Ik ook niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ontvang altijd de folder. en ik heb er nog nooit besteld
Hoe kan dat?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:53 schreef Ewelina het volgende:
OohIk wil
[ afbeelding ]
Jammer genoeg zit juist dat model sinds m'n operatie minder goed.
De vorm van mijn borsten is veranderd.quote:
Ook erg mooi iddquote:Op zondag 13 februari 2011 14:02 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en deze zit fantastisch.
[ afbeelding ]
Goede lingerie is een boost voor je zelfvertrouwenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook erg mooi idd.
Ik houd wel van strikjes.
Deze heb ik nu:
[ afbeelding ]
En het is de enige die ik heb, voor speciale gelegenheden. Ik wil er echt wat meer, want ik voel me echt
als ik dat ding aan heb
.
Veel plezier!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ga de Duutser van de trein ophalen!![]()
![]()
Yay!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Veel plezier!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Die onderste lijkt op Freya Deco. Die heb ik in zwart en rood/rozequote:Op zondag 13 februari 2011 14:13 schreef Ewelina het volgende:
En deze. Mooie kleur
[ afbeelding ]
En geloof me, deze geeft je een fantastische cleavage. Ook voor grote cups, met diep decolleté.
[ afbeelding ]
En zelfs dat kan misgaan, zoals bij mijn aankoopquote:Op zondag 13 februari 2011 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Bovendien weet je ook niet of het echt past. Daarvoor moet je echt ervaring hebben met merken en maten, aangezien je bij merk A weer een andere maat kunt hebben dan bij merk B. En dus moet je passen in de winkel en aan je laten friemelen. En ik vind het vervolgens lullig om te zeggen: "Ik denk er nog even over!" om de beha vervolgens via internet te bestellen.
Ik moest meteen denken aan Stifler's moooom!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:17 schreef conleche het volgende:
Ik vind een beetje cleavage altijd wel mooi, maar te veel eigenlijk niet zo. Dan ziet het er zo massief uit. Als het al onder je kin begint bedoel ik.
Oh die ken ik niet, maar dat bedoel ik ja!!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan Stifler's moooom!
[ afbeelding ]
Voor sommige truitjes is het handig, als ze net een iets dieper decolleté hebben. Maar een decolleté vanaf je kin... neuh.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:17 schreef conleche het volgende:
Ik vind een beetje cleavage altijd wel mooi, maar te veel eigenlijk niet zo. Dan ziet het er zo massief uit. Als het al onder je kin begint bedoel ik.
Jaaa!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan Stifler's moooom!
[ afbeelding ]
Dat is 'm ook. Ik heb hem ook in roze. Zit zo mooi.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die onderste lijkt op Freya Deco. Die heb ik in zwart en rood/roze. Dan ziet het er goed uit
.
Ik wil paars en grijs ook nogquote:Op zondag 13 februari 2011 14:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is 'm ook. Ik heb hem ook in roze. Zit zo mooi.
Zij ligt aan de basis van het begrip MILF (serieusquote:Op zondag 13 februari 2011 14:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet, maar dat bedoel ik ja!!
Jaquote:
Grimlach dus eigenlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 14:25 schreef Razztwizzle het volgende:
En hèhè, man en schoonpaps zijn op weg naar een galerie-kunst-iets, kan ik lekker Glee kijken, yoghurt met druifjes etenen even wat dingetjes doen voor school. Zonder gezellige glimlach
.
quote:
quote:Maar, Rika, wat kon zaalger voor mij zijn,
Dan, onder hels geratel en gestamp,
Met u verplet te worden door één trein?
Maar dan wel bij kaarslicht!quote:Op zondag 13 februari 2011 15:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het summum van romantiek, nietwaar?.
Ja, het was echt heerlijk buiten!quote:
Je hebt geen losse mp3-speler?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:36 schreef Merel het volgende:
Ik wil gaan hardlopen, maar ik krijg iTunes niet geïnstalleerd en m'n laptop herkent m'n iPhone niet dus ik kan ook niet via WinAmp liedjes overzetten, dus nou heb ik geen muziek bij het rennen en raak ik gedemotiveerd
Nee ik wil een constant looptempo. Eerst zorgen dat ik 30 min goed kan volhouden. Volgende keer ga ik 5 km lopen, dat is ong 3 minuten meer als ik het goed heb uitgerekend.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik vind 't juist heerlijk om op een bepaald tempo te lopen met de muziek mee dus
ga zo maar 's omkeden
die is echt naarquote:Op zondag 13 februari 2011 15:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
O-oh-oh, jealousy!ik ga meteen in de hardloopmodus als ik dat rotlied hoor
dat jaquote:Op zondag 13 februari 2011 15:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Srsly?
Puffel: ja en iedere keer denk je, aaah hij is bijna klaar! *hijg* en dan gaat ie nog tig keer door met z'n %$#@*-jealousy
haha! sorryquote:Op zondag 13 februari 2011 15:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik loop op nrs als Amazing Grace en Ave Maria.
Er is zelfs nog een verschil tussen een niqaab/nikaab en een burqaquote:Op zondag 13 februari 2011 13:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb serieus nog nooit iemand met een burka gezien irl. Van de week dacht ik er eentje te zien en toen heb ik heel goed opgelet, maar toen ze zich omdraaide, bleek het gewoon een normale hoofddoek te zijn. Bummer.
Dat is best klein, dat heb ikquote:Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
niks mis mee toch!
Ik zou het heerlijk gevonden hebben hoor, een mooie bescheiden cup.
Als ik mocht kiezen, koos ik denk ik 70C
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Kan nu ook al hoor, zoals Cali bv. doet, een shirtje eronder met lange mouwen. Ik doe er een vest (wel openvallend) over. Met maillot en laarzen prima, in het voorjaar met een panty en in de zomer met blote benen.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooie jurk maar wanneer moet je zoiets aan? Als het 20 graden is of kan het ook anders?
Bah, heb zo geen verstand van kleding!
Daar gaat je bumsdagquote:Op zondag 13 februari 2011 16:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Er ligt een hele leuke Duutser te slapen in m'n bed. Hij was vanmorgen om half 5 opgestaan, en is dus kapot. Ik ben klaarwakker...
Meestal eindigt het met snurken, beetje de omgekeerde wereld bij jou.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Een hele dag is ook wel heeeel lang...
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Meestal eindigt het met snurken, beetje de omgekeerde wereld bij jou.
Dan is hij straks harstikke fitquote:Op zondag 13 februari 2011 16:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Meestal eindigt het met snurken, beetje de omgekeerde wereld bij jou.
Of over de love-perikelen.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:13 schreef Merel het volgende:
Ik weet echt meer over het seksleven van sommigen hier dan van m'n vriendinnen IRL
Wat bedoel je?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:31 schreef Chicolate het volgende:
Vik je yoghurt, ijs, sultana en bami vallen wel een beetje uit de toon zo he.
Jouw lijstje heeft als thema 'twee'quote:
Die valt sowieso al buiten de boot, want het is niet eetbaar.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
en hardlopen, want ze had dan 2 kwartier hardlopen moeten zetten
Oh ik zie het jaquote:Op zondag 13 februari 2011 17:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jouw lijstje heeft als thema 'twee'
Ik vind diequote:Op zondag 13 februari 2011 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
zo, hardgelopen!
Zonder Mr.Mo gaat 't wel wat snellerzelfde les als gisteren gelopen en was echt merkbaar sneller (zo liep ik nog hard bij een bruggetje wat we over moeten steken, waar we daar gisteren pas kwamen na ook nog een stuk wandelen, 3 minuten later dus
)
Lekkerquote:Op zondag 13 februari 2011 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Oven aan, pizzadeeg klaar, saus klaar, ingredienten klaar (heb een tomaat, veel champs, knoflook, loempiasaus, uitje en een ei gebakken) dat gaat er ook op
Hahaha, hoe dicht tegen je aan?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:26 schreef conleche het volgende:
Ik heb net gesalsa-aerobict en dat vind ik eigenlijk best leuk. Behalve toen de leraar even zo tegen me aan ging dansen. Dan ben ik wel een sufkut die dat maar eng vindt en hoopt dat hij snel weer ophoepelt naar voren.
Té! Salsa is een beetje dat gedoe met je heupen en dan door je knieën zakken. Dus moet ik the picture verder painten? Ik wilde me natuurlijk ook niet laten kennen, maar ik vind dat soort situaties awkwardquote:
Wegduwen mag van mij in dat soort situaties.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Té! Salsa is een beetje dat gedoe met je heupen en dan door je knieën zakken. Dus moet ik the picture verder painten? Ik wilde me natuurlijk ook niet laten kennen, maar ik vind dat soort situaties awkward
dat zal 't wezen..quote:Op zondag 13 februari 2011 17:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind die's niet echt aardig overkomen! Maar misschien ligt dat aan het op verschillende manieren interpreteren van smileys?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |