Hoe kan dat?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:53 schreef Ewelina het volgende:
OohIk wil
[ afbeelding ]
Jammer genoeg zit juist dat model sinds m'n operatie minder goed.
De vorm van mijn borsten is veranderd.quote:
Ook erg mooi iddquote:Op zondag 13 februari 2011 14:02 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en deze zit fantastisch.
[ afbeelding ]
Goede lingerie is een boost voor je zelfvertrouwenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook erg mooi idd.
Ik houd wel van strikjes.
Deze heb ik nu:
[ afbeelding ]
En het is de enige die ik heb, voor speciale gelegenheden. Ik wil er echt wat meer, want ik voel me echt
als ik dat ding aan heb
.
Veel plezier!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ga de Duutser van de trein ophalen!![]()
![]()
Yay!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Veel plezier!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Die onderste lijkt op Freya Deco. Die heb ik in zwart en rood/rozequote:Op zondag 13 februari 2011 14:13 schreef Ewelina het volgende:
En deze. Mooie kleur
[ afbeelding ]
En geloof me, deze geeft je een fantastische cleavage. Ook voor grote cups, met diep decolleté.
[ afbeelding ]
En zelfs dat kan misgaan, zoals bij mijn aankoopquote:Op zondag 13 februari 2011 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Bovendien weet je ook niet of het echt past. Daarvoor moet je echt ervaring hebben met merken en maten, aangezien je bij merk A weer een andere maat kunt hebben dan bij merk B. En dus moet je passen in de winkel en aan je laten friemelen. En ik vind het vervolgens lullig om te zeggen: "Ik denk er nog even over!" om de beha vervolgens via internet te bestellen.
Ik moest meteen denken aan Stifler's moooom!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:17 schreef conleche het volgende:
Ik vind een beetje cleavage altijd wel mooi, maar te veel eigenlijk niet zo. Dan ziet het er zo massief uit. Als het al onder je kin begint bedoel ik.
Oh die ken ik niet, maar dat bedoel ik ja!!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan Stifler's moooom!
[ afbeelding ]
Voor sommige truitjes is het handig, als ze net een iets dieper decolleté hebben. Maar een decolleté vanaf je kin... neuh.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:17 schreef conleche het volgende:
Ik vind een beetje cleavage altijd wel mooi, maar te veel eigenlijk niet zo. Dan ziet het er zo massief uit. Als het al onder je kin begint bedoel ik.
Jaaa!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan Stifler's moooom!
[ afbeelding ]
Dat is 'm ook. Ik heb hem ook in roze. Zit zo mooi.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die onderste lijkt op Freya Deco. Die heb ik in zwart en rood/roze. Dan ziet het er goed uit
.
Ik wil paars en grijs ook nogquote:Op zondag 13 februari 2011 14:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is 'm ook. Ik heb hem ook in roze. Zit zo mooi.
Zij ligt aan de basis van het begrip MILF (serieusquote:Op zondag 13 februari 2011 14:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet, maar dat bedoel ik ja!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |