Meer kans als je nu al weinig flexibel bent. Het wordt alleen maar minder!quote:Op zondag 13 februari 2011 11:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Op welke manier? Meer of minder kans?
Is er een officiele norm? Dat zeg maar als je met gestrekte knieen de grond kunt raken dat dat ok is ofzo?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Meer kans als je nu al weinig flexibel bent. Het wordt alleen maar minder!
Al is handen op de grond geen hele goede parameter inderdaad, maar het leek me eigenlijk vrij vanzelfsprekend dat zoiets wel te doen moet zijn. Niet dusIn mijn studiegroepje indertijd konden we het allemaal wel
nou dan zal ik even de advocaat van de duivel spelen, want het kan dus wel kwaad..quote:Op zondag 13 februari 2011 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat was iemand anders toch? die zei dat dat een negatief iets was?![]()
maar 't was iig niet vervelend bedoeldga heus niet 7 dagen in de week lopen nu, maar heb nu totaal nergens last van, 't is droog én ik ben thuis én ik heb zin en ik moet tussen 't studeren door gewoon even wat anders doen, dus die grote optelsom levert 'rondje hardlopen' op
Ik vind het leuk.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:51 schreef Jagärtrut het volgende:
leuk genoeg voor de Duutser?Beetje rare foto, want moest op m'n tenen staan om te voorkomen dat m'n nog bevlekte hoofd van de warme douche niet meekwam op de foto..
[ afbeelding ]
Nog even één extra knoopje los daarboven en het is helemaal afquote:Op zondag 13 februari 2011 11:51 schreef Jagärtrut het volgende:
leuk genoeg voor de Duutser?Beetje rare foto, want moest op m'n tenen staan om te voorkomen dat m'n nog bevlekte hoofd van de warme douche niet meekwam op de foto..
[ afbeelding ]
Tis een vrij dikke panty, en ik heb er kniekousen over aan. Maar, ik heb een thermorok, en als ik lopend naar het station ga doe ik die aan, denk ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind het leuk.Goeie benen!
Is een panty niet koud?
Dat kan je niet in je eentje. Je zoekt de vijfde lendenwervel en meet 5 cm eronder en 10 erboven. Daarna buk je en meet je vanaf die punten weer op. Dat moet minstens 20 centimeter zijn. Bij mij is het ook 20quote:Op zondag 13 februari 2011 11:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Is er een officiele norm? Dat zeg maar als je met gestrekte knieen de grond kunt raken dat dat ok is ofzo?
Hmm ik loop juist niet met brilquote:Op zondag 13 februari 2011 11:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me trouwens niet zo lekker tijdens het lopen. Conditioneel gaat het prima, m'n lijf kan het ook goed hebben (geen pijntjes ofzo), maar toch voel ik me niet helemaal top. Miss dat ik de volgende keer eens met bril op ga lopen, want ik heb het idee dat het aan m'n ogen ligt.
Uiteraardquote:Op zondag 13 februari 2011 12:18 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb nieuwe batterijen en een foto van 't jurkje gemaakt dat Ewelina ook heeft![]()
Zien?
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:18 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb nieuwe batterijen en een foto van 't jurkje gemaakt dat Ewelina ook heeft![]()
Zien?
Ja!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:18 schreef _Calimero_ het volgende:
Zien?
Neuh.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:18 schreef _Calimero_ het volgende:
Zien?
hoe netter, hoe beter!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:13 schreef loveli het volgende:
Ben niet zo van de bloesjes en vestjes, maar hoop dat de duutser dat wel is
als het echt moet...quote:Op zondag 13 februari 2011 12:18 schreef _Calimero_ het volgende:
Zien?
lolquote:Op zondag 13 februari 2011 12:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rollenspel schoolhoofd - leerling?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal ze zo weer weg, en nevermind het serieuze hoofd, foto's maken in een spiegel blijft een lastige klus
[ Bericht 32% gewijzigd door _Calimero_ op 13-02-2011 12:37:12 ]I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |