Ik ben klaarwakker...
Meestal eindigt het met snurken, beetje de omgekeerde wereld bij jou.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Een hele dag is ook wel heeeel lang...
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Meestal eindigt het met snurken, beetje de omgekeerde wereld bij jou.
Dan is hij straks harstikke fitquote:Op zondag 13 februari 2011 16:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Meestal eindigt het met snurken, beetje de omgekeerde wereld bij jou.
Of over de love-perikelen.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:13 schreef Merel het volgende:
Ik weet echt meer over het seksleven van sommigen hier dan van m'n vriendinnen IRL
Wat bedoel je?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:31 schreef Chicolate het volgende:
Vik je yoghurt, ijs, sultana en bami vallen wel een beetje uit de toon zo he.
Jouw lijstje heeft als thema 'twee'quote:
Die valt sowieso al buiten de boot, want het is niet eetbaar.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
en hardlopen, want ze had dan 2 kwartier hardlopen moeten zetten
Oh ik zie het jaquote:Op zondag 13 februari 2011 17:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jouw lijstje heeft als thema 'twee'
Ik vind diequote:Op zondag 13 februari 2011 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
zo, hardgelopen!
Zonder Mr.Mo gaat 't wel wat snellerzelfde les als gisteren gelopen en was echt merkbaar sneller (zo liep ik nog hard bij een bruggetje wat we over moeten steken, waar we daar gisteren pas kwamen na ook nog een stuk wandelen, 3 minuten later dus
)
Lekkerquote:Op zondag 13 februari 2011 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Oven aan, pizzadeeg klaar, saus klaar, ingredienten klaar (heb een tomaat, veel champs, knoflook, loempiasaus, uitje en een ei gebakken) dat gaat er ook op
Hahaha, hoe dicht tegen je aan?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:26 schreef conleche het volgende:
Ik heb net gesalsa-aerobict en dat vind ik eigenlijk best leuk. Behalve toen de leraar even zo tegen me aan ging dansen. Dan ben ik wel een sufkut die dat maar eng vindt en hoopt dat hij snel weer ophoepelt naar voren.
Té! Salsa is een beetje dat gedoe met je heupen en dan door je knieën zakken. Dus moet ik the picture verder painten? Ik wilde me natuurlijk ook niet laten kennen, maar ik vind dat soort situaties awkwardquote:
Wegduwen mag van mij in dat soort situaties.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Té! Salsa is een beetje dat gedoe met je heupen en dan door je knieën zakken. Dus moet ik the picture verder painten? Ik wilde me natuurlijk ook niet laten kennen, maar ik vind dat soort situaties awkward
dat zal 't wezen..quote:Op zondag 13 februari 2011 17:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind die's niet echt aardig overkomen! Maar misschien ligt dat aan het op verschillende manieren interpreteren van smileys?
![]()
Het was een twijfelgeval.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Wegduwen mag van mij in dat soort situaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |