waar ga je heen?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:46 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Cali leuk jurkjeen staat je goed!
Hier gaat het beter, vandaag 3 beschuitjes gehad en 1 sneetje krentenbrood. Maar mn buik doet nog steeds pijn en maakt nog veel lawaai. Nou jamorgen in de middag vliegen dus ik hoop dat ik dan helemaal beter ben!
Waarschijnlijk zijn de verhoudingen anders geworden... dat je omvang meer is agfenomen dan je cupmaat...quote:Op zondag 13 februari 2011 12:46 schreef Rituals het volgende:
Ik snap niets van cupmaten. Mijn omvang is kleiner geworden (logisch), maar mijn cupmaat groter, terwijl mijn borsten kleiner zijn.
Maar als ik naar mijn borsten kijk zijn ze wel kleiner dan voorheen. Kan dat kloppen?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan is je omvang meer gekrompen dan je borsten. In verhouding zijn ze dus groter geworden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, 'neuh' was een grapje (doelde ik meer op: waarom vráág je het eigenlijk, natuurlijk willen we die foto zien!)quote:
Duhquote:Op zondag 13 februari 2011 12:18 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb nieuwe batterijen en een foto van 't jurkje gemaakt dat Ewelina ook heeft![]()
Zien?
Die heb jij helemaal niet nodig, muts!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ [url=http://www.topvintage.nl/images/product/0002006/0014083_370x370.jpg]afbeelding ]
[/url]
Ideaal! En gunstige, corrigerende neveneffecten.
Niet ideaal als je decolleté/BH-zichtbaarheid wilt beperken alleenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ [url=http://www.topvintage.nl/images/product/0002006/0014083_370x370.jpg]afbeelding ]
[/url]
Maar niet handig voor Cali's en Ewelina's jurkjequote:Op zondag 13 februari 2011 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[/url]
Echt welquote:Op zondag 13 februari 2011 12:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die heb jij helemaal niet nodig, muts!
Ik ben tot m'n 18de ofzo gegroeid, m'n borsten begonnen toen zo'n beetje pas.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:49 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben opgehouden met groeien in de lengte rond mijn dertiende, maar mijn borsten zijn echt tot mijn 21e ofzo gegroeid![]()
en niet erg sexy!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[/url]
Veel plezier!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:51 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga wandelen hier in de omgeving, tot over een paar uurtjes!
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Niet ideaal als je decolleté/BH-zichtbaarheid wilt beperken alleenVerder kan mon buikski zo'n ding wel gebruiken onder sommige jurkjes ja
Echt niet!quote:
Noooquote:
Toen had ik 'm nog niet geloof ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt niet!. Of had je elke keer dat ik je zag ook zo'n ding aan?
. Nou?
Lillik zeg, dat doet toch niemand serieus onder d'r shirt?quote:
Bij grotere omvang valt de cup van dezelfde maat groter. cup B bij 85 geeft dus cup C bij 75 als de cupmaat hetzelfde blijft.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:46 schreef Rituals het volgende:
Ik snap niets van cupmaten. Mijn omvang is kleiner geworden (logisch), maar mijn cupmaat groter, terwijl mijn borsten kleiner zijn.
Precies. En toen had je hem niet nodig en tenzij je 10 kg bent aangekomen sindsdien ook nu nog nietquote:Op zondag 13 februari 2011 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Toen had ik 'm nog niet geloof ik.
GMTAquote:Op zondag 13 februari 2011 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lillik zeg, dat doet toch niemand serieus onder d'r shirt?. Dan nog liever een shirtje waarbij je iig nog een klein streepje decolleté ziet, maar minder dan op de eerste
.
Ik dacht dat het was 85B-80C-75D? Bij zelfde formaat cup.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
Bij grotere omvang valt de cup van dezelfde maat groter. cup B bij 85 geeft dus cup C bij 75 als de cupmaat hetzelfde blijft.
je hebt gelijkquote:Op zondag 13 februari 2011 12:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was 85B-80C-75D? Bij zelfde formaat cup.
Ah kijk! Volgens mij snap ik het. Ik had een half jaar geleden 80D = 75E = 70F (qua cup). Nu ben ik afgevallen en heb ik 70E, dus zijn mijn borsten inderdaad in verhouding kleiner. Zo?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was 85B-80C-75D? Bij zelfde formaat cup.
Met een burka is je gezicht toch per definitie bedekt?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wel, al paar keer. Compleet met gezichtssluier en al.
Ja kloptquote:Op zondag 13 februari 2011 13:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ah kijk! Volgens mij snap ik het. Ik had een half jaar geleden 80D = 75E = 70F (qua cup). Nu ben ik afgevallen en heb ik 70E, dus zijn mijn borsten inderdaad in verhouding kleiner. Zo?
Overigens lijken mijn borsten eerder cup C als je ze ziet (écht geen cup E). Ook zoiets geks aan cupmaten.
ga's naar de Haagse Marktquote:Op zondag 13 februari 2011 13:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb serieus nog nooit iemand met een burka gezien irl. Van de week dacht ik er eentje te zien en toen heb ik heel goed opgelet, maar toen ze zich omdraaide, bleek het gewoon een normale hoofddoek te zijn. Bummer.
Nee, dat niet natuurlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 13:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
SightseeingEn dan foto's maken natuurlijk! </flauw>
Het klinkt zo enorm groot als je cupmaat E of F hebt ofzo, maar dat kan dus heel erg meevallenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja klopt. Als je nog omvang 80 had gehad, zouden ze idd het formaat van een C hebben. Dus die inschatting klopt wel
. Ik vind dat de mijne ook eerder een D lijken
. Omdat kleine omvang.
Tatjana heeft een C, zegt ze.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het klinkt zo enorm groot als je cupmaat E of F hebt ofzo, maar dat kan dus heel erg meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |