sorry kon het niet latenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh dat dansen en hupsen is juist niets voor mij. Ik ben gestoord
Wil jij je quote aanpassen alsjeblieft?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Staat je goed!
Grappig hoe iedereen 'm anders combineert. Ik draag er een olijfgroen vest bij en een onderjurk zodat je nog iets van m'n cleavage ziet.
Heb wel het idee dat ie bij jou iets beter zit. Hij zit bij mij wat losser inde taille.
Oh, dat maakt bij mij niet uit. (en buiten dat, je ziet bij mij pas geen decollete als het een coltrui isquote:Op zondag 13 februari 2011 12:33 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik was er eigenlijk niet eens opgekomen, maar de verkoopster kwam met dit shirt aan en dat vond ik wel leuk.. Naar mijn werk kan ik toch geen cleavage hebben. Misschien als ik bijvoorbeeld de kroeg in ga, dat ik er ook gewoon een onderjurkje onder doe
Omdat hij anders een enorm decollete toont. Er zit tussen de borst, op tepelhoogte zeg maar, nog een opening. Je moet er echt wat onder aan.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:37 schreef Rituals het volgende:
Waarom een onderjurk onder een jurkje? Omdat het anders te koud is? Ik doe soms wel een hemdje onder een jurkje tegen de kou.
Ik moet altijd maillots/panties maat 48 aan wegens lange benen, dus die trek ik gewoon op tot onder m'n oksels, lekker warm. Dat met een hemdje eronder, gaat prima.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:37 schreef Rituals het volgende:
Waarom een onderjurk onder een jurkje? Omdat het anders te koud is? Ik doe soms wel een hemdje onder een jurkje tegen de kou.
als je de foto nog hebt kunnen zien, dan zie je dat de lijn van het jurkje bést laag zit, dan zie je mijn bh heel erg zitten. Een onderjurkje is net als hemdje, alleen heb ik dan geen last van een opkruipend shirt onder mijn jurkquote:Op zondag 13 februari 2011 12:37 schreef Rituals het volgende:
Zelfs eentje met halve cup zou je zien in dit jurkje. (Buiten dat heb ik niet zoveel keus in beha's.)quote:Op zondag 13 februari 2011 12:39 schreef MarMar het volgende:
Ik kies in dat soort gevallen gewoon voor een andere bhIk héb niet eens een onderjurkje.
Met een maillot tot onder je oksels hebje dat hemdje niet eens nodigquote:Op zondag 13 februari 2011 12:38 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik moet altijd maillots/panties maat 48 aan wegens lange benen, dus die trek ik gewoon op tot onder m'n oksels, lekker warm. Dat met een hemdje eronder, gaat prima.
Mjah, cupsize maakt wel een verschil idd.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zelfs eentje met halve cup zou je zien in dit jurkje. (Buiten dat heb ik niet zoveel keus in beha's.)
Dat doe ik ook. En als er kans is dat een jurkje op kan waaien buiten, doe ik zo'n lang hemd aan dat het over mijn kont heen komt.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:41 schreef Rituals het volgende:
Ik snap het! Handig. Ik doe soms inderdaad ook een hemdje aan omdat het decolleté anders te veel aanwezig is.
Doe mij dat ookquote:Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mjah, cupsize maakt wel een verschil idd.
Dat is trouwens wel iets wat ik NIET tof vind van afvallen: tieten doen ook mee met kleiner worden!
Dat doen die van mij volgens mij nauwelijks, zou ik helemaal niet erg vinden... maarja misschien moet ik eerst maar eens meer dan 3 kilo afvallen voordat ik erover oordeelquote:Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mjah, cupsize maakt wel een verschil idd.
Dat is trouwens wel iets wat ik NIET tof vind van afvallen: tieten doen ook mee met kleiner worden!
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. En als er kans is dat een jurkje op kan waaien buiten, doe ik zo'n lang hemd aan dat het over mijn kont heen komt.
Dan is je omvang meer gekrompen dan je borsten. In verhouding zijn ze dus groter geworden.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:46 schreef Rituals het volgende:
Ik snap niets van cupmaten. Mijn omvang is kleiner geworden (logisch), maar mijn cupmaat groter, terwijl mijn borsten kleiner zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |